[ zivorad5 @ 26.08.2006. 13:25 ] @
| Ovako, moj burazer isto treba da kupuje auto, a voli limuzine,i to relativno brze, sa sportskom notom. jedino sto bi mogao da uzme (za oko 5500 i da mu ostane nesto para za eventualno sredjivanje/popravku) a da odgovara tom opisu i da nema preko 10 godina je Lancia Kappa. ima li neko iskustava sa njom i kakvih? kakav je auto, da li se cesto kvari, kakve su cene delova... posto italijanski automobili kod nas nisu bas na glasu.
[Ovu poruku je menjao zivorad5 dana 26.08.2006. u 14:44 GMT+1] |
[ Miroslav Jeftić @ 26.08.2006. 16:22 ] @
Bome će sređivanje/popravka fino da ga košta, tako nek' spremi dobru lovu. ;) Za te pare bolje neka potraži neku Omegu u dobrom stanju.
[ HoT_Steppa @ 26.08.2006. 20:24 ] @
Odlican auto. Ne zovu je dzabe italijanski Mercedes.
Dosta detaljno i profesionalno o Kappi ovde:
cannonballforums.se/viewtopic.php?t=7888
[Ovu poruku je menjao momsab dana 26.02.2007. u 20:40 GMT+1]
[ bakara @ 26.08.2006. 20:30 ] @
Xexe, jel se to i ovde okuplja italijansko nemacka ekipa...
[ zivorad5 @ 26.08.2006. 20:33 ] @
Evo sad sam pročitao... jesi li je imao/vozio? zanima me konkretno da li je opravdan strah ljudi prema lanciama zbog cene delova, navodno cestih kvarova, nepouzdane elektronike i slicno? na onom linku je hvale ali to su ljubitelji fiata i lancie :) a IvanT sto ugradjuje autogas rece da zamena kaisa izadje 500 evra, tako je nesto napisao. nije mi jasno kako je to moguce ali zvuci zabrinjavajuce.
neko je pomenuo omegu. mislim da je omega skuplja. naravno ona malo novija omega b. a i šta znam njemu se više svidja kappa, naročito motori, enterijer... pitanje je sta je bolje omega b ili kappa.
[ Miroslav Jeftić @ 26.08.2006. 20:50 ] @
Ja lično je nisam imao, ali nekako mi je 5500€+kusur malo da bi se pravilno održavao takav autotmobil... ipak je u to vreme taj auto bio u istoj klasi kao bmw 5 i mercedes e-klase. Na njegovom mestu bih se dobro raspitao po odgovarajućim servisima koliko košta standardan servis i delovi koji su najčešće potrebni pre nego što se odlučim na kupovinu.
[ lancia88 @ 27.08.2006. 10:44 ] @
Pozdrav,
odavno nema vise nekog prevelikog mita oko skupog odrzavanja ovog ili onog automobila. Mislim da tek sto se pojavila kappa, u Beogradu se moglo naci dosta delova za cak upola manje novaca i to bas u Fiatovim prodavnicama nego na drugim mestima (primera radi, lezaji SKF po dimenziji u Fiat prodavnici koja, nazalost, vise ne postoji bar dve godine, kostali su ravno upola nego u nekim drugim radnjama itd.) ali za takvu vrstu ustede se covek mora malo i dodatno angazovati, barem u smislu malo pretrage po prodavnicama. Nacelno, kod Kappe postoji samo jedan moguc problem prilikom izbora modela a to je verzija sa obicnim dizel agregatom bez slova "J" u oznaci. To je neocekivano losa opcija pa je treba izbegavati a pripada prvim generacijama Kappe. Naravno, uvek stoji prica oko estetike, Kappa je po mom skromnom misljenju po svojoj spoljasnosti najruzniji model u visoj srednjoj klasi kod ovog proizvodjaca, ni prineti drugoj generaciji Theme, Crome, Alfe 164 (sve modeli koji su se pojavili pre Kappe) a da ne pominjem naslednicu Thessis. Ipak, po unutrasnjosti i komforu koji pruza, ja nisam sreo mnogo ozbiljnih konkurenata sa relativno pristupacnim cenama pa cak i u svojoj najjeftinijoj varijanti opreme. Tu je apsolutno sve podredjeno komforu a prave odlike limuzine visokog stila poznaju se po insistiranju na komforu svih putnika u njoj a ne samo onima na prednjoj klupi. Za odrzavanje nije nista skuplja od ostatka familije vise srednje klase te generacije, cak stavise, standardizacija unutar Fiat grupe omogucava i konvertovanje delova unutar nekoliko modela baziranih na mnostvu istih delova itd.
[ slobodan81 @ 13.11.2006. 20:38 ] @
bio sam do skoro vlasnik lancia kappa 2.0 turbo 16v 151kw 98.
sto se tice mojih licnih iskustava sa njom nisam bas presrecan.
jeste da auto za 2000 kubika ide kaolud ima extra opremu mislim skoro svi sa kozom.
ali je dosta sklona kvarovima najvise elektronika zna ponekad da zaglavee prozori kao da je crkao elektrpmotor pa kroz par minuta proradi .dosadni nkompjuter nema dana da ne upozorava za nesto. imao sam problem koji mi nije jasan nidanas da sam morao dva tri puta za redom da zatvaram gepek da mi se nebi palio alarm.
sto se tice motora 290000 km nije trosio ulje ali je iz nejasnog razloga prolupao kada je otvoren sve ok samo leteci lezajevi.
i nije trosio ulje.
sto se tice potrosnje na otvorenom se kretalo od 10 do 15 l a ispod deset nikako i pri 90km/h u gradu bar kpod mene 14 do 15 litra.
nebih ti savetovao da kupis taj auto i jabih pre uzeo omegu ali ako bas zelis obrati paznju na auto odakle je uvezen jer ti nebih saveovao italijansko trzista a obrati paznju na jednu stvar kod skoro svake pete lancie je prisutno. dok je bio uvoz do 6 godina maheri preprodavci su skoro svi kupovali lancie 94, 95 god i podmladjivali na 98. cak su i nekim laserom skideli onaj broj na staklu sto oznacavagodinu proizvodnje zato obrati paznju posto na svim delovima (piksle pojasevi retrovizoti i sve ostale plastike imaju taj broj na njima ) da se slaze sa onim u saobracajni
a obrati paznju ito da se taj auto veoma tesko prodaje tako nda bih ti ja vise preporucio opel. nisam ni vozac ni obozavalac opele ali sam siguran da je mnogo bolji
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.