|
[ hecky @ 11.03.2007. 09:27 ] @
Uh bre, ovo dobro izgleda!!
[ kv66 @ 11.03.2007. 10:15 ] @
Da dobro izgleda,jedino je problem sto na nju ne svraca niti jedan bus,osim prevoznika Vojvodina ciji je vlasnik istovremeno i vlasnik stanice.svi ostali prevoznici su udruzeni u udruzenje (valjda se zove Pan-bus) i ne zele da menjaju staru stanicu-jer ne zele da placaju Devicu (vlasniku nove stanice)
Inace ceo 'projekat"nove stanice je problematican,jer je dugo vodjena rasprava u N.Sadu oko iste,urbanistickog plana,dozvola etc.Sve je ustvari radikalska ujdurma,tj plod "saradnje" M.Gojkovic i pomenutog gospodina Devica,koji bi da preuzme poslove od vec postojece stare stanice.Slike lepo govore:niti ima autobusa,niti putnika na novoj stanici.
Inace, stanica je zaista lepa
[Ovu poruku je menjao kv66 dana 11.03.2007. u 11:28 GMT+1]
[ sasa022 @ 11.03.2007. 10:25 ] @
Stanica zaista lepo izgleda - ali ovo je Srbija :( ,gluposti i svadje su nam vaznije od bilo cega.....
[ fanfon @ 11.03.2007. 10:55 ] @
Stanica je stvarno ekstra odradjena, ali stvarno je veliki problem oko lokacije. Ljudi su toliko navikli da korsite staru zbog odlicnog mesta na kome je, da jednostavno nece ni da pomisle da koriste novu. Stoji i cinjenica za emisije stetnih gasova-sa novom ce se izmestiti iz grada, ali opet...Zbog blizine zeleznicke stanice ona je idealno mesto za presedanje. Mnogo ljudi ide sinom za NS, a tamo su i taksisti. Kad se sve stavi na vagu, gomila cinjenica preteze na stranu stare lokacije. To sto neko ne vidi svoj interes u tome je druga stvar...
[ dalibord5 @ 11.03.2007. 14:33 ] @
Ona jos ne radi?!
Pustao sam Rielove gorionike u komori za farbanje na toj stanici.To je bilo pre mesec dana,a tada su mi rekli da su probili rokove i da moraju da je otvore za,najkasnije, nedelju dana...
Stara stanica je bi trebala da sluzi samo za gradske prevoznike,a svi medjugradski polasci su trebali da se orijentisu na novu stanicu.
Inace,radionice za majstore koji servisiraju autobuse su cudo tehnike,za nase prilike...majstorice ce da uzivaju!
Posebno sto su odmah pored stare radionice i ono je zivi horor...
Zaista mi je cudno da jos uvek nije pustena u rad i svakako je velika glupost ako su posredi neki politicki,ili kakvi drugi,problemi...
NA novu lokaciju ce se svi navici,a i NS zasluzuje jednu ovakvu stanicu,izmestenu iz centra,jer ima ogroman broj polazaka...
[ misa J. @ 11.03.2007. 16:26 ] @
Izgradjena nova lepa stanica koja ostane maltene prazna zbog nekih lokalnih haraca? Potpuna ista stvar se desila u Leskovcu pre nekoliko meseci.
[ dekibre @ 11.03.2007. 18:29 ] @
Gde se nalazi nova lokacije autobuske stanice?
[ Ciprijani @ 11.03.2007. 18:33 ] @
Super izgleda! ni ja ne znam gde je ..
[ daywalkerzr @ 11.03.2007. 19:31 ] @
lepa stanica!
[ ilija1 @ 11.03.2007. 20:20 ] @
Mene zanima zašto gore stoji napis bus station...
[ djordje @ 11.03.2007. 20:32 ] @
Stoji i cirilicom i na engleskom natpis. Nalazi se pre kanala na liniji 1 gradskog prevoza, ne znam tacno naziv ulice.
[ fanfon @ 11.03.2007. 21:30 ] @
Pored mlekare...
[ SupermenX @ 11.03.2007. 22:54 ] @
Iliti u Industrijskoj zoni.
Tamo kad dodjes, nalazis se nigde, tj za grad ti treba jos jedan prevoz.
Stvarno bezveze lokacija. Izgleda super, ali dzabe kad nicemu nece sluziti.
[ djordje @ 11.03.2007. 23:04 ] @
Ide 4, a mozda ce ici jos neeke linije.
[ Miroslav Jeftić @ 11.03.2007. 23:28 ] @
Citat: SupermenX: Iliti u Industrijskoj zoni.
Tamo kad dodjes, nalazis se nigde, tj za grad ti treba jos jedan prevoz.
Stvarno bezveze lokacija. Izgleda super, ali dzabe kad nicemu nece sluziti.
Uvek čekam kod futoške pijace (i na futoškoj izlazim), ne sećam se kad sam išao na staru stanicu zadnji put. Na novu tek nema šanse da odem. :)
[ Dragan Varagic @ 12.03.2007. 08:30 ] @
Priča oko ove stanice (ugao Sentandrejskog puta i Novosadskog partizanskog odreda), kao i sve ostalo u Srbiji, nije baš jednostavna...
Cela ujdurma je počela još pre 10-15 godina, a o njoj se razmišlja od kada se razmišlja o izmeštanju međumesne stanice kod Riblje pijace. Postoji više načina kako da se reši problem dostupnosti ove stanice, ali aktuelna garnitura nije izgleda u stanju da se nosi sa načinima kako se ovako velika stvar za Novi Sad priprema mesecima ranije. Imate dosta detaljan tekst na ovu temu, šta se po ovom pitanju dešavalo u proteklih nekoliko godina...
[ NOVISAD @ 13.03.2007. 11:05 ] @
Ima na gsp-ovom sajtu red voznje i sa nove stanice, a ko bude pogledao videce da saboraca dosta prevoznika odande, a ne samo Vojvodina..
[ biber021 @ 15.03.2007. 09:45 ] @
LUD ZBUNJENOG... UZDUŽ I POPREKO 15.03.2007.
07:01 - Autobusi i dalje saobraćaju sa obe autobuske stanice. Uprkos najavama, Međumesna autobuska stanica nije u sredu zatvorena i sa nje voze svi prevoznici osim ATP Vojvodina, koja saobraća sa nove stanice.
Radio 021 saznaje da je u utorak popodne član Gradskog veća zadužen za saobraćaj, Vučeta Tošković, usmeno naredio rukovodstvu GSP-a da zatvori MAS, što oni nisu učinili najverovatnije kako da bi izbegli pobunu radnika. Tošković je, prema ovim navodima, zapretio da će, ukoliko to ne urade, grad ukinuti finansiranje tog preduzeća iz budžeta. Napomenimo da Tošković nema nikakvu nadležnost da to uradi.
