|
[ bukovski @ 13.04.2007. 00:21 ] @
| zvanicno prestaje sa proizvodnjom jednog od najgorih modela trenutno na trzistu Zastava YUGO.
citat:
Za nove modele nikakve subvencije nisu potrebne, ali za naš sopstveni program jesu. Zbog toga imamo nameru da razvojem ovakvih aranžmana postepeno gasimo sopstveni program jer da bismo opstali moramo da proizvodimo konkurentne automobile. Ideja da će se pojaviti neko ko će razviti potpuno novi model "Zastave" predstavlja utopiju - jasan je Radojević, prema kojem bi kragujevačka fabrika mogla da zadrži sopstvene modele samo "kada bi neko hteo da kupi 'jugo' za šest, sedam hiljada evra".
Zoran Radojevic , direktor Zastava automobili
ceo tekst sledi tj ono sto vec svi znamo :
"Zastava" će početi da proizvodi jedan "Opelov" model u junu sledeće godine, a drugi 2009, ako realizacija tog projekta bude tekla po planu - rekao je juče Zoran Radojević, direktor kragujevačke fabrike automobila. Ne želeći da komentariše tekuće pregovore sa "Dženeral motorsom", kompanijom u čijem je vlasništvu nemački proizvođač, pa samim tim ni detalje aranžmana, Radojević je objasnio da će ugovor biti sličan onom koji "Zastava" već ima sa italijanskim "Fijatom", s tim što će "Opelovi" modeli iz Kragujevca izlaziti pod originalnim nemačkim brendom, a ne u lokalizovanoj verziji kakva je "zastava 10", koja predstavlja domaći "fijat punto".
- Strateško partnerstvo nije kada investitor dođe i da nam novac za kupovinu proizvodne linije. Pravo partnerstvo se ostvaruje kada dobijemo pravo da montiramo modele, koji su aktuelni u tom trenutku, odnosno, koji se tada kada ih i mi proizvodimo nalaze u prodaji u svetu. Saradnja sa "Dženeral motorsom" podrazumeva upravo to, da će "Zastava" moći da sklapa aktuelne modele "Opela" - precizirao je Radojević i dodao da će prvi model u početku biti namenjen tržištu Srbije, ali da "kada se 'Zastava' dokaže" može da počne i izvoz, isto kao što se "zastava 10" sada plasira na teritoriji pet država u regionu.
Prema Radojevićevim rečima, jedan od razloga za ulazak u saradnju sa italijanskim i nemačkim proizvođačem je i smanjenje subvencija koje država izdvaja za "Zastavu", pošto je "proizvodnja ovih automobila profitabilna, tako da svaki novi model znači manje potrebe za državnom potporom".
- Za nove modele nikakve subvencije nisu potrebne, ali za naš sopstveni program jesu. Zbog toga imamo nameru da razvojem ovakvih aranžmana postepeno gasimo sopstveni program jer da bismo opstali moramo da proizvodimo konkurentne automobile. Ideja da će se pojaviti neko ko će razviti potpuno novi model "Zastave" predstavlja utopiju - jasan je Radojević, prema kojem bi kragujevačka fabrika mogla da zadrži sopstvene modele samo "kada bi neko hteo da kupi 'jugo' za šest, sedam hiljada evra".
Budući modeli "opela" će, kao i "zastava 10", na domaćem tržištu biti dvadesetak procenata jeftiniji nego kada se uvoze, pošto je jedini srpski proizvođač automobila oslobođen plaćanja carine prilikom uvoza modela strateških partnera, a kada počne da ih sam sklapa u svojim pogonima plaćaće carinu od samo jedan odsto na uvoz delova za proizvodnju. Ako se zna da je redovna carina na uvoz vozila 20 odsto, da postoje i dodatni troškovi i da je domaća radna snaga jeftinija od zapadnoevropske, jasno je da će "kragujevački "opeli" po ceni biti znatno povoljniji od konkurencije.
Prema Radojevićevim rečima, do sada je iz Italije uvezeno i prodato oko 4.550 "zastava 10", što po gruboj računici znači da su kupci ovog modela do sada zajedno uštedeli preko šest miliona evra na carini koju nisu platili, ako se uzme da osnovni model ovog automobila košta 6.949 evra, bez PDV-a.
___
dakle ipak YUGO ide u penziju. Konacno mnogi bi rekli ?
p.s. znam da postoji tema o opelu i jos odavno o puntu ali mislim da je poterbna jedna tema da se oduzimo autu koji se proizvodi vise od 20 godina kod nas, ipak zasluzuje svoju temu da se lepo ljudi izoprastaju od njega...
zar ne ?
p.s.s. Nije YUGO tolko los kolko smo mi losi sto smo ga zadrzali toliko dugo u proizvodnji... |
[ Milan M. Radovic @ 13.04.2007. 09:16 ] @
E falim te boze...vec jednom.
