[ Pro Sound service @ 02.02.2007. 11:06 ] @
Sta bi po vama resilo ovu svakodnevnu krklemu u saobracaju? Izgradnja mosta koji ce povezati Zemun i Borcu ili N.Beograd i Adu !!! |
[ Pro Sound service @ 02.02.2007. 11:06 ] @
[ acaradio @ 02.02.2007. 11:15 ] @
Potrebna su oba, ali trenutno mozda je malo potrebniji NBG -Ada...da se rastereti Gazela jer su svakog dana nesnosne guzve na tom pravcu. Danas sam proveo skoro sat vremena u 88-ici zbog toga.
[ Shadowed @ 02.02.2007. 11:47 ] @
Nisam siguran sta bi generalno bilo bolje ali bih ja licno vise voleo ovaj na relaciji Novi Beograd - Ada.
Mada, otkud ovo pitanje? Nesto mi nije poznato da je ista od toga u planu. [ bakara @ 02.02.2007. 12:06 ] @
Da potrebna su oba, ali kad bi mogao da biram izabrao bih nbgd-ada, iz jednostavnog razloga sto tamo cesce idem...
Eh jos kad bi tako bilo... ![]() [ spartak @ 02.02.2007. 12:56 ] @
Najpotrebniji je most Vinca-Vojvodina na Dunavu.
Na taj nacin ce svi kamioni koji prelaze pancevacki most i sabijaju se ispod kalisha ne bi li se nabili na gazelu ili otisli Obrenovackim... nasiroko obisli grad. Moje misljenje je da je gradu potreban jos jedan most na Dunavu, i jos jedan na Savi. Minimum. Prioritet mi se cini veci aktiviranje obilaznice oko Beograda i izbacivanje teretnog tranzita. [ superbaka @ 02.02.2007. 14:09 ] @
na Adi definitivno!
[ Java Beograd @ 02.02.2007. 14:47 ] @
Beogradu trenutno, odmah i nodložno trebaju sledeći mostovi
1. Ostružnica - da bude pravi most, sa dve odvojene trake, za autoput 2. N.Bgd - Ada 3. Ušće - Dorćol 4. Munze - Borča [ renne @ 02.02.2007. 15:24 ] @
Citat: Shadowed: Nisam siguran sta bi generalno bilo bolje ali bih ja licno vise voleo ovaj na relaciji Novi Beograd - Ada. Mada, otkud ovo pitanje? Nesto mi nije poznato da je ista od toga u planu. Uskoro pocinje izgradnja Ada-N.Bgd, sve je ugovoreno i planovi su sredjeni [ Java Beograd @ 02.02.2007. 15:26 ] @
Citat: renne: Uskoro pocinje izgradnja Ada-N.Bgd, sve je ugovoreno i planovi su sredjeni Još malo pa sa' će, čim se završi obilaznica oko Beograda. Evo, tu neki dan od nedelje ... [ Nenad Vranjanac @ 02.02.2007. 15:31 ] @
sto bi ovi iz telekoma rekli- od sredine iduceg meseca ;)
ko razume shvatice [ EagleOne @ 02.02.2007. 15:50 ] @
Preko Save, recimo u nivou Ade, jer je to najuze grlo u gradskom saobracaju, naravno neophodan je bar jos jedan most preko Dunava, ali ovaj preko Ade i ima prioritet jer se njim resava mnoooogo veci problem.
Licno me nervira situacija oko izgradnje, jer koliko sam u toku gradice onaj lepi most sa pilonom i utegama, koji je 3x skuplji od najobicnijeg "linerarnog", a kuka se kako nemamo para, svi znamo da je jos jedan most minimum minimuma. Bolje bi bilo da za te pare naprave tri ruzna, obicna, a funkcionalna, nego jedan lep "simbol grada". A izgradnja kao moj telekom ADSL, obavesticemo vas sedecg meseca moze li ili ne, ali rok kada ste trebali da me obavestitete je istekao pre 15 dana, ne brinite bice rok i sledeci mesec |( [ vertex @ 02.02.2007. 17:23 ] @
Ja zivim u Borci i guzve na Pancevackom mostu su nesnosne...
