[ reject @ 20.07.2003. 13:32 ] @
U novom Gameru se pojavilo veoma interesantno pismo
u kojem se javio izvesni Milan koji kaze da je on sa ekipom
od jos 5 ljudi upravo zavrsio menadzersku simulaciju.
Povodom toga kontaktirali su ElectronicArts i oni su se javili i
najverovatnije ce im objaviti igru.
Medjutim, u pismu nije ostavio nikakav link niti mail. Zanima
da li neko zna tu ekipu ili nesto vise o ovom projektu.
[ l4m3r @ 21.07.2003. 03:25 ] @
Pa zasto rade menadzersku, kad vec postoje igre tog tipa... i bas dobre igre..
Mislim, ok, i to je nesto, ali mozemo mi i bolje ;)
[ Get-a-high @ 21.07.2003. 13:56 ] @
Menadzersku bwahahahahaha!!!!!!!!Nego,sumnjam da njihovi starci znaju za tu strasnu ekipu,a ne neko drugi!!!
[ postmortem @ 22.07.2003. 02:37 ] @
cekaj, da nije to Arena software?

secas li se mozda?
[ reject @ 22.07.2003. 12:36 ] @
Nikad ccuo. Ko su ti Arena Software, od kada rade
i ccime se bave? Ima li koji link ka njima?
[ reject @ 22.07.2003. 12:56 ] @
Nadjoh
http://www.bankerinter.net/arena/
i oni imaju Fanita Manager na kojemu rade,
pa je to verovatno taj tim, ali nisam siguran
her site jedva da radi. Zna li neko nessto
vise o ovome?
[ reject @ 22.07.2003. 17:13 ] @
Jeste, to je Arena software. Skinuo sam njihov zadnji
demo od tog managera i zakljucio da su sigurno ili
pisali igru od pocetka ili pravili novu igru ako su na
kraju dosli do EA :) , zato sto demo koji sam skinuo
deluje extremno amaterski i jadno.

Hvala postmortemu za info.

Sto se mene tice, saznao sam sta me je zanimalo i
moderator ovaj thread moze slobodno da lockuje,
obrisse ili radi sa njim sta mu je volja. :)

@postmortem:
Mozda je bolji nick AngelOfDeath ili Tormentor kad
smo vec kod Slayera... :)
[ byTer @ 23.07.2003. 02:58 ] @
Pa pazi, domaca igracka soft scena i nema mnogo izdanja. Ali ova igra nije za bacanje. Moze da dobije 70 - 60 u SK!
[ postmortem @ 23.07.2003. 03:25 ] @
ne mogu da tvrdim.

ali mislim da na bankerinter.net/arena stoji neki pra-demo, od pre isusa hrista, eto tolko je star.

bas cu sutra da proverim za ovo, jer licno poznajem dvojicu iz tog tima :)

hm, a cuo sam se, ima nedelju dana, sa likom, i nista mi se nije pohvalio u vezi toga :)

ajd bas cu da vidim.

[ reject @ 23.07.2003. 14:35 ] @
Citat:
byTer:
Pa pazi, domaca igracka soft scena i nema mnogo izdanja. Ali ova igra nije za bacanje. Moze da dobije 70 - 60 u SK!


Domaca igracka scena??? Pa to ni nepostoji.
Nego, jesi li video poslednju verziju ili nesto slicno pa kazes da moze
da dobije 60-70 u SK ili mislis na demo koji si skino sa sajta?

@postmortem:
Ajde pitaj ih za neki link ka screenshotovima poslednje verzije ili
nesto slicno jer me bas zanima da vidim kako to izgleda sada.
Ako ti nije tessko, prosledi mi mail od nekog od njih na p.m.
jer bi hteo da saznam koliko su ti ljudi ozbiljni i koliko znaju.
[ byTer @ 23.07.2003. 17:10 ] @
Pa to sto sam nasao na sajtu neki demo iz 2002 ako se ne varam. A e mail ima takodje na sajtu, pa vidi...
[ reject @ 23.07.2003. 17:26 ] @
Ma nasso sam ja mail ali jos mi nije stigao reply. Nebitno, ako ih postmortem
zna, lakse cu ih kontaktirati.

Ako mislis da bi taj demo tako prosao, kakvu bi onda ocenu dobio
Doom3 (10000 ili jaccu) ? ;) Shalu na stranu, ChampionsipManager4
se veoma malo razlikuje od ovog demoa, a prosao je odlicno na
svim reviewima, tako da ovi likovi zaista mogu nesto da urade,
pogotovu ako su EA iza njih sada.

