|
[ enes_k1 @ 14.12.2006. 18:58 ] @
|
Ne znam da li grijesim sto otvaram novu temu, ali u regulisanju vojne obaveze nisam nasao odgovor. Pitao sam i ranije , ali dobio sam polovicnu informaciju. Naime, dosao bih u Beograd za NG , ali posto nemam regulisanu vojnu obavezu, zanima me da li je tacno da se obveznici hapse na granici. Ja zivim u Sarajevu od 1999. god. i od tada sam u BG-u bio samo jednom, 2002. da izvadim pasos. Kako sam tada bio student dobio sam pasos bez problema i vratio se u SA. Od tada nisam prelazio granicu SiCG. Jos da napomenem i to da nisam cak ni regrutovan, odnosno nisam dobio knjizicu. Isto tako nisam se prijavljivao ni u ambasadi. A samo sluzenje vojnog roka trenutno mi je neisplativa solucija, jer mi se ne napusta posao. Jos da napomenem da sam ozenjen BH drzavljankom i ocekujemo bebu u februaru.
Elem , kratko i jasno, da li mogu ili ne mogu preci granicu, odnosno kolika je verovatnoca da ce me na granici uhapsiti i odvesti u zatvor ili kasarnu i da li mogu ponovo slobodno napustiti zemlju???? Hvala unapred na odgovoru. |
[ deki77 @ 14.12.2006. 19:16 ] @
Ako imash vec zenu,uskoro dete i posao zashto nisi uzeo BiH drzavljanstvo....
Koliko znam vojska u BiH je ukinuta...mislim sluzenje (vojni rok)...
[ enes_k1 @ 14.12.2006. 19:31 ] @
To je vec jedna malo duza prica , koja nema veze sa ovim topicom ( moj inat je u pitanju, spominjano vec u jednoj temi), a BH drzavljanstvo me ne oslobadja vojne obaveze u Srbiji, tako je regulisano sporazumom.
[ Vlada1001 @ 14.12.2006. 21:25 ] @
@enes_k1
Putuj igumane ne brini za manastir.
Nema sanse da te bilo ko dira, Zakon o amnestiji vojnih obveznika je stupio na snagu u aprilu ove godine. On te oslobađa za sva ,,nedela" do tog datuma, a budi siguran da ništa novo nije podizano protiv tebe u prethodnih nekoliko meseci (jedino ukoliko nije neko od tvoje familije potpisivao pozive vojnih odseka)
Verovatnoća da te na granici uhapse zbog izbegavanja vojne obaveze, približna je verovatnoći da te udari grom