[ Mobtel @ 06.09.2006. 20:57 ] @
fiat bravo 1.4 12v
Znaci problem je ispao jer je u voznji jednostavno poceo da skripi motor i na kraju se ispostavilo da je bregasta ostala bez podmazivanja.sreca pa sam odma uocio problem i odslepao auto kod majstora...kad je skinuo poklopac glave motora ..kaze sledece...7 klackalica treba zameniti i treba promeniti neku mrezu cevcica koje rasprsuju ulje po bregastoj...e sad je fazon da mi on kaze je ta mreza kosta 100eu?! mislim malo mi to nesto skupo..varijanta 2 je da se uzme mreza +klackalice 12komada+bregasta za240 eu...inace klak\ckalice su 12eu komad....ako sve saberemo ispadne da je bregasta 40 eu?
malo mji mnogo za mrezu cevcica da ti 100 ..e sad koji je tu lek..i zvbog cega je doslo do zacepljenja?fabricki bug na tom 1.4 motoru jesu ti kanali koji vode ulje iz kartera kroz motor ali sta sa tim uraditi..trebalo bi i to nekako ocistiti...
Ako je neko pametan nek napise nesto da me posavetuje sta da radim...samo bez odgovora tipa prodaj to djubre itd koji znam da mogu biti veoma mastoviti ali mi treba pomoc...
[ palomas @ 07.09.2006. 10:13 ] @
Čudno mi je da Talijani, koji su razvili toliko modela raznih motora, naprave ovakvu grešku! Vjerujem da bi korištenje full sintetičkog ulja ponešto pomoglo u boljem podmazivanju! Ne znam dali se radi o DOHC mašini, s dvije bregaste u glavi motora, ili je samo jedna?

U svakom slučaju, prije sklapanja motora, trebat će dobro provjeriti i očistiti sve uljne kanale, jer je moguće da je uzrok zbog čega je ulje slabo cirkuliralo do bregaste, još uvijek tamo!
[ palomas @ 07.09.2006. 10:19 ] @
Evo, pronašao sam dobar članak o Fiat Bravu i Bravi, pa ga prenosim:

A sada najvažnije: ako birate benzinca, onda svakako izaberite 1.6 16V. Klonite se kao ptičje gripe benzinca 1.4 12V, sa 1369 ccm i 80 KS. Jednostavno, njegova koncepcija nije pogođena. Najviše problema zadaje komplicirani razvodni mehanizam s jednim bregastim vratilom, dvostrukim poluklackalicama i 12 ventila. To se brzo sve 'razšteluje' motor ne izgubi puno na snazi, ali počne u prosjeku trošiti 10-12 litara. Ti motori imaju problema i s pumpom rashladne tekućine i brtvim glave motora, a malo ih prelazi (bez većih problema) više od 150.000 km.

Nasuprot toga, benzinac 1.6 16V sa 1581 ccm i 103 KS pokazao se izvrsnim. Uz dobro održavanje bez problema može prijeći i više od 300.000 km i u normalnoj eksploataciji ne da se uništiti. Najvažnije je što rijetko stvara probleme. Nešto više troši, ali samo u gradskoj vožnji i kad ga se vozi oštro. Jedini je izuzetak razvodni mehanizam, ali i tu, ako se pripazi na dvije stvari, nema većih problema.

http://66.102.9.104/search?q=c...amp;gl=hr&ct=clnk&cd=1

[ Mobtel @ 16.10.2006. 20:41 ] @
inace problem, je resen.
i bio je u onoj cevi sto je umocena u ulje i koja ga vodi u pumpu za ulje...bila je naprsla na jednom delu i trebalo je varenje...inace cest problem..