Tošković je Radiju 021, pre nego što je prekinuo vezu, izjavio da nije pretio rukovodstvu GSP-a nego ih je obavestio da su u obavezi da zatvore MAS, prema ugovoru gradonačelnice i ATP-a i važećem Generalnom urbanističkom planu. Tošković nam nije objasnio po kom osnovu je zvao rukovodstvo GSP-a kada to nije njegova nadležnost. Kada smo mu ukazali da GUP ( http://www.nsurbanizam.co.yu/ , 1 i 2) predvidja dve stanice, on je rekao da je to greška, uz tvrdnju da nije Skupština nadležna za zatvaranje stanice. Nakon pitanja kako planiraju da zatvore MAS, kad GSP to neće da uradi, našem novinaru je rekao da želi mnogo da zna i spustio slušalicu.
Šef službe za informisanje gradonačelnice Milorad Bojović kaže za 021 da je stav Gradske kuće da je Skupština grada nadležna za rad MAS-a. On je pojasnio da iako je gradonačelnica potpisala ugovor sa ATP-om, Skupština je kao osnivač GSP-a jedina nadležna za zatvaranje stanice.
Sindikati Gradskog saobraćajnog preduzeća i Udruženje vozača protive se zatvaranju dosadašnje autobuske stanice, kao i telefonskim pretnjama i naređenjima koje su dobili iz grada, od člana veća Vučete Toškovića. Radnici su saopštili da imaju i podršku rukovodstva i da ne daju da se zatvori deo preduzeća koji donosi dva miliona evra prihoda godišnje.
Oni navode i da su spremni na sve načine borbe, neisključujući i štrajk, koji bi podrazumevao da gradski prevoz stane. Sindikalac Zoran Vujić kaže da je nedopustivo usmeno naredjivati zatvaranje stanice i da o tome odluku može da donese samo Skupština grada. On i njegove kolege navode da će, ako neko i proba da spusti rampu za prilaz MAS-u, oni rampu ponovo podići.
Predstavnici autoprevoznika su Radiju 021 izjavili da niko neće prelaziti na ATP-ovu stanicu. Sindikalci su nam ponovo saopštili da će blokirati grad ukoliko im se zabrani da koriste MAS. Predsednik Sindikata saobraćaja Milanko Grbić kaže da nigde nije zabeleženo ovo što se dešava u Novom Sadu u poslednja dva i po meseca.
Zvanično se oglasio i GSP koji je saopštio da MAS redovno radi, da nijedan prevoznik nije otkazao vožnje, kao i da se na sajtu preduzeća ( http://www.gspns.co.yu/) i na telefone 021 / 444-021 , 444-022 i 444-023 mogu dobiti sve informacije o polascima autobusa. (021)
www.radio021.info
[ Kokan - YU @ 15.03.2007. 20:54 ] @
Zašto vi sa RADIJA 021 niste malo aktivniji u vezi problema koji je napravljen otvaranjem nove stanice. Javna je tajna da je Dević dobio MAS za uslugu finansiranja u poredizbornoj kampanji radikala. Stanica je super ali zašto zatvarati stari MAS koji je pored železničke stanice? Da bi Dević bio monopolista a ne konkurencija? Pa nek ponudi povoljnije usluge pa će privući ostale autoprevoznike!
[ zoxkac @ 15.03.2007. 21:33 ] @
A zasto gospodo niko ne kaze ili ne sme da kaze sta je u stvari pozadina svega gore navedenog?!
Zasto neko od gradskih celnika ne izadje pred Novosadjane i ne objasni im sta ce biti sa dva miliona eura koji ce faliti u gradskoj kasi kad se zatvori stara autobuska stanica?Nije to ujdurma nekih sindikata ili radnika kako to neko hoce da prikaze vec cinjenica da se gradjani voze po naj nizim mogucim cenama prevoza i da djaci studenti i penzioneri imaju regresirane karte da starije osobe slepi itd imaju besplatne karte i da sve to imaju zahvaljujuci dotiranju grada koji je i vlasnik jgsp i toj autobuskoj stanici koja je takodje vlasnistvo grada odnosno gradjana Novog Sada!Pa ja pitam vas gospodo zasto neko ne izadje i kaze ko je to smislio da da jednom privatniku na ruke dva miliona eura godisnjeg prihoda jer ce taj novac faliti upravo za regresiranje gore pomenutog!
Znaci da ce gradjani Novog Sada biti pokradeni za dva miliona eura jer ce iz budzeta grada morati da se nadoknadi taj novac ili ce se ukinuti te besplatne i regresirane karte u sta licno sumnjam!
Pa gospodo procenite sami o cemu se ovde radi!
A zna se dobro da je gospodin Devic finansirao redikale i da je za to dobio obecanje da ce oni zatvoriti stanicu i time mu vratiti ulozeni novac a da ne govorimo o tome ko se jos malo ogrebao za koji ooooooo dinar!
[ Fuzz @ 15.03.2007. 21:41 ] @
Da na trenutak zanemarim ko je koga navodno finansirao i ko ce se vise nakrasti...
Postojanje dve stanice je potpuno besmisleno. Ljude ce dovoditi u zabunu i ne moze se opravdati manjkom kapaciteta.
Druga cinjenica je da postojeca stanica lici na shupu i da nijedna vlast nije ucinila nista da to promeni iako su stanicne takse kontinualno povecavane.
[ ton_majstor @ 15.03.2007. 21:57 ] @
Ok, iz dimenzije čoveka koji dolazi u NS, recimo sutra ujutro...
Nekada sam dolazio na autobusku stanicu pored železničke (maltene su zajedno). Inače, služio sam vojsku tu.
Da li znači da sada kada kupujem kartu za NS, BIRAM gde će da me istovare? Ili je puka sreća? Čujem da je ta nova stanica u nekoj zabiti? Dal' to znači da moram da uzmem TAXI do Centra ili je organizovan gradski bus?
Prosvetlite nas, o Lale!
Pozdrav!
[ Fuzz @ 15.03.2007. 22:09 ] @
Nisam Lala, ali...
Taksi do centra ce te izaci 100 dinara. Zabit je u Novom Sadu vrlo relativan pojam. Dve stanice su nesto oko kilometar udaljene jedna od druge. Setnja nije duga, ali kreces okruzen fabrikama i industrijskim saobracajem tako da i nije neka.
[ gajo2 @ 15.03.2007. 22:12 ] @
Ta stanica jeste u nedodjiji, ali Novi Sad nije toliko velik i do centra mozes stici peske za jedno 30 minuta. Sto se tice lokacije, trenutna stanica je definitivno bolja, ona je povezana ovde sa celim gradom (tu staju gradski busevi kojima mozes otici u bilo koji deo grada). Sad da li svi ti busevi zagadjuju vazduh, ne znam, jos mi nije nista a skoro svake druge nedelje idem na tu stanicu
[ zoxkac @ 15.03.2007. 22:19 ] @
Samo autobusi ATP Vojvodina idu na tu stanicu i krecu sa te stanice a svi ostali prevoznici koriste staru stanicu tako da je jednostavno proveriti,mada i njihovi autobusi dolaze do stare stanice i istovaraju putnike po stajalistima za gradske autobuse jer ih putnici na to teraju.