Znaci bice ono - "Proizvedeno u Nemackoj, sklapano u Srbiji" , Jebote postajemo Taiwan i jeftina radna snaga.... wow.
Meni bi vise odgovaralo da uvedu zakon da svi automobili koji nisu euro 3 (najmanje) idu pod presu.
[ Tyler Durden @ 13.04.2007. 09:23 ] @
Je li moguće...??
[ Davor Vlajkovic @ 13.04.2007. 09:25 ] @
Citat: Milan M. Radovic: Znaci bice ono - "Proizvedeno u Nemackoj, sklapano u Srbiji" , ***ote postajemo Taiwan i jeftina radna snaga.... wow.
Transformisanje radne snage iz besplatne u 'jeftinu' je dobra stvar. Isto kao i transformisanje Zastave u pravo preduzeće koje radi i pravi pare.
[ Ivan Dimkovic @ 13.04.2007. 09:41 ] @
Citat:
***ote postajemo Taiwan i jeftina radna snaga.... wow.
Skokni malo do tog Tajvana mozda ti se dopadne, cenim da je ispred mnogih "bogatih EU zemalja sa skupom radnom snagom" - a kamo li Srbije ;)
Izgleda bas jeftino, valjda od silne jeftine radne snage :)
Lepo kaze Davor - postati jeftina od besplatne radne snage je veeeeeliki uspeh :)
[ Miroslav Jeftić @ 13.04.2007. 10:04 ] @
S tim što mnogo stranaca (o)pominju da srpska radna snaga i nije tako jeftina, ima i mnogo jeftinije na tržištu. A što se juga tiče, zbogom, teško da ćeš nekom nedostajati. I povedi sve svoje rođake sa sobom (Florida i kompanija).
[ Srdjan Marinkov @ 13.04.2007. 11:16 ] @
Nedavno sam kod jednog prijatelja gledao katalog automobila kupljen u Nemačkoj 70ih godina. Listajući naišao sam i na stranu na kojoj je Zastava predstavila svoje modele. Između ostalih bilia i "Zastava Mediteran" (mislim da se tako tada zvala) poznatili kao "Stojadin" tj. "Kec". Specifično za taj auto je da je JEDINI iz celog kataloga koji se i dan danas proizvodi nakon 40 godina u maltene istom obliku!
Neznam da li se ova odluka našeg giganta - "Zastave" odnosi i na "Stojadina" "Osmicu" i "Floridu" ili samo "Yuga", ali mislim da i ostali, a pre svega, već pomenuti "Stojadin" treba da odu u zasluženu penziju?!
[ bakara @ 13.04.2007. 11:24 ] @
Pa sto-jadin je stariji od yuga, on bi prvi trebao ici u penziju
[ hakinen @ 13.04.2007. 12:16 ] @
Koliko ja znam, stojadin je i otisao u penziju, ali jos uvek nezvanicno :D
Tj proizvodi se recimo 20 komada mesecno :D
Prvi leti verovatno jugo, a za njim i florida!!
Proizvodicemo 5000 lotova osmica ( 128 je omiljeni model u egiptu, kazu egipcani da je lak za odrzavanje jel svaki majstor zna da ga popravlja, a o koroziji nebrinu jel kisa padne jednom u godini dana, tako da nema korozije :D ) i dalje za egipat i ove nove modele :D
Konacno da se zelja forumasa ispune :D
[ salico @ 13.04.2007. 16:38 ] @
Ok je da nastave proizvodnju pojedinih modela (npr. z128) ako je rentabilno i bez subvencija. Izvoz za Egipat..
btw. proizvodnja juga je pocela 1981 god, sto znaci da ce se do 2010 proizvoditi 29 godina!
[ bkaradzic @ 13.04.2007. 21:35 ] @
Zastava product highlights:
Citat: kazu egipcani da je lak za odrzavanje jel svaki majstor zna da ga popravlja
Citat: o koroziji nebrinu jel kisa padne jednom u godini dana
Ajd ozbiljno... U 21. veku kada neko kupuje novi auto, on razmišlja kakve sigurnosne mogućnosti ima auto, ili da li auto ima slot za iPod, Bluetooth podršku za telefon ili o potrošnji, a ne o koroziji i automehaničarima... Ja da sam egipćanin, ja bih radije vozio kamilu, a ne 128-icu.
[ hakinen @ 13.04.2007. 21:58 ] @
Brate lako je tebi ti zivis u USA, tamo je benzin 20 dinara, pa mozete da razmisljate o bilo kojim kolima, a kod nas je drugacije, za godinu dana pogoris jedan solidan auto!!
A sto se tice egipcana to je ziva istina, a zad sto su neki otisli kad je bilo gusto i sad nama sole pamet odandle to je njihov problem!
[ sasa022 @ 13.04.2007. 22:08 ] @
Ma neka Zastava izvozi jos 100 godina Z128 ako neko hoce da je kupi,ali neka se skine sa drzavnih jasli i neka u Srbiji postoji slobodno trziste i normalne cene pa da svako moze da bira....
