Citat:
[url=/p1333368]'Bem ti auto, vozio sam 10 godina R4 '80 godište, nisam znao gde je u gradu autoelektričar. Jugića vozim pola godine i već sam se sprijateljio sa majstorom, malo malo ja kod njega, imam već i popust kao redovna mušterija :(
Zastava, pogotovo neka matora, nije uopšte auto za nekog ko ne zna sam da bar pomalo majstoriše (ili nema ćaleta/drugara majstora)... :)
Delovi jesu jeftini (u poređenju sa delovima za većinu stranih automobila), ali nisu džabe. "Ruke" majstora su još veći problem. A stalno se nešto kvari...
Do te žive istine polako dolazim i sam.
Propala mi je kupovina Citroena AX zbog kojeg sam "davio" neke na ovom forumu, pa sam kupio - šta drugo nego -Jugića. Odmah posle kupovine oterao sam ga (na bratov predlog) kod najbližeg majstora da mu zameni prvu cev-koleno od auspuha (onaj prvi deo koji ide od motora) jer je strašno "prdio". "Da se ne prljamo i ne zavlačimo pod njega", a ni alat nam nije pri ruci... Kako da teram kući auto koji se ovako čuje? Ubiće me žena ili će bar reći da sam poludeo što sam to kupio...
Zakrivljena cevka od metra + dihtung - 1200 dinara. Ruke majstora (manje od pola sata posla) 500 dinara - bratov drugar. O.K.
Sledeći dan radili smo ja, matori i jedan njegov drugar na tom istom autu i dotezali/zatezali/menjali/popravljali ono što nije održavano godinama (1990. godište). Ceo dan posla, od jutra do mraka, a nismo uradili ni polovinu onog što sam zacrtao u nameri da ga malo "picnem"...
Kada sam uveče seo i razmislio koliko bi mi majstor uzeo za toliki rad - odnosno, za ono što smo nas trojica uradili, skoro da sam se naježio... Brrr...