[ hipomejon @ 02.04.2007. 17:04 ] @
Da li zna neko kakav je skuter BT50QT-9 posto ne izgleda lose za te pare kao iza neki nzv. warrior 950e oba 50kubika ,hvala |
[ hipomejon @ 02.04.2007. 17:04 ] @
[ hakinen @ 02.04.2007. 22:54 ] @
warior je bio na sajmu koliko se secam 937 e, ja imam isti taj samo sto je "proizvodjac" Orion i ime mu je Craus!!
Sve u svemu imam ga nekih mesec dana, i za sad lepo sluzi, lepo ide, 4t masina, trosi bezolovni negde oko 2,2 l na 100 km!! Znaci i warrior i craus su isti skuteri, prave kinezi po hondinoj licenci, a sklapaju Jonyway i Orion! [ hipomejon @ 04.04.2007. 14:21 ] @
HVALA,zanimame jos koliko je to veliko jer ne bih da glumim slona na trotinetu i kolika mu je max brzina
[ hakinen @ 07.04.2007. 15:51 ] @
Pa onako veci je od sprinta i onih najmanjih, znaci neka srednja velicicna!!
Inace sto se tice brzine, mene sa 110 kg vuce 50km/h jel ima blokadu, znaci mogao bi jos :D [ drasko1 @ 27.06.2007. 18:10 ] @
Zanima me kupovina skutera do 50 ccm. Imam i neke „zahteve“ (vise su to zelje):
- da je cetvorotaktni motor, - da ima vodeno hladjenje, - (ako moze) da nije kinez, - i, naravno, da je ispod 1000 eura. Da li tako nesto postoji? Koji su to motori? [ vladd @ 27.06.2007. 20:39 ] @
BT50QT9 je bas dobar kinez, preporucio sam ga u sl. diskusiji, samo sto je 1100€. Velik je, ima preko 1,9m u duzinu, kolena mi ne udaraju volan (1,83/88), gume 13", nije losa zavrsna obrada, plastike nisu nesto losije od italijana, dobar zvuk, udoban, cetiri takta, koliko sam video vazdusno hladjenje, prinudno, nisam ga previse zagledao, vozio do mraka i sasvim sam zadovoljan. Malo su mu ruzni farovi, nisu po mom ukusu, ali slicne ima italjet, pa kao "italijanski" dizajn.
Poz. [ grozda @ 30.06.2007. 16:31 ] @
Ne znam sta mislite o ovom:
u sloveniji je oko 900e http://www.tc-motoshop.si/si/p...rrior/-/tselimage/2346/#images i zove se JONWAY warrior, kod nas ne pise ono JONWAY samo se zove Warrior i kazu kinez sa Honda motorom u sta sumnjam. Po meni veoma lepo izgleda ali kad pogledam auspuh skoro svi kinezi imaju taj auspuh pa bi rekao mozda i motor. - Baotian, se pojavio neki od njih za oko 600e i mislim da nema bolje kupovine i sada videh da je to isti motor kao Sprint Basic za oko 590e - Sprint MAX - Keeway hurricane [Ovu poruku je menjao lancia88 dana 30.06.2007. u 20:33 GMT+1] [Ovu poruku je menjao grozda dana 02.07.2007. u 22:40 GMT+1] [ lancia88 @ 30.06.2007. 19:35 ] @
Pozdrav,
Citat: grozda: ....i kazu kinez sa Honda motorom u sta sumnjam. Po meni veoma lepo izgleda ali kad pogledam auspuh skoro svi kinezi imaju taj auspuh pa bi rekao mozda i motor. U sta ovde tacno sumnjas i iz kojih razloga? [ grozda @ 30.06.2007. 19:55 ] @
Sumnjam da je Hondin motor, nigde (bar ne vidljivo) ne pise da je Honda ili nesto kao po licenci Honde.