Sto se Yuga tice - nije on toliko los,ali ga je vreme davno pregazilo.
http://www.youtube.com/watch?v=vn_95FpGRcQ
[ Deda_Mraz @ 13.04.2007. 22:11 ] @
Baš mi krivo što prestaje da se proizvodi sprski brend, a tako im je dobro išlo
[ Slobodan Milivojevic @ 14.04.2007. 15:06 ] @
Meni ce nedostajati rasprave sa matorcima o tome kako yugo ne vredi kupovati.
[ Slobodan Miskovic @ 14.04.2007. 15:22 ] @
Citat: Ajd ozbiljno... U 21. veku kada neko kupuje novi auto, on razmišlja kakve sigurnosne mogućnosti ima auto, ili da li auto ima slot za iPod, Bluetooth podršku za telefon ili o potrošnji, a ne o koroziji i automehaničarima... Ja da sam egipćanin, ja bih radije vozio kamilu, a ne 128-icu.
Pazi to mozda u razvijenijim zemljama ali vek u kom zivimo ne znaci da svi na svetu zive kao u USA ili EU. Sta reci kad u Kairu ima valjda 5 semafora a grad je 3 puta veci po broju stanovnika od Srbije...
[ drdrksa @ 14.04.2007. 16:17 ] @
Amin!
Zamislite da Intel proizvodi jedan isti procesor 30 godina i prodaju ga po ceni kao i najnoviji AMD, odnosno malo nizoj. A on ima 5 MHz. Ko ce to da kupi?
Konacno mislim da su shvatili to, odnosno, iskreno se nadam.
[ ventura @ 14.04.2007. 17:08 ] @
Citat: hakinen: Brate lako je tebi ti zivis u USA, tamo je benzin 20 dinara, pa mozete da razmisljate o bilo kojim kolima, a kod nas je drugacije, za godinu dana pogoris jedan solidan auto!!
A sto se tice egipcana to je ziva istina, a zad sto su neki otisli kad je bilo gusto i sad nama sole pamet odandle to je njihov problem!
Oduvek su me oduševljavale ovakve odokativne računice... Razmišljam da osnujem neki dobrotvorni fond, pa da svakom članu ES-a poklonim po jedan kalkulator, da može na brzinu izračunati svoja razmišljanja pre nego što ih stavi na papir..
Ako uzmemo u obzir da je neka prosečna kombinovana potrošnja automobila niže/srednje klase 8 litara na 100km, i da neki prosečan auto za današnje uslove u Srbiji košta 5-7 hiljada evra, dolazimo do računice da prosečan vozač u Srbiji godišnje prelazi tipa 80,000 do 100,000 km... Što je složićeš se malo preterano.
Ako kažemo da prosečan vozač u Srbiji pređe oko 10-15 hiljada kilometara godišnje (da svakodnevno putuje do posla i nazad + ide na godišnji sa njim itd.), on će potrošiti 800-1200 evra godišnje na gorivo. Ako ti možeš za 800-1200 evra kupiti solidan auto, onda ili ne živimo na istoj planeti, ili imamo totalno drugačiju percepciju toga šta je solidan auto.
Dakle, kalkulatore u ruke, i da se bar ovde ne frljamo sa lako proverljivim stvarima, kad se već oni pingvini na advocacy svakodnevno frljaju nekim imaginarnim brojkama...
[ Ivan Dimkovic @ 14.04.2007. 17:12 ] @
Citat:
Pazi to mozda u razvijenijim zemljama ali vek u kom zivimo ne znaci da svi na svetu zive kao u USA ili EU. Sta reci kad u Kairu ima valjda 5 semafora a grad je 3 puta veci po broju stanovnika od Srbije...
Da bre... prva stvar koju covek snimi kad dodje u Kairo je:
a) Nema semafora
b) Autobusi jeb eno nemaju stanice, vec ljudi iskacu iz istih (dok, iza, u kombiju vodic mota vutru za volanom - I ain't shittin' you!)
c) Sve je puno jebenih stojadina - sto Zastavinih (manje) sto originala (Fiat - kapiram da ih stancuju negde u pustinji - nema teorije da zabari to proizvode - Srbija & Pustinja koprodukcija garant)
Bem li ga... vole ljudi stojadin pa to ti je :) Valjda zato sto nema bara, pa nema gde da stane kad mu ovlaze kablovi :)
[ bojan_bozovic @ 14.04.2007. 17:38 ] @
Odlicna stvar, ionako je Yugo upropastio Zastavu. A sto se keca tice, pre 30-35 godina je bio dobar auto, izvinite, ali tacno kada je kec poceo da se proizvodi u Zastavi ne znam, i prodavao se je vani, fusem od Yuga su usrali motku.
U svakom slucaju i Kec mora da se penzionise, samo Zastava 10, i novo sto ce nemacko praviti dolazi u obzir.
