[ Munja666 @ 14.04.2007. 15:25 ] @
| Dva auta iz iste klase, s tim sto se Megane I proizvodio do 2002 a Astra G do 2003 a u Poljskoj i dan danas!
Megane I 1.9dci je kao polovnjak nesto jeftiniji od Astre G 2.0DTI, ali je opste poznat kvalitet i udobnost Renault-ovih modela pogotovo Megane II i Laguna.
Da li to vazi i za Megane I, znam da je svojim pojavljivanjem Megane II napravio cudo i pravu pometnju u Golf klasi, kako svojim cudnim dizajnom(meni licno dosta ruzniji od prethodnika Megane I) kako kvalitetom izrade.
Znaci za Megane II je opste poznato da je kvalitetan i mozda najbolji u Golf klasi, ali da li je tako kvalitetan ili bar priblizno Megane I proizveden 2001/2002.
Megane I iz 2001/2002 ima isti common rail dizel motor 1.9DCI kao i Megane II, ali da li je Megane II jos nesto nasledio od starijeg brata osim tog motora.
Dakle kakav je opsti utisak o Meganu I sa pomenutim motorom, da li ima pocinkovani lim kao Astra, kako se pokazao u eksploataciji...
Kakav je Megane I 1.9DCI u poredjenju sa Astrom G 2.0DTI 2001/2002, o Astri je manje vise sve poznato dok za ovog Megana osim povoljne cene i dosta hvaljenog 1.9DCI motora nisam uspeo nista da saznam? |
[ zeka @ 14.04.2007. 19:33 ] @
Pa posto je veliki deo nase populacije zarazen GOLF sindromom retki su oni koji ce ti pomoci oko tih automobila!
Ja licno kada bih mogao da biram Golfa nikada ne bih uzeo pa cak ni Opela posto se zna da su opeli najlosiji i najeftiniji nemacki automobili. A osim toga nemci su poznati po neudobnosti i tvrdoci automobila u toj srednjoj i niskoj kalsi!
Ako ti treba auto za nekakav dugacak put odnosno ako cesto ides na daleke relacije nikako ti ne savetujem opela.
Sa druge strane francuski dizajn i udobost nemaju cenu za one koji cene tako nesto i oni koji uzivaju u udobnosti.
Sto se tice recimo kvaliteta izrade motora i ostalih delova ja licno smatram da je potrebno vreme da se ovo otkrije a cak i ako se pokaze neka sitnica da ne valja jer je loseg kvaliteta to mozemo zanemariti jer svaki automobil ima neku slabu tacku. A osim toga najvise mrzim kada mi neki baja koji je auto vozi samo od posla na posao i gosinje predje ne vise od 2000 km pocne da se hvali kako je to dobar auto, kako nema problema sa njim.....
Najveci problem nas je standard sto je svima poznato pa smo primorani da kupujemo polovne automobile i da ih vozimo preko 10 godina a ta prica je svima poznata. Dok se na zapadu kupuje auto zbog novotarija, udobnosti, lepote nama je najbitnije da moze da predje milion i da farba posle 10 godina bue cakum pakum. Svi znamo da ljudi na zapadu kupuju automobile svakih 5 godina ili ti 100000 km jer su ljudi svesni da ce za tu kilometrazu auto i dalje ostati bezbedan, opravke ce biti mizerne i minimalne a i servis posle garantnog roka kosta pa im je jednostavnije da takav auto uvale nekom bugaru, srbinu, bosancu, ukraincu a sebi za dodatan kes kupi opet novi auto.
Mi do takvog standarda moramo jos da se najedemo pasulja mnogo i naslusamo praznih prica polliticara ohohoh.
Ja licno sam kupio mazdu 626 comprex diesel 1997 godiste od opreme nema samo klimu i kozu.
Platio sam je 5000 evara a za te pare sam mogao da uzmem golfa 3 dizela koju godinu starijeg i malo u losijem stanju! A u stvari mazda i golf ni blizu jedna drugome (pre sveka lepota, udobnost, prostranost, veliki gepek, udobnost pri voznji i sve ono sto golf nema)
Naravno da bi svaki seljak odmah pohrlio za golfom jer golf je golf a japanci su skupi za odrzavanje i slicne nase predrasude. Kada neko predje sa juga na golfa i kada mu ode deo narvno da ce da se menja deo verovatno proizveden u novom pazaru i slicno pa im je zato jeftina opravka!
