[ absBeg @ 10.05.2007. 17:32 ] @
Kakva je razlika ako je plin ugradjen tvornicki ili ako je ugradjen naknadno? Da li se razlika manifestira u potrosnji,brzini kvarenja ili trecem?

Takodjer, kako se moze prepoznati jel plin ugradjen u tvornici ili kasnije?
[ milovank @ 10.05.2007. 18:11 ] @
Pretpostavljam da se pri fabrickoj ugradnji ugradjuju sequent sistem, koji se sam tim odlikuju, većim stepenom korisnosti i manjim gubitcima u snazi. Potrosnja je sigurno manja.
Kako prepoznati da li je fabricki ugradjen? - pa vrlo lako, ako si ikad video naknadno ugradjen plin, onda ces lako prepoznati. Boca je pricvrscena obicnom pocincanom perforiranom trakom, tamo kuda cijevi prolaze kroz pod i branik tu se dobro prepoznaje. Rupe koje su probušene nikada nisu zastićene od dalje korozije (vidi se ogoljen metal). Svi djelovi koji su prikaceni na karoseriju (isparivac, cijevi, ventili..) su prikaceni nekim improvizovanim nosačima.... i jos mnogo toga na naknadno ugradjenom plinu ukazuje da to nije fabricki. Kad se zagledas vidjeces kilo detalja koji će ukazati na to da li je fabricki.
Pozdrav
[ njinsa @ 10.05.2007. 21:48 ] @
ne postoji fabricki ugradjen plin,tj. ni jedna fabrika automobila ne ugradjuje serijski plin,to sto je neko provikao da to postoji cista je glupost! u holandiji npr. kupite nov automobil i ako hocete da bude sa plinom diler ga salje u ovlasceni servis za ugradnju bas kao kod nas i onda ga kupite! to sto oni moraju da ispune ozbiljnije uslove u pogledu estetike nije vredno pomena,bitnije je reci da ovi sistemi koje kod nas ugradjuju su puno niza klasa od onih koji se ugradjuju preko!
[ bakara @ 10.05.2007. 22:20 ] @
Citat:
njinsa: ne postoji fabricki ugradjen plin,tj. ni jedna fabrika automobila ne ugradjuje serijski plin,to sto je neko provikao da to postoji cista je glupost!

Tacno tako...
A to ko je izmislio naziv "fabricki plin" ste upravo vi preprodavci