Most nam je potreban PODHITNO!!!! ![]() [ test1234 @ 21.10.2014. 09:53 ] @
Evo fala bogu vidi se "svetlo na kraju tunela", doduse svetlo ce biti semafor.
Jel moguće da ovi danasnji stručnjaci za saobracaj svaki most zavrse na semaforu? [ CakNoris @ 21.10.2014. 10:05 ] @
Evo jos malo pa ce, posle mosta preko ade, da zavrse i most preko Dunava.
Nazalost, most preko ade kod hipodroma ima dva semafora, sto je jako lose resenje. Pored onoliko petlji koje su izgradili, a koje su u glavnom potpuno prazne, propustili su da naprave najvaznije petlje: - preko saobracaja iz pozeske koji se ukljucuje na novi most, - preko tramvajskih sina kod Topcidera. Nadam se samo da je to bila politicka, a ne strucna odluka, jer bi ovo u suprtonom znacilo da su nam i politicari i strucnjaci polu-debilni, da ne kazem debilni. :) [ anon70939 @ 21.10.2014. 15:26 ] @
Razumem da mozda nismo pametan narod, ali valjda znamo da prepisemo...
Da li neko od tih nasih "strucnjaka" kad ode na more ili turisticki u neku zapadnu zemlju, da li primete da su semafori sve manje u funkciji i da gledaju svuda da stave kruzne tokove??? Verovatno je i jeftinije napraviti kruzni tok, a sigurno da je funkcionalnije. [ anon70939 @ 21.10.2014. 15:27 ] @
Razumem da mozda nismo pametan narod, ali valjda znamo da prepisemo?
Da li neko od tih nasih "strucnjaka" kad ode na more ili turisticki u neku zapadnu zemlju, da li primete da su semafori sve manje u funkciji i da gledaju svuda da stave kruzne tokove??? Meni je recimo to bilo jako interesantno kad sam prvi put krocio preko granice. Verovatno je i jeftinije napraviti kruzni tok, a sigurno da je funkcionalnije. [ branko tod @ 21.10.2014. 16:04 ] @
Evo ga urbanistički plan iz 1923
![]() i 1972 ![]() Pogledajte poziciju mosta na Adi na oba, a na drugom gomilu drugih mostova [ botr @ 21.10.2014. 18:02 ] @
Rade se i semafori sa senzorom, takodje veoma prakticno resenje za raskrsnice gde je jedna ulica mnogo prometnija, a iz bocne nema toliko saobracaja, a ne mozes da se ukljucis bez semafora zbog guzve. Lepo stanes na senzor, sacekas, i gotovo. Crveno za prometnu ulicu se ne pali sve dok u bocnoj ulici ne stane auto.
[ Darko Nedeljković @ 21.10.2014. 19:25 ] @
Citat: CoyoteKG:Verovatno je i jeftinije napraviti kruzni tok, a sigurno da je funkcionalnije. Argh, nakon sto sam proputovao Italiju van auto puta, kroz sela i varosice, mislim da cu mrzeti kruzne tokove do kraja zivota ![]() ![]() Medjutim, imam osecaj da sam ja jedini koji tako putuje, a ne samo politicari vec i nasi ljudi generalno kad idu negde turisticki nemaju obicaj da silaze sa auto puta. [ branko tod @ 21.10.2014. 19:29 ] @
Citat: botr: Rade se i semafori sa senzorom, takodje veoma prakticno resenje za raskrsnice gde je jedna ulica mnogo prometnija, a iz bocne nema toliko saobracaja, a ne mozes da se ukljucis bez semafora zbog guzve. Lepo stanes na senzor, sacekas, i gotovo. Crveno za prometnu ulicu se ne pali sve dok u bocnoj ulici ne stane auto. Postoje u BG [ Ivan Dimkovic @ 21.10.2014. 19:46 ] @