Eto, i Zastavom 10 hoce da obrisu Yugo marku, po zlu poznatu!
Poz.
[ Majstor Duja @ 14.04.2007. 17:47 ] @
Nesto mi govori da se necemo tako lako otresti tog Yuga...a i koliko ja znam proizvodnja prestaje
2010. godine, sta reci.....patriote, pozurite!
[ Slobodan Milivojevic @ 14.04.2007. 19:49 ] @
Apropo racunice o potrosnji goriva, niko me nece ubediti da je yugo ekonomicniji od recimo nekog Francuza (renault, peugeot...)
[ hakinen @ 14.04.2007. 20:35 ] @
U americi niko i ne gleda potrosnju vec ono sto sam automobil poseduje, jel je kod njih cena goriva smesna u odnosu na nas, ja sam to hteo da kazem!!
Al me iznerviralo to da neko kaze da u 21. veku treba da se gleda dal auto poseduje ipod prikljucak ili bluetooth podrsku za telefon, kad kod nas neverujem da 1 % gradjana poseduje ipod, a da 30% gradjana poseduje mobilni koji ima bluetooth!
[ braker @ 14.04.2007. 21:41 ] @
Pa dobro, hakinen, majku mu, jel mozhe taj paritkularni identitet nekako da se svede na razumnu meru?
CHini mi se da je veci osnov za nerviranje to sto tek par desetina procenata vozi automobile dostojne 21 v.
[Ovu poruku je menjao braker dana 14.04.2007. u 23:00 GMT+1]
[ hakinen @ 14.04.2007. 22:03 ] @
veci osnov za nerviranje je taj sto neki baja tamo iz belog sveta, koji je pobegao odavde, soli nama ( ovde ) pamet kako i sta treba da radimo??
Pazi nisu svi ljudi isti, neko uziva da vozi i auto star 20 godina, koji je u ekstra ocuvanom stanju, jel je jubitelj takvih automobila, a neko voli da svake godine menja auto, i da mu auto ima kozu, bluetooth i usb prikljucak za palmtop....
e sad samo sto za ovo drugo je potrebno imati i mnogo novca a za ovo prvo i nisu potrebna neka sredstvar!!
Da me ne shvatis pogresno ima osnova za nerviranje i to sto si ti naveo, samo sto smo za to mi sami krivi, ne kazem da sam ja i ljudi malo stariji od mene ( 20-30 godina ) ali nasi roditelji jesu, jel si pogresnu politiku vodili, no necemo sad o tome, nije ni mesto ni vreme!
[ braker @ 14.04.2007. 23:35 ] @
Citat: veci osnov za nerviranje je taj sto neki baja tamo iz belog sveta, koji je pobegao odavde, soli nama ( ovde ) pamet kako i sta treba da radimo??
Izvini, ali ovo za mene predstavlja vrhunac neotesanosti, a provejava na [es]-u s' vremena na vreme.
Ne mogu da razumem ovakav prilaz polemici, niti mi je argument tog tipa shvatljiv - kakve to pa veze ima sa samom sushtinom napisanog?
O samoj Zastavi i nastojanju odrzhanja po svaku cenu (u nedostatku adekvatnog reshenja) koje se kosi sa elementarnom logikom/osnovnim ekonomskim principima, a verujem i interesima zaposlenih/gradjanstva, vec smo zborili.
Neutralizacija parazita ne sme biti politichko pitanje, but welcome to Serbia gde se aminuje dilanje po povlashcenim uslovima - yugo is dead - mazhu se ochi drugim sredstvima.
[ hakinen @ 15.04.2007. 01:53 ] @
Otisli smo mnogo u off, zakljucace temu!!
Inace samo da ti objasnim kako neko iz use moze da prica nama nesto kad on nema pojma kako je stanje ovde, vec samo nagadja iz price drugih ljudi, isto bi bilo kad bi mi odavde polemisali sto je pre neku godinu motorola otpustila 10-20000 svojih zaposlenih??
Znaci nije to neotesanost, vec samo treba da se kaze ko moze da ucestvuje u raspravi, a ko ne!!
Isto tako mnogi su ovde pricali na es kako je jugo najgori auto ikad napravljen, a da pri tome nisu ni seli jednom u njega a kamoli provozali ga, i kako on moze da zna da je jugo najgori auto?? na osnovu cega, price drugih ljudi,ma daj molimte...
[ Silencer @ 15.04.2007. 02:06 ] @
Sto se tice yuga samo cu reci "rest in peace"
Prodalo se sve iz Zastave sto je imalo kad su videli da ne mogu da prodaju vozila klasicnim korisnicima prodavali su naravno drzavnim firmama i sad su zbog toga izbacili proizvodnju krseva.HVALA BOGU ! Good Game good bye Yugo nek prave nesto pamedno kad sam video Zastavu 10 odusevio sam se iskreno jer sam mislio da gledam punta fiata.
