[ ctrl alt del @ 23.02.2007. 09:15 ] @
Postoji li način da se proveri da li je auto bio na taksiju. Ovde ne mislim na eventualne tragove taxi table, ugradnje taksimetra, ..., već na osnovu saobraćajne dozvole i/ili imena vlasnika? |
[ ctrl alt del @ 23.02.2007. 09:15 ] @
[ bakara @ 23.02.2007. 11:04 ] @
Ne razumem, zbog cega ti je bas to bitno, jedino ako bas ne trazis auto sa taksija?
Ako pitas zbog kilometraze treba da znas da tu jos ima najmanje taksi vozila, vecina vozila kod nas je iz rent a car firmi, auto skoli, posti, i drugim firmama koje se bave transportom, i trgovinom. Kao sto vidis taksi vozila su tu najmanji problem, jer ovih drugih ima mnogo vise. Ako zelis da izbegnes takva vozila, gledaj da kupis benzinca sto manje kubikaze, sa troje vrata (da ne bude VAN), a da bude sa nekom metalik bojom...a takav ces vrlo tesko naci. [ ctrl alt del @ 23.02.2007. 12:45 ] @
Bakara, ovo što si napisao važi za automobile iz uvoza i to mi je sasvim jasno. Pitanje se odnosi na vozila registrovana u našoj zemlji i u vlasništvu fizičkog lica. Hteo bih da izbegnem kupovinu od taksiste, a gledam baš sve suprotno od tvog saveta sa kraja.
[ vladd @ 23.02.2007. 18:50 ] @
Relativno, ali bas relativno prosto. Ako je auto iz BG-a, lako je naci istorijat korisnika, a sa time i pitanje je naslo odgovor. Ja ne bih ni uzimao kola, koja nemaju "rep", ko ih je vozio, nebitno dobro ili lose.
Bar je u BG-u "mikro klima" velika, moze se u blizoj okolini naci dosta auta, a i neko poznaje vlasnika(e)... [ bakara @ 24.02.2007. 00:14 ] @
Citat: ctrl alt del: Bakara, ovo što si napisao važi za automobile iz uvoza i to mi je sasvim jasno. Pitanje se odnosi na vozila registrovana u našoj zemlji i u vlasništvu fizičkog lica. Hteo bih da izbegnem kupovinu od taksiste, a gledam baš sve suprotno od tvog saveta sa kraja. A mozda bi pomoglo i kad bi nam rekao kakav auto u stvari trazis? I ne zaboravi cinjenicu da su i taksisti pokupovali vozila iz uvoza... [ ctrl alt del @ 24.02.2007. 19:24 ] @
Planiram da uzmem xsaru 1.9 ili 2.0. Gledao sam neku pre par dana i nije me oduševila na prvi pogled, pa se vratim kući da još malo razmislim i onda u razgovoru sa prijateljima, ispostavi se da neko zna po kolima i adresi da je vlasnik taksista.
Pitanje sam postavio čisto da vidim može li se negde preko podataka iz saobraćajne proveriti da li je vozilo bilo na taksiju. Vladd prosvetli me kako se nalazi istorijat korisnika. Sa vezom u SUP-u? [ Davor Vlajkovic @ 24.02.2007. 19:39 ] @
Hehe, čitam ovo a pred kućom mi parkirana Xsara 1.9d taxi :)
Kada je reč o automobilima novijih godišta, možeš da proveriš da li u saobraćajnoj ima upisanu zabranu otuđenja (registrovani taksisti imaju pravo na kupovinu vozila iz uvoza bez plaćanja carine uz zabranu otuđenja u trajanju od 6 godina za novo ili 3 godine za polovno vozilo). Mnogo je efektnije da pogledaš volan, ručicu menjača, kao i farbu i stakla kako bi se uverio da li ima tragova od identifikacionih nalepnica koje koriste taksisti. Ili ako imaš nekog u gradskoj saobraćajnoj inspekciji, oni jedini imaju detaljne podatke o svim vozilima koja su ikada bila na (legalnom) taksiju... [ lancia88 @ 24.02.2007. 23:19 ] @
Pozdrav,
istorijat legalno mozes proveriti malo teze ali moze definitivno, iskljucivo kada si vec postao vlasnik. Za sve ostale provere samo veza u SUP-u. Ipak, interesantno je da ce se tesko sta naci u tim istorijatima sto bi govorilo da li je vozio taksista ili ne, oni uglavnom osiguravaju i putnike ali bez naglasavanja da je vozilo na taksiju jer je onda skuplje osiguranje 30%, a samo osiguranje putnika je finansijski mizeran procenat na cenu premije obaveznog osiguranja pa to rade neretko i drugi vozaci, onda je to nejak trag. Moglo bi se, dakle, samo iz tog podatka koji stoji u kopijama polisa svake godine u dosijeima u Ljermontovoj (za Beograd je u toj stanici) i iz neke logike da je za taj period svaki put produzena registracija licno, bez ovlascenja sto je isto relativno slaba indikacija. Ostali neposredni faktori ne ulaze u ta ista dosijea i tesko ih je pronaci (taksi ima dva pregleda godisnje, tzv. sestomesecni i redovni kao i zapisnik o estetskom pregledu). U svakom slucaju - tesko. Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|