[ ypow @ 16.02.2007. 03:39 ] @
Naime, problemi počinju od same kupovine, kada je izgledao u veoma dobrom stanju za svoje godište. Odvežen u servis, rečeno da se zameni sve što se menja po kupovini auta + Prednji amortizeri zamenjeni (lupao nešto desni) + prednji diskovi zamenjeni (bezbednost, jelte). Napominjem da sem ovoga problema nije bilo. Nikakvih. Sve ok dok nije pukao zupčasti kaiš (*?!"#"%"#) - koji se inače menja po kupovini?! Al jbga, šta je tu je, aj u servis, cela generalna + zamenjena lamela jer je malo proklizavala, pa reko kad se otvara motor, aj da se završi sve... Mada ovo je tek početak. Posle generalne aj da se proba auto. Malo malo pa se ugasi kad kočim. Vratim se kod majstora: a kao da ti namestim ugao palenja, da ti namestim jači ler gas i gotovo. Ajde, može da se vozi. Pritom ja primetim da osim na topu auspuh baca dim i sa strane. Ja pitam šta je ovo, jer nije bilo, majstor pa puko ti auspuh. Ja lepo kažem čoveku da to kod neme NIJE bilo, jer bi video a i čuje se drugačije, a on ma joook, tako bilo. Jbga, ajde šta ću, bolje da me ne uzima na zub da mi bar kasnije nešto ne zezne namerno...Posle još jednom odem do majstora da se žalim da se auto gasi: ma to ti je karburator, ja tu ništa ne mogu. (majstor je inače iz Železnika, ako nekom nešto znači) Odem u neki karb. servis na Banjicu, odradi mi karburator, očisti zameni šta treba, taman pomislim završena stvar kad ono neće da upali. Sve u svemu problem ostao + kad je hladan motor (pa i na +20 C) teško pali. Kaže to ti vuče falš vazduh (iako ne može da nadje gde). Proveren povratni ventil za vazduh, radi posao. I prvi mi pomenuo a reče i ovaj, možda. al ne verujem, proveri struju. Auto kod električara - kaže čovek da je sve OK. Ništa popravljeno + posle par dana izvalim ne radi mi sirena (provereni osigurači), a ponekad i radio propusti zvuk motora, pa mi nije dovoljna loša izolacija, nego motor mora da slušam na stereo Grdne pare dadoh, a leka izgleda da nema Sve u svemu: -motor kad je hladan teško se pali, u toku vožnje mora da se vozi na sauh pri kočenju i pri čekanju na semafor(jer se bez sauha "guši", pri tome da se ranije samo gasio pri jačem kočenju), i troši 7 litara na otvorenom (da da, atrebao bi da ima prosek 5). Ako nekom nešto znači kočnice NEMAJU servo -desni točak ponovo počeo da lupa (pri kočenju najviše, kako se meni čini pri svakom okretu točka, a i po nekim manjim rupama gde bi npr. levi nečujno ublažio udar) -lamela se još drži, al je počeo lager da se čuje (kad držim kvačilo - iako sam od generalne jedva prešao 1000km) Znam da je mator auto (1035 ccm), ali kada se uradi servis,tj stavi novi deo, taj novi deo bi morao da radi. Nemojte samo da postujete gluposti tipa što si uzeo mator auto jer da sam hteo da se nerviram otišao bih kod još nekog mehaničara da me još malo opelješi. Ako bi neko mogao da mi odgovori zašto se ovo dešava tj. šta bi moglo da se uradi, bio bih zahvalan. Ako ne, neka večno ćuti |