[ dragveli @ 24.06.2007. 08:52 ] @

Uspeo sam nekako da ostetim prednju sofersajbnu - ima jedna "linja" od ogrebotine,
izgleda kao da se zrnce peska ili sl. zaglavilo izmedju gume metlice brisaca i same
sofersajbne. Linija je vrlo tanka, ali se nalazi bas u vidnom polju i to u visini ociju,
i jednostavno receno - nervira me Ono sto najvise nervira jeste da je "brazda"
zaista tanka - sa spoljasnje strane zaista treba dobro zapeti noktom da se oseti...
Posebno je primetna nocu i kada je soferka sasvim cista ;-)

Elem, pitanje je kako to sanirati?

Cuo sam da poliranje stakla niko vise ne radi jer se tako "ostecuje" geometrija
stakla?

Zameniti celu soferku? Znam da se cini kao malo drasticna varijanta - ali stakla
su mi osigurana i finansijski bi to mogao da podnesem - no, plasi me to sto
su mi kola tek godinu ipo dana stara i sto nisam siguran kakav kvalitet soferke
bi mi stavili u servisu (po mnogima, te koje su za prvu ugradnju se vise nikada
ne mogu kupiti kao rezervni deo, i sve te druge koje se mogu kupiti su daleko
losijeg kvaliteta). Takodje, brine me to skidanje i stavljanje - kvalitet radova,
lepkova i sl. - bila bi steta da mi kroz 2-3 godine ili sl. pocne da se ta nova
soferka odvaja, ili da pocne da prokisnjava... Svi se kunu da stavljaju
"isti kvalitet stakla kao u fabrici, samo sto nema oznake fabrike" i kunu se u
svoje majstore... no, ima dosta i komentara okolo da jednom kada se skine
originalna soferka i stavi neka "alternativna" - to je steta...

Ili jednostavno navici se na tu ogrebotinu i trpeti je, kako bi originalna soferka
i dalje bila na kolima...

Ako je bitno za celu pricu - auto je Dacia Logan.
[ skocimish @ 25.06.2007. 10:00 ] @
Zaboravi na ogrebotinu, nista tu ne moze da se uradi sem da se zameni sajbna.
Ja bih to uradio ovako: sacekao bih da me iznervira ogrebotina , uzeo kamen, polupao je.
Onda bih otisao u osiguranje i prijavio stetu (posto su ti stakla osigurana).
Uputice te u servis za te stvari, verovatno i u ovlasceni, bez brige.
To je nesto sa cime ces da se suocis pre ili kasnije.

Pozdrav!

[ cozmo_im @ 25.06.2007. 10:13 ] @
Isti savet kao prethodni. Vozi dok te ne iznervira. Ja sam imao sa donje strane pukotinicu, i vozio godinama (ali pazi, mogu te zezati na tehnickom ako je u vidnom polju, mene nisu, jel je dole skroz bilo), i prosle godine udari kamen i pukne jos jedan deo u cosku... pa sam zamenio.

Bolje je staviti novu, ja sam na Corolli menjao u Euroglass-u (japanci su zeznuti sa soferkom) pre godinu dana i prezadovoljan sam - ista je kao i original, samo ne pise Toyota, zamenili su sve kako treba, soferka je bas kvalitetna i odradjeno je stvarno perfektno (cak je i staklo tonirano identicno kao i originalna soferka).
[ zorpetus @ 26.06.2007. 21:13 ] @
Citat:
cozmo_im: Isti savet kao prethodni. Vozi dok te ne iznervira. Ja sam imao sa donje strane pukotinicu, i vozio godinama (ali pazi, mogu te zezati na tehnickom ako je u vidnom polju, mene nisu, jel je dole skroz bilo), i prosle godine udari kamen i pukne jos jedan deo u cosku... pa sam zamenio.

Bolje je staviti novu, ja sam na Corolli menjao u Euroglass-u (japanci su zeznuti sa soferkom) pre godinu dana i prezadovoljan sam - ista je kao i original, samo ne pise Toyota, zamenili su sve kako treba, soferka je bas kvalitetna i odradjeno je stvarno perfektno (cak je i staklo tonirano identicno kao i originalna soferka).


I ja bih ti isto savetovato da vozis sve dok te apsolutno ne iznervira - ali sama cinjenica da si postavio takvo pitanje na ES je znak da si se bas iznervirao. I razumem te, nova kola, a vec u startu si dobio "crtu" preko pola soferke koju ces morati da gledas sve dok imas ta kola i svaki put ces se nervirati zbog toga :(

Za one "sto su iste kao original - samo ne pise oznaka proizvodjaca" - sam malo skeptican... doduse, mozda i gresim. To sto je tonirana - najmanji je problem. Problem je u kvalitetu stakla, i izrade, fizickim dimenzijama itd.

