[ dejan_bg @ 11.03.2007. 00:55 ] @
Pozdrav svima,


Odlucio sam da. ukoliko to bude izvodljivo kupim na predstojecem sajmu automobila nov auto, jer je idealno resenje ako postoji i akcijska ponuda.

12.500 je max. koji bih izdvojio i ni eur vishe :) sa obzirom na to da na sve to ide jos i Kasko, administrativni troskovi kredita i slicne zezancije...

Trenutno aktuelno za sta sam se najvishe zainteresovao je Grande Punto i to verzija 1.2 sa 5 vrata i klimom. Na dosta mesta sam dobio savet da ne uzimam taj model jer je preslab.
Moja porodica broji 3 clana (zena dete i ja) pri cemu se 70-80% vremena vozim sam, a ostatak sa njima. Jednom godisnje idemo na put i par puta godisnje do nekih obliznjih gradova Srbije. Znaci prvenstveno je gradska voznja u pitanju ili voznja autoputem od jednog kraja grada Beograda do drugog :). Nemam potrebu za velikom brzinom i slicnm akcijama, stoga sam i mislio da je 1.2 sasvim dovoljan. Predpostavljam da bi se pomucio pri opterecenju (da sedne jos 3oje u njih), ili kad krenemo na put ali je takvih situacija malo. Sve u svemu, kako god da okrenesh prosto bi mi bilo neverovatno da su napravili takva kola koja u 1.2 varijanti ne mogu da povuku nista :) Trenutno je zamerka sto su mi u Delti rekli da ne ocekuju sajamski popust jer su vec "najjeftiniji na prostorima Balkana" :) hmmmm


Gledao sam jos i Skodu Fabiu koja je slicna sa cenom odnosno jeftinija 300-500e u zavisnosti od varijante ako bi se uzeo motor 1.4 onda bi bila skuplja 200-300e bar ovi akcijski modeli. Ceka se nova fabia pa su cene pale a niko ne zna koje su za nov model. Ono sto me odvraca od Skode je veca cena redovnih/standardnih vanrednih popravki od Fiata kao i malo veca neudobnost pri prelasku neravnina kojih u BGu ima i previshe, narocito u delu grada gde stanujem.

Dalje tu su u prici i Renault Thalia, koji je cak 1000e nize od pomenutog GP 1.2 ali sam malo skeptican prema tom modelu koji se bash nesto ne reklamira niti ga ima svuda i da se nabavi. Takodje stariji model motora od pomenutih. Premalo informacija imam za ovaj model.

Sem ovog Renaulta tu je i Clio III za koji takodje nemam previshe informacija a ni tacnu cenu ali imam osecaj da ce preci pomenutih 12.500 ako se u to ukljuci sve sto ima GP kao i klima/5vrata. Jedinu prednost vidim u jacini motora i popularnom "francuzi se manje kvare". Moj stav je da sam do sada izbegavao Francuze sto zbog cene odrzavanja sto zbog zastupljenosti servisa/delova... Mada relano ovaj model je verovatni i najveci konkurent GP-u.


Cuo sam da je HYNDAI ACCENt na nekom znacajnom popustiu sa obzirom da varijanta sa klimom trenutno kosta oko 13.500e negde sam procitao da se sad moze uzeti za 11.000 (ili nesto vishe). Medjtum na sajtu nema konkretnijih informacija a u cenovniku za ACCENT ne stoji akcijski model...
Cak i da se moze nabavti u okviru 12.000 da li bi on bio bolja varijanta od GPa ili CLIA III?


I za kraj Polo Trend paket sa akcijom od 750e ustede i dodatnih 5% popusta zbog sajma dovodi cenu ovih kola na 12.500 u varijanti sa 5 vrata i 1.2 64KS. Najveca mana mi je sto je veci potrosac od GPa a vala i krade se dosta vishe od Fiata i Renaulta...


Potreban mi je sto konkretniji savet i predlog kako da se odlucim za neki od ovih modela uzimajuci u obzir moje potrebe kao i materijalne zahteve (12.000e)
Trenutno je kod mene lista
1. Grande Punto 1.2 65KS 5vrata klima
2. Skoda fabia (trenutna jer ce nova sigurno biti bar 10% skuplja) 1.2 opremljeniji ili mozda nekako ukombinujem 1.4 5 vrata klima
3. Clio III (u zavisnosti od akcijske cene)
4. ACCENT (ako stvarno postoji taj popust)
5. Polo (poslednji iako mi je to bio prilicno omiljen model, jer je veci otroshac od svih, i laksi za kradju od svih navedenih).

Da li je polozaj ACCENTa opravdan ako postoji akcija od 1.500e nize, sa obzirom da je ovo veca klasa od gore navedenih, i da li bih mozda trebalo da se prebacim na ovaj model i ipak uzmem njega?

