[ Zdravo_djaci @ 15.05.2007. 20:42 ] @
Zdravo djaci.Ima li neko ikakvog iskustva sa ovim automobilom?Cene delova,izdrzljivost i sl.
Jel bolji od juga?;)
[ lancia88 @ 15.05.2007. 22:57 ] @
Pozdrav,

zar ima CRX sa 1,3 motorom?

Tesko, vrlo tesko.

Imas modele sa 1,5 (12V) i sa 1,6 u dve osnovne verzije i brojnim podverzijama ali sa 1,3 motorom nema.

I tako, za iskustva sa modelom koga nema - zdravo djaci. :)
[ HoT_Steppa @ 15.05.2007. 23:29 ] @
Ultimativna zujalica:
http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_crx
[ Zdravo_djaci @ 16.05.2007. 08:51 ] @
U pravu si.Nema verzije 1.3.Samo vas proveravam.Hehe.
Auto izgleda besno.



U stvari ima.Navodi se u gore pomenutom linku.
[ lancia88 @ 16.05.2007. 17:37 ] @
Pozdrav,

i opet ne znam gde si video makar link na internetu a kamoli ceo CRX sa 1300 ccm a da ga je fabrika tako upakovala.....

Jednostavno, to je izuzetno savremen sportski automobil u svim svojim generacijama, atraktivnog izgleda i performansi ukljuciv i potrosnju cak. Prve verzije bazirane su na donjem postroju Civic modela i od 1984. od kada se i proizvode odmah je serijski ugradjivan Programator ubrizgavanja goriva sa Formule 1. Prepoznas ga lako cim dignes haubu, prostire se preko pola motora vrlo upadljivo. Cim palis auto, prvo se pali ceker upravo za to sa identfikacijom PGMFI (s' tim da je to ustvari PGM F1 ali elektronsko ispisivanje iz te generacije tako izgleda). Ovaj uredjaj obezbedjuje da 100KS u najslabijoj (12V) verziji trosi neverovatnih 8-8,5 l/100km u gradskim uslovima voznje na tehnologiji od pre vise od dve decenije. Doduse, u nekom sportskom smislu, taj modl je "osakacen" torzionim resenjem vesanja pa je ipak jedino upotrebljiv za neke urbane uslove 'mangupske' voznje nego za neki ozbiljniji sportski duel. Naredni modeli koji su se pojavili od 1989. pa nadalje pogonjeni su sa dva osnovna agregata od 1,6 litara (prva generacija ima u svojoj drugoj polovini proizvodnje takodje motor od 1,6 16V sa 125KS) ali i dopunjeni svim onim resenjima koja su nedostajala na prvoj generaciji. Sledeca reinkarnacija u vidu specificnog kabrioleta Del Sol potvrdila je kultnu reputaciju ovog automobila.

Velik problem za voznju ovako niskog "sportiste" predstavlja i stomak vozaca, tek da ne bude pitanja zasto ja svoj CRX ne vozim vec godinama vec samo supruga :)