Mislim da smo drzava koja zasluzuje da imamo firmu koja se bavi proizvodnjom automobila iako smo sjebani skroz...
Tolko od mene...
[ bkaradzic @ 15.04.2007. 08:11 ] @
Citat: Isto tako mnogi su ovde pricali na es kako je jugo najgori auto ikad napravljen, a da pri tome nisu ni seli jednom u njega a kamoli provozali ga, i kako on moze da zna da je jugo najgori auto?? na osnovu cega, price drugih ljudi,ma daj molimte...
Jugo i jeste najgori auto ikada napravljen. Vozio sam, i vozio sam se u tom đubretu od auta. ;)
Nabroji sve automobile koji se trenutno u proizvode legalno, a da su lošiji od Juga?
[ ventura @ 15.04.2007. 12:32 ] @
Citat: hakinen:
Pazi nisu svi ljudi isti, neko uziva da vozi i auto star 20 godina, koji je u ekstra ocuvanom stanju, jel je jubitelj takvih automobila...
Onaj ko vozi 20 godina star auto nije ljubitelj već ga je muka naterala da vozi auto star 20 godina...
Onaj ko voli starije automobile uzima auto star više od 30-40 godina, što bi sada bilo nešto ekvivalentno radnim sedamdesetim, pa starije od toga... Sve preko toga je proizvod čiste nužde...
A ako i ima neko ko voli da vozi neku kantu iz '87, on spada pod domen statističke greške među vozačima takvih automobila, a ne pravila...
[ Lesli Eldridz @ 15.04.2007. 12:41 ] @
Pa dobro bre majku mu, jel mozhe taj partikularni identitet nekako da se svede na razumnu meru? Chini mi se da je veci osnov za pricu to sto tek par procenata postenih i uglednih bizmismena i njihovih podrepasa moze da sebi bez odricanja kupi automobile dostojne 21 v.
P.S. Kažu da su čuda svijeta piramide afričke, kažu da su čuda svijeta velike rijeke Indije, al' nijedno čudo nije bilo ravno onome, kad je stari uparkir'o u bašču Jugu 45...
[ ~Vojvoda @ 15.04.2007. 12:59 ] @
Citat: ventura: Onaj ko vozi 20 godina star auto nije ljubitelj već ga je muka naterala da vozi auto star 20 godina...
Onaj ko voli starije automobile uzima auto star više od 30-40 godina, što bi sada bilo nešto ekvivalentno radnim sedamdesetim, pa starije od toga... Sve preko toga je proizvod čiste nužde...
A ako i ima neko ko voli da vozi neku kantu iz '87, on spada pod domen statističke greške među vozačima takvih automobila, a ne pravila...
Pazi, nije bas sve tako, ima i izuzetaka, recimo, fiat 1300, svima nama poznat, ja ga vidjam po ulicama i to u 2 verzije, lepo sredjeni oldtimer ili x-treme trash mashina, tako da ne mora da znaci.
Vidjao sam cak i neke koji nisu sredjivani vec su dobro ocuvani,prvenstveno mislim na limariju i enterijer....
I da budem iskren, i meni se svidjau stara, uredjena i skockana kola, samo sam kratak sa $$$....
Poz!
p.s. a sto se tice yuga, ma ko ga j*be, ta kanta na 4 tocka je cist odraz ljudi koji su ga napravili...
[ Lesli Eldridz @ 15.04.2007. 15:19 ] @
Ma to je tacno, ali i od njih ima gorih. To su ove princeze na zrnu graska za koje ja imam genijalnu ideju, pa svi da zagazdimo. I nemoj da mi je ko ukrao ideju, sve ću da ve tuzim. Kaze ovako. Ja se ne bih smarao priključcima za ipode, nego bih odmah isao na pravu stvar. Zamislite situaciju, vozite negde i pritera vas nuzda, a motela ili kakve slicne ustanove nigde. Znaci sta? Pa morate da zaustavite i da se olaksate pored puta, sto nikako ne dolikuje gospodinu vaseg kalibra. Kako se obicno desava, bas kao za baksuz ima da naidje neko ko ne treba, pa da vas vidi u toj kompromitujucoj pozi, a da ne govorimo o lopovima koji haraju drumovima, koji mogu da vas uhvate spustenijeh gaca pa da vam odvezu vaseg ljubimca. E zato sam ja smislio sediste sa ugradjenim klozetom na dugme kojim upravlja kompjuter. Kad vas pritera, samo pritisnete dugme, i ono se ispod vas otvori rupa u koju mozete da se komotno olaksate u posebnu za to dizajniranu komoru za jednokratnu upotrebu. Po obavljenom poslu, ukljucuje se automatski ispirac pozadine, rupa se zatvara, zatim se uključuje sušač sa toplim vazduhom koji vam osuši intimne delove tela, pa ide sprej sa bademovim uljem kojim se prskaju isti, onda ide izbacivanje vazduha iz kola mocnim ventilatorom, i onda se u kola prska dezodorans, sve to automatski. Sad moze da se ta moja ideja dalje razradi dodavanjem posebne odece za voznju koji ce se isto automatski otvarati dole i pozadi itd, sto su sve trivijalnosti. Poenta je da ce od trenutka kad realizujemo ovu moju genijalnu ideju svaki fensi in nobles baja koji drzi do sebe pored prikljucka za ipod i depilatora za pupak, obavezno da trazi da mu se u kola ugradi i ovo sediste, a posebno rafinirana gospoda ce sva sedista u kolima zameniti ovim nasim sedistima. I tako cemo mi da postanemo gazde.