Ono sto je meni bitno je da je nov, da moze da te preveze od tacke A do tacke B, i da pri tom put osecas sto manje (naravno i da su sama kola udobna), da je sto manji potrosac sa obzirom da je gradska voznja prvenstveno i da je naravno kolko to moze da bude siguran sa obzirom da imam dete (mada vecina navedenih ima bar 4 * ako ne i 5 na NCAPu).
U svakom slucaju model sa 5vrata i klimom je def zahtev sa obzirom na vremenske uslove kroz 2,3 godine necemo ni imati nista drugo sem 7,8 meseci leta
Dizel varijante mi ne odgovaraju jer prelazim godisnje do MAX 15.000 mada je to cesto i oko 10.000km.

Unapred zahvalan na bilo kakvom savetu koji ce mi pomoci da se odlucim za neka kola.

Pozdrav,
Dejan
[ bakara @ 11.03.2007. 12:15 ] @
Citat:
dejan_bg:

Potreban mi je sto konkretniji savet i predlog kako da se odlucim za neki od ovih modela uzimajuci u obzir moje potrebe kao i materijalne zahteve (12.000e)
Trenutno je kod mene lista
1. Grande Punto 1.2 65KS 5vrata klima
2. Skoda fabia (trenutna jer ce nova sigurno biti bar 10% skuplja) 1.2 opremljeniji ili mozda nekako ukombinujem 1.4 5 vrata klima
3. Clio III (u zavisnosti od akcijske cene)
4. ACCENT (ako stvarno postoji taj popust)
5. Polo (poslednji iako mi je to bio prilicno omiljen model, jer je veci otroshac od svih, i laksi za kradju od svih navedenih).

Pa lep izbor...ako mozes da se uklopis za clia 3 to bi bilo na prvom mestu, accent je takodje odlican izbor ali ga ja ipak ne bih kupio...kupujes nov auto koji jako gubi na vrednosti u prvih par godina, pa jos ako je hyundai...

Ako je Clio 3 preskup, grande punto je odlican izbor a koliko ja videh na netu mozes uzeti i ovaj:
FIAT GRANDE PUNTO 1.4 ACTIVE 5P (77 KS) (manuelna klima) 12.862€ (jeftin za odrzavanje, dovoljno prostran i dobro drzi cenu)

ali opet ti znas situaciju na terenu, mozda taj model i ne mozes kupiti...
[ dejan_bg @ 11.03.2007. 22:28 ] @
FIAT GRANDE PUNTO 1.4 ACTIVE 5POPREMA:
FIAT code ključ
ABS sistem kočenja
FPS – sistem za prevenciju požara
centralna brava
podešavanje visine farova
električni podizači prednjih stakala
električno podešavanje retrovizora
air bag za vozača
air bag za suvozača
branici u boji karoserije
zadnji nasloni za glavu
manualni klima uređaj
podesiv servo volan
radio priprema
rezervni tocak standardnih dimenzija
metalik boja

CENA: 11.500 EUR + PDV

13570EUR - 300e ako se ne uzme metalik boja.
To je bar cena koju sam dobio od njihovh prilicno zbunjenih prodavaca i prilicno neobavestenih.
Bitno je da su nagovestili da ne ocekuju sajamski popust :)

Ukoliko se ova varijanta spusti na 12.500 sto je prakticno pa ne moguce ne bih razmisljao sta da uzmem. Ovako me jedino kopka da li da ostanem pri GPu ili da ipak idem na varijantu Clia III Vecit borba Francuza i Italijana.

Nigde na internetu ne mogu da iskopam ni postene podatke o ovom modelu i prodaji u nasoj zemlji... Uzas...
[ NOVISAD @ 13.03.2007. 11:10 ] @
Ja planiram da uzmem Accenta, onaj 1.5 crdi (110ks) sa full opremom iz prostog razloga sto su ga i Nemci nahvalili da maltene nema nikakvih dodirnih tacaka sa predhodnim modelom i da se danas njihov kvalitet za nijansu razlikuje od evropskog. Kad pogledam, za te pare cu tesko naci nov auto, takvih karakteristika, a imam teoriju da je najbolji auto - nov auto.
Imao sam prilike i da se vozim u njemu, odn. 1.4 benzincu, sa nesto manje opreme i auto me je odusevio tako da moj glas ide accentu!
Samo da napomenem da taj benzinac ima neverovatnih 97 konja, sto ga cini ubedljivo jacim i isper ostalih..
[ Miroslav Jeftić @ 13.03.2007. 11:14 ] @
Pogledaj Toyotu Yaris kad si već tamo, možda se iznenadiš. ;)
[ Gugliša @ 13.03.2007. 12:37 ] @
Ne znam da li si zaboravio da uzmes u razmatranje ili imas neki poseban razlog za izbegavanje Opel Astre. Ocekujem da ce na Sajmu biti neko snizenje za Classic verziju sa 1.4 motorom. To ti je redizajnirana verzija stare. Po svemu ovome sto si do sada naveo cini mi se da bi to ona odgovarala jer nije popularna za kradju samim tim sto nije toliko atraktivna bez obzira sto je nov auto, a za to te bas i briga posto imas porodicu i auto koliko sam shvatio ne mora ba bude nasminkan i da ti sluzu da impresioniras lepsi pol nego da bude svrsishodan.
Za Opele inace vazi da su mekani, sta god to znacilo. Vozio sam Kadeta i meni je odgovarao. Takodje su kruzile price da mu je limarija losa, ali kod svih novih modela ona je pozinkovana, tako da nema sta da brines. Ne znam tacno koja je cena, ali se definitivno uklapa u svotu novca koji planiras da potrosis. Dobar je za grad, nije veliko potrosac...
[ bakara @ 13.03.2007. 13:16 ] @
Citat:
Gugliša: Ne znam da li si zaboravio da uzmes u razmatranje ili imas neki poseban razlog za izbegavanje Opel Astre.