Ako vec pricamo o domacoj sceni, znas li ti neke ljude koji rade nesto
ozbiljnije oko game developinga, a da su u zemlji?
[ iNCUBUs @ 23.07.2003. 23:11 ] @
reject, poredjenje sa Championship Managerom (4) nije mala stvar, evo skidam demo pa ću ja to stručno da ti kažem :)
[ iNCUBUs @ 24.07.2003. 02:16 ] @
Hmmm, šta da kažem a da ne zvučim pregrubo? :)
Skinuo sam demo i isprobao ga i mislim da je poredjenje sa Championship Managerom krajnje neumesno :)

Čak je i prvi CM izgledao bolje od ovog.

Ali, ako se uzme u obzir da je FM klasična home made produkcija, mora da im se oda priznanje na uloženom trudu. Vidi se da su se dosta potrudili, ali je problem što su zagazili u nešto gde su standardi vrlo visoko postavljeni. Da se onakva igra pojavila recimo '95. situacija bi bila možda drugačija za nijansu, ali to i dalje nije ni blizu nekog nivoa koji bi zainteresovao nekoga tipa EA Sports.

Ako postoji neki noviji demo od onog na sajtu, voleo bih da ga vidim, ali napredak bi morao da bude zaista ogroman, da mnogo stvari odrade ponovo od nule, da bi moglo da se priča o potencijalu. Ali, ako ništa drugo vidi se da su vredni, tako se uostalom i počinje, kvalitet se postiže radom i trudom :)
[ reject @ 24.07.2003. 13:11 ] @
Jeste, apsolutno si u pravu.
Poredjenje sa CM4 jeste malo previse, ali zar bi se EA dovatio
necega sto nije OK? Pri tom poredjenju sam mislio visse na tip
igre, da mi neko ne bi zamerio shalu sa doomom3. :)
Mislim, mozda su ovi likovi nasli nekog gfx artista koji je sve ono
sredio da licci na nesto, ko zna? :)

Citat:
Ali, ako se uzme u obzir da je FM klasična home made produkcija, mora da im se oda priznanje na uloženom trudu. Vidi se da su se dosta potrudili, ali je problem što su zagazili u nešto gde su standardi vrlo visoko postavljeni.


Priznanje na ulozenom trudu? Dosta su se potrudili?

E ovo je problem sa svim nasim developerima, ako ih mogu tako nazvati.
Napraviti slova 'GOOOL!!!!' koja se rotiraju i debilnu figuru od kockica koja
sutira loptu se ne zove ulozeni trud. A tek design boja po menijima.
Mislim, program pusta animacije tako sto pusta frame po frame koji su
snimljeni kao .bmp. Nacin na koji se sastavlja tim pred utakmicu. UZAS!!!
Zbog cega bi postavljali dvostruke standarde za 'nas' i za 'njih'? Da je
FM igra pravljena van ovih prostora, niko ne bi pominjao ulozen trud
vec bi rekao 'ne uzimaj ovo'. Naravno, priccamo o DEMOU sa sitea
a ne o novoj verziji, ako postoji.
Mislim, Bugari i Rusi izbacuju dosta lossih igara koje mi kao useri ni ne
pogledamo niti cestitamo developerima na ulozenom trudu, a recimo
Olympia (Evil's Doom) i CroaTeam (Serious Sam) su izbacili par igara koje
su svetski poznate - e to su developeri, za razliku od ljudi koje mi ovde
zovemo developerima i ti ljudi su ulozili trud.
Naravno, problem je sto ljudi koji se ovde ovime bave ima extremno malo i to
je zzalosno, jos zzalosnije je sto ima joss manje ljudi koji se ovime ozbiljno
bave, sto zbog nedostatka znanja, sto zbog sumnje da cce uspeti u poslu.
[ reject @ 24.07.2003. 16:26 ] @
Nego, da se mi vratimo razlogu zbog kojega
sam pokrenuo ccitavu temu:

Evo kako izgleda deo tog pisma
Citat:
'...Po samom zavrsetku(igre - prim.rejectova) smo se potrudili
i dostavili nas rad gospodi iz EA-a (Electronic Arts) gde su oni vise nego
raspolozeni da preuzmu nas rad dalje u svoje ruke gde bi 23. juna 2003
trebalo da dodju neki njihovi predstavnici da bi potpisali potrebne ugovore

sa nama i da bi se dogovorili oko daljeg rada...'

Ono sto je cudno je da ljudi iz EA dolaze ovamo da potpisu ugovore sa timom.Ovakvi ugovori se obicno salju faksom, bez potrebe da iko salje svoje pretstavnike.Jedino logicno objasnjenje je da ce EA da otkupi njihov engine, koncept ili nesto trece, a onda ce ljudi iz EA sa potpuno novim timom zavrsiti igru.
U sustini me zanima kakav je tacno njihov odnos sa EA.Ako neko zna nesto vise o ovome neka kaze.
[ iNCUBUs @ 25.07.2003. 02:33 ] @
To "trud" je bilo u smislu da je barem neko kod nas pokušao nešto više da uradi :)

Inače sve ostalo stoji što si rekao.

I meni je vrlo nejasno čime je EA Sports bio zainteresovan.