A sto se tice izgleda naravno da je lepsa ova nova ali moze i stara da se sredi i napravi po evropskim standardima to samo treba skupstina grada da odobri i eto je vrlo brzo!
A sto se tice postojanja dve stanice to nije nikakav problem,obe imaju upotrebnu dozvolu i obe imaju pravo da rade,pa neka se svako opredeli da li mu je bitnije da vidi lepu zgradu i da vuce torbe i menja dva tri autobusa ili taksi do grada ili da sidje na stanicu koja je na saobracajnom cvoristu i odakle moze da ide u kom hoce pravcu grdskim ili prigradskim autobusima koji su na par koraka.
[ Kokan - YU @ 16.03.2007. 11:40 ] @
Citat: Fuzz: Da na trenutak zanemarim ko je koga navodno finansirao i ko ce se vise nakrasti...
Postojanje dve stanice je potpuno besmisleno. Ljude ce dovoditi u zabunu i ne moze se opravdati manjkom kapaciteta.
Druga cinjenica je da postojeca stanica lici na shupu i da nijedna vlast nije ucinila nista da to promeni iako su stanicne takse kontinualno povecavane.
To što kažeš da je besmisleno, to je trebalo razmišljati prije gradnje nove autobuske stanice. Ako je besmisleno što je Dević uložio tolike pare? Morao je razmišljati o tome da je besmisleno da grad ima dve stanice. Neko će reći: smog, zagađivanje okoline ... Pa zar tih par stotina metara znače nešto (vazdušnom linijom). Zar će biti čistiji vazduh! He, he ... Usput čuo sam i da ga je mlekara tužila zbog zagadjivanja. Ma nema veze, pićemo ČOKOLADNO mleko sa ukusom nafte.
A to što kažeš da liči na šupu postojeći mas, interesuje me samo gde je nestao projekat proširenja a ujedno i rekonstrukcije postojećeg mas-a o kom se pisalo do pre par godina.
Ma daj ljudi pa jel vredno o ovome raspravljati? Ako iko prati malo detaljnije ovu situaciju videće da ovde nisu čista posla. Počev od otvaranja još od septembra 2006 godine pa do danas koji je redosled i agresivnost tog jadnog Devića. Ako se nešto dogovorio sa Majom, nek nju vata za gušu. Nek ostavi grad Novi Sad na miru da životari svoj život. Pa govorimo kako nedamo Kosovo kako nam ga otimaju a nemo posmatramo kako nam otima autobusku stanicu jedan čovek i to od celog grada. Pa ljudi otvorite oči i vidite šta se događa.
[ Kokan - YU @ 17.03.2007. 13:30 ] @
Partije će nam doći glave! Bojim se samo da nebude isto ko sa halom u Futogu koju su nam "navodno" radikali sazidali i koja je radila samo kad se otvarala i sad zjapi prazna već godinu dana. Ima raznih priča kako je pukla, kako se sleže, ... Šta je istina videće se ali ona nije u upotrebi.
Juče sam na tv-u čuo da Devićevi radnici štrajkuju. Čemu ovo sve vodi. Neznam dali je neko od novosađana primetio ali na svakom ulasku u grad stoji preusmeravanje autobusa oko grada do Devićeve autobuske stanice. Znači postavljeni su saobraćajni znakovi da ni jedan autobus nesme da dođe do starog masa. Koliko je taj čovek jak da čak i saobraćaj reguliše kako hoće. Pa to ni Milošević nije radio u svoje vreme. I ko je ustvari taj uspešni čovek Dević da ima toliko para da kupi jednu ATP Vojvodinu, da pokupuje toliko autobusa, da sazida novu autobusku po svojoj volji, da radi sa gradom Novim Sadom šta hoće. Da nije možda i on sa sinom Markom nosio gajbice pa uštedeo koji dinar.
Krivo mi je što se niko nejavi iz ATP Vojvodine da kaže šta se to kod njih dešava. Može i anonimno jer znam da se ti ljudi plaše za svoj posao. Dali im je bilo loše na starom MASu i dali im je sada bolje na praznoj autobuskoj stanici.
[ ZaMpA @ 17.03.2007. 15:25 ] @
jeli Kokane, necu da ispadne da ti ne verujem, ali jel mozesh ti da pomenesh neki izvor tih informacija ili ti to onako "pa svi znaju da je tako"
takodje:
Citat: Kokan - YU: I ko je ustvari taj uspešni čovek Dević da ima toliko para da kupi jednu ATP Vojvodinu, da pokupuje toliko autobusa, da sazida novu autobusku po svojoj volji, da radi sa gradom Novim Sadom šta hoće. Da nije možda i on sa sinom Markom nosio gajbice pa uštedeo koji dinar.
shta si ovim hteo da kazesh? da je Devic kriminalac? zashto? jer je kupio ATP Vojvodinu?
Saobracajni znakovi su postavljeni da autobusi ne bi ishli Bulevarom, jer se stvara neposnoshljiva guzva. Ideja je da se bulevar koristi za saobracaj unutar grada. To je jako dobra stvar, jer inace treba 40 minuta da autobus izadje iz grada (putujem svaki dan Severtransom)
Meni se cini da je glavni problem sa novom stanicom politicke prirode. I da (znam da nije u redu raspravljati o politici na MZ, ali i drugi su se dotakli toga) kako to svi znaju da je Devic davao pare radikalima? ja to nisam znao, a i iskreno sumnjam da je tako, jer bi ostale stranke vec sahranile Gojkovicku zbog zloupotrebe sluzbenog polozaja da mogu da dokazu 1/10 toga.
[ kv66 @ 17.03.2007. 17:29 ] @
evo recimo,na sledecim lokalnim izborima pobedi neko drugi u N.Sadu a ne radikali,pa se neki pametnjakovic doseti kako bi mogao da napravi trecu,jos lepsu i jos noviju stanicu od ove dve!O cemu bre pricate?Ko je rekao da Selja Ilic ima veze sa ovom radikalskom ujdurmom?
[ ZaMpA @ 17.03.2007. 19:39 ] @
to svakako ne bi bilo pametno. Ali nova stanica nema toliko veze sa radikalima, jer je josh za vreme vladavine DS-a ta stanica bila u planu. Josh tada je ZIG (na osnovu nekih istrazivanja, valjda) zakljucio da autobuska stanica treba da bude pored mlekare, i da je treba tamo premestiti. Ovo prepucavanje je cisto politicke prirode koje samo shteti putnicima.