Tesko da je zaboravio...astra classic se i ne pojavljuje u tom cenovnom rangu, i ako na osnovnu cenu dodas i klimu (naglasio je da mora imati klimu) izadje skuplje za 2000+€...
[ vladd @ 13.03.2007. 16:26 ] @
To je suma koja ulazi u "suplju zonu", kao polovnjaci do 4000. Mali je izbor, i granica izmedju klasa vozila. Najbolje je da uzmes nekog Hjundaija, korejanca, po meni, sa punom opremom, nego ogolelog nemca.
Licno bih, za te pare, ili tu negde, uzeo C5, neko 2003-04 godiste, uz proveru "CIA", maksimalnu..za 3-4 godine, docice na istu cenu sa Hjundaijem, ako je i to briga, a razlika je...

Mislim da nismo u "standardu" za nova kola, ni za odrzavanje, ni putevi, ni osiguranje, za svako "iskakanje" iz proseka, neophodno je mnogo vise para nego u nekoj normalnoj sredini.

A sve se vise skracuje rok koriscenja vozila. Nekada je mogao da bude kucni mezimac, da ga voze dve generacije, sada svakih 4-5 godina, razgleda se nesto "novo-novije", "pad" cene je veci od proseka plata, nije evropska cena formirana prema nama..

Poz.
[ dejan_bg @ 14.03.2007. 13:51 ] @
pa evo ovako

ja se nisam bash ni zalepio za Nemca vec za Grande Punta odnosno Talijana. I varijanta 1.2 je jedina koja trenutno ulazi u moj budzet pa cak i malo prelazi ono sto bi mi bilo realno.

Ono sto je kod mene bilo presudnije da izbacim Accenta iz ponude je losha prodaja kroz 5,6 godina kolko cu realno i sigurno voziti nova kola. I druga stvar je cena od 13.500e

Medjutim danas sam zvao i za sada je promocija 1.000e jeftinije a ne zna se da li ce biti jeftiniji dodatno za sajam.
Ono sto je takodje divota je aktuelan ponuda koja krece od sutra a to je neverovatna garancija od 5god ili 100.000 sto je za mene banja sa obzirom da ne prelazim 20.000 godisnje ni u teoriji. Znaci bukvalno ne razmisljam o kolima 5 godina.

Mada jos uvek ostaje problem, a to je prodati ga kroz 5,6 godina posto ce se verovatno (nagadjam) sa tih 12.500 srozati na nekih 5 ili 6.000 (ne daj boze i manje), a verujem da bi kroz 5god GP vredeo sigurno vishe od 5 ili 6.000

kolko znam kada se Accent prodavao kod nas za nekih 8-9000eur u 2002 2003 i 2004oj u 2006oj je 2002 godiste vredelo oko 4.500eur sto je vishe od 50% vrednosti kola. Ukoliko se to desi i za ovom varijantom to je uzasno veliki gubitak. I onda ti se vishe isplati da ga vozish jos 2,3 godine pod uslovom da nije krenuo da se kvari, i onda cekas dan kad ce biti vredniji (vrednovaniji) :)))


ima neko neki pametan savet oko ovoga ;)
[ njinsa @ 14.03.2007. 22:47 ] @
sta ti trenutno vozis?prvo nije mi jasno jel ti to planiras da das cist kesh za auto?nadam se da imas taj kesh,pa ako ga imas uzmi si auto po zelji na lizing na 5-6 god uz ucesce od 7000-8000e verujem da ces to moci istrpeti te rate!moj predlog ti je da niposto ne uzimas veci auto bez opreme,nego ako vec planiras pa potrosis te pare,manji ,a sa sto vise opreme jer ce ga upravo ona kasnije i prodati.izmedju punta i hyundaia,mislim da su tu negde u kvalitetu,ali na nasem trzistu tesko ces se resiti hyundai za realnu cenu,pa ma koliko on bio dobar posle 5-6 god.a ja bih u tvom izboru clia stavio na 1 mesto.ako ikako mozes kupi si novog japanca,to bi ja uradio!
[ djokica01 @ 20.03.2007. 19:47 ] @
mislim da nijedan od gore navedenih automobila nema karakteristike kao godinu dana star mercedes a klase sa ne vise od 20.000km a po mom skromnom misljenju moze da se pazari u nemackoj za nepunih 9.000e... avangarde ili elegance oprema classic jos jeftinije... tako da ako bas mora da bude nov neka bude nov mercedes ako za to nema $$ onda naravno polovan mercedes!
[ indicator1 @ 20.03.2007. 21:59 ] @
Citat:
djokica01: ... a po mom skromnom misljenju moze da se pazari u nemackoj za nepunih 9.000e..