Onako sam cucnuo i zagledjivao ali ne videh. Samo kazem da lici na sve ove kineze jer ima identican auspuh zakacen sa ona 2 prstena pa mi po tome lici da neka velika Kineska firma pravi motore za sve te navedene. Pa ko neko ima iskustva sa ovim motorom neka kaze nesto, ovako na izgled je bas privlacan sa sportskim bojama. Ima ga po lokalnim prodavnicama ali kako ne znam ko je proizvodjac jer na njemu pise samo ono Whin ili Whip pa ne znam ko je zastupnik u Srbiji. [ lancia88 @ 01.07.2007. 07:36 ] @
Pozdrav,
najveca vecina kineskih firmi uglavnom je u vecinskom vlasnistvu nekog od velikih japanskih proizvodjaca koji svoj udeo ostvaruju kroz davanje stare tehnologije na ugradjivanje. Tako to radi i Honda, da stari neki agregat iz cijih karakteristika danas ne moze da se zakljuci da je to zaista Honda jer su performanse savremenih agregata daleko naprednije nego u to doba. Takodje, ima agregata koji iz odredjenih razloga nikada nisu zaziveli jer nisu reseni svi nedostatci ali ukoiko se ugradjuju u neki drugi brand, onda mogu da zazive a da ne stete imidzu fabrike koja ih je realno i razvila. Danas stara tehnologija moze da se pusti da propadne ili da se masovnom proizvodnjom po niskoj ceni prodaje. Ovo drugo je odlucilo da se opredele proizvodjaci za ovakav vid saradnje sa kineskim fabrikama. Sva ostala oprema uglavnom se proizvodi na par mesta i ugradjuje na sve motocikle iz Kine, zavisno od izbora dizajnera same fabrike ali i narucioca koji trazi da se za njega proizvede izvesni brand, dakle, motor veoma slican a opet razlicit, prema njegovoj vlastitoj specifikaciji (u prevodu, od vec ponudjenog, ne bira vise opremu i izgled proizvodjac - Kinez, vec to radi narucioc te motor koji se proizvede u kineskoj fabrici Jincheng kada stigne na evropsko trziste, sadrazi na sebi samo oznake i dizajn pod imenom Keeway recimo). Kinezi nemaju ni potrebe, a ni logike da razvijaju vlastite agregate za sada jer razvojni program zahteva mnogo novca koji treba da se vrati kroz visoku cenu vozila na trzistu a to je u savremenoj konstalaciji snaga tesko izvodljivo. Retki su proizvodjaci koji se upustaju u ovako nesto, recimo, Koreanac Hysong je jedan od tih retkih ali to je vec izuzetak, niposto trend. Nadam se da Ti je sad jasnije zasto je itekako moguce da na tom skuteru imas pogon izvorno razvijen bas u Hondi. Neke kozmeticke izmene se naprave na samom sklopu i zastiti se "brand" za taj motor, izvorni proizvodjac kobajagi tuzi Kineza, arbitraza ga odbije jer ima tih nekih izmena ili se toboze vansudski dogovore o poravnanju (ovako izvorni japanski proizvodjac izbegava narusavanje vlastitog ugleda u svetu) i onda je sve vec u redu. Ove zakulisne radnje ne treba da Te interesuju, bitniji mehanizam je da su te konstrukcije zaista nekada kreirane u nekom od razvojnih programa velikih proizvodjaca ali ne mora nuzno znaciti i da su se pojavile u eksploataciji. Razlozi za to danas su sadzani u niskoj ceni njihovog novog ruha a pratece nuspojave baziraju na tome da nije uvek samo rec o konstruktorskom resenju, problem su i materijali izrade kao i sama izrada uopste. Moguce da to jeste Hondin agregat ali su zile zatezanja sasvim drugacije na sklopovima u ovoj verziji nego u originalnoj, stedelo se prilikom izrade dosta na metirijalu itd. [ grozda @ 01.07.2007. 10:55 ] @
Hvala lancia88 na iscrpnom objasnjenju.