Citat: Darko Nedeljković: Citat: CoyoteKG:Verovatno je i jeftinije napraviti kruzni tok, a sigurno da je funkcionalnije. Argh, nakon sto sam proputovao Italiju van auto puta, kroz sela i varosice, mislim da cu mrzeti kruzne tokove do kraja zivota :-) Brate, od Venecije do Milana ne mozes naci 100 metara puta na kojima nema kruznog toka :-) Medjutim, imam osecaj da sam ja jedini koji tako putuje, a ne samo politicari vec i nasi ljudi generalno kad idu negde turisticki nemaju obicaj da silaze sa auto puta. Kruzni tokovi su postali prakticno posast po EU, svi ih dizu od kojekakvih fondova - ima na gomili mesta po nekoliko kruznih tokova jedan za drugim koji su verovatno nastali tako sto je selo videlo da ce im ostati neka kinta u budzetu, pa su brze-bolje odlucili da je s*rcaju kako ne bi ispalo da im ne treba toliki budzet. Sami kruzni tokovi sami po sebi nisu losa stvar - ideja je da ubrzavaju tok saobracaja u odnosu na raskrsnice sa semaforima. Medjutim, u kombinaciji sa anesteziranim vozacima, nisam siguran da ubrzavaju stvar. Na srecu, Srbija, koliko znam, ne spada u zemlje gde se "sporo" vozi (start i sl.) pa sumnjam da bi kruzni tokovi pravili takav problem, samo je pitanje gde ih ima smisla udenuti. [ cika dacha @ 22.10.2014. 00:10 ] @
Novi Sad i po celoj opstini poceo je da gradi kruzne tokove i veoma je primetno da protok saobracaja mnogo bolje funkcionise, narocito kruzni tok kod najlon pijace! Jedino je malo teze pesacima na bulevarima jer moraju bolje da paze!
![]() [ CakNoris @ 22.10.2014. 08:40 ] @
Kruzni tok nikako nije dobro resenje most na adi.
Nastao bi jos veci karabol, slicno kao na kruznom toku na autokomandi, gde ako nema saobracajca u spicu, nastaje haos i prava je avantura proci kroz kruzni tok. Avanturista 1: Nivo dopamina mi opasno pada poslednjih dana. Hocemo da skupimo pare pa da idemo na ekstremno skijanje ili bandzi dzamping? Avanturista 2: Ma to je za klince, ja sam za daleko ekstremnije poduhvate, tipa prolazak kroz kruzni tok na autokomandi od Kumodraske do Parizanovog stadiona u jutarnjem spicu. Kruzni tokovi su dobro resenje tamo gde ima mesta da se stavi, a nema velikog protokoa vozila ili gde je infrastruktura takva da je resenje sa semaforima neizvodljivo (mesta gde se 5 i vise ulica spajaju u jednu tacku, npr. Slavija). Ovde su efikasna resenja jedino rampe preko raskrsnica koje bi omogucile da se vozila ne ukrstaju. [ Java Beograd @ 22.10.2014. 08:47 ] @
Realno gledajući, kružni tok je mnogo, mnogo efikasniji od obične raskrsnice sa semaforima
[ CakNoris @ 22.10.2014. 08:57 ] @
^^
Mnogo zavisi od situacije. Kako misliš na raskrsnici dve uske ulice da napraviš kružni tok (kad jednostavno nema mesta za centralno ostrvo)? Većina ulica u gradovima u Srbiji je uska, tako da u gradovima to sigurno nije najbolje rešenje. Ako na to dodaš naše poznato dosledno poštovanje saobraćajnih propisa i strpljivost u saobraćaju, mislim da ćeš promeniti prethodni iskaz u npr: Realno gledajući, kružni tok je mnogo, mnogo efikasniji od obične raskrsnice sa semaforima na mestima gde nema mnogo saobraćaja i gde situacija omogućava izgradnju centralnog ostrva. Evo pogledajte koliko zabavno izgleda kružni tok čak i kada nije špic: http://binged.it/1CUbztc [ Java Beograd @ 22.10.2014. 09:02 ] @
OK, tu se slažem. Kad nema mesta, onda nema mesta. Mada, vidim da prave i tamo gde nema mesta.