Djokice, jel se ti bavis uvozom automobila ili ovo pricas tek onako? Prosle godine sam prijatelja u Nemackoj zamolio da mi potrazi bas A 160cdi, a da nije presao preko 50.000, sa klimom. I najjeftiniji koji je iskopao bio je nesto preko 12.000e. A covek inace radi u auto servisu, zna gde i sta da trazi i imam potpuno poverenje u njega da prepozna sta valja a sta ne valja. Mozda kod Turaka i Marokanaca moze da se kupi za tih 9000 ali bolje da ne znas od cega oni sklepaju takav auto.
Ako vec potezemo A clasu, ja sam srecan sto je nisam kupio. Imao sam posle prilike da je provozam par puta, sto se mene tice nema tu nista od Mercedesa, da su stavili Hyundai bedz bio bi mi mozda simpaticniji.
[ djokica01 @ 21.03.2007. 08:54 ] @
ok ne bih nikoga da uvredim, cenim svacije misljenje ma koliko ono bilo neupuceno, ako neko hoce nov auto iz razloga da bi osetio miris novog, ili zbog osecaja da mu je on ''prvi'' vlasnik onda ok ali ako sa druge strane stavite cinjenicu da cim taj auto izadje iz salona gubi na vrednosti... onda po mom misljenju godinu dana star auto je pravi izbor usput. Nasao sam 4-5kom a klase i nijedan hendler nije niti marokanac niti turcin bar po prezimenu, imate na mobile.de opciju jahreswagen pa se i sami uverite, uostalom ja sam samo coveku hteo da ponudim jos jednu opciju za razmatranje u dozvoljenom opsegu cena a pritom i kao argment cena nove a klase...
[ StORM48 @ 21.03.2007. 14:19 ] @
Citat:
indicator1: Ako vec potezemo A clasu, ja sam srecan sto je nisam kupio. Imao sam posle prilike da je provozam par puta, sto se mene tice nema tu nista od Mercedesa, da su stavili Hyundai bedz bio bi mi mozda simpaticniji.


Ako Ti tako kažeš. Ja nisam primetio da A klasa po nečemu ne spada u Mercedes, osim ako ne misliš na prostranost. Nje svakako nema kao kod većih klasa. Sve ovo ako pričamo o novoj A klasi, ne o onoj prvoj.

Pozdrav
[ indicator1 @ 21.03.2007. 21:12 ] @
Naprotiv, dovoljno mi je prostran (za svoju velicinu). Ono sto mi smeta je utisak plasticnosti dok sedis za volanom, po meni mercedes mora da ima bar malu notu luksuza. Mozda neke skuplje varijante imaju, ali ova koju sam gledao bila je na nivou nekog korejanca. Druga stvar koja mi je zasmetala je tvrdo ogibljenje - bar su mercedesi poznati po udobnosti a ovo...

Hm, malo si me zbunio sa "novom A klasom". Ovaj koji sam ja vozio bio je 2-3 godine star, mozda je ta "nova" A klasa nesto sasvim drugoj jer prosto ne mogu da verujem da se "ono" nekome svidja.

Dopuna: evo malo sam protrcao po net-u i zaista postoji ta novija verzija od 2005 koja daleko lepse izgleda unutra. Ovo sto sam ja vozio je verovatno 2004 godiste. Mozda je i udobnost poravljena na novoj verziji? Ali opet po autoscout.de to godiste u varijanti koja je mene zanimala (5 vrata, klima) kosta oko 14.000 sto znaci da je prosle godine (kada sam ja trazio auto) cena za to mozda bila i 15-16000? A sa carinom porezom i "sitnim" troskovima 20-21000? Mnogo je to para za polovan auto makar bio on i Mercedes. Pa Pezo 407 na popustu je bio 18000 nov, doduse benzinac, Honda Akord <20000. Sta bi ste vi radije uzeli novu 407-cu ili polovnog Mercdesa A?

Da ne sirimo pricu bez veze, tema je bila auto do 12.500 a mi odosmo na 20.000 kao da pare rastu na drvetu.



[Ovu poruku je menjao indicator1 dana 21.03.2007. u 22:43 GMT+1]
[ StORM48 @ 21.03.2007. 21:39 ] @
Što se cene tiče - slažem se apsolutno. Pošto već jesu Mercedes, ne može se reći da su "umislili da su Mercedes", ali se može reći da su umislili da su "Bentley".

Kakav god bio - previše para za polovnjaka. Međutim, kamo sreće da je Mercedes jedini koji je precenjen (ima ih još na tone).

