[ rale01 @ 15.01.2007. 00:39 ] @
| Ljudi ubicu se ko siroce! Dao sam dobre pare za Golfa IV, kao bombona je full oprema sve je bilo super, a onda posle 1500 km nivo ulja mi je spao za od Max do Min za 2/3! Ne znam koliko je to kolicinski ali svlaci ga! Vozio sam ga kod 2 majstora pre nego sto sam ga kupio proveravao ga, svi su rekli da je ok! Ima izuzetno miran rad vuce super! dao sam 30000 din za veliki servis! sta da radim? dal da ga prodam! Sipao sam Mobil S 10-40, da probam neko drugo ulje? Odlepicu zbog auta, dok sam vozio zastavu nisam brinuo ni malo a sad haos! Da ne zna neko koliko je fabricki propisana potrosnja ulja za GOLF IV 1.4 16V?
[Ovu poruku je menjao lancia88 dana 15.01.2007. u 14:28 GMT+1] |
[ bakara @ 15.01.2007. 00:44 ] @
Da te utesim, stvarno mu nije nista, ali prvo procitaj http://www.elitesecurity.org/t178514-Fabia-trosi-ulje
pa da nastavimo razmenu iskustava
ps: welcome to the club!
[ rale01 @ 15.01.2007. 00:59 ] @
Bio sam kod majstora merio mu je kompresiju i kaze da je malo slabija na prvom klipu ali da je u granicama normale, malo duva na iber lauf , koliko ja znam svaki auto duva, ali nema ulja na crevu
[ rale01 @ 15.01.2007. 16:25 ] @
nasao sam informaciju da ovaj motor trosi od 0.1-0.3l na 1000 km
sto je opet manje nego sto je moj potrosio
[ rale01 @ 15.01.2007. 16:27 ] @
ajde neko nek mi kaze nesto o tome
[ miroslavac @ 15.01.2007. 18:31 ] @
Zavisi kako ga vozis,ja sam jedno na -5 stepeni upalio motor i pun gas do 130/h prva druga i treca do 5500 obrtaja i tako 3-4 min da ne poverujes koliko je ulja izbacio.Pola litra sam dolio sutra i jos je malo trebalo da se vrati do normale.Inace trosi oko litar na 5000km.Valjda je to normalno tako bar svi kazu s obzirom da je presao 247000 bez vecih kvarova i generalke
[ rale01 @ 15.01.2007. 19:22 ] @
pa dok sam ga vozio po gradu prvih 800km nije pokazao potrosnju ali kad sam otisao prvo za Bg iz Kragujevca, pa onda surta dan isto iz kg do nisa, sa prosecnom voznjom oko 150km/h potrosio mi je 600 grama ulja
[ pecas @ 15.01.2007. 19:31 ] @
Sve zavisi koliko ti je auto presao kilometara i dali je kilometraza tacna?Ako si ga kupio ispod cene, mogu ce da je neko hteo da ga se otarasi! Ulje gledaj da mu sipas ono koje fabrika propisuje!
[Ovu poruku je menjao bakara dana 15.01.2007. u 22:25 GMT+1]
[ rale01 @ 15.01.2007. 19:37 ] @
gde da vidim koje je propisano ulje za njega! nisam ga platio ispod cene puko sam 6500e!
[ bakara @ 15.01.2007. 21:37 ] @
Ulje ide full sintetika, castrol, mobil ili tako nesto kvalitetnije...ali opet ce da trosi
Citat: rale01: nasao sam informaciju da ovaj motor trosi od 0.1-0.3l na 1000 km
sto je opet manje nego sto je moj potrosio
Ne znam gde si dosao do te informacije, koliko je meni poznato kazu (serviseri) da je normalno do 1l na 1000km, sve preko toga je mnogo...
Koliko sam ja primetio moj auto trosi vise ulje kad se vozi na vecoj turazi, i obrnuto...
Trebalo bi mu obavezno proveravati ulje na svakih 1000km.
