[ schmeling @ 16.05.2007. 16:15 ] @
| Ljudi imam žešćih problema oko karburatora na apn 4.... prvo mi se gušio i gasio sam od sebe posle dužih pravaca, (npr, kad se stane na semaforu). I znao mi je da se muči dok de dođe do viših obrtaja, a onda poleti i sl.
Probao sam da smešu podesim tako da dobije više vazduha, ali nije baš pomoglo. onda mu je nešto izgleda prošlo kroz filter goriva i imao sam grdne muke da ga uopšte upalim. Sve sam očistio, uzeo novu diznu, karburator rastavio i detaljno očistio. Ali i dalje ga ne mogu upaliti..
U čemu je fora? U čemu grešim? Inače to je standardni karburator, i koliko mi se čini nije ništa čačkano po njemu (pre mene..).
Hvala |
[ Stole_sto_ljubi_zene_gole @ 16.05.2007. 23:09 ] @
Pre bilo kakvog podesavanja dobro ocisti filter za vazduh ako vec nisi.. Kazes da se gasi i gusi posle duzih pravaca jel si stelovao ler gas ? Ako si karb rasturio, ocistio i stavio novu diznu onda ne bi trebalo biti problema ostaje jos samo da ga lepo nastelujes.. Inace nije trebalo da pojacas vazduh u smesi vec gorivo ako ti se gusio pri startu jer to je simptom upravo slabe smese.. a ti si je sad jos dodatno oslabio i zato i ne moze da radi niti da ga upalis.. ja sam imao identican problem na mom scootu i pojacao sam malo smesu i sad radi kao zmaj..
[ schmeling @ 16.05.2007. 23:27 ] @
Ok, probaću i tu kombinaciju, drage volje. Od silnog čačkanja rastavljam karburator dok se kaže piksla... Inače se gušio kod usporavanja i zaustavljanja, (da budem precizniji) a ne kod kretanja. I onda je gubio gorivo na sve strane oko lončića sa plovkom. Ler jesam štelovao, ali doduše kad je bio relativno hladan motor. Filteri vazduha i goriva su novi. Čak sam bio slobodan da onu mrežu za komarce koju trpaju i provlače za te nove filtere skratim za 40% i tako ugradim.
I bolje je radio ako bi mu slavinu gasa pomalo zavrnuo. Ali sve mi liči na to da mi je karburator na izdisaju... Il se varam?
Istina, znao je da bude trom ko mazga. Hvala na savetima. Probaću pa javiti rezultate.
Pozdrav
[ Horvat I @ 17.05.2007. 12:13 ] @
deluje mi da plovak ne zatvara gorivo,ili je busan ili igla ne zatvara. U1.slucaju zna se sta je raditi, u2.upoliraj iglu prema sedistu sa sredstvom za poliranje
[ schmeling @ 18.05.2007. 18:55 ] @
Ljudi, ispostavilo se da je kabel od paljenja bio skoro iščupan i nije bacao varnicu redovno. Takođe novi plovak je poboljšao situaciju.
Ali sa druge strane, osovina na kojoj su magneti na paljenju ima lufta tako da magneti pomalo češu stator, što bi značilo menjanje ležajeva na radilici, zar ne? Ima li neko nekih uputstava za srednje upućenog čoveka u mehaniku? Treba li neki specijalni alat? Neka "iznenađenja" tokom rastavljanja i sastavljanja? Na šta posebno da pazim?
Hteo bih to sam uraditi, čisto iz hobija... Malo mi je truba plaćati majstora. Unapred hvala!!
PS. plovak jeste bio bušan i do pola pun goriva! Bravo.
[ Horvat I @ 18.05.2007. 21:04 ] @
Na osnovu tvojih pitanja NE preporucujem da se upustis u to! Ako motor na leru nema metalni zvuk lezaji su u redu. Vise mi lici na 2. gresku.Verovatno ti magnet ne lezi dobro na radilici.Kad skines magnet izvadi klin iz osovine i upoliraj jedno sa drugim.Nas pesak ti je za to idealan! Kad vratis magnet stavi NOVU elasticnu podlosku
[ schmeling @ 18.05.2007. 21:37 ] @
Caka je u tome što cela ta osovina koja drži magnet šeta preko 1mm po obe ose! Baš ono pošteno. Sad ne kontam kako može elastična podloška to kompenzovati...
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.