Pozdrav
[ bgd.srdjan @ 21.03.2007. 22:05 ] @
slazem se sa sa djokicom..... treba obratiti paznju kolikoi se gubi ,a koliko dobija sa kupovinom novog auta... ljudi ne razmisljaju da li imaju dovoljno novca za odrzavanje novog auta.... ako nista onda redovan servis i sl.... mac sa dve ostrice... jedan prijatelj je kupio nov auto , ali ga je jako brzo prodao.... kaze nemam ja para za to planinarenje... ne ulazim u to koliko si materijalno dobar,ali mislim da se za 5-7 hiljada moze kupiti jako dobar auto... i ostaje ti oko 6000 evra.... malo li je .... na ovu skupocu.... pozdrav!
[ indicator1 @ 22.03.2007. 10:37 ] @
Citat:
bgd.srdjan: ljudi ne razmisljaju da li imaju dovoljno novca za odrzavanje novog auta.... ako nista onda redovan servis i sl....


Ne razumem, jel ti tvrdis da je jeftinije odrzavati auto star 2 godine od novog ???


Citat:
bgd.srdjan: jedan prijatelj je kupio nov auto , ali ga je jako brzo prodao.... kaze nemam ja para za to planinarenje...


Nagluplji moguc potez. Nov auto se kupuje da ga vozis nekoliko godina, ili da za kratko vreme predjes mnogo kilometara pa ga zamenis ponovo za novi.
[ vladd @ 22.03.2007. 12:53 ] @
Mnogo si iskljuciv, univerzalno.

Nov auto se kupuje prema mogucnostima, kako pre tako i posle kupovine. Ne treba da gledas bogate japije kao "rade" i kakve "obicaje" imaju. Takav "recept" zahteva godisnji prihod bar tri puta veci od vrednosti kola...

Tesko da moze da prodje nekadasnja "filozofija", da se porodica ili pojedinac "ispruzi" i malo preko gubera, sa kreditom, i kupi auto, koji traje godinama, bez nekih daljnih "obaveza", sa malim, tekucim, "ulaganjima", ulje, gume...
Sada se kupovinom, novog, znacajno skupog vozila, kupuje ulaznica za "cirkus" redovnog odrzavanja, "resetovanja" racunara, zamene skupih i brojnih senzora, delica...

I da, jeftinije je "odrzavati" par godina star auto nego nov. Ako "jeftinocu" gledamo po kolicini para u kucnom, ili licnom budzetu.
Polovan auto, od dve do cetiri ili 5 godina, je nekoliko hiljada evra jeftiniji (od par do 5-6), pa par servisa vise ili delica od par stotina evra, znace "plus" u budzetu za bar hiljadu evra...

Ili je mozda i dalje na snazi filozofija, "platis vise da ustedis"...

Uz prosek plata, kod nas, to je znacajna cifra. Ne posmatram "filozofiju" Gejtsa, Miskovica i ostalih sa liste Forbs-a..

Poz.
[ indicator1 @ 22.03.2007. 14:32 ] @
Citat:
vladd: Mnogo si iskljuciv, univerzalno.


??????? Univerzalno sta, pratis moje postove pa po tome prosudjujes ili ...?

Da li ce neko kupiti nov ili polovan auto, to je izbor tog NEKOG, 100 ljudi 100 cudi i 100 novcanika . Ali tvrditi da je ce bolje proci sa odrzavanjem polovnog nego novog... Pa kad budem odlucio da kupim novi auto otici cu kod dilera dati im pare ali traziti polovan auto jer je on, jelte, jeftiniji za odrzavanje. Mislim ne pricamo mi ovde da li je jeftinije odrzavanje Golfa 2 ili Golfa 5, vec nove 5-ice i one koja je presla 50.000 km. Niko ovde nespori znacanu kolicinu novcanica koje treba dati za nov auto, ali valjda je jasno da se deo vraca kroz JEFTINIJE odrzavanje (pa pobogu ta garancija kakva god bila sluzi necemu) i vecu vrednost u trenutku prodaje.
Nema potrebe da razmatramo da li je bolje kupiti nov ili polovan auto kad je dejan_bg sasvim jasno rekao da trazi nov auto do 12500.

[Ovu poruku je menjao indicator1 dana 22.03.2007. u 15:57 GMT+1]
[ vladd @ 22.03.2007. 15:20 ] @
Ja iskljucivo citam post i na njega odgovaram. Filozofija ti je previse univerzalna, ali to, vidim, i sam znas. Pratim teme a ne clanove, valjda je jasno..

BTW golf 5 nov je preko 20k evra, a sa 50000 je oko 15-18..
Skoro je drug uzeo g5 sa 34kkm za 18000 evra. Ustada mu je "u startu" oko 4000 evra. A od vecih problema je miran bar 6 meseci..znajuci njega..kao i sa novim..

Da se ne ponavljam, ranije sam rekao, da je "zona" 12k€ malo nezgodna...za nova vozila...

Poenta je da li neko od 100 ljudi.. moze da finansira "pocetni" gubitak vrednost, i da li su date pare, "u startu" ekvivalent za "mir" koji vlasnik ima, ili je bolje, za novcanik, biti blago "nemiran".

Ja licno bih uzeo neki C5, za te pare sa par godina staza, auto je za klasu iznad novih za te pare, a za par godina, cena ce mu manje pasti nego nekom daewoo-u, manji mu je "gradijent pada cene".