[ Miroslav Jeftić @ 20.03.2007. 10:50 ] @
Nisam primetio da je gužva u gradu zbog međugradskih autobusa (a putujem skoro svakodnevno). Biće ista takva gužva i ako međugradski ne budu išli kroz centar. Meni kao putniku nova stanica direktno ide na štetu zato što više ne mogu da izađem u centru, već će bus da me vuče na kraj grada da bih se opet vraćao u centar gradskim. Pretpostavljam da će da mi produži putovanje za minimum pola sata, ako ne i više (a često putujem dva puta dnevno). Ko god da je zaključio da stanica treba da se izmesti, "svaka mu čast".
A taj što je sagradio stanicu, čisto sumnjam da je te pare uštedeo od plate.
[ NOVISAD @ 20.03.2007. 20:29 ] @
Koliko sam ja cuo, Devic je imao dogovor sa gradom jos ranije da se izgradi ta nova stanica, a da se na ovu presele gradske i prigradske linije, a grad je to prihvatio. Covek poceo da gradi stanicu, svi cute, niko niste ne prica. Treba da se otvori stanica - eto odjednom svi se pobunili, kao da prvi put cuju za to (pa i sam grad). Ajde ljudi molim vas...
[ Kokan - YU @ 20.03.2007. 21:31 ] @
Citat: ZaMpA: jeli Kokane, necu da ispadne da ti ne verujem, ali jel mozesh ti da pomenesh neki izvor tih informacija ili ti to onako "pa svi znaju da je tako"
Zaboravio sam da napišem da ne pripadam ni jednoj stranci i da gledam SVOJIM očima! A ovo tvoje pitanje mi dođe kao da sam kod sudije. Pa ja da imam dokaze ne bih postavljao pitanje već bih dao odgovor. A to što sam ja čuo i bruji ceo grad i mediji o tome a ti nisi čuo, to mi govori o političkoj pripadnosti jednoj stranci. No dobro možda i grešim ali negrešim u sledećem:
Citat: shta si ovim hteo da kazesh? da je Devic kriminalac? zashto? jer je kupio ATP Vojvodinu?
Poznajem dosta ljudi koji su proveli ceo radni vek u dobrim firmama (kao na primer Naftagas, Mlekara, GSP, Čistoća ...) a neki od njih ni dan danas nisu u stanju da kupe ni malo bolji auto a ne sve to što jedan čovek ovde pomenuti može. Ja samo pitam u kojoj je on to DOBROJ firmi radio da može sve to da pokupuje.
Citat: treba 40 minuta da autobus izadje iz grada (putujem svaki dan Severtransom)
Linija 9 koja obilazi ceo grad sa sve bulevarima i ide do Petrovaradia za nekih 35 do 40 minuta. Ja stvarno ne znam gde ti putuješ sa Severtransom kad ti treba 40 minuta da izaćeš iz grada. Promeni prevoznika, imaš firmu Krstić za Beograd!!! (He, he)
Citat: kako to svi znaju da je Devic davao pare radikalima? ja to nisam znao, a i iskreno sumnjam da je tako
To što nisi obavešten kao neki, je tvoj problem. Mene sad mrzi da ti tražim linkove ka tome iz novinskih sajtova ali nemoj sumnjati. Ta veza sigurno postoji ali kao što rekoh nemogu je JA dokazati. Ima jedna narodna: gde ima dima ima i vatre! Pa ti kako hoćeš. I ja da sam radikal ne bih verovao ali pošto sam običan građanin i gledam sve svojim očima, vidim sve jasno ko dan. Sviđalo se to nekome ili ne.
[ djordje @ 20.03.2007. 21:38 ] @
Citat: kao da prvi put cuju za to
A mislis da ne cuju prvi put? Nisu svi u "svetu autobusa" kao ti
Ovo je na racun sajta u potpisu
[ zoxkac @ 20.03.2007. 23:36 ] @
ZaMpA, pa da verovatno malo ljudi zna da je svaka vlast koja je dolazila, i prolazila , imala neko svoje resenje i urbanisticki plan o izmestanju stanice i garaze gsp,neko ce se mozda i prisetiti novinskih clanaka o izmestanju garaze gsp kod autokaroserije i premestanje masa na lokaciju garaze na n.naselju i vodjenje rasprava koliko je to "dobro",a bilo je i planova o lokaciji kod novotransa i tri tunela ispod pruge da se spoji sa z stanicom i prigradskom stanicom.
Sve u svemu svaka vlast je imala neko svoje resenje a posto vidim da znas da je dosovska vlast imala to isto urbanisticko resenje da izmesti stanicu kod mlekare kako je onda skupstina grada donela odluku 2003 da dozvoli gsp-u da renovira i prosiri postojecu stanicu?! i da je bilo pripremano resenje za to i prikupljana sredstva,medjutim sa promenom vlasti i to je malo stavljeno sa strane.
A bas se pitam i koji je to "pametni" urbanisticki tim mogao da smisli da postavi autobusku stanicu tik pored mlekare kad po evropskim zakonima ne sme da bude ni jedan zagadjivac u krugu od naj manje 500 metara od bilo koje fabrike hrane!
A voleo bih da mi neko navede i neki grad u evropi u kojem je autobuska stanica smestena u industrijsku zonu ili u takvu zabit u kojoj je ova nasa,ma koliko ona evropski izgledala.
A pre par dana mi prica jedan prijatelj ciji je otac radio u vojvodini i covek stekao uslove da ode u penziju i kad je otisao u socijalno da preda papire ispostavilo se da mu nije placeno socijalno i penziono osiguranje zadnjih godinu ipo dana a takodje znam sigurno da ima zakazano sudjenje po tuzbi akcionara,pa posten neki covek taj Devic!
[Ovu poruku je menjao zoxkac dana 21.03.2007. u 00:52 GMT+1]
[ NOVISAD @ 23.03.2007. 14:36 ] @
Citat: djordje: A mislis da ne cuju prvi put? Nisu svi u "svetu autobusa" kao ti
Ovo je na racun sajta u potpisu
Opusteno Ali ne znam kako prvi put cujes za to, kad se ta tema provlacila koliko kroz stampu, toliko medju ljudima i skoro svi su znali da ce se premestati i kulirali, a sad kad je doslo eto bune. Da neko ne pomisli da sam ja na strani i da sam ZA tu autobusku stanicu ili da branim Devica ili bilo koga, nego samo pominjem kako me nerviraju ti ljudi sto sede skrstenih ruku i puste da se sve lepo zavrsi da bi onda digli narod i citavu frku. Uostalom, grad je znao da se ta stanica gradi, nista nije preduzimao, kao ni bilo ko, nego sad nasli da se bune, kad je covek vec zavrsio sve..
[ djordje @ 23.03.2007. 16:20 ] @
Znao sam da postoji plan za izgradnju nove stanice, ali nisam bio upucen u detalje bas.
