[ djuka31 @ 05.10.2006. 23:45 ] @
| Auto je presao 140 000, 1.1 55 ks ,91 godiste na predjenih 1500 km potrosi 1 l ulja. Koristim ELF 15w40. Ulje se pokazalo samo na cepu gde se sipa(nigde ne curi). Molim pomagajte, sta je u putanju nije valjda za generalnu. |
[ tweeester @ 06.10.2006. 08:02 ] @
Verovatno nije jos za generalku ali mozda za polu-generalku (gumice ventila, karike). Da li dimi pozadi (belicast dim), moralo bi da dimi ako toliko ulja trosi?
[ djuka31 @ 06.10.2006. 21:34 ] @
Ne dimi ni belicast niti plavkast i meni je to cudno. Auto savrseno vuce plin sam ugradio u avgustu 06. i sa plinom dobro ide
[ ilkebgd @ 06.10.2006. 22:12 ] @
Znači ne dimi uopšte... Proveri da ne gura ulje u hladnjak, to pod broj jedan... znači otvori hladnjak i vidi da li je tečnost zamašćena, da li ima ulja, da li diže nivo tečnosti za hladjenje, vidi i u prelivnoj posudi kakva je situacija. ako nije ni to onda proveri još jednom da nije otišao neki semering pa da negde jednostavno baca ulje. ako zaista ne baca i ne gura u hladnjak onda stvarno ne znam šta bi moglo da bude- u tom slučaju zameni čep :-)
[ djuka31 @ 08.10.2006. 01:33 ] @
Nisam siguran da li mesa sa tecnoscu za hladnjak, tecnost je svetlo braon boje (da li se ulje rastvara u antifrizu) verovatno je zrelo za zamenu
[ ilkebgd @ 08.10.2006. 08:29 ] @
Pa oteraj ga kod majstora pa neka ti ispusti sve iz hladnjaka i sipa novu tečnost. pa ćete onda videti u toj posudi u koju uhvati staru tečnost da li je gurao ulje u hladnjak ili ne.
[ cicovic @ 08.10.2006. 09:21 ] @
Da nisu kojim slucajem gumice ventila. Kazu da kda dodje vreme da menjas gumice ventila one poprilicno znaju da budu uzrok povecanoj potrosnji ulja
[ ilkebgd @ 08.10.2006. 10:56 ] @
Da su gumice ventila onda bi sagorevalo ulje i zbog toga bi i bila povećana potrošnja ulja, pa bi se javljao plav dim, a čovek kaže da njegov auto ne dimi uopšte, što znači da nisu gumice ventila...
[ salico @ 08.10.2006. 11:14 ] @
Ako ni ne dimi a fali ulja, onda zategni karter : )
Pa bre to je skroz normalna potrosnja ulja. Narocito za tu generaciju vozila. Zato se ni ne vidi dim. Moj reno 4 je godinama trosio 1l na 1000 km i nije dimio. Jos uvek ide bez generalne kod drugog vlasnika!
Ljuljni optimu 15w40 i ne sekiraj se.
[ Java Beograd @ 08.10.2006. 17:37 ] @
Ipak je to uvećana potrošnja, mada je sasvim normalno da se ulje troši. Za motor te generacije je normalno da se troši oko 300 gr/1.000 km. Maksimum oko 500 gr/1.000. Ali nemoj da očajavaš pre vremena. Možda je ulje koje si sipao divlje, tursko koje gori samo po sebi. Mnogo sam puta pisao o uljima, ne bih da se ponavljam. Kupi originalno (bilo koje marke), polusintetičko ulje, pa onda meri potrošnju potrošnju.
Inače, generalu ne moraš da radiš sve dok ti auto ne prolupa i sve dok smatraš da se povećana potrošnja ulja i goriva može tolerisati.
[ nenci @ 10.10.2006. 13:19 ] @
Ja imam isti problem sa tim ,Reno 5 '91 god. 1,1 presao oko 155 000 ,samo meni malo dimi ,al ne znam bas koje boje ,mislim da je belicast dim ,a mozda i gresim ,prvi vlasnik je sipao mineralno od kada je kupljen NOV ,cim je dosao kod mene pred 2,5 god. ja predjem na polusintetiku ,i nepunih godinu dana posle je poceo da trosi ulje ,kazu mi neki da sam ga isparao sa tim uljem i da se vratim na mineralno ? jbga ,i tako se vratim kod zadnjeg menjanja na mineralno ,al jos uvek po starom ,videcemo jos ....
