|
[ bakara @ 01.04.2007. 19:59 ] @
| Da li neko zna da objasni razlike izmedju ova dva motora (osim snage i zapremine) i posavetuje me koji je bolja kupovina (pretpostavljam jaci)?
Ili mozda bolje benzinac 1.6 16v?
Takodje me zanima, ako bi neko znao da objasni nivoe opreme kod opela (astri), nazive i sta spada u odredjenu kategoriju.
Interesuju me modeli od 2001 i mladji. |
[ lancia88 @ 01.04.2007. 22:40 ] @
Pozdrav,
e taj DTI motor je glavni adut proizvodjaca, mislim da oni ne porede te varijante uopste ali koliko je realna razlika izmedju njih, nisam bas siguran, odavno smo generalno u pojasu sitnica i to ne samo sa aspekta prevoza od tacke do tacke, vec uopste.
Kako sam ukapirao, slicno kao kod Italijana JTD i ostatak proizvoda, ko zna kupuje prve, ko ne zna, ove druge ;)
[ ilkebgd @ 01.04.2007. 23:17 ] @
Eh, prica o dizelima ugradjivanim u Astre je prava mudrolija.
DTL motor (koji ima tacnu oznaku x17DTL....) je motor napravljen u Nemackoj. To je atmosferski (klasican) dizel motor koji ima 68ks i turbo punjac. Ima automatski sauh, katalizator i ne znam tacno da li je EURO1 ili EURO2 norme. Ugradjuje se od kraja 1994. godine u astru F (astra 1) i u pocetnih par godina u astru G (astru 2) do 1999. ili 2000. Potpuno je drugaciji od opelovih dizela 1700 kubika iz prethodnih godina (pa cak i sa pocetka 1994.)
DTH je isto sto sto i DTL (sto je oznaka motora iz saobrecajne dozvole). Medjutim, na zadnjem delu vozila moze da pise i TD i 1.7D i samo ASTRA. Razlika izmedju astri F sa starim starim i novim 1.7 dizel motorima (1991 do 1999 u oznakama na zadnjem delu vozila sa novim motorima oznake pisu manjim, metalnim slovima, dok je sa starim, veca, plasticna slova. Sa 150 000km lepo pali zimi, ne trosi ulje, solidno ide...
Paralelno sa tim motorima, ugradjivani su i ISUZU motori sa i bez turbine. Oni su imali oznake 1.5d, 1.7d ili TDS (1.7TD). Oni su drugaciji od nemackih i bolje su se pokazali od opelovih motora starije generacije. Imaju vise snage i dugotrajniju su, ali i nesto skuplji za odrzavanje.Razlika na pogled je u tome sto oni imaju metalni poklopac motora (ventila) i bos pumpa im je prema kabini (na Opelovim dizelima poklopac je plastican i bos pumpa je prema hladnjaku).
DI je noviji motor koji se ugradjuje u astre od prilike od 2000. godine. Za razliku od DTL, on ubrizgava gorivo direktno (ekvivalent TDI). DTI je ista varijanta sa turbopunjacem. Pokazali su se odlicno, uz bolja ubrzanja i manju potrosnju od DTL. S'obzirom da imaju 19xx i nesto kubika, podpadaju pod istu kategoriju pri registraciji kao i DTL od 1700 kubika
TDS motor (to je onaj od 80+ ks) je napravljan u Nemackoj u saradnji sa ISUZU za astre II generacije(za razliku od prethodnog TDS(on ima metalni poklopac ventila i bosch pumpu ka kabini, dok OPELov ima plasticni poklopac ventila i bosch pumpu ka hladnjaku) koga je napravio bas ISUZU-koji je i sam u sastavu GMa kao i OPEL). Oba su se pokazala kao dobra. Jedini ISUZU za koji kazu da je los (cak gori i od dotadasnjih opel dizela) je 1.5 iz Kadeta negde oko '90. godista.