Evo citiracu i jedan zanimljivi post sa jednog drugog foruma, da li je istinit prosudite sami:
Citat: Kupim novog A6 3.0 tdi .
Servisiram ga u Porseu ili autokomercu prvo vreme
Auto trosi pomalo ulje odgovor je tako mora .
Kad sam bio u nemackoj odem na servis
zamene mi ulje i nema vise potrosnje ulja .
Sipali su mi neko njihovo ulje ADDINOL dok su kod
nas sipali KASTROL . Bio sam skeptican na to ulje
ali se ubrzo pokazalo da gresim ADDINOL se
pokazao fenomenalno ne trosi ga ni kap .
Kad sam to rekao ovima u servisu poceli su da
gundjaju ali kad su videli pecat servisa iz nemacke
samo su progutali knedlu .
Na moju konstataciju da mi auto sad ne trosi ni kap ulja
su slegli ramenima i rekli mi da " oni kastrol dobijaju
od ovlascenog uvoznika za srbiju "
Posle toga sam nasao ADDinol u beogradu ima
predstavnistvo i tamo kupim ulje i ponesem ga na servis
bune se i gundjaju ali ga na kraju ipak naspu .
Ja sam ipak taj koji ce da bira a ne servis koji gleda
iskljucivo svoj interes .
Naravno garanciju moraju da priznaju .
Morate biti samo uporni i trud se isplati .
U srbiji stvarno ima apsurda da se smrznes .
[ rale01 @ 16.01.2007. 01:02 ] @
tu informaciju sam dobio u jednom servisu! kazu da 16v motori trose vise ulja, a to da je 1l ulja na 1000km normalno je zabluda! u servisnoj knjizi koju je dobio moj drugar uz vw polo 1.4 tdi pise da mu je normalna potrosnja ulja 1l na 10 000km! gde ja mogu da nadjem pouzdane informacije za moj auto? da li da probam da sipam gusce ulje?
[ bakara @ 16.01.2007. 12:00 ] @
Nije to nikakva zabluda, u pitanju su niskofrikcioni motori koji su projektovani tako da manje trose benzina i manje zagacuju okolinu, ali trose ulje...
Nije problem da ti nadjem jos primera gde ljudi sa novim mercedesima passatima i audijem kukaju na potrosnju ulja jer su jednostavno do tada vozili auto sa starijom generacijom motora...
A to da 1.4TDI trosi do 1l na 10000km ne verujem da pise u knjizici, posto kod novijih automobila u knjizicama vise ne pise (kao nekada) koje i koliko ulja, koje svecice i slicno vec pise obratite se ovlascenom servisu.
Meni je ova fabia treci auto mladji od 99 godine i svi su trosili ulje, ja se ne brinem samo redovno kontrolisem, ako sumnjas u auto (merio si kompresiju) ti ga prodaj, ali zapamti sta sam ti rekao, i sledeci ce ti trositi ulje!
[ rale01 @ 17.01.2007. 00:38 ] @
Provericu motor pa cu vam reci o cemu se radi! Ne zelim da nagadjam
[ bakara @ 17.01.2007. 21:50 ] @
Proveri pa nam javi
[ rale01 @ 18.01.2007. 00:58 ] @
Hm ovako ! Obisao sam dva majstora koja su mi rekla istu pricu, naime motor blago duva na iber lauf, i na auspuhu navodno izlazi plavicasti dim , koji ja ne primecujem, ali ajde da verujemo strucnjacima! Obojica su se slozila da ima super rad i da extra vuce! Predlozili su mi da probam sa nekim drugim uljem, i ako posle sipanja boljeg ulja od MOBILE S 10-40 koje koristim i dalje duvka na iber lauf, prodam kola! Mene interesuje jedna stvar, kako to da majstor koji mi je gledao auto pre kupovine, a inace je caletov dobar prijatelj nije primetio duvanje iz iber laufa, kako to da ni majstor koji mi je radio veliki servis to nije primetio dok nismo promenili kompletno ulje! Da li je moguce da je problem u losem kvalitetu ulja ili je mozda fals ulje! Uzgred momak koji mi je prodao auto se kune da mu nije trosio ulje a da je isto sipao MOBILE S 10-40! Kome da verujem a koga da mlatim! A da jos jedna interesantna stvar je da su ljudi kao i mehanicari mnogo neobavesteni, kome god sam pomenuo da automobili novije generacije fabricki trose odredjenu kolicinu ulja gledaju me kao da sam pao sa Marsa i pricaju mi da lupam! Ne mogu da verujem da pored interneta i casopisa i naravno knjiga jludi mogu biti toliko primitivni! Nasi mehanicari prate Zastavu, ona 30 godina nije promenila model auta tako da ni oni ne moraju da se usavrsavaju! STRASNO!!!