Sada naidjoh u nekom od ranijih odgovora da je obaj JONWAY u stvari isti Orion - model Craus koji se sklapa u Kragujevcu. To mi se cini kao dobra stvar jer ce se rez. delovi lakse naci ako se sklapa kod nas. Voleo bih da znam koja je cena u Kragujevcu. [ Stole_sto_ljubi_zene_gole @ 01.07.2007. 14:55 ] @
Citat: grozda: Hvala lancia88 na iscrpnom objasnjenju. Sada naidjoh u nekom od ranijih odgovora da je obaj JONWAY u stvari isti Orion - model Craus koji se sklapa u Kragujevcu. To mi se cini kao dobra stvar jer ce se rez. delovi lakse naci ako se sklapa kod nas. Voleo bih da znam koja je cena u Kragujevcu. Ja sam kupio Craus u martu ove godine i mogu ti samo dati tople preporuke za ovaj model.. Ja sam veoma zadovoljan do sada.. Cena mislim da je oko 1000 e za kes mozda je sad i malo manja nisam siguran.. 1 god garancije i sto je najbitnije od svega u Kragujevcu ces uvek imati rezervnih delova za tvoj scoot sto nije slucaj sa ostalim uvoznicima.. a sto se tice servisa ako ti se slucajno pokvari motor dolazi ekipa bilo gde u Srbiji da otkloni kvar , naravno sve ovo dok je motor u garantnom roku.. Bitno je da se motor lepo razradi i da se sipa kvalitetno ulje i sigurno je da ce motor dugo trajati.. motor je 4T i samim tim slabiji i sporiji od 2T masina.. ali je znatno tisi i sigurno pouzdaniji od 2T masina.. a s'obzirom da trosi cist bezolovni benzin neces se usmrdeti od mesavine.. scooter je prilicno veliki i komotno mogu da se voze dve osobe.. ako ti je dovoljno 55 km/h koliko ovaj scoot ide po ravnom (vece brzine po meni nisu uopste bezbedne za scootere) a veruj mi da i jako lepo ubrzava onda je ovaj scoot idealan za tebe i ostale koji zele novu, jeftinu, lepu masinu koju ce vozikati celo leto.. pozz [ grozda @ 01.07.2007. 18:58 ] @
Hvala Stole, odgovorio si mi na jos jednu nedoumicu, koja je razlika izmedju 2T i 4T masina.
[ lancia88 @ 02.07.2007. 00:18 ] @
Pozdrav,
uhh, usmrdeti od mesavine??!! Ne znam koliko si u toku ali poodavno skuteri imaju autonomno mesanje i razradu smese, sipa se ulje u svoj prostor i nemas nista sa mesanjem, nemas se od cega usmrdeti. Konacno, poodavno imas i dvotaktole sa mirisima raznoraznih zelja, jagode recimo ;) Inace, da nije malo preskupo dati cca 1000 eura za svega 50 ccm? [ grozda @ 13.07.2007. 23:54 ] @
Poslao sam mail ovima sto prave Orion u Kragujevcu i danas dobih odgovor.
Cena Oriona je oko 79000 u Kragujevcu a u Nisu pod oznakom Whin ili Whip Warrior cena je preko 100.000 :) Sada ne znam da li u cenu kragujevackog ulazi alarm koji ima ovaj Warrior. Pitao sam za karakteristike i cenu a poslali mi samo odgovor sa cenom. Sto se tice dvotaktnih motora poceo sam da ih razlikujem po mirisu :) Stvarno se malo oseca mesavina kad prodje 2T, nije nista strasno ali se primeti. Bas me interesuje da li ispadne dosta skuplje za 2T posto se stalno sipa i ulje koje mislim da nije jeftino. Neko pomenu kao samo sipas kvalitetno ulje 800 din i dugo ce trajati [ vladd @ 14.07.2007. 11:13 ] @
Pa sracunaj "dosta skuplje". Po meni, to je oko 2L ulja na 5kkm, za period kada se menja ulje na cetvorotaktnom.
Poz. Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|