Mislim da pad cene i odrzavanje, treba uracunati u "mesecni" trosak posedovanja vozila, pa ako neko moze da odvoji, u proseku 250€, onda moze i audi A6 da ima i odrzava...a do 100€ su Yugici, mali Fiati..

Poz
[ ilkebgd @ 22.03.2007. 17:36 ] @
Kupi za oko 10000 Ford Mondeo 2.0 tdci neko 2003. godiste otprilike, a ostatak od 2500 zadrzi u dzepu ako ti ne daj boze zatreba. pre kupovine naravno oteraj auto na detaljnu kontrolu. Tako ces doci do dosta boljeg, komfornijeg,prostranijeg i jaceg automobila koji nije veliki potrosac,a na kome ces i manje izgubiti jer je poznato da cena vozila vrtoglavo pada upravo u prve 3 godine.

[ djokica01 @ 22.03.2007. 22:24 ] @
ipak su to sve samo ''slatke muke'' oko cele ove price... a ima i ona kad su sin i otac krenuli u grad na magarcu i usput videli jednog drugog treceg komsiju koji su im svojim savetima sugerisali kako da se ophode prema jadnoj zivotinji ( kojoj je izmedju ostalog svrha bitisanja jeli da sluzi za paradu a ne za tovar ) prica se zavrsava tako sto su otac i sin zajedno nosili magarca na ledjima...
[ bgd.srdjan @ 24.03.2007. 22:28 ] @
evo poce sajam, da li je dejan_bg kupio masinu,zna li iko? mozda je ugrabio neki popust.
[ dejan_bg @ 24.03.2007. 23:01 ] @
nisam jos uvek :)
u pricu se ubacila i Nova Skoda sa dobrim popustom tako da 1.2 sa 70KS i vrlo lepim nivoom opreme kosta 11.800 tako da je direktni konkurent svim pomenutim... naravno slatke muke sa jedne strane a sa druge opterecujuce :)
[ vladd @ 25.03.2007. 12:22 ] @
Kupujes auto sa tri cilindra?
[ HoT_Steppa @ 25.03.2007. 13:03 ] @
Faibijin 1.2 motor (VW) sa 3 cilindra je veoma cenjen kod nasih majstora ;)
[ bakara @ 25.03.2007. 14:09 ] @
Vw motor sa 3 cilindra je zapertlovan, i u slucaju kvara se menja kompletan motor sto kosta oko 300000din. To je buducnost auto industrije :(
[ vladd @ 25.03.2007. 22:45 ] @
Jeste buducnost, koja je pocela, i Mitsubisi "zavaruje" svoje motore, imaju "modularni dizajn, kupac bira elemente vozila..

Ali TRI cilindra

Poz

P.S. Mogao bih kolicinu cilindara da podnesem na nekom Triumphu ..
[ lancia88 @ 26.03.2007. 09:42 ] @
Pozdrav,

aaa, pa nije se svojevremeno obrukao Swift sa svoja tri cilindra, nije ni Daihatsu a bili smo tako skepticni prema njihovom brojanju cilindara :)
[ vladd @ 26.03.2007. 12:05 ] @
A bogami i Wartburgini, nacionalni transport...

Mada, tri cilindra poboljsavaju cirkulaciju, narocito u nogama, otklanjaju kamenac...i iz bubrega..

Poz.
[ njinsa @ 27.03.2007. 00:24 ] @
3 cilindra stvarno imaju zvuk koji odusevljava! :)
takvi auti samo brdo traze! :)))
[ bgd.srdjan @ 27.03.2007. 22:46 ] @
deki ,ne drzi nas vise u neizvesnosti.... kupi li vise tu makinu?
[ bakara @ 28.03.2007. 09:51 ] @
Ja se kladim da ce ipak da kupi fabiu
[ bgd.srdjan @ 28.03.2007. 10:24 ] @
meni ta nova fabia jako ruzno izgleda ...lepsa je prethodna
[ bakara @ 28.03.2007. 21:25 ] @
I prethodna je svima bila ruzna kada se pojavila, a sad...
[ bgd.srdjan @ 30.03.2007. 07:33 ] @
mislim da je kupio auto... garant nema vise vremena za forume... vozika se po kraju... sa onom fabiom sa tri cilindra...
imam jedno pitanje....ako npr. Deki hoce da ugradi plin u nov auto...gubi li garanciju ?
[ bakara @ 30.03.2007. 08:42 ] @
Za skodu gubi sigurno, za daciu (mozda reno) ladu, i fiat znam sigurno
da ne gubi.
[ lancia88 @ 30.03.2007. 08:44 ] @
Pozdrav,

tacno je, Skoda automatski povlaci garanciju a Dacia je ionako preskupa za tu avanturu ali ne insistiraju na gubitku garancije u slucaju ugradnje.
[ bgd.srdjan @ 30.03.2007. 22:04 ] @
Sreo sam Dekija na sajmu,kupio vespu Piaggo 50 ccm...ustedeo 10.500 evra,kaze kad je bacio sve na digitron,bolje je ovako.... malo li je na ovu skupocu...
[ lancia88 @ 31.03.2007. 00:10 ] @
Pozdrav,

dobro je sto nije tragao za skuterom, na kraju bi uzeo rolere :)
[ vladd @ 31.03.2007. 00:45 ] @
Evo deset minuta se smejem. Isprepadasmo coveka samo tako. A on je samo zeleo "iz tacke A u tacku B"...
Em novo em jeftino a vozilica

