[ lekica @ 29.05.2007. 15:45 ] @
| Planiram da uzmem Seat Ibizu (2001) i koliko vidim mahom se prodaju u verziji sa 1.4 MPI motorom.Da li neko moze da mi kaze sta je to MPI motor jer mi masa ljudi kaze da to ne uzimam jer je to isti motor koji se ugradjivao u Fabiu.Da li je los i zbog cega?Hvala |
[ mishkom @ 29.05.2007. 20:26 ] @
Vidi druze, mi zivimo u zemlji gde si misli da su naj automobili nemci, i sta god nije nemac, to ne valja, to se kvari, ne uzimaj to itd itd.
Ljudi culi za Golf II, i sad sve od VW-a je najbolje na svetu, i mercedes naravno!!!
Takve ljude nemoj da slusas, jer su i italijani i francuzi pa i japanci pouzdani i dobri automobili!
Taj 1.4MPI je benzinac sa direktnim ubrizgavanjem, nemam iskustva s njim, ali ako je iz Fabie (sto i mislim da jeste jer Skoda i Seat, rade pod okriljem VW-a), onda je to odlican motor!!! Fabiju sam vozio i sa 1.4l je vrlo zivahan auto!
Srecno, pri kupovini! Pozdrav
[ cozmo_im @ 30.05.2007. 10:03 ] @
To je isti motor koji se ugradjuje u Fabiu. Jedino se ne bih slozio da je preterano zivahan, ali je sasvim dovoljan, pristojno ubrzava (odnosno ima OK ravnomerno ubrzanje, nema "rupa"), mozes komotno s klimom da vozis i na vecim opterecenjima (usponima i sl.). Vozio sam Ibizu s tim motorom, OK je (kao i Fabiu 1.4mpi, moj najbolji ortak je ima). Ne ocekuj neke sportske performanse i slicno, ali motor je zahvalan, dosta prelazi i izdrzljiv je, to je VW familija. Ortak koji ima Fabiu s tim motorom presao je 50.000km bez ijednog jedinog problema.
MPI - Multi Point Injection (ubrizgavanje goriva posebno u svaki cilindar)
[ lekica @ 30.05.2007. 17:51 ] @
Hvala ljudi :)
[ FIREBIRD @ 01.06.2007. 17:45 ] @
Vozim takvu IBIZU vec 2 godine, preso sam 120000km bez vecih problema.
Intervencije na motoru : zamenjene 2 dizne, lambda sonda ispred katalizatora, merac temperature rashladne tecnosti.
Na trapu nisam nenjao nista, jedino su propali odbojnici zadnjih amortizera.
Pre 10000km motor je poceo da gubi snagu, razlog je bio 80% spaljen katalizator koji sam izbio sada ima rezak zvuk i ubrzava bolje nego kad sam je kupio, cak se i potrosnja smanjila koja ide u proseku 6.5-10l zavisno od stila voznje.
Zaboravih zamenjen je kineticki zglob na suvozacevoj strani kod menjaca jer su se javljale vibracije prilikom naglog ubrzanja.
MPI - Multi Point Injection - Ubrizgavanje goriva u vise tacaka tj. u 4 tacke.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.