|
[ starky @ 02.07.2007. 07:48 ] @
| Ovih dana planiram da kupim jednog takvog i moram VAM reći da sam nestrpljiv.
Nemam A kategoriju pa me ceka i povratak u školsku klupu, pitam se da li je to vredno toga.
Cena (990€) je jedina stvar za koju sam siguran da mi odgovara.
U pitanju je maxi scooter pa mi i ta cinjenica ide u prilog.
Na internetu sam naleteo na ovaj pregled
http://www.razzo.be/frans/Fvision125cc-details.htm
http://www.razzo.be/frans/FVision125cc-technisch.htm
i na ovaj (izvin'te na izrazu) Ocajan sajt na srpskom.
http://www.***
cak i ovi podaci idu u prilog ovom motoru.
Ali ja sam zainteresovan da cujem Vaša lična iskustva sa ovim Sprintovim modelom.
Nivo završne obrade (dizajn).? opšti utisak.
UNAPRED ZAHVALAN NA VAŠIM KOMENTARIMA!!!
[Ovu poruku je menjao lancia88 dana 02.07.2007. u 13:03 GMT+1] |
[ lancia88 @ 02.07.2007. 12:08 ] @
Pozdrav,
taj je model posebno odabran pa zvuci, bez testiranja, kao solidan izbor. Tome dodaj i 150-200 eura za A kategoriju i to je ta zaokruzena prica. Od njega trenutno je povoljnija samo jos jedna prica, jeftinija na istoj kubikazi za 90 eura ali recimo da nema vizir, primera radi.
Sve u svemu, nemam licna iskustva sa njim ali sto se tice cene, samo su ta dva po ovakvoj ceni i to je duplo niza cena od najjetinijeg skutera od 250 ccm, poredjenja radi. Svi ostali modeli imaju drugaciju medjusobnu proporciju cena ali podjednako negativniju, kako god se okrene.
[ starky @ 02.07.2007. 12:27 ] @
Pozdrav:
Ma znam za polaganje mi je potrebno jos nekih 10 hiljada sa "L" tablicom iz sup-a i polaganjima u Auto skoli jos nekih 3-4 hiljade ili 13000 u auto skoli obuka od 40 časova na njihovom motoru
+ kaciga za mene oko 5000 znači još nekih 250€.
Da li neko zna koliko je izgravirano na komandnoj tabli jedan prodavac mi race da piše 160km. (u šta cisto sumnjam) isti mi je rekao i da se sa njim postiže oko 120-130 km/h.
Citat: lancia88:
... Od njega trenutno je povoljnija samo jos jedna prica, jeftinija na istoj kubikazi za 90 eura ali recimo da nema vizir, primera radi.
.
A koji je to model ?
Mozda mi se dopadne mada je to tesko bez vizira ali ajde.
[ lancia88 @ 02.07.2007. 19:49 ] @
Pozdrav,
he,he, sa 125 ccm moze da ide 120 km/h samo na prikolici ili po njihovim laznim satovima. Moguce da jeste izgravirano 160 km/h ali samo zbog standardizacije opreme u nabavci pa svi modeli imaju iste tipove tabli preko 50 ccm (ne znam da li je tako ali pouzdano znam da ne mogu da idu toliko pa da se na trepavice postave).
[ CyberGastarbaiter @ 02.07.2007. 20:05 ] @
To ti je neki kineski skuter koji se prodaje po Evropi pod raznim imenima npr. u Francuskoj je Timax 125.
Ako dobro pogledaš, na drugom linku koji si stavio max brzina je 85 km/h :)
[ starky @ 02.07.2007. 21:32 ] @
Naravno da sam video sta pise na drugom linku do skora mi je to bilo jedino mesto na netu gde sam se informisao o ovom skuteru.
Ali ipak, mnogo lepse zvuci ono 120-130 km/h pa reko da pitam.
Inace generalni zastupnik za Srbiju ima nekih gadnih problema sa carinjenjem ovog skutera tako da vec nekih 2-3 nedelje cekam da ga uopste vidim uzivo.
A verovatno odmah potom i da ga kupim.
Prijatelji, "ima li ko `vaki kavasaki?" sto bi rekli neki,
Ima li neko ovaj motor pa da mi kaze neko konkretno misljenje i pravo iskustvo eventualne probleme sa ovim skuterom. Ako ima takvih neka se jave slobodno.
Stvarno se zahvaljujem i onima koji su izneli svoja misljenja na ovu temu, stvar je u tome da je i 85 km/h dovoljna brzina i da verovatno sa tockovima koji su 130/60 13" i ne sme brze voziti na nasim putevima.
Ovo je jos jedno pitanje koje me muci da li su dimenzije ovih tockova preporucljive za neko divljanje?
vozio sam kimkov model People 50 cc posle skidanja blokada ide nekih 65-70 km/h sa opterecenjem oko 150 km/h kako kaze gazda.