U svakom slucaju, vise bi ti se isplatilo u svakom slucaju da uzmes (iako je skuplji malo) DTI ili DI, jer pored vece snage i brzine (DTL ide oko 165, a DTI do 180km/h), istu postize sa manje naprezanja i sto je bitnije ima znatno veci obrtni momenat pri manjem broju obrtaja (maksimalni obrtni momenat DTL postize na 4500obrtaja,a DTL cak na samo 1800) . U prevodu, mnogo ce bolje da povuce i manje ce da se opterecuje tj duze da traje, a ako tome jos pridodas manju potrosnju i istu cenu registracije, ne vidim alternativu.
U svakom slucaju 2.0 DTI trosi malo manje od 1.7td, ide dosta bolje, a i radi tise.
[Ovu poruku je menjao ilkebgd dana 02.04.2007. u 00:54 GMT+1]
[ steva75 @ 01.04.2007. 23:44 ] @
svaka cast na iscrpnom objasnjenju samo mislim da je bitno i reci da motori zapremine 2.o imaju lanac dok motori zapremine 1.7 imaju zupcasti kais
pozdrav
[ bakara @ 02.04.2007. 12:41 ] @
@ilkebgd
Da, fino objasnjeno, mada opet ne prepoznajem ove motore za koje sam ja pitao:
mene interesuju 1.7DT sa 55kw (75ks) i 2.0 DTI 74kw (101ks)
Mislim da si ti opisao malko stariju generaciju.
Znaci taj DTI je pandan TDI motorima, nije common rail?
Fiatov JTD motor je ipak bolji?
Samo sto je nemoguce naci pristojan stilo sa JTD motorom za 7000-7500e
[Ovu poruku je menjao bakara dana 02.04.2007. u 14:00 GMT+1]
[ ilkebgd @ 02.04.2007. 16:25 ] @
DTI jeste common rail i kao sto sam napisao izmedju ta 2 je rekao bih bolji izbor...
Ali ako taj 1.7 ima 75ks, a ne 68, onda ce biti bre da je to 1.7 dti, a ne 1.7td.
Uostalom pogledaj ove linkove...
http://216.239.59.104/search?q...t=clnk&cd=5&lr=lang_sr
http://216.239.59.104/search?q...t=clnk&cd=1&lr=lang_sr
Dakle, zakljucak je idi na DTI motor, zapremine po sopstvenom izboru :) ili na benzinac, poznato je da su opelovi benzinci dobri, ali da povremeno kubure sa dizelasima, pa su cak uzimali isuzu, a kasnije fiatove dizelase...
[Ovu poruku je menjao ilkebgd dana 02.04.2007. u 17:44 GMT+1]
[ njinsa @ 03.04.2007. 00:15 ] @
svasta se ovde napricalo! 1.7 td iz astre f je Isuzu motor,mozda preslab za taj auto, a i neverovatno bucan,kasnije se pojavio mnogo bolji , tisi ,ali ne i pouzdaniji 1.7 sa 55kw,koji doduse trosi mnogo manje od onog starog,solidniih je performansi i vise stiti okolinu(ali to nas i ne znaci bas?). posle 1.7td po buci sledi(a mozda je i bucniji) 2.0 di sa direktnim ubrizgavanjem i 16v koji je pravi motor za taj auto,jer lako nosi i vektru.opelovi stariji dizeli nisu uopste za poredjenje sa vw ili hdi motorima jer su se pokazali kao mnogo losiji,mnogo su bucniji,veci potrosaci i iako jaci po snazi to se mnogo i ne primecuje!fiatov jtd je samo bio bolji od ostalih kad se pojavio kao inovacija,drugi su ga usavrsili i pretekli fiat.decje bolesti jtd je preboleo tek posle 2002!
znaci najsolidniji izbor je 2.0 di ili 1.6 benzin!
moj ukupan utisak o astri je da je to izgledno jedan od najlepsih auta tog godista,sa prosecnim dizel motorima,neudoban sa neverovatno tvrdim ogibljenjem i na kome se dosta novaca zaradilo :))
jos nesto da navedem,izbegavaj digitalnu klimu na opelima,posebno na vektri i astri tih godista jer se jako cesto kvari!
[ bakara @ 03.04.2007. 00:49 ] @
Citat: njinsa:
jos nesto da navedem,izbegavaj digitalnu klimu na opelima,posebno na vektri i astri tih godista jer se jako cesto kvari!
