Citat:
HoT_Steppa: regulise smesu na leru i nikako smesu kad je motor u upotrebi, dakle ne u voznji.
Tako sam i ja mislio dok nisam uzeo alat i znatno povecao ler gas (iz sebi poznatih razloga). Mislio sam da se potrosnja nece povecati, ali naprotiv - potrosnja se takodje znatno povecala. Analizirajuci malo situaciju dosao sam do zakljucka zasto je to tako - kad upalis auto motor radi na leru, kad saltas motor radi na leru, kad stojis na semaforu motor radi na leru, kad propustas pesake motor radi na leru, kad upadnes u guzvu motor opet uglavnom radi na leru... sve u svemu, u uslovima prosecne gradske voznje, motor >50% vremena radi na leru.
Sto se autogasa tice, ne vidim razloga da se podesava na jednaku snagu na plin kao i na benzin. Ja sam imao sportski auto sa plinom podesenim na naj ekonomicniji rad - nije mogao preko 130km/h i nije imao neko ubrzanje, ali je potrosnja bila vise nego korektna. E, onda, vozim ja tako, krenem da preticem i vidim auto sa druge strane, samo stisnem gas i cvaknem onaj prekidac za benzin - auto polece kao iz katapulta, lepeci putnike za sedista i preskacuci celu kolonu pre nego sto onaj iz suprotnog smera pridje na opasno rastojanje. Kad zavrsim preticanje onda samo vratim prekidac i opet vozim ekonomicnu voznju...