A tu je osim soferke i cinjenica da ce neki majstor da ti skida staru, pa guli stari lepak, pa pitanje da li ce dobro da ga ocisti ili ce malo da zaguli i lim ispod pa ce tu da krene korozija... :(

Sve u svemu ne zavidim ti... :(



A da probas da preko Integra motorsa (oni su zastupnih za Daciu?) narucis "original" soferku, pa da pitas neki od ovih servisa sto ugradjuju soferke da li bi ti ugradili tu "originalnu" ?

[ cozmo_im @ 27.06.2007. 13:35 ] @
Citat:
zorpetus: Za one "sto su iste kao original - samo ne pise oznaka proizvodjaca" - sam malo skeptican... doduse, mozda i gresim. To sto je tonirana - najmanji je problem. Problem je u kvalitetu stakla, i izrade, fizickim dimenzijama itd.
A tu je osim soferke i cinjenica da ce neki majstor da ti skida staru, pa guli stari lepak, pa pitanje da li ce dobro da ga ocisti ili ce malo da zaguli i lim ispod pa ce tu da krene korozija... :(


Meni za godinu dana nit je krenula korozija nit su nesto zagulili, ne mozes da primetis da je drugacija soferka od originalne osim sto pise drugi naziv u cosku a ne Toyota. Iznutra i spolja se nista ne vidi da je radjeno, skidano ili bilo sta. Ali je bila skupa (za 3000 din skuplje nego kod nekih nazovi glass servisa), ali - isplati se u svakom slucaju ici u kvalitetan servis sa kvalitetnim staklima.

P.S. Tonirana je isto kao i ostala stakla, ne moze se primetiti razlika, mislim da ipak to nesto znaci, kao i nacin montaze (nista se ne primecuje, niti iko moze da provali da sam menjao soferku, a i posle godinu dana je glanc nova)...
[ zorpetus @ 27.06.2007. 18:59 ] @
Citat:
cozmo_im: Meni za godinu dana nit je krenula korozija nit su nesto zagulili, ne mozes da primetis da je drugacija soferka od originalne osim sto pise drugi naziv u cosku a ne Toyota. Iznutra i spolja se nista ne vidi da je radjeno, skidano ili bilo sta. Ali je bila skupa (za 3000 din skuplje nego kod nekih nazovi glass servisa), ali - isplati se u svakom slucaju ici u kvalitetan servis sa kvalitetnim staklima.

P.S. Tonirana je isto kao i ostala stakla, ne moze se primetiti razlika, mislim da ipak to nesto znaci, kao i nacin montaze (nista se ne primecuje, niti iko moze da provali da sam menjao soferku, a i posle godinu dana je glanc nova)...


OK, to sto za godinu dana nije krenula korozija - nece to bas tako lako... Treba vremena za to... No, verovatn su to fino odradili pa se nece pojaviti uopste.

Ti verovatno nisi imao puno nedoumica jer je "originalna" za japance strava skupa - ali ako je, za Logana, "kao original" *Euroglas-Novus* oko 95 eura (maloprodaja s PDV-om), a "original" kod Integre oko 115 Eura (isto s PDV-om), onda je izbor malo tezi...
Euroglas se kune za sve svoje soferke da su iste kao i one fabricke, tj. istog kvaliteta, dok sam cuo i komentare da se mnogo lakse zagrebu i da se mnogo lakse prave one brljotine (ne znam kako da ih nazovem) od gume metlice brisaca (kada se stvrdne).


[ pisac @ 20.07.2007. 07:12 ] @
Ne znam odakle vam to da su šoferke za zamenu lošije od onih originalnih. Ako idete kod ovlašćenog dilera, ili kod euroglasa, to su šoferke koje se koriste i za fabričku ugradnju (a radi ih više fabrika: Saint-Gobain, Pilkington, itd...). A ako idete kod Mileta ciganina što švercuje iz Austriju, onda ne znam šta će da vam uvali.

Inače, meni na Fordu Focusu u u fabrici u Kelnu uvalili šoferšajbnu koja jako krivi sliku u donjoj polovini vidnog polja. A onda sam utvrdio da je oko 20% svih šoferki (svejedno da li su "originalne" na autu, ili one za zamenu) isto takve, i to ne samo na Fordu već i na VW itd...
[ moonray @ 21.07.2007. 12:09 ] @
Cekaj, ako je star godinu i po dana onda je jos pod garancijom i onda moras u neki ovlasceni servis, mislim da gubis garanciju ako ti bilo ko zameni soferku. I tamo moraju da ugrade originalni deo a ne nesto sto si ko zna gde kupio??