Kada smo kod Reshoa da li neko zna stvarno dobrog majstora da mi nasteluje i ispita paljenje kod njega ,stelovao ko je stigo ,bude dobro u pocetku ,posle samo krene da stuca ,gubi snagu,napravim mu el. paljenje posto su mi platine lepile na 1000km ,sada toga nema ,ali i dalje ga zeza sve ostalo, ujutru nema sanse da upalim iz prve ,totalno se zaglupi ,odma se ugusi ,vec kasnije pali kako hoces ,maltene na pola kljuca ,ne znam ni ja vise ,poz!
[ MatezYU @ 12.10.2006. 10:27 ] @
Da li ti se greje auto?
Pogledaj zaptivac glave.. Mozda je on probao pa ti malo mesa vodu i ulje..
Promeni zaptivac glave i ventil dekne, isprazni tecnost za hladjenje i sipaj antifriz..
Stavi polu sinteticko ili mineralno ulje 15W40 i ima da radi... (nikako cisto sinteticko)
Poz
[ ilkebgd @ 12.10.2006. 11:37 ] @
Ako izbacuje beli dim onda je to već alarmantno... pretpostavljam da ulazi voda odnosno rashladna tečnost u cilindre, moraš što pre kod majstora, što ga duže tako voziš šteta će ti biti sve veća...
[ svsavic @ 12.11.2006. 15:58 ] @
I ja imam sličan problem sa istim autom i uljem.
Sumnjam na elf ulje.
Ulje mora da ima specifikaciju api sf (ccmc g2) za taj motor, a to nije taj elf (api sl)
Sipaću glx-2 ili optimu sv uskoro, ili neko ima bolji predlog!
[ dddd.nnnn @ 20.11.2006. 20:28 ] @
Evo da se uključim u temu ali sa pitanjem koje nije direktno vezano za temu. Djuka31 je pomenuo da je na peticu instalirao plin ove godine pa me zanima kakva su mu iskustva pošto planiram ugradnju plina. Čuo sam da petica troši skoro duplo više plina od goriva iz nekih izvora pa me zanima da li je tako, jer mi se u tom slučaju ne isplati instalacija plina.
[ djuka31 @ 20.11.2006. 22:55 ] @
Kao prvo zelim da se zahvalim svim ljudima na iscrpnim odgovorima, auto je ipak morao da ide na polu-generalku bile su istrosene karike srecom samo to mada sam i glavu poslao na masinsku obradu tako da sam problem resio u potpunosti. Sto se plina tice po gradu trosi desetak litara ne vise na otvorenom 7-8 l tako da nije strasno inace znam da mi je probusen karburator zato je valjda normalna potrosnja ‚‚ne razumem se preterano u plin‚‚ inace da nije busen valjda bi vise trosio tako mi je majstor rekao napominjem da se ne razumem.
[ svsavic @ 22.11.2006. 22:10 ] @
Koliko te je to koštalo? i kod kog majstora?
[ djuka31 @ 24.11.2006. 15:51 ] @
Polu generalna (zamena karika, glava na masinsku obradu, gumuce ventila, vodjice ventila, dihtunzi, ulje i filter) i + rad oko 300e
[ nenci @ 27.11.2006. 10:51 ] @
Meni Rendzer trosi isto toliko plina ,a karburator nije ubusen ,vec ima onaj gore rasprsivac postavljen izmedju filtera i karburatora ,jedino mora da bude dobro udihtovan ,da se ne oseca plin ,pa posle svakog menjanja vazdusnog filtera moras da obratis paznju da sve lezi kako treba , a sto se tice potrosnje ulja ,verujem da je i kod mene to slucaj ,tj, zreo je za polu generalnu ,al pitanje da li ga raditi ili voziti sve dok ne zatrokira skroz (a to moze biti i za 50 000 pa i vise),pa ubaciti drugi motor ,ima ih od 250-350 koliko volis ,a broj motora je na zanitovan na plocici ,poz!
[ gumar @ 28.11.2006. 18:25 ] @
Probaj da sipas drugu vrstu ulja. Desava se da neko ulje jednostavno ne "pase" odredjenom motoru, premda svi "francuzi"
imaju preporuklu u vidu nalepnice da koriste "elf". To u principu ne znaci da je "elf" najbolji. Uostalom i "elf" kao i drugi
proizvodjaci ima citavu paletu ulja u svom proizvodnom programu. A i nije to toliko alarmantna potrosnja. Recimo u knjizi
novog "Opelovog" vozila pise da je normalna potrosnja 1 lit. na 1000 km. Prvo sto moras utvrditi je dali ulje sagoreva, curi
ili isparava. Za tebe je najjeftinija ova treca varijanta jer onda jednostavno treba promeniti vrstu ulja.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|