[ Kokan - YU @ 23.03.2007. 16:54 ] @
Kao što rekoh nije problem što je čovek napravio stanicu. Ako i jeste onda je to njegov problem jer je to njegovo i može da radi sa njom šta hoće.
Problem je u tome što sad kad je on to napravio, grad treba da se odrekne svoje stanice (stare) i pokloni čoveku čistu zaradu. Zbog čega. Pa što meni niko ne pomogne i pokloni mi neke pare. Što je Dević bolji od mene. I što uopšte grad da se odriče nečeg što ne pravi gubitke već donosi zaradu. Dali ovde ima neke logike, neka mi objasni neko ako zna?
Stara stanica ostaje tamo gde jeste a Dević je njoj konkurencija. Nek ponudi bolje uslove za prevoznike i putnike pa nek preuzme vodeću ulogu. To je pošteno.
Ajd sad ja da otvorim kafić a svi ostali da se zatvore. Al bi mi bilo loše. Pa to je to isto zar ne!
[ ZaMpA @ 23.03.2007. 21:42 ] @
'kej, za pochetak da se razjasnimo: ja nisam radikal. Kokane izvini shto ti je zvucalo 'islednicki' nisam hteo da te uvredim. Chuo sam i ja da se prica o tome, samo ne prihvatam sve shto cujem zdravo za gotovo.
Citat: Kokan - YU:i gledam sve svojim očima, vidim sve jasno ko dan.
dakle ti si video sve, svojim ocima jasno ko dan, ali:
Citat: Kokan - YU:Pa ja da imam dokaze ne bih postavljao pitanje već bih dao odgovor.
jako mi smeta taj "svi to znaju vec" mentalitet, na to sam se dosta puta opekao. Razmishljate o onome shto chujete, ko god da je govornik.
Uostalom, kao shto je NOVISAD rekao, za gradnju nove stanice se zna vec duze vreme, i bash kao shto je zoxkac rekao, svaka vlast je htela svoju stanicu da napravi. Znaci zna se da treba da se pravi nova, (ko god da ce da je pravi) i sad kad je nova napravljena svi se kao neshto bune. Pogotovo oni shto su hteli tamo da je sagrade in the first place.
To da li je Devic uplaciovao socijalno ili ne, ja ne znam, ali ako nije, radnici bi trebalo da ga prijave nadleznim organima. To da li je davao pare za radikalsku kampanju, ostaje otvoreno za diskusiju. Mozda i jeste, ali nije zabranjeno finansirati neku stranku. Da li mu je dozvola da ima autobusku stanicu u gradu dodeljena na neposhten nachin? i to je otvoreno za diskusiju. Ja licno, iako NISAM RADIKAL, sumnjam da je tu neshto bilo neposhteno, jer sam siguran da bi ostale stranke reagovale do sad, i smenile Maju Gojkovic 100 puta (pogotovo kad se uzme u obzir da su radikali dobili u NS sa samo jednim procentom razlike). Problem je shto je to shto on ima jedinu stanicu? Pa nek sagrade i drugi, ko im brani? Ko je rekao da je ostalima ZABRANJENO da otvore autobusku stanicu? Konkurencija godi potroshachima.
Svakako, nije u redu bilo koga nazivati radikalom, lopovom, uporedjivati ga sa markom miloshevicem, tek tako, jer se prica po gradu. Uzdignite se iznad "Kurira" molim vas. (to je dobra stvar iz mnogo razloga )
Da, 9ka ode na petrovaradin za 35 minuta, ali ona ne mora 10 min da izlazi iz stanice. Ali i pored toga, moram priznati da sam preterao sa onih 40 min... to se deshava samo ponekad, a desilo se bash taj dan kad sam kucao tu poruku. izvinite zbog preterivanja. nadam se da ce te naci snage u srcu da mi oprostite
[ Kokan - YU @ 24.03.2007. 16:44 ] @
Citat: sumnjam da je tu neshto bilo neposhteno, jer sam siguran da bi ostale stranke reagovale do sad, i smenile Maju Gojkovic 100 puta
Sumnjo ti ili ne ovde definitivno nisu čista posla. To da bi ostale stranke reagovale, opet nepratiš situaciju. Juče sam na Panoniji gledao konferenciju za štampu DS gde uporno pokušavaju da sazovu sednicu skupštine grada gde bi se raspravljalo o novoj autobuskoj stanici ali bezuspešno. Opozicija u gradu je izgleda nemoćna ali pri sledećoj smeni vlasti u gradu po svemu sudeći sud će imati najviše posla. Maji je bitnije da u Šangaju sadi živu ogradu pred kamerama, nego nagomilani problemi u gradu. Ne bih da nagomilavam ovde probleme ali ajd i ovo da pitam. Ko je dozvolio da se Petrovaradinska tvrđava iznajmi Bati KanKan na 99 godina? Čija je tvrđava da sme da je iznajmljuje na 99 godina?
[ ZaMpA @ 24.03.2007. 17:12 ] @
Po mom mishljenju po sredi je politichko prepucavanje, i sve bi bilo isto da su uloge obrnute, politichari moraju od nechega da zive. A zive od svadjanja.
Ako je bilo necheg nelegalnog ili neregularnog oko autobuske, verujem da politicka scena to nece oprostiti gospodji Gojkovic, ako ne zaglavi u zatvoru zbog zloupotrebe sluzbenog polozaja. Ako je, ipak, sve bilo po P.S.-u ovima shto se trenutno bune nece biti nishta, tako da oni mogu da se bune bez rizika (politickog ili bilo kog drugog).
Uvek neko moze da kaze "autobuska ne treba da bude tamo, pogresili su, podmiceni su, slucajevi za ludaru", jer svako reshenje ima svoje prednosti i mane. Ja sam novu autobusku video samo spolja, svidja mi se kako izgleda a cujem i da je dobro opremljena. Svidja mi se i mesto na kom je, jer mislim da se odatle moze brze izaci/uci u grad. Da li to treba da bude jedina autobuska u gradu? ako neko drugi ima para, nek otvori svoju, pa nece biti jedina. Da li treba zatvoriti sadashnju stanicu? Po mom mishljenju treba, jer odavno je prevazidjen kapacitet sa kojim ta stanica moze da funkcionishe normalno. Ta stanica treba da sluzi za gradski prevoz, ali opet to je samo moje mishljenje.
Shto se tice petrovaradina, sad prvi put cujem za to, ali ovo nije mesto za takvu raspravu.
Sve u svemu, nadam se da ce se uskoro potpuno preci na novu stanicu, to je moj stav kao redovnog korisnika medjugradskih autobusa.
[ Fuzz @ 25.03.2007. 03:27 ] @
Citat: Kokan - YU: Ko je dozvolio da se Petrovaradinska tvrđava iznajmi Bati KanKan na 99 godina?
Mozda isti oni koji su mu dozvolili da kupi najbrutalniji hotel u gradu, a Kokane?