[ Miroslav Jeftić @ 15.04.2007. 15:25 ] @
Daj o'ladi malo mašinu, je l' to osnivaš neku sektu, pa nalaziš za shodno da na svakoj temi do besvesti propovedaš jedno te isto?
[ Lesli Eldridz @ 15.04.2007. 16:49 ] @
Pa ne znam, a jel' isto pitanje vazi i za ove ajpod - talibane? Ne vidim da si njih to pitao, to za sekte, i za propovedanje jednog te istog na svakoj temi. Ako uzmes u obzir koliko su zadrti cim im neko kaze nesto suprotno od onoga sto su oni umislili, sumnjivi su oni meni. Zasto onda primenjujes dvostruke arsine, jedan za mene, a druge za njih? To sto drugi u strahu od banovanja ili brisanja nece da napisu nesto slicno kao ja, ne znaci da to isto ne misle. Evo, da iskoristim priliku da ti se izjadam, do pre nekoliko godina nisam mislio da je moguce da neko moze vise da me nervira od onih tadasnjih krivomozgica sto brane to sta su vec branili. A onda je dosao peti oktobar pa su se pojavili ovi eksperti sto se pored ostalog razumeju eto i u kola 21 veka. OK, eto, Jugo ne valja i niko nikad nije ni tvrdio da valja. Cak je bio gori i od stojadina. Ako i ima nesto zbog cega Jugo valja, to su jeftini delovi i opravke. I treba Zastava da predje na trzisnu proizvodnju, niko to ne spori. Ali brate, ajpodi, blututi i kriterijumi za 21 vek... Ja bih pre rekao da su oni koji pisu o tim priključcima za ajpode u kolima promasili i mesto i vreme, a boga mi i planetu. I to ne samo ovde u Srbiji, nego bilo gde na svetu. Ovi sa Jugom su jos i dobri. A ti sta mislis?
I sta fali mojoj ideji za klozete? To je toliko blesavo da ne mož' da ne upali. Svaki fensi pomodar je naš da ga ošišamo. Zamisli reklamu, sedi tip u kolima bez naseg sedista, unezvereno gleda levo desno, graske znoja ga oblile, ne zna sta ce od muke, a kraj njega prolazi baja koji ima nase sediste sa izrazom blazenstva sa licu, i onda ide neki efektni slogan, to ce da smisle ovi eksperti.
[ RAMBRAKER @ 15.04.2007. 17:22 ] @
A otkad si ti strucnjak za automobile?..........uf, zaboravih, pa ti si strucnjak za sve !
Po cemu je kec bio bolji od juga ?
Svaka roba nadje svoga kupca .
[ Lesli Eldridz @ 15.04.2007. 17:45 ] @
Pa ni ovi drugi nisu strucnjaci, pa nista. Ni ja nisam strucnjak za sve, samo za krivomozgice i mracne dubine bolesnih im umova. Po cemu je kec bolji od juga? Pa po tome sto ima cetvora vrata za ulazenje, a i masina mu je jednostavnija pa se lakse popravlja. Ostalo i tako nije vazno. Ovo za robu se slazem, posebno ako je neka glupost. Sto je nesto gluplje i nepotrebnije, to vise kupaca ima. Prema tome, nase sediste sa klonjom bi bilo pravi bum. Vi se samo smejte, ali videcete posle kad jednog dana neko to napravi, kao sto svakakve ludosti prave i prodaju u ovom napretku, posle ce vam biti krivo sto niste slusali ludog Leslija. To mi je hvala sto vam dajem ovako genijalne ideje za dzabe.
[ Miroslav Jeftić @ 15.04.2007. 17:46 ] @
Citat: Lesli Eldridz:Ali brate, ajpodi, blututi i kriterijumi za 21 vek... Ja bih pre rekao da su oni koji pisu o tim priključcima za ajpode u kolima promasili i mesto i vreme, a boga mi i planetu. I to ne samo ovde u Srbiji, nego bilo gde na svetu. Ovi sa Jugom su jos i dobri. A ti sta mislis?
Čovek koji je to spomenuo živi u L.A.-u pa mogu i da shvatim, mada ne mislim da je hteo da kaže da je to pod moranje. Imaš gomilu temu na AutoZone-u o kupovini automobila i niko nije navodio iPod kao prioritet, tako da ne vidim kako si ti odjednom generalizovao toliko, da ispada da se svi otimamo za isti. Mada ne znam da li posećuješ išta na ovom forumu osim MadZone-a.
