Za pocetak:
http://www.chris-longhurst.com/carbibles/suspension_bible.html
Pa zavisno od tipa i namene kola...vrste amortizera videti kako funkcionise pa prema tome se odnositi kao prema necemu "ozbiljnijem".
Moze se ljuljati auto, ali to je samo dilema da li je totalno propao ili nije. Da li je u losem stanju...tesko
Sistem za vesanje, ili jis bolje "amortizere" treba remontovati ili menjati kako je propisao proizvodjac. Kao svecice, na 15kkm, makar jos "radile. Za razne amortizere su razliciti rokovi trajanjam zavisno od tipa, proizvodjaca, nacina voznje i ostalih uslova, opterecenja...
Neke amortizere bi trebalo menjati na 30kkm, neke na 60kkm, za svaki postoji period, i mislim da "fabricku" granicu ne treba puno "prelaziti".
Naravno "balkan-odrzavanje", podrazumeva da se deo ne menja, mora sam da otpadne, a onda se postavlja drugi, moze i slican, polovan, ako je "original" preko 20€
Poz.