Poz
[ dejan_bg @ 31.03.2007. 21:44 ] @
Nisam uzeo josh uvek nista... :)
Zbog dve stvari od kojih je jedna mogucnost za blago pojacanje kesha pri ucescu, pa da mozda uzmem neku od 1.4 variajnte necega :))))
long story...
Nova Skoda 1.2 je stvarno smesna jer iskreno receno nisam nista citao o njoj pa nisam ni znao da su ostali na tom motoru... a 1.4 automatski ispada iz konkurencije jer mu je cena ista kao i kod konkurenata. Oni se nadaju boljoj prodaji jer daju vishe opreme od kunkurencije... al nije sve u opremi i deljivim klupama kao i dodacima za glavu :)
[ vladd @ 01.04.2007. 10:37 ] @
Tesko ces ti pazariti nesto novo. Poceo si da razmisljas kao ja. Nece oni mene ubediti za moje pare kako drzaci za case vrede 500€ svaki.
Pa veliki gepek, pa se sklapa zadnja klupa... a motori igracke, tockici maleni i ruzni, vire im neke skalamerijice kad pogledas auto od pozadi(na Kalosu "vise" one solje za zadnje opruge na 10cm od asfalta), neke sponice i sajice, auspusi majusni, puno nekih guma, creva i plastike, ali ne za povecanje snage, nego zbrda-zdola rasporedjenih elemenata, farovi cmoljavi...
Instrument table u vecini takvih modela su starinske, zastarele koncepcije, a "proizvod" im ne gubi na ceni, iako je projektovan pre 5 i vise godina, umesto sa svakim novim dizajnom da stari ide "pod tepih".
I tako trzisna privreda tebi licno "otezava proizvodnju" novca, a neki tamo "marketing" treba da te ubedi kako neka bizuterija vredi basnoslovno..

I tada se "okreces" ili japancima ili polovnim automobilima vise klase..A mozda i polovnima iste klase koje gledas, ali za duplo manje para..

Poz.

[ StORM48 @ 01.04.2007. 12:55 ] @
Sve je otišlo u propast onog trenutka kada je Marka zamenjena Evrom.

Da smo samo mi u pitanju, pa 'ajde, ali su čak i ostale države (pa i sama Nemačka) cene prosto "preimenovale" u Evro, uopšte se rukovodeći logikom koja zahteva preračunavanje kursa u novu valutu. Tako sad dolazimo do činjenica da su u ovom trenutku automobili znatno skuplji nego što su bili pre desetak-petnaest godina. Za iste pare dobijaš manje. I ovih 12.500€ izgleda kao "malo" para, ali kad pogledamo - pa to je ustvari 25.000DM!!!

Cifre iste, samo je znak promenjen. Pa kad su to, Boga mu, najmanji automobili koštali tolike pare. Šta znam... moguće je da mi je mozak izvetrio.

Pozdrav
[ HoT_Steppa @ 01.04.2007. 14:23 ] @
Pa nije bas tako, auto poskupljuje nova oprema i sigurnosni elementi, cega ranije nije bilo ili je bilo preskupo.
[ Pneos @ 01.04.2007. 15:21 ] @
ljudi u Italiji koji imaju stalan posao tj. redovne i solidne prihode kada kupuju auto gledaju ponudu u ratama. Svaki prodavac ima i sopstven finansijariju.

Dakle Italijan kaze aha Megan to mi je 260 evra rata, plus 70 za osiguranje. Posle 5 godina ili 100,000 km kad krenu prvi znacajniji servisi on ga proda i opla... uzme par iljadarki kesa, a i kredit je upravo otplatio. Retko ko ce vam ovde odneti kes i istresti ga za nov auto, jednostavno to tako ovde ne ide.

Kod nas u Srbiji mislim da je bolje voziti polovan auto koji drzi cenu i koji se moze brzo prodati za nedajboze jer je poznato da nai ljudi moraju skoro svu lovu da skrkaju u autic.
[ vladd @ 01.04.2007. 17:46 ] @
Nije toliko problem ni u autu koji "drzi" cenu. Nije ni vazno. Vazno je sto u proseku 12 plata, koliko bi trebao da kosta auto koji kupuje porodica, postoje samo krsevi, za kes, i kostaju 30% vise u odrzavanju nego novi..

Poz.
[ bakara @ 01.04.2007. 18:18 ] @
@vladd

Uhh...na zalost ovo je susta istina, evo ja i dalje trazim auto, i ne biram ni marku ni model samo trazim pristojno stanje za pare koje dajem
[ StORM48 @ 02.04.2007. 00:30 ] @
Citat:
HoT_Steppa: Pa nije bas tako, auto poskupljuje nova oprema i sigurnosni elementi, cega ranije nije bilo ili je bilo preskupo.