O tvom izumu ne bih da polemišem... biću sâm sebi smešan. Mada ne brani ti niko da ga patentiraš, samo napred.
[ RAMBRAKER @ 15.04.2007. 17:51 ] @
Kako mislis jednostavnije masina, to je POTPUNO ista masina kao kod juga ! Kec je potpuno isti kao jugo sem sto ima cetvoro vrata i sto je malo veci ali nikako nije laksi za upravljanje zato sto je za nijansu kabastiji od juga a ima istu "masinu" .
[ bojan_bozovic @ 15.04.2007. 18:11 ] @
Citat:
Po cemu je kec bio bolji od juga ?
Tako ti se cini kada ne uzimas u obzir i vreme kad je auto napravljen. Tehnologija iz sedamdesetih nije za osamdesete, naravno.
[ ~Vojvoda @ 15.04.2007. 18:12 ] @
Citat: RAMBRAKER: Kako mislis jednostavnije masina, to je POTPUNO ista masina kao kod juga ! Kec je potpuno isti kao jugo sem sto ima cetvoro vrata i sto je malo veci ali nikako nije laksi za upravljanje zato sto je za nijansu kabastiji od juga a ima istu "masinu" .
Nisam bas 100% siguran, ali cini mi se da im se glave razlikuju, kec ima "klackalice" a yusha hidropodizace.
[ hakinen @ 15.04.2007. 18:27 ] @
Da kac i florida imaju iste motore, a yugo i fica imaju slicne!!
Znaci kecevi motori su bolji i "savremeniji" od yugicevih!!
Kaze nas profa sus motora da kad se pojavio kecev motor je bio u vrhu svoje klase!!
[ Lesli Eldridz @ 15.04.2007. 20:32 ] @
Citat: Miroslav Jeftić: ...tako da ne vidim kako si ti odjednom generalizovao toliko, da ispada da se svi otimamo za isti...
Ja ne vidim da sam generalizovao, ali ako si se ti prepoznao, sta da ti kazem. I sta onda ako neko zivi u LA? Jel' tamo niko ne kupuje kola ako nemaju prikljucak za ajpod? Nema to veze, ali se meni sve cini da kad pojedinima od ovih sto ovde pljuju tog Juga ne bi bilo mama i tata, ne bi oni imali ni za bicikl. Ali zato znaju da pljuju po onome po cemu je moderno da se pljuje, i takodje, da velicaju ono sto je moderno da se velica. Sta da radis. Sto opet ne znaci da taj Jugo valja, ili da njime ne mozes stici iz tacke A u tacku B kad ti to zatreba. Sve u svemu, kao i obicno kad gore opisani pajaci hoce da diskutuju o necemu, smaranje. Osim kad treba da se koja nakaznost razotkrije.
Citat: Miroslav Jeftić: Mada ne znam da li posećuješ išta na ovom forumu osim MadZone-a.
Posecujem ono sto mi treba, i kad znam nesto, kazem, tamo na drugim delovima sajta koje posecujem. Ovde je drugo. Imas problem sa tim konceptom? Sta ja tu mogu, nisam ga ja smislio.
[ Miroslav Jeftić @ 15.04.2007. 21:26 ] @
Ja mislim da i seljak iz najveće zabiti bi pre odabrao da ima u automobilu bluetooth nego koroziju. Ne znam šta ima da se prepoznajem, ne kupujem kola (još). Rekao sam da generalizuješ zato što iz tvoje priče ispada da svaki drugi kupac vozila u Srbiji zahteva priključak za iPod inače ne uzima kola. Što je naravno besmislica. Uzgred, iz tačke A u tačku B možeš stiči i peške, ili na magarcu.
Inače trebao bi da budeš zahvalan Bogu za te "pomodare" i da se moliš da ih bude što više. Oni koji pošteno zarađuju od ujutru do uveče, pa makar i da bi priuštili sebi iPod sa bluetooth-om, su jedan od razloga zašto Srbija još uvek nije Avganistan.
[ Marko Jovanovic BG @ 15.04.2007. 22:09 ] @
Napokon.
Ono cudo od zastavinog menjaca nikada nisam mogao da shvatim, masu kola sam vozio ali fabrika koja nije mogla da napravi precizniji i bolji menjac u proizvodnji od 20 godina definitivno ne bi trebala da postoji . Sramota da naprimer Opel Kadett adam iz 1971. godine ima bolji menjac od Yuga iz 2007. godine.