[ RobertoKish @ 18.01.2007. 21:22 ] @
sta da vam kazem,sem da je vw puko ko guuuma.
za mene nije auto ako tom autu na 150000 radis generalnu.a da je mazen i pazen kako treba.
[ HoT_Steppa @ 18.01.2007. 22:27 ] @
Ja ne mogu da shvatim kad je to VW pravio dobre automobile, osim mozda GTI Golfova I i II. Ovo ostalo smo se mi malo dezinformisali. Za sve je kriv TAS.
[ pecas @ 18.01.2007. 23:00 ] @
Gledam danas u oglsima tip prodaje galo IV 99 god 1.4 sa dosta opreme(alu felne itd) presao 150000 za 6200eura ali je naveo motor los,trosi ulje!Pa ti vidi staces!Tip sto ti ga je prodao sigurno nece da prizna da trosi ulje!Moguce da je sepa neki modifikator pre nego sto ti je prodao. Ja znam tipa koji je kupio golf 3 i nakon zamene ulje nije mogao da prepozna rad motora, morao je da radi generalnu i odmah posle ga je prodao!
[ Sasa_NS @ 19.01.2007. 00:06 ] @
Citat: bakara: Nije to nikakva zabluda, u pitanju su niskofrikcioni motori koji su projektovani tako da manje trose benzina i manje zagacuju okolinu, ali trose ulje...
Znači, sagorevanje ulja i izbacivanje produkata tog procesa kroz izduvni sistem je potpuno ekološki i ne zagađuje okolinu?
[ tox master @ 19.01.2007. 00:12 ] @
ja mogu samo da kazem da je bakara u pravu sa konstatacijom da noviji motori vise trose ulje nego stari.
u mnogo slucajeva sam cuo da se ljudi zale kako im motori trose i preko 0.5l na 1000km i da je to ok i da je ustvari bolje da trosi (znaci da se manje habaju karike,klipovi...) zato sto se stvara film od ulja izmedju frikcionih povrsina karike i cilindra pa se samim tim manje trose pomenuti delovi.
eto naprimer ja vozim vec 4 godine opel asconu 86 god.,1.8 injection (multipoint) i mogu da kazem da koje god ulje sipam (a sipam neka obicna mineralna) potrosnja se uopste ne primecuje.
nivo ulja bude isti kada ga menjam kao i kad je nasuto.
doduse menjam ulje na 5-6000 km i 90% se vozi u gradskoj voznji.
po meni nemas nekog preteranog razloga za brigu jer tesko da ces naci auto koji nece da trosi ama bas nista ulja a da nije nov (a mozda bi i nov trosio).
ako dobro vuce,ne dimi na auspuh plav,crn... dim na iberlauf duva neprimetno (cim ti taj majstor nije to primetio znaci da je sasvim malo),nemas brige.
a kako god pogledas taj auto nema sanse da dozivi starost njegovih predaka (golfa 1 i 2) tako da si miran sledecih 5 godina sigurno a verovatno i vise,naravno ako ne budes isao na trke ili nesto slicno!
ps : proslo je vreme kada su se pravila kola da "idu" po 20-30 godina i prelaze po 500 000 bez generalne.
pozdrav
[ Sasa_NS @ 19.01.2007. 00:19 ] @
Meni se čini da svi oni koji ovde navode probleme sa potrošnjom ulja imaju automobile sa motorima iz "fau-v" (VW) koncerna, ili se možda varam?