![]() (kako se ono beše nalazi link da pokaže tačnu neku sliku iz Google Street View ?) [ CakNoris @ 22.10.2014. 09:19 ] @
^^ Samo kopiraj link :)
Evo Google Street View Petlje Hipodrom https://www.google.rs/maps/@44...ZqeF-ca7OugjM-1HaXPg!2e0?hl=en [ dlalic @ 22.10.2014. 09:40 ] @
Kruzni tok je uvek efikasniji od raskrsnice sa semaforima, propusnost je daleko veca.
Ali ima i on limite u protoku, nakon njih jedino denivelacija pomaze. Naravno kod nekih drugih problema nema leka: [ Darko Nedeljković @ 22.10.2014. 09:45 ] @
Citat: Ivan Dimkovic: Sami kruzni tokovi sami po sebi nisu losa stvar - ideja je da ubrzavaju tok saobracaja u odnosu na raskrsnice sa semaforima. Ja sam stekao utisak da ti kruzni tokovi po selima u italiji nisu imali svrhu da me ubrzavaju, vec naprotiv da me usporavaju. Tu sam obicno po 10km vozio bez da vidim i jedan auto, a za to vreme prodjem 100 kruznih tokova. A kruzni tokovi nisu tako kao slavija ogromni i siroki da mozes projuriti, vec uzani, 7-8 metara u precniku i sa ostrim ivicnjacima, moras pred svakim kociti i brzinu spustiti ispod 30km/h, bez obzira sto jasno vidis da nema nijednog automobila na puskomet u bilo kom pravcu. Gas-kocnica pa tako 1000 puta i za 100 kilometara treba minimum 3 sata. U odnosu na to, semaforizovane raskrsnice na kojima je moguce uhvatiti zeleni talas su pravi raj na putu. Evo, naprimer, ovaj put Beograd-Pancevo, ima jedno 20 semafora, ali kad dvaput prodjes, treci put ga tacno na tempomat mozes podesiti da nigde ne stajes ![]() Citat: Kako misliš na raskrsnici dve uske ulice da napraviš kružni tok (kad jednostavno nema mesta za centralno ostrvo)? Pa ti kruzni tokovi po Italiji su tipa 3 metra precnik ostrva, 2 metra ulica okolo i to je to, dovoljna ti je dijagonala izmedju zgrada da bude 7 metara. Mislim, nisam bas merio, ali mi je ostao utisak da je to otprilike toliko. Poenta kod njih, za razliku od Slavije i autokomande je da na kruznom toku ne mogu da se krecu/stoje 2 vozila u isto vreme jedno pored drugog, vec iskljucivo jedno iza drugog. Citat: Letos sam bio u okolini Venecje. Čudo jedno koliko su kružnih tokova napravili žabari, i koliko su nemogućih kružnih tokova napravili ! Eto, upravo tu sam i ja bio i to tako nastavlja gore par sati voznje prema severozapadu sa kruznim tokom na svakih 100 metara. [ test1234 @ 22.10.2014. 09:53 ] @
@CakNoris
Ovaj deo je problematičan, semafor je mogao biti izbegnut tako sto bi se dolaz iz pravca pozeske spustio dodatnom trakom ispod nivoa raskrsnice i ispod nje prošao i ukljucio se sa desne strane u pravcu ka novom Beogradu. [Ovu poruku je menjao test1234 dana 22.10.2014. u 11:12 GMT+1] [ CakNoris @ 22.10.2014. 10:06 ] @
@dlalic
Na mestima koja nemaju veliku frekvenciju saobraćaja, kao što je prikazano na tvom videu, kružni tokovi imaju smisla. Nije isto na mestima sa velikim brojem vozila. Sem toga semafori i kružni tokovi mogu da se kombinuju za najbolji rezultat (ne na istoj raskrsnici). @Darko Nedeljković Mislim da ipak veoma grešiš što se tiče minimalne dijagonale između zgrada na kružnom toku. Daj link Google ili Bing map pa da izmerimo. Ako je ostrvo 3m, ulica sa svake strane min 2.5m (širina automobila sa retrovizorima je oko 1.8m) dobije se: 3+2.5+2.5=8m bez ivičnjaka, trotoara, parking mesta i slično. Dakle realno barem još 3 metra, a realno još 5-6m. Inače, kružni tokovi služe za i usporenje saobraćaja i kao jeftina zamena za semafore. [ DaliborP @ 22.10.2014. 10:25 ] @
Kruzni tokovi su odlicna stvar za regulaciju saobracaja, pogotovo u manjim mestima, jer primoravaju vozace da uspore, bez potrebe za semaforem. Taj koncept gde ih ima mnogo je upravo napravljen zbog toga.
