[ virtualx @ 28.10.2006. 14:01 ] @
evo imam ford fiesta 99 godiste nedavno uzeta kao polovno auto.
evo danas mi se desi nesto cudno.
krenuo sam niz brdo i drzao stisnuto kvacilo, bez gasa i tako se spustao niz brdo.
volan i kocnica su toliko zakocili da sam iz sve snage morao okretati volan i stiskati kocnicu.(volan je servo)
i gorila je lampa za akumulator i ulje.
nakon mozda 2 minute spustanja, pustio sam kvacilo ,i onda se sve bilo uredu.
opet se volan okretao lako i kocnica je bila ok sve,a lampice su se ugasile.
zasto se to desilo???
[ Arnold Layne @ 28.10.2006. 14:41 ] @
Pa je li ti auto bio upaljen ili si ga samo spustao?

Ako ti svetli lampica za akumulator to je obicno znak da se auto ugasio i onda ti normalno servo kocnice i volan ne rade.

Inace nemoj to raditi, najbolje je da se spusts u brzini. A ako bas hoces u leru, onda izbaci iz brzine. Lezati na kvacilu nikako nije dobro

Pozdrav
[ virtualx @ 28.10.2006. 16:08 ] @
upaljen je bio auto
znam da nevalja spustati se sa drzanjem kvacila.
ali nekuzim zasto su zakocili volan i kocnica
[ cozmo_im @ 28.10.2006. 16:15 ] @
Auto je bio "upaljen", ali samo na kontakt (cim ti svetli lampica za ulje motor je ugasen). Motor ti 100% nije radio, hoce tako nizbrdo i to bas u slucaju kakav si opisao. Kako motor nije radio, nisi imao pritisak u servo sistemu kocenja i volana. Cim si stisnuo kvacilo, motor je upalio kao na gurku (nizbrdo ni ne cimne, tako da nema sanse da primetis). Druga mogucnost je da ti je ler gas pao na 100-200 o/min sto dovodi do pada pritiska ulja i nema sanse da motor na tom broju obrtaja pokrene bilo kakav servo sistem.
[ Fuzz @ 28.10.2006. 17:27 ] @
I nemoj tako da se spustas.

Nevezano za ovu pricu, setih se jednog lika koji je obozavao da stedi gorivo tako sto je gasio kola na nizbrdicama i izbacivao ga iz brzine. Sve dok mu se jednom prilikom volan nije zakocio, a on otisao u tri p....
[ virtualx @ 28.10.2006. 18:16 ] @
motor je radio 100%
znaci krenuo sam kuci i normalno da sam morao upaliti auto da krenem.
onda kad sam dosao na nizbrdicu stisnuo sam kvacilo i spustao se.
i tad je zastekalo.
kad sam pustio kvacilo onda je tek proradilo kako treba i lampice su se ugasile.
[ Java Beograd @ 28.10.2006. 18:32 ] @
Naravno da je motor bio upaljen, ali se u međuvremenu ugasio. :) Lepo ti svi to kažemo.

Sve ukazuje na to: upaljene lampice za ulje i alternator, nefunkcionisanje serva za kočnice i serva za volan. Šta ti još treba kao potvrda ugašenog motora ?

Od ukupne buke koju stvara auto kad se kreće, ne primeti se da se ugasio motor, koji je inače trebalo da radi na leru. I još ako si slušao muziku, eto kompletnog scenarija za zbunjivanje početnika.
[ MatezYU @ 30.10.2006. 08:54 ] @
Motor ti je bio 100% ugasen. Verovatno je pao broj obrtaja i ugasio se auto. Cim ne radi motor, ne rade ni servo volan ni servo kocnice.. Idi u servis pa neka ti provere ler gas
[ djordje @ 30.10.2006. 21:11 ] @
100% ti se ugasio. Sve ukazuje na to.
[ SmilieBG @ 30.10.2006. 22:10 ] @
ja mislim da mu je motor bio upaljen :)

Verovatno je racunarska jedinica motora procenila ekonomicnu stranu vozaca, te je ostavila motor upaljen, ali usteleda na volanu i kocnicama... Tako neces morati cesto da menjas kocnice :)

Salu na stranu, kvacilo sto manje drzati pritisnuto ;)

Poz,
Sale