Treba auto da troši ulje, naravno, ali litar na 1000 km!? Malo mi je to puno...
Edit: upravo sam pročitao test "polovnjaka" - Golfa IV - u jednom našem tiražnom auto-magazinu. To vozilo je, između ostalog, služilo i za taksi svrhe. Citiram: "Potrošnja ulja kod ovog automobila nije izražena...". Kraj citata. Misli se valjda da potrošnja ulja nije velika (ili povećana).
Ovaj vlasnik izgleda nema tih problema...
[Ovu poruku je menjao Sasa_NS dana 19.01.2007. u 01:47 GMT+1]
[ palomas @ 19.01.2007. 13:04 ] @
Kod vožnje većim brzinama i s većim brojem okretaja, svaki auto ima povećanu potrošnju ulja! Čitao sam malo iskustva drugih ljudi, i kažu da Golf IV može potrošiti 1 l na 5.000 km, i da je to u granicama normale za taj motor.. Bitno je samo odabrati ulje koje će mu najbolje odgovarati, i pružiti mu zaštitu za što duži vijek eksploatacije..
Kod većeg broja okretaja, razvije se viša temperatura na stjenkama stubline, ulju padne viskozitet i jedan dio tog ulja jednostavno sagori i ode u dim. Sasvim normalna pojava zbog koje ne treba brinuti!
[ RobertoKish @ 19.01.2007. 22:50 ] @
shvatite,da je vw puko,svi modeli od 95 pa noviji su smrt,nijedan ne moze da predje 150000.
evo vam jedan primer.
majstor,da ga ne imenujem,znaci covek drzi vw/audi servis,vozi tj poseduje pasata iz '95.
auto koji je cuvan,pazen,mazen......generalna mu je radjena na 120000.
razmislite malo,pre kupovine,vw ima cenu ali kvalitet je nula.
[ rale01 @ 20.01.2007. 02:00 ] @
Ljudi odlucio sam da mog golfa ne manjam , verujte mi potrosmnja goriva na otvorenom putu mu je 5,8-6litara, udoban je extra i komforan, testiracu mu jos malo potrosnju ulja i probacu sa nekim boljim uljem koje cu naruciti iz inostranstva posto su kod nas 80% fals ulja! A da ga prodam i da predjem u neku mrtvu astru ili clia ne pada mi na pamet! vw je vw
[ bakara @ 20.01.2007. 11:20 ] @
@rale01
Pa naravno da ne treba da ga menjas...
Evo ja sam juce bio u skodinom (ovlascenom) servisu, i bas je neki covek potegao pitanje potrosnje ulja njegove octavie (1.8), i vlasnik servisa je lepo objasnio da je to sasvim normalno, da je normalno i da 16to ventilski motori duvkaju na iber laufu, ti motori koriste sinteticka ulja koja na visokim temperaturama isparavaju i zbog toga dolazi do potrosnje ulja.
Kada sam pitao da li bi se potrosnja smanjila ako bih koristio polusinteticko ili mineralno ulje dobio sam odgovor, da ce se potrosnja smanjiti ali ce se smanjiti i podmazivanje i da mineralna i polusinteticka ulja ostavljaju talog (tako nesto, zaboravih....?) kada rade na visokim temperaturama motora koji su namenjeni za sineticka ulja.
I jos rece da fabrika smatra motor za potpuno ispravan ako trosi do 1l na 1000km.
Komentar vw je vw odavno nista ne znaci, niti je najbolji auto, niti najjeftiniji...
Molim ostale ucesnike da se suzdrze od nagadjanja, i ostavljanja neumesnih komentara, ako ne mozete pomoci nemojte ni odmagati!
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|