[ miki69 @ 27.08.2006. 14:05 ] @
| Imam problem koji se do sada nije pojavljivao,desavaju se cudne stvari na mojoj ladi samari u poslednje vreme.Lovato mi je sistem,sa busenim karburatorom,palim normalno na plin i lepo radi dok motor nedostigne oko 60 stepeni,tada broj obrtaja pada i do ispod 400 i pocinje da se gasi.Ako se ugasi,tesko ga je upaliti,kad upali radi normalno,kao i kad prodje tih 60-ak stepeni.Napominjem,da pali normalno kao i do sada, da normalno ide,samo se cudno ponasa u tom domenu temperature.Na radnoj temperaturi ima 900 obrtaja sto je i normalno.Primetio sam da kad dodje u sok stanje sauh mu malo pomaze.POMAGAJTE!!!,o cemu se radi? |
[ square pusher @ 29.08.2006. 08:48 ] @
Ulje...uzmi Liqui Moly za motore na gas...polusinteticko....motor ima potpuno drugi zvuk....
[ miki69 @ 29.08.2006. 22:25 ] @
Hvala svima na pomoci!!!Probacu to ulje,ionako mi sleduje zamena,na onoj adresi sam nasao nekog tipa koji objasnjava stelovanje plina,ali ne znam zasto bi mi se bilo sta rastelovalo kada nista nisam dirao.Potrosnja je od 10 do 12 lit.gradu,sto i nije tako lose za samaru 1300.na otvorenom,7 do 8 lit,samo me nervira to gusenje ponekad ujutru i to bas kad idem na posao.Prosle zime sam palio bez problema na plin do -5.Benzin uopste nekoristim.Imam plin vec 3 godine,presao 40000km.
[ gorcilo @ 30.08.2006. 21:11 ] @
.Da slucajno nije u isparivac usao vazduh.Proveri da li je isparivac hladan kada motor radi.Znaci pipnes ga sa strane.Oce da napravi vakuum,pa da voda ne moze da cirkulise lepo kroz njega i onda nema sta da zagreje plin i pretvori ga u gas.Ako je to slucaj odvrti jedno crevo od ona dva za vodu i pusti da voda procirkulise kroz isparivac i onda ponovo namesti crevo zza vodu.Pazi da se ne opeces
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.