Hmm... slažem se. Samo, ovako ispada da je sva nova oprema (i elementi!) izmišljena tačno 1.1.2002, kada je Evro i zvanično stupio na snagu

"Strange thing... indeed!"

Ili ta oprema košta k'o i ceo auto, ili je neka druga kosmička sila... uglavnom, u toj se računici nešto ne slaže.

Pozdrav
[ vladd @ 02.04.2007. 09:51 ] @
Ma neverovatna svetska zavera. Ili pola covecanstva zivi direktno od auto industrije.
Gledam televizore, '80-ih su se prodavali za 2-3 hiljade maraka, sada su deset i vise puta jeftiniji, kvalitetniji, mocniji...
Automobili su '60-ih kostali takodje 3-4 hiljade maraka, oni skuplji i do 10. A sada su, u toj klasi 20-40000€. Pa stvarno je da se zamislim, da li bih uzeo garsonjeru, ili stan, ili da se "pokazem" sa autom, i da kljukam nekoga tamo sa parama.. Vise mi lici na potrebu za psihijatrom, takva vrsta potrebe, da se "razlikuje" od nekih drugih.

Ne racunam "marketing" imovinu, iz industrije zabave...

Sa jedne strane.

Sa druge, posmatrajuci , konacno i kod nas, pojavu "progresivnog" lizinga (ne ovog kozodera, kao do sada), visoka cena, pogadja samo devijantno, nase trziste, gde se kesira auto, ili jezivi kredit, ili "lastis" sa uvecanjem cene...

Auto ce postati roba za koriscenje, a ne "vlasnistvo", konstantno placanje, i zamena za novi, na par godina, vise ce liciti na rent-a-car, nego na "posednistvo", uz malu pocetnu sumu, stalnih prihvatljivih (zavisno od prihoda) ratica, plus odrzavanje, kasko..za upola vrednosti vozila, mocice da se koristi, bez ogromne sume "za kupovinu", a i auto industrija i banke, i servisi, imace stalni "prihod, i idealnim uslovima, stabilnije, zagarantovano, u manjim "kvantovima", sto je bolje nego da se zaljulja trziste, a oni otpuste 100000 radnika..., jedne godine zarade par milijardi, a posle ni pola..

Poz
[ StORM48 @ 02.04.2007. 12:30 ] @
Jes' da previše odvlačim u off-topic, ali... to je utopija. Toga nema ni na filmu. Ja nisam sklon da verujem u nekakve zavere, ali - ranije je bilo za očekivati situaciju kada se jedino alati za britanska vozila ne "hvataju" na ostale automobile (zbog imperijalnog sistema merenja), dok je sad situacija šarena Bože sačuvaj - još malo pa će biti "daj bože da može da se koristi na svim modelima jednog proizvođača".

Mislim, ludilo u svom pravom svetlu. I preterana upotreba elektronike (protiv koje ustvari nemam ništa) je priča za sebe - razumno je očekivati nekakav progres. Ali bi progres fakat bio daleko primetniji da su automobili postali nešto nezavisniji od servisa u svakom selu (u Austriji zaista postoje servisi u svakom selu, za najveći broj poznatih proizvođača). OK, nešto se zaglupi komp - nema problema, neka radi na 30% mogućnosti (neka se isključi, prosto), do sledećeg servisa. Ovako, dolazimo do one čuvene, koju je neko jednom izgovorio: "Današnji automobili mogu da idu pre bez jednog točka, nego bez akumulatora", što je više nego tačno. Probajte da potpuno otkačite akumulator na nekom novom auto - zanimljivo je šta sve može da se desi, od slučaja do slučaja

Ovde ću da se zaustavim, da ne miniram temu off-topic negodovanjima.

Pozdrav
[ momsab @ 02.04.2007. 14:04 ] @
ajmo malo offtopic: pre uvodjenja € AlfaRomeo je kostao od 20akK DM (po secanju na neka izdanja AutoSvet-a, koji su neki mozgovi u "Politici" poceli da izdaju kao posebno izdanje) a sada kosta od 20K € (cene su odokativne)
elektronika je za ovih 5 godina mogla samo da pojeftini. pogledajmo samo sta se moze, od audio player-a za kola, kupiti u radnji za 100€. ako sam u toku, nesto sto pusta mp3/wma,audiocd,dobro pamti i hvata stanice.koliko li kosta dodatna oprema koja moze ovo?
zatim, da li to svi automobili imaju bocna vazdusne jastuke ili je i dalje to dodatna oprema?
mnogo su se osilili proizvodjaci, nije ni cudo sto prodaja ide slabije nego ranije (citah negde da prodaja opada)
s druge strane, u Nemackoj i Italiji su lepo docekali Daciju, mada ne znam koliko je ovo tacno, pisalo je u novinama

kraj offtopica

koji trotinet da kupim? ;)