Svakako su bolji od idiotskog 4 way stop raskrsca koje imaju u Severnoj Americi gde se napravi kolona cim ima vise od 3 automobila. [ dlalic @ 22.10.2014. 13:22 ] @
Citat: CakNoris: Na mestima koja nemaju veliku frekvenciju saobraćaja, kružni tokovi imaju smisla. Nije isto na mestima sa velikim brojem vozila. Ovo si par puta potencirao, ajd daj neki relevantni izvor za to. Ponovicu, jedino je denivelacija efikasnija od kruznog toka. Evo na brzinu iz wikipedije: Studies of roundabouts that replaced stop signs and/or traffic signals found that vehicle delays were reduced 13-89 percent and the proportion of vehicles that stopped was reduced 14-56 percent. Delays on major approaches increased as vehicles slowed to enter the roundabouts.[39] Roundabouts have been found to reduce carbon monoxide emissions by 15-45 percent, nitrous oxide emissions by 21-44 percent, carbon dioxide emissions by 23-37 percent and hydrocarbon emissions by 0-42 percent. Fuel consumption was reduced by an estimated 23-34 percent.[ [ test1234 @ 06.11.2014. 08:40 ] @
Evo juce prolazim ulicom Cara Dusana u Zemunu u nivou novog mosta na Dunavu. Gledam i ne mogu da vjerujem, tu će takodje biti semafor. Znaci iz pravca Borce čim predjete most, semafor. Osecam da će u špicu gužva iz pravca Borce biti do pola mosta.
![]() [ bakara @ 06.11.2014. 12:34 ] @
Pa semafor je da ne bi pravili petlju
![]() [ test1234 @ 06.11.2014. 13:37 ] @
Obesmislili so toliki most. A sa one druge strane na Zrenjnincu su napravili petlju. Kojom su se tu logikom rukovodili?
[ Java Beograd @ 06.11.2014. 14:54 ] @
Zašto misliš da je iko radio logički ?
[ bakara @ 06.11.2014. 16:45 ] @
Na zrenjaninskoj strani treba da se spaja sa nekim auto putem zato je valjda petlja.
A u cara dusana su mogli veliki kruzni tok da naprave. [ RoRa @ 06.11.2014. 17:48 ] @
Nesnosne gužve na Brankovom mostu su dobrim delom nestale puštanjem u saobraćaj mosta na Adi. Međutim, nikada nisam mogao da otkrijem, dok su trajale gužve, zašto je dolazilo do zaustavljanja saobraćaja, popodne, u krajnjoj levoj traci prema N. Beogradu. Sada, ista sutuacija se javlja između petlji Gazela i Auto komanda smer prema Nišu.
Jedino, neprovereno, objašnjenje ovih fenomena može biti da vozači voze levom trakom do nekog svog isključenja a zatim, u nemogućnosti da izvedu desno skretanje, jednostavno STANU. Ako je to tačno, onda nam nema pomoći. [ test1234 @ 06.11.2014. 22:47 ] @
Gužve na Brankovom mostu su djelimično smanjene i zabranom skretanja u levo u Pop Lukinu ulicu a sada i semafori ubrzavaju protok sa Brankovog mosta.
[ jnk @ 06.11.2014. 23:25 ] @
Da je bilo logike i para napravila bi se denivelisana petlja, a ako bas hocemo da ustedimo onda kruzni tok, ali ne, mi smo izabrali najgore resenje.
[ Java Beograd @ 07.11.2014. 07:35 ] @
Citat: RoRa:Nesnosne gužve na Brankovom mostu su dobrim delom nestale puštanjem u saobraćaj mosta na Adi. Copyright (C) 2001-2025 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|