[ Lesli Eldridz @ 15.04.2007. 22:36 ] @
Ma nije to vazno, bio je on dobar tad kad je smisljen i lepo je koristio za svrhe za koje je smisljen. Prestanak proizvodnje Juga treba posmatrati samo iz ekonomskog ugla, kao prestanak presipanja iz supljeg u prazno i to je OK, ali brate, ajpodi i blututi, mislim stvaaaarno. Koje foliranje. Skoro pa kao ovo foliranje ovih pojedinaca koji u zivotu nisu sami zaradili ni za trotinet, sa akcentom na "sami, ne racunam tu "zaradjivanje" uz pomoc tatinih i maminih veza i vezica, ali zato znaju veliko znanje, kako Jugo ne valja nista. Jadnici.
Citat: Miroslav Jeftić: Uzgred, iz tačke A u tačku B možeš stiči i peške, ili na magarcu.
Pa da, a i zdravije je.
Citat: Miroslav Jeftić: Inače trebao bi da budeš zahvalan Bogu za te "pomodare" i da se moliš da ih bude što više. Oni koji pošteno zarađuju od ujutru do uveče, pa makar i da bi priuštili sebi iPod sa bluetooth-om, su jedan od razloga zašto Srbija još uvek nije Avganistan. ;)
More bestraga im glava izdajnicka, radije bih u Avganistan (mada i ne znam sta ima tamo, osim iz knjige/filma Covek koji je hteo da postane kralj) nego da ovi zlotvori koji iskoriscavaju te jadnike pokusavaju da mi namecu te folirantske "vrednosti" kojima love svoje roblje.
[ Miroslav Jeftić @ 15.04.2007. 23:34 ] @
Putuj igumane.
[ ~Vojvoda @ 15.04.2007. 23:45 ] @
Odakle ti ideja da je ono menjac, ti si pogresio, to je najnoviji Logitech-ov joystick za igranje igrica na najnovijem PS3 dok je cedo nase domace automobilske radinosti na autopilotu i pichi niz autobahn 250kmh....
[ Lesli Eldridz @ 16.04.2007. 00:25 ] @
Boj ne bije svijetlo oruzje, vec boj bije srce u junaka.
[ bkaradzic @ 16.04.2007. 01:43 ] @
Komentar o iPod priključku i Bluetooth-u je na koroziju i da svaki automehaničar zna da ga popravi. Kada kupuješ nov auto po defaultu ne bi trebao uopšte da brineš o koroziji i automehaničarima jer kupuješ NOV AUTO, nego bi trebao da razmišljaš o opcijama koje dobijaš uz taj auto!!! O koroziji ne bi trebao da razmišljaš bar jedno 6 godina, a o automehaničarima samo za uputstvom propisane inspekcije automobila. Ne znam zašto vam to zvuči neobično, ali vi kao potrošači bi trebali da tražite što više za što manje novca. Umesto da pravite izgovore za firmu koja godinama zlostavlja celu državu lošim proizvodima, carinama i restrikcijama koje su namenjene za zaštitu iste firme, itd.
Takođe pošto ste na IT forumu trebali bi da znate da su priključak za iPod i Bluetooth veoma jeftini dodatci za automobil, jer je većina funkcija tih uređaja u samom uređaju, a dodatak u automobilu je samo interfejs za zvučnike ili par kontrolnih dugmića.
[ RAMBRAKER @ 16.04.2007. 14:56 ] @
@bojan_bozovic........pa kec je stariji od juga .
[ bojan_bozovic @ 16.04.2007. 15:20 ] @
Rambraker, upravo zato, kec je bio moderan kada se je pojavio, Yugo ne, bas kao sto nema smisla uporedjivati Pentium II sa Core 2 Duo i reci da Pentium II nije valjao nista.
Poz.
[ PAC MAN @ 18.04.2007. 04:54 ] @
Yugo45 je 1984. bio auto godine kod nas, samo da se podsetimo...
[ RAMBRAKER @ 18.04.2007. 15:55 ] @
Nijedan DMB-ov motor NEMA hidropodizace, osim novog 1,4 EFI prototipa ali se to jos ne proizvodi.
45 (903 ccm) motor je slican kao Ficin, a ostali nemaju veze i jedino on ima klackalice, a svi ostali imaju bregastu u glavi i klasine mehanicke podizace, a ne hidropodizace.
Bregasta direktno deluje na podizac ventila, a kod 45-ice i kod Fice preko klackalica.
[ M-84 AB1 @ 18.04.2007. 20:51 ] @
Izgleda da se Skala 55 i recimo moj 101 GTL iz '83-e godine ispod haube dosta razlikuju. Danas ne mogu da nadjem ni jedan deo za svog starog keca.
[ jugotb @ 18.04.2007. 22:18 ] @
I bilo je krajnje vrijeme...
[ RAMBRAKER @ 18.04.2007. 22:52 ] @
" Najnovija vest : Fabrika Zastava iz Kragujevca, potpisace ugovor sa fabrikom Bentley na leto kako bi poceli planovi za proizvodnju Bentley-a continental GT . Odgovorni za proizvodnju kazu da ce to biti veliki pomak ! "
Copyright (C) 2001-2025 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|