Dobro da si mi ovo napomenuo, posto sam se bas zalepio za jedan sa digitalnom klimom...
Kako se kvari, kvare li se te digitalne klime i kod drugih proizvodjaca?
[ bakara @ 03.04.2007. 11:31 ] @
Sad sam primetio da sam u naslovu napisao 1.7TD, mislio sam na 1.7DT, a ta dva ocigledno nisu isto...
promenjen naslov
Da li vectra istog godista deli iste motore sa astrom?
@njinsa ili neko drugi...
Ajde posto si ti covek od iskustva, daj neke instant savete na sta da obratim paznju kod tih opelovih dizela.
Naravno treba mi neka "uvo/oko" metoda, jer znam da ce biti vrlo malo verovatno da cu oterati auto na neki servis.
[ njinsa @ 03.04.2007. 23:36 ] @
majstori za klime zive od tih opelovih klima :)
2.0 di i jeste prvenstveno vektrin motor i sasvim je solidan.na sta da obratis paznju???pa kao i za svaki auto prvo pogledas da li je tu sve fabricki i na mestu,koliko je motor mastan,koliko duva na leru>zatim na turbinu prvenstveno,znaci kakav je dim na auspuhu,da li dobro povlaci na 2500 obrtaja ,a treba da povlaci bas dobro,da li auto varira na leru i da li menja zvuk i pali lampicu lambda sonde .inace zvuk im je dosta specifican ,auto dosta brunda i reze !inace 1.7 dti je dosta tisi,ranije povlaci,ali dosta slabiji i na vecim obrtajima, preko 4000 vise nista znacajno ne ubrzava,dok je 2.0 malo sporiji u startu,ali preko 2500 obrtaja i nadalje elasticniji(*naravno zbog veceg broja konja).takodje obrati paznju da se ne cuje mozda homozglob ili lezaj na tocku,ekstra su skupi!
[ Mister_MAX @ 05.04.2007. 08:09 ] @
Trazeci originalno Englesko upustvo za Opela Astru 1.7 DTI iz 2002 naidjoh na ovu temu i rekoh da vam odgovorim posto sam ja vec jedno godinu dana vlasnik Astre za koju i trazim to uputstvo.
Ja sam po struci diplomirani masinski inzenjer za SUS motore sa 10 godina iskustva kao automehanicar. Moj otac je i danas vlasnik auto servisa i on je taj koji mi je i kupio ovu Astru u Sapcu.
Opela Astru 1.7 DTI iz 2002 mogu samo da preporucim od srca. Odakle da pocnem:
-Auto je neverovatno tih za dizelasa bez buke, detonacija niti kliktanja koje je za njih karakteristicno. Pripada staroj generaciji kod koje kada pustite gas, kompjuter i dalje drzi odredjeno vreme visoki broj obrtaja pa ga tek kasnije smanjuje. Meni se ovo svidja jer se time motor manje opterecuje. Astra H 1.7, koju inace ima moj otac, ima noviji motor koji je daleko snazniji ali i bucni i licno mi se uopste ne svidja.
-Ima izuzetnu snagu. Moji drugari koji se bave tjuning-stajlingom su pohvalili auto sto se tice ubrzanja. Ali ja znam da nije to tako ruzicasto. Auto ima najveci obrtni moment u 3-oj brzini, a u ostalim brzinama je lenj pa ponekad trazi da se ubaci cak i u 1-u. Meni to ne smeta jer sam u poslednje vreme promenio zivotnu filozofiju i nigde ne zurim.
- Neverovatno malo trosi. Na otvorenom putu pri brzini do 90-100 km/h trosi 4.5 litara dizela na 100 km. Predje 800 km sa nekih 35 litara. Ja puno vozim, merim potrosnju ceo zivot i veoma sam precizan u tome tako da znam sta pricam.