[ Kokan - YU @ 25.03.2007. 14:59 ] @
Ma hotel je prodat i to je zgrada pa ima tender pa se nadmeću pa se proda. Ali čija je tvrdjava da je sme prodati ili iznajmiti. Ko je vlasnik tog zdanja da je sme prodati. Uopšte mi nije jasno.
Citat: Da li to treba da bude jedina autobuska u gradu? ako neko drugi ima para, nek otvori svoju, pa nece biti jedina. Da li treba zatvoriti sadashnju stanicu? Po mom mishljenju treba
Loše ti je mišljenje ako si pravi novosađanin. A verovatno nisi jer putuješ negde 40 minuta. Pa netreba praviti drugu jer druga već postoji koju po tvom mišljenju treba zatvoriti. Zašto? Grad da je pravi vlasnik nebi se odrekao tolikih para. Ona se može renovirati i biti čak i bolja od Devićeve. To je prava konkurencija. Takmičiti se za naklonost korisnika. Nek Dević nudi besplatne hamburgere a ovi drugi pomfrit pa nek privlače putnike (he, he) ko da bolju ponudu njegovi su putnici i prevoznici.
Pa kako bi bilo kad se naprimer Metro otvarao i sad dođe kod Rodića i kaže:
Ej brate ti si dosta radio sad ćemo te zatvoriti da malo ja zarađujem. Pa se onda pojavi Tempo pa odu u Metro sa istim predlogom! Pa to su čiste nebuloze.
Jeste lepa Devićeva stanica ali po stoti put poručujem: ne dajte staru stanicu. Nek rade obadve pa koja je bolja opstaće! To je konkurencija.
[ NS85m @ 25.03.2007. 16:03 ] @
Bio sam sinoć prvi put na novoj stanici, i mogu vam reći da je stvarno svetski odrađena! Novi Sad je u zadnjih par godina stvarno napredovao na svim poljima!
Samo ne razumem neke ljude... Kada bi crni đavo nešto dobro uradio za Novi Sad, ja bih ga pozdravio i zahvalio bih mu. Puno ljudi na silu negoduju nešto što valja. Pozdrav...
[ djordje @ 25.03.2007. 16:39 ] @
Citat: Kada bi crni đavo nešto dobro uradio za Novi Sad
Ovde se i vodi rasprava o tome da li je to DOBRO za NS.
[ Fuzz @ 25.03.2007. 16:42 ] @
Citat: Kokan - YU: Ma hotel je prodat i to je zgrada pa ima tender pa se nadmeću pa se proda.
Jeste, jeste, nadmece se jedan ponudjac sam sa sobom na tenderu.
[ ZaMpA @ 25.03.2007. 17:24 ] @
Citat: Kokan - YU:Jeste lepa Devićeva stanica ali po stoti put poručujem: ne dajte staru stanicu. Nek rade obadve pa koja je bolja opstaće! To je konkurencija.
Ne moze se nadmetati privatna stanica, sa stanicom koja je u vlasnishtvu grada. Privatna stanica mora da napravi profit, dok gradska moze da posluje na svoju shtetu i da podeli plate od gradskog novca. Samim tim, gradska stanica ubija trzishte, kao i sva ostala drushtvena preduzca u ovoj zemlji. Zato se i tezi tome da se sve privatizuje (pa i autobuske stanice).
Citat: Kokan - YU:Pa kako bi bilo kad se naprimer Metro otvarao i sad dođe kod Rodića i kaže:
Ej brate ti si dosta radio sad ćemo te zatvoriti da malo ja zarađujem. Pa se onda pojavi Tempo pa odu u Metro sa istim predlogom! Pa to su čiste nebuloze.
A ako Metro bude loshe poslovao? Zatvorice se jel da? Nece dobiti pare od grada da nastavi da radi. A ako gradska autobuska bude loshe poslovala? Nece se zatvoriti. Samim tim je idealno leglo za socijalistichke direktore i upravne odbore, koji nece nishta raditi, ali ce nastavljati da egzistiraju od gradskog budzeta.
Zbog ovoga, a i zbog lichnog iskustva sa sadashnjom stanicom, mislim da je treba zatvoriti, i tu delatnost prepustiti privatnom sektoru (poshto nije vitalna za grad). To jeste dobro za NS.
Ali ja verovatno nemam pojma jer sam "nepravi" Novosadjanin, jel da ?
[ Kokan - YU @ 25.03.2007. 20:24 ] @
Ovo se pretvorilo u duel između mene i tebe pa bih ja sa ovom porukom prekinuo. Ali morao bih još par reči odgovoriti i evo obećavam više neću.
To što kažeš da privatna stanica mora da napravi profit, pa nek pravi što joj smeta stara stanica. I kako stara stanica posluje sa gubitkom kad godišnje donosi gradu dva miliona eura (jel ti treba dokumetacija). I kako to da ubija tržište a kad sve pređe kod Devića e onda on neće ubijati tržište? Jel si ti svestan šta pričaš? Pa to su priče za malu decu.
I ovde nije reč o privatizaciji koje niko ne bi trebalo da se boji jer je to budućnost koja nas čeka. Kako to sad da pokloniš Deviću staru stanicu a šta ćeš onda privatizovati. Pa pusti nek se privatizuje ako neradi dobro. Pa nek onda novi vlasnik pokloni Deviću stanicu koja kao posluje sa gubitcima sa sve šefovima i "socijalistichke direktore i upravne odbore"!
Evo kako sam obećao više se neću javljati ma šta ti budeš odgovorio jer ovo nevodi ničemu osim našem prepucavanju. Ti ili ja nerazumemo neke stvari koje sam ja ovde pokušao objasniti čak i plastično ali nejde. Nek čitaoci ove teme odluče ko je u pravu. Izvini ako sam te uvredio stvarno nisam imao nameru. Rekao sam svoje mišljenje sa kojim se ti vidim nikako neslažeš ali to je tvoj problem. Srećom (ili nažalost) ni ti ni ja ne odlučujemo o tome što je možda i dobro. Toliko od mene!!!
Citat: Fuzz: Jeste, jeste, nadmece se jedan ponudjac sam sa sobom na tenderu.
He he, to je tačno!
[ Dragan Varagic @ 26.03.2007. 13:12 ] @
Po mom mišljenju vi se prepirete oko posledica, a ne oko uzroka. Ranije sam u ovoj temi naveo tekst, koji detaljnije razrađuje gde je ovde ceo problem (ukratko, radi se o kratkovidosti main pleyera u ovoj priči sa aspekta strategije zatvaranja stanica, odn. sudbine zaposlenih). Da je rešen problem oko toga gde će biti oni koji gube posao sa otvaranjem nove stanice (varijanta u kojoj je Grad napravio ugovor sa investitorom, gde on mora da prihvati zaposlene u aktuelnim stanicama pod određenim uslovima), i gde se napravila adekvatna kampanja prelaska na novu stanicu (sa rešenim pitanjem GSP-a), ne bi se desila pretnja blokiranjima, štrajkovima i sl. A to što se nekome ne dopada nova lokacija, to je vaš problem, ako je cela priča odrađena od početka do kraja kako treba (tzv. komunikacioni plan). Ovako, situacija je takva da je sada sve problem, i biće interesantno videti rasplet kada Dević (opravdano) bude tužio Grad.