Ja sam ga vozio oko 40 km/h i bilo mi je dosta. Inace, nikada ranije i nisam vozio motore pa mi je jos frka.
Tako da i nije problem ako ne moze da izvuce 130 j....ebe mi se za tu brzinu.
Pozdravljam Vas a sada odoh na gluvarenje sa svojim cetvorotockasem.
[ SEKRETAR30000 @ 13.04.2008. 18:57 ] @
Ljudi i ja sam u velikoj nedoumici da pazarim ovaj skut...imali jos neko nekih informacija o njemu...
Znam da ce mi neki od vas reci da kupim nekog polovnjaka...ali meni se iskreno bas dopada ovaj kinez...zato ako neko moze da mi da jos informacija iz prve ruke bio bih mu zahvalan...fond mi je "soma" jevreja tako da mi se savrseno uklapa ovaj chajniz...
[ dikle @ 20.04.2008. 22:40 ] @
Ljudi nemoj da se tripujete ja sam kupio Fvision 125ccm i Zadovoljan sam.Ako se uzme u obzir da najjeftinija verzija bilo kog motora od 125ccm kosta minimum 2000eura,lako sracunate da svaki moguci nedostatak morate kompezovati u tih 1oooeura ustede.Motor ima 5,6kw dok ostali motori od 125ccm imaju najmanje 8 ili 9kw tako da su jaci u krajnjoj brzini a malo i u startu,sto se tice odnosa prema 50ccm pa cak i oni koji su skuplji od njega ne mogu da mu prismrde ni u krajnjoj ni u startu..Zavrsna obrada materijala nije na zavidnom nivou ali i to ubacite u onu ustedu.Takodje i garancija od 1 god ili 2500km nije bog zna sta impozantna ali i to ubacite u onu ustedu.Ja sam prezadovoljan,e da,nije 990e vec ga prodaju u dinarima i kosta 83160din.Ko voli klasiku moj predlog je CLASSIC isti je Beverly a ima 150ccm,skuplji je 9000din a ide dosta brze.
E da Prva registracija 7000din,L tablice 6000din,polaganje tipovanja i voznje 5000dinara,tako da ko nema A dobro ce se iscimati kao JA
[ vojin prole @ 08.07.2008. 12:47 ] @
i starky da li si kupio fvision? ako jesi kakav je koliko ide i sl...
[ starky @ 08.07.2008. 13:08 ] @
@ vojin prole
NE !!!
Sad sam se odlučio za Vespu lx50 od 99 -2002 godišta. 50 ccm mnogo mi više odgovara zbog registracije i polaganja A kategorije, od vecih skutera bih uzeo najpre Suzuki burgmana 250.
Viđao sam dosta f-visiona po gradu i Srbiji, ali te godine kad sam ga hteo kupiti bio je zaglavljen na carini i moralo se cekati nekliko meseci taman da prođe sezona. Ko zna zašto je to dobro.
Uglavnom nisam još kupio scooter ali kao sto rekoh, prvo vespica 50 ccm da me malo želja mine, a kad sakupim parice položim za A onda cemo da krstarimo drumovima na Burgmanu.
Ako malo pogledas po netu ili po oglasima bolje od Burgmana NEMA. Dobro model od 250 ccm je moj izbor zbog cene ali mislim da je onaj od 600ccm ne prevaziđen. Samo je pitanje svrha i dubina džepa, ipak meni posao ne dozvoljava višednevni obilazak zemlje i krstarenje krajolikom.
Tako da je po mom misljenju Vespa lx50 pravi izbor za gradske sredine.
Znam da je najprodavaniji i najpopularniji mislim piaggio free, ali mi se on brate NE sviđa zbog dizajna, mnogo je ruzan.
Mozda ima dobar motor i mozda prelazi mnogo kilometara i mozda je bezbedniji zbog većih točkova,
ali meni je Vespica davnašnja želja koju ću sebi ovijeh dana da ispunim. Nadam se.
[ vojin prole @ 08.07.2008. 13:49 ] @
ja imam kymca bet&win nego polazem za A i B pa reko malo da se vestim na njemu..
[ biker boy @ 14.07.2008. 14:54 ] @
Pozdrav!!!
Uzeo sam motor pre par dana, i sto se tice brzine, mogu reci da je solidan. Motor kuca 80km/h bez problema, s`obzirom da ima 2 blokade to je sasvim real. brzina.
E sad, sto se tice ugravirane brz. na satu, ugravirano je 110km/h. Serviser mi je rekao da bez blokada moze da ide toliko, bez ikakvih problema!
[ O Roku Saki @ 18.07.2008. 21:43 ] @
Citat: biker boy: Pozdrav!!!
Uzeo sam motor pre par dana, i sto se tice brzine, mogu reci da je solidan. Motor kuca 80km/h bez problema, s`obzirom da ima 2 blokade to je sasvim real. brzina.
E sad, sto se tice ugravirane brz. na satu, ugravirano je 110km/h. Serviser mi je rekao da bez blokada moze da ide toliko, bez ikakvih problema!
koji si bre motor uzeo sa dve blokade i ide 80 km/h ??? FVISION ?
Ima ga moj najbolji drug i ide 75 km/h, nema blokade (cetvorotaktni je) i trosi ko djavo. Od 4.5 do 5.5 litra na 100. Pitao sam jos neke i svima trosi priblizno.
I da, svaki dvotaktni od 50 ccm je startniji od njega na prvih 50 metra
[ Darko013 @ 02.08.2008. 10:27 ] @
FVISION 125ccm Pozdrav Svima odavno pratim ovu raspravu oko motocikla i bre brate svi rekla kazala moj drug tvoj drug ili izmisljaju gluposti ma daj...nemoj da se...es (cast izuzecima)
I Ja sam kupio Fvision da imam cime da se svrckam po gradu za sve ostalo normalno se koristi atomobil posto stvarno ne znam gde ces sve da natrpas sto ti je potrebno da bi otisao negde sa njime na 4-5dana (mozda kofer+kofer u ruke) a sa druge strane ako ste planirali da putujete na put od 600-700km bez stajanja onda bajko pljuni pare 3-4glave za Motocikal a ne 1000e
E sad za Moguce Buduce Kupce:
Moracete Da se pozabavite sa vasim novim ljubimcom 3-4dana da bi sve doveli u red makar i kod nekog drugara koji se razume koliko toliko nego da ga ostavite kakav jeste:
1-Proveravate dali su svi srafovi dobro stegnuti ali bas svaki sraf
2-kada podignete sediste u prtljazniku imate 4kom srafa koji drse tu plastiku skinete i ispod vam se nalazi jos par 10ak srafova koje treba stegnuti
3-kada vam je vec skinut prtljag kod rezervoara imate malu cevcicu aluminijumsku za odlivanje benzina ako prelije normalno nabavite neko crevce i navucite ga na isti i kroz ram i plastiku ga spustite do Filtera vazduha
4-sve selnice oko creva, karburatora takodje stegnite ili navucite da to stoji kako treba
5-kad je otvoren videcete da se tu pozadi i sijalice menjaju e sad nazad vam je 21/5w + 21/5w + 21/5w pricemu vam 5+5+5w gori non stop dok se pritiskom na kocnicu pali 26+26+26w pa mislim to je katastrofa treba da postavite 5 + 21/5 + 5 e sada radi isto a ne trosi struju
6-Pregledajte farove naj verovatnije je unutra 2x18w HS1 to je malo deklarisano je na 2x35w uz malo pretrage na google nacice te Halogene Osram od 35w 390din komad jedino sto ce to morati da vam zameni servis ako niste vicni ALI bas VICNI rasturanju kompletnog prednjeg kraja
7-Gornji Docni i zadnji Zmigavci svaki po 10w sijalicu to se povadi i udaci HELLA 2FX 12v/5w - 25din komad i svetlo zmigavca je jace a ustedeli ste struju e sad mozete i boju za sijalice da uzmete pa da ponovno budu narandzaste (vas izbor)
8-Karburator odmah nastelujte ili neka vam neko nasteluje jer kako je nastelovan i posle 30ak min leti oseca se ler gas
Startnost motora pa dovoljno je reci da ja u kecu imam 1.5motor radjen kod coveka koji kod nas vozi trke i na semaforu prvih 20ak metara nazalost nemogu da pobedim svoj atomobil znaci startnost do 50km/h dok trepnes
motor trosi ne vise od 3.5l / 100km obicno je oko 3l ako mu stalno ne nabijate pun gas mislim na semaforima i mestima gde se zausavljate
motor razvija 95km/h pricemu oko 5km/h laze znaci oko 90km/h dok sa dve osobe oko 70-75km/h
za Fvision postoje i motori od Drugogih Motocikla 250-500ccm koji pasu sraf na sraf Ali to je vec druga Prica
i za kraj
ja sam do sada presao 3201km ni jednog jedinog kvara a isao sam i dva puta za ZR nas dvoje ko dobar dan pazi kad je cak bio i mlak motor (e sad jedino aspuh je bio Usijan).... od mene to je nekih 112km
Pozdrav Svima nadam se da ste sad dobili malo bolju prdstavu da oko motora mora da se poradi ako hocete da radi kako treba
i nebrinite sve ovo ne moze da vas kosta vise od 50ak eura i da vam neko uradi
e da i ako malo pro googlate videcete da postoji deo bas za Fvision Fabricki ne izmisljeno ili nabudzeno za Bolje Paljene zimi ali nije to poenta nego da sa tom zamenom- kilaza ubrzanje krajnja brzina kao i gorivo idu