-Vanprosecno je udoban, barem ova verzija koju ja imam (skracena verzija hetchbacka sa 5 vrata) i stoga se neslazem sa @njinsa da je "neudoban sa izuzetno tvrdim ogibljenjem". Moj auto je susta suprotnost. To je delom posledica cinjenice da je izuzetno visok ali takve su i ostale Astre G koje imaju moje komsije, a ima ih jedno 5 samo na mom parkingu.
Pouzdanost, presao je 150.000 km i promenio sam jedino hladnjak klime (proverena decja bolest) a ostalo je sve tip top. Doduse na svakih 10.000km mu radim servis, menjam sintetiku, f. ulja, goriva, vazduha, i klime.
E sad, ko zeli sportsku voznju bolje da kupi nekog benzinca jer ce sa sportskom voznjom da upropasti bilo kog dizelasa. Ali kome je bitno da ne trosi mnogo i da je tih i udoban a i da pristojno vuce, Astra g 1.7 DTI je pravi izbor.
Poz..
[ Munja666 @ 11.04.2007. 16:27 ] @
Na kraju mi nije jasno, da li su 1.7dti i 2.0 dti identicni motori samo je ovaj drugi 2.0 dti vece zapremine i vece sange.
Posto sam negde procitao da je ovaj 2.0 dti Opelov motor, dok za ovaj 1.7 dti znam sigurno da je Isuzu-ov motor!
Dakle ciji je 2.0 dti motor japanski ili Opelov, ako je isti kao 1.7DTI trebalo bi da bude bolji izbor jer ipak je dosta jaci i rastereceniji od skromnog 1.7 koji ima samo 75 KS....?
[ bakara @ 11.04.2007. 19:06 ] @
Citat: Munja666:Dakle ciji je 2.0 dti motor japanski ili Opelov, ako je isti kao 1.7DTI trebalo bi da bude bolji izbor jer ipak je dosta jaci i rastereceniji od skromnog 1.7 koji ima samo 75 KS....?
2.0DTI je opelov motor (nemacki), a 1.7DT je japanski.
Evo teksta:
http://www.elitesecurity.org/p1537821
[ bakara @ 12.04.2007. 13:38 ] @
Niko da odgovori kako idu nivoi opreme kod astre, ja sam nailazio na:
-elegance
-comfort
-sport
-n joy
Jel moze to neko poredjati (i dodati ako sam nesto propustio) nekim redom i napisati sta koji sadrzi?
[ Munja666 @ 12.04.2007. 15:39 ] @
Pa to su otprilike i paketi opremi koji i postoje kod Astre, s tim sto je najvisi nivo elegance, koji ukljucuje sve zivo, sto bi ovi po oglasima rekli "sve sem koze", dok je "n joy" paket najsiromasniji... Veoma su retke Astre sa elegance paketom opreme, i kao takve dosta su skuplje kao polovnjaci...
A da se vratim na ovaj 2.0 dti, znaci definitivno je u pitanju Opelov motor a ne isuzuov kao ovaj 1.7dti. Cudilo me je posto im je ista oznaka.
Nego koji se motor pokazao kao bolji, 2.0DTI ili 1.7DTI,koji moze vise da predje pre generalne, vidim da dosta ljudi hvale ovaj 2.0dti iako je Opelov a opste je bilo poznato da je Opel uvek kuburio sa dizelima pa je zato i koristio ove Isuzuove motore?
I da koja je razlika izmedju ovih CDTI motora koji se ugradjuju u ove novijeg datuma proizvedene Astre i ovih starijih DTI, da li su i jedni i drugi common rail motori?
[ bakara @ 12.04.2007. 15:49 ] @
Svi se slazu da je bolji 2.0DTi...
Citat: Munja666:
I da koja je razlika izmedju ovih CDTI motora koji se ugradjuju u ove novijeg datuma proizvedene Astre i ovih starijih DTI, da li su i jedni i drugi common rail motori?
U medjuvremenu sam i ja malo trazio po netu i nasao da DTi motori u stvari nisu common rail, a CDTi jesu i to su ustvari fiatovi JTD motori...
E sad: nek neko ispravi ako misli da nije tako...