Konkretni krivci za celu ovu ujdurmu su Dević i gradski Ministar za saobraćaj (sa adekvatnim pratećim službama), jer nisu poveli računa o strategiji potencijalne krizne komunikacije (tzv. issue management - ne postoji adekvatan prevod na srpski), zbog svoje bahatosti (čitaj - neznanja) po principu - "Ma, ja sam...", "Ma, ja ću...", "Ma, ko su oni...".
[ Kokan - YU @ 27.03.2007. 18:45 ] @
Evo novih novosti od juče. Pošto se gradonačelnica i grad ne oglašavaju o ovom problemu sad je Mirović sa ZIGom uzeo stvar u svoje ruke. Upravni odbor ziga oduzima zemljište od starog MASa i daje rok od 30 dana da se stari mas iseli. Alal nam demokratija. Pa ovo stvarno ni Sloba nije radio. Sloba je za ove malo dete! Neznam samo jel su angažovali Džoa bageristu da ruši stari MAS. Gde je sad Šešelj da legne na svoj Džip i brani ga svojim telom. Pa šta misli da će ti ljudi sa MASa mirno napustiti svoje prostorije. Pa nema par meseci kako su ih isterali sa riblje pijace. Ustvari šta će autobusi u Novom Sadu kad to sve majstor Dević ima!
[ biber021 @ 28.03.2007. 12:35 ] @
GSP NEĆE DA SE SELI S MAS-a 28.03.2007.
12:05 - Upravni odbor GSP je jednoglasno doneo odluku da se neće iseliti sa loakcije MAS-a, iako im je ZIG odlukom u ponedeljak oduzeo pravo da koriste to zemljište jer nikada nije produžen ugovor iz 1966. godine.
U saopštenju sa sednice UO se kaže da su upoznati sa odlukom UO ZIG-a, ali da preduzeće ne može da preda zemljište, jer za to ne postoji pravosnažna odluka nadležnog organa koja obavezuje na takvo postupanje.
Upravni odbor je istovremeno naložio službi za pravne poslove da spovede zakonom dozvoljene radnje, radi zaštite prava preduzeća na navedenim nepokretnostima, kao i rukovodstvu da preduzme sve mere radi nesmetanog rada MAS-a. (021)
www.radio021.info
[ Kokan - YU @ 28.03.2007. 12:52 ] @
Sve čestitke biber021 za expeditivnost i brzinu prenošenja podataka. Kad bi svi novinari bili tako brzi gde bi nam bio kraj.
A šta se drugo očekivalo da će im prepustiti stanicu na lepe oči. I sviđa mi se to što je UO doneo jednoglasnu odluku. E sad će Mirović da se počeše tamo gde ga ne svrbi!
[ ZaMpA @ 28.03.2007. 16:15 ] @
@Kokan - YU:
Slazem se, ako nastavimo da se prepiremo to ce samo zagaditi temu. Imamo drugacija misljenja, sto treba da obogati temu razlicitim pogledima na problem, a ne da se zbog toga prepiremo i prozivamo. Iskreno, meni i nije toliko bitno gde je stanica (vishe mi se svidja i lokacija i izgled nove stanice, ali to je moj ukus) dok god se sve radi po zakonu, i sa valjanim argumentima. Zato sam se valjda zakachio za tebe, jer si mi u svojim postovima delovao najglasnije, a nisi potkrepio svoje stavove proverljivim cinjenicama. U prepirci sa tobom, i ja sa poceo da radim to isto, tako da, u pravu si treba da prestanemo da se prepiremo, i da se fokusiramo na temu.
ontoppic:
Slazem se sa Draganom Varagicem, ceo ovaj cirkus je i poceo zbog loshe isplaniranog zatvaranja stare stanice. Iz ovoga shto je napisao biber021, vidimo da MAS ne moze da bude tamo gde jeste jer ugovor o koriscenju zemljista nije obnovljen od 1966. To je verovatno zato shto su josh tada hteli da pomere autobusku stanicu, ali sve u svemu je jako neozbiljno od strane GSP-a. Josh uvek nije doneta sudska odluka o iseljenju, ali po svemu sudeci bice doneta, tu nema rasprave, ugovor nije produzen.
Sve je ovo moglo mnogo bezbolnije da se uradi da su gradske vlasti posvetile malo vishe paznje prelasku sa stare na novu stanicu. To im je definitivno veliki previd, koji ce ih koshtati na sledecim izborima, a ni cinjenica da su stvorili odlicne uslove za politicko prepucavanje im bash ne ide na ruku.
Sada je najbolje da Devic ponudi poslove ljudima iz MAS-a, ili da im plati neku otpremninu, i time bar malo popravi stvari.
[ zoxkac @ 02.04.2007. 20:48 ] @
ZaMpA kad si vec kod zakona i kod toga da treba sve raditi po njemu kao sto vidite i sami citava ova prica nije po zakonu od pocetka!
koliko ja znam postoji i zakon o privatizaciji koji stiti drustvena preduzeca od rasparcavanja i zatvaranja profitabilnih delova tih preduzeca u cilju umanjenja njihove vrednosti!
Tako da se sad postavlja pitanje ko sme da zatvori jedan deo preduzeca koji ne donosi gubitke vec zaradu i time umanjuje vrednost firme pre same privatizacije!?
Sad je aktuelna privatizacija NISa pa kako bi bilo da" Maja end company " zatvori Novosadsku rafineriju jer je Shell potpisao ugovor sa gradom da ce on izgraditi novu i savremeniju rafineriju i po tom ugovoru on mora da bude jedini preradjivac nafte u okolini!
Apsurdno zar ne?
Ma koliko se neko trudio da opravda gradske celnike sve to sto su uradili vezano za stanicu nije zakonski odradjeno tako da i ako Devic tuzi grad bice tu vrlo diskutabilnih situacija,a verujem i da sindikati GSPa spremaju takodje tuzbu po ovom pitanju tako da ce se tu jos lomiti koplja!
A sto se tice ugovora u vezi sa zemljistem,zar vi mislite da samo GSP ima takav ugovor?
To su ne reseni repovi od starog socijalistickog sistema i vecina drustvenih preduzeca nema reseno pitanje zemljista u gradu jer je zemljiste u tom sistemu pripadalo drzavi a ne nekom licu,firmi itd...(zar ste tako brzo zaboravili taj sistem?drzava je sve,bog ne postoji!)