Nikome nije ni na pamet palo koliko kosta original deo za golfa i koliko bih ga onda kostala opravka!
REda velicine Japanci nisu nista skuplji za odrzavanja od nemaca i to mogu da kazem iz iskustva jedini problem im je sto nemaju toliko razgranatu prodaju delova i servisa ali sa par litara goriva se sve resava!
A osim toga za japance su sve uvozni delovi tako da retko moze da se nadje fals a i retko odlaze.
Naravno da savki ciga svoga konja hvali ali ja licno nikada ne bih uzeo gore pomenutog golfa niti astru!
Moj savet Megane!
[Ovu poruku je menjao zeka dana 14.04.2007. u 20:45 GMT+1]
[Ovu poruku je menjao zeka dana 14.04.2007. u 20:47 GMT+1]
[Ovu poruku je menjao zeka dana 14.04.2007. u 20:48 GMT+1]
[ MOSLER @ 17.04.2007. 20:59 ] @
Pre otprilike par godina sam bio u slicnoj dilemi.Kupio sam Megane 1 i hteo da ga menjam za Astru G ali posle samo jedne voznje u njoj definitivno sam odustao jer kvalitet izrade, prostor,ponudjeni dizel motori i udobnost nikako ne mogu da se porede sa Francuzom.Astra je mozda lepsa na oko ali to je po mom misljenju jedina prednost.
[Ovu poruku je menjao MOSLER dana 18.04.2007. u 19:36 GMT+1]
[ millko @ 18.04.2007. 00:14 ] @
definitivno megane,kvalitetniji,zavrsna obrada duplo bolja,dizelski agregat bolji i td
[ Bojan 1984 @ 19.04.2007. 15:54 ] @
Renault Megane I se sto se tice udobnosti i komfora pre moze uporediti sa Vectrom B od koje je po mom misljenju i udobniji. Topla preporuka za Megana, a evo i iskustva iz prve ruke. Naime Megana imam vise od 3 godine, 1997. godiste, benzinac 2.0 8v 114 ks, auto je veoma udoban i kvalitetne zavrsne izrade. Fabricka garancija na koroziju za Megane I je 8 godina, za Megana II je cini mi se 12 godina, tako da sto se toga tice nema problema dugo godina. Sto se tice motora tu ne mogu puno da kazem jer sam za ove 3 godine presao nesto vise od 10.000 km (imam juga koga drndam u lokalu), a to je suvise mala kilometraza da bi se mogli izvuci bilo kakvi zakljuchci, inace je motor presao 105.000 km, sa njim nisam imao nikakvih problema ni izdatke ne racunajuci redovan servis. Performanse koje nudi ovaj benzinski agregat su ''izvrsne'' po fabrickim podacima do stotke za 9,7 s, dok 1.9 Dci 100 km/h postize za oko 11 s. Ono sto vazi za Renault-ove motore je to da su veoma elasticni, odnosno konkretan motor dobro ''vuce'' jos od 2.000 obrtaja, dok dizeli zahvaljujuci velikom obrtnom momentu ubrzavaju odlicno i pri jos nizim obrtajima. Renault-ov 1.9 Dci motor ima 100 ks bas kao i Opelov 2.0 dti, ali mislim da Dci nudi bolje performanse i generalno je bolji od Opelovog Dti motora. Megane I je doziveo restilizaciju 1999. godine u vidu novih motora i redizajniranog prednjeg dela automobila (promenjen oblik farova i prednje maske) i blaga promena enterijera.
Jedini neplanirani izdaci u vidu odrzvanja u mom slucaju su: zamena srednjeg i zadnjeg lonca auspuha (mislim da je trebao da traje nesto duze, mada je i 9 godina dosta) to je kostalo 12.300 dindzi, i servis anasera odnosno zamena bendeksa na njemu, sa bendeksom kostalo 3.500 dindzi.
Mislim da se Renault bas sa Meganom 1 dosta priblizio nedostiznom kvalitetu japanskih automobila.
[Ovu poruku je menjao Bojan 1984 dana 19.04.2007. u 23:58 GMT+1]
[ ivan31 @ 20.04.2007. 09:50 ] @
Megane definitivno!!!!!!!!!!
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.