[ ivan31 @ 12.04.2007. 17:55 ] @
Tacno je ovo sto kaze Bakara. Fijatovi JTD motori su common rail, kasnije su ti JTD nazvani MultiJet. Ti isti motori su ugradjivani i u ostale modele GM grupacije ali pod drugim imenima. Npr. kod Opela se zvao CDTi, kod Saab-a TiD, kod Suzukija DDiS... JTD motori su poceli da se prave 1997. DTI motor kod Astre 2.0 DTI ima 101 ks i nije common rail, a CDTi ima preko 140 ks. POZDRAV
[ MarkBg @ 12.04.2007. 18:28 ] @
Dobro kakav je onda dti, nije common rail, nije tdi, kakav je?
[ njinsa @ 12.04.2007. 23:35 ] @
e bakara,zapeo si za taj JTD kao da je ... nisu oni JTD nego su svi preuzeli tu tehnologiju!!
definitivno je bolji 2.0di
[ bakara @ 13.04.2007. 07:59 ] @
Nisam ja zapeo za JTD (cak sam i odustao od njega)...
A za JTD motore koji se ugradjuju u GM suzuki i ostale mozes pronaci svugde na netu... (wikipedia)
[ MarkBg @ 13.04.2007. 08:04 ] @
Bakara,nemoj da razbijas glavu, uzmi benzinca :-)
[ Munja666 @ 14.04.2007. 15:09 ] @
Rapitivao sam se malo u medjuvremenu, pitao sam mnoge strucnjake sto one "kvazi" sto one koji rade po servisima i svi su mi rekli da je ubedljivo najbolji izbor za Astru G motor 2.0DTI kada se uzmu u obzir i benzinski i dizel motori, mada mi je bilo cudno kako Opelov dizel 2.0DTI moze da bude bolji od 1.6 16V, ali ajde, tako kazu!!!
Meni nije bilo logicno jer kao prvo ovo je Opelov motor za razliku od 1.7DTI koji ima istu oznaku ali manju zapreminu i snagu i ono najvaznije japanski je tj. Isuzu!
E sad u cemu je caka, da je Opel u to vreme imao kvalitetne dizel motore zasto bi ugradjivao Isuzu-ove motore, a opet ovaj 2.0DTI je Opelov- nemacki i svi tvrde da je kvalitetniji!
Druga stvav do koje godine su se ugradjivali ovi Isuzuovi motori u Astru, posto vidim da se u ove novije Astre mladje od 2003 i Astre H ugradjuje taj gore pomenuti CDTI, koji koliko vidim je dosta snazniji celih 40KS i common rail. Koje su druge njegove prednosti kako se on pokazao u praksi osim sto je registracija skuplja za njega!!!!??
A da primetio sam da se Astre G proizvedene kasnije (okvirno posle 2001) razlikuju ovih starijih kako po kvalitetu cini mi se da su malo i restilizovane, ili se varam ,da li je ucinjena neka promena osim sto su ubacili nove CDTI motore?
[ MarkBg @ 14.04.2007. 15:14 ] @
Mislim da nisi dobro razumeo, najbolji je od dizel motora, ali ne i kada se uzmu u obzir benzinci. Ili covek lupeta
[ njinsa @ 14.04.2007. 21:33 ] @
znaci, bakara sad hoces stila benzinca??? :)))
munjo taj 2.0 je ekstra motor,nemci preuleli jap.resenje i usavrsili i Amin! kupuj ga neces pogresiti!
[ bakara @ 14.04.2007. 22:32 ] @
Citat: bakara: Nisam ja zapeo za JTD (cak sam i odustao od njega)...
A za JTD motore koji se ugradjuju u GM suzuki i ostale mozes pronaci svugde na netu... (wikipedia)
@njinsa
Kako si ti iz ovoga izvukao da hocu stila benzinca?
PS: Mora da imas neku astru na lageru kad ih toliko hvalis...
[ njinsa @ 15.04.2007. 22:45 ] @
mozda :))),a stila benzinca imam sigurno !!!!
a za cega si se ti konacno odlucio??
[ lancia88 @ 15.04.2007. 23:35 ] @
Pozdrav,
a da se vratimo onome za sta je forum i namenjen? Tehnicki i upotrebni aspekti, ne komercijalni.....
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|