Ako je tako hocemo sad da pozatvaramo i iselimo sve firme koje nemaju produzen ugovor o koriscenju zemljista i da isteramo sve radnike na ulicu ili ce to Igor da uradi po potrebi (kad se pojavi konkurent koji dobro plati)
Voleo bih da cujem misljenje gospodina Varagica po ovom pitanju jer vidim da se covek malo vise "razume" u neke stvari.
[ Kokan - YU @ 02.04.2007. 23:09 ] @
Evo prekršiću obećanje što sam dao jer si me opet isprovocirao na odgovor.
Citat: ZaMpA: ceo ovaj cirkus je i poceo zbog loshe isplaniranog zatvaranja stare stanice.
Pa dali si ti uopšte negde čuo da treba da se zatvori stara stanica, dok se Dević nije pojavio. Pa nije bilo govora o tome uopšte. Ja što sam čuo to je da će se proširivati postojeća prema parku ali ajd to sam ja čuo pa nemora biti zvanično i tačno. I opet ponavljam zašto zatvarati staru stanicu, zbog Devića? Pa ko je on da bi mu se grad klanjao?
Citat: ZaMpA: vidimo da MAS ne moze da bude tamo gde jeste jer ugovor o koriscenju zemljista nije obnovljen od 1966. To je verovatno zato shto su josh tada hteli da pomere autobusku stanicu, ali sve u svemu je jako neozbiljno od strane GSP-a. Josh uvek nije doneta sudska odluka o iseljenju, ali po svemu sudeci bice doneta, tu nema rasprave, ugovor nije produzen.
Kakav ugovor o korišćenju zemljišta? Pa od 1966 do danas nije bilo problema i sad je Mirović našao problem. Pa što Toškovićeve (ministar saobraćaja) vile ne sruši kad je tako pametan! Ako si dobio ugovor o korišćenju zemljišta morao si i da legalizuješ objekat. Ako je objekat legalizovan kako ćeš ga rušiti? Pa jel si ti produžio ugovor za svoju kuću? Pazi da ti ne istekne jer će doći Mirović na bageru da ti je sruši. Pa u to nemogu ni mala deca da poveruju. I koja sudska odluka o iseljenju? Jedino da Maja bude sudija pa da potpiše takvu sudsku odluku da se neko iseli sa svog imanja. I kakve sve to ima veze sa GSPom kad je grad vlasnik GSPa. Kako gradska skupština kaže tako će i biti. Ako smeta i grad donese takvu odluku onda će se rušiti. Ali verujem da grad ne predstavlja ova trenutna banda na čelu sa Majom, Igorom, Vučetom, Devićem, ... Pa to ko potpiše taj je potpisao i propusnicu na Klisi!!!
I nemoj me više citirati jel stvarno pošizim od toga. Ne bih da te vređam jer vidim ti partijsku knjižicu da ti viri iz džepa. Pa nije ovde reč o partijama već o vlasništvu grada kojeg se taj isti grad odriče. Ako nevidiš svojim očima onda bar stavi naočare. Može i sunčanica bar nećeš ništa videti. Opet napominjem da nisam član ni jedne stranke i sve ovo gledam svojim očima (osim ako nisam zrikav pa nevidim dobro). Pa ovde je sve jasno ko dan!
PS: Danas će biti skupština grada pa ćemo da vidimo kakav će biti rasplet!
[ Laloški @ 20.04.2007. 14:30 ] @
E to je već nešto drugo. Treba se zapitati zašto, naročito ova sadašnja gradska včast, teži kontinualnom uništenju jedne firme tj. njenog jedinog dela koji profitabilno posluje. To profitabilno poslovanje tog dela JGSP-a dozvoljovava sve ove ostale subvencije što se tiče cena prevoza. Poznato u svetskim razmerama da gradska autobuska prevoznička preduzeća baš u gradskim rukama i jurisdikcijom. Poznato je i to de se svugda u svetu takva preduzeća dotiraju iz gradskih kasa i da te dotaticije idu čak do 70%. Poznato je i to da je realna cena karte za prevoz gradskim autobusom oko 1 €. Sa ovim našim primanjima interesuje me ko bi mogao to sve da plaća ? Treba uzeti u obzir i zakon. Ako se ne varam, zakon o privatizaciji kaže da javna preduzeća koja su eventualno jednog dana predviđena za privatizaciju ne smeju da se unazađuju. Bilo fizičkim ukidanja dela preduzeća, bilo ukidanjem dela delatnosti koje bi dovelo do ukupnog umanjenja vrednosti preduzeća. Ima jako mnogo činjenica koje su na strani sadašnjeg MAS-a, samo ih treba uzeti u obzir. Na kraju krajeva zašto ne bi bila tržišna utakmica, pa tada neka se putnici i prevoznici sami opredele koju će autobusku stanicu koristiti.
[ Laloški @ 20.04.2007. 14:47 ] @
Kokane, ne možeš ti da otvoriš kafić zato što ja želim to da uradim u tvojo blizini, i čak šta više i svi ostali će morati da zatvore da bi ja imao što više gostiju !
[ Kokan - YU @ 20.04.2007. 22:04 ] @
Citat: Laloški: Kokane, ne možeš ti da otvoriš kafić zato što ja želim to da uradim u tvojo blizini, i čak šta više i svi ostali će morati da zatvore da bi ja imao što više gostiju !
He, he! Ova ti je dobra.
E a da sam ja radikal ili kojim slučajem gospodin Dević, gospodin Mirović iz ZIGa bi ti naredio da u roku od mesec dana iseliš tvoj kafić jer nemaš dozvolu. Naravno ja imam dozvolu jer sam pored mlekare i ne zagađujem okolinu. Čak bi mi i putokaze postavio u gradu da svi koji dolaze u grad prvo dodju kod mene.
Pa ljudi ovo je sramta za grad što se radi. I dok Maja pošumljava Šangaj sa živom ogradom, Mirović otvara dva autobuska stajališta u Futogu. (Radili su tu jedno 6-7 meseci). Pa to su kapitalne investicije u Novom Sadu. Jednu ulicu u Kamenici rade već više od nedelju dana a kad će je završiti nezna se. Ovaj put prema Beočinu koji su već jednom otvarali neće završiti do nove godine. Pre jedno mesec dana sam ga slušao kako krpi rupe u gradu ali ja to nevidim osim tu ispred JKP Puta. Valjda nemaju kamione da raznesu asvalt. Pa sve rupe u gradu moji bubrezi poznaju.
Pa gledajte samo na šta liči skupština grada! No koment!
[ Laloški @ 20.04.2007. 22:12 ] @
Ima dosta njih koji su ljubomorni pa ne mogu da shvate srž svega važnog za Novi Sad !!!
[Ovu poruku je menjao Laloški dana 24.04.2007. u 20:56 GMT+1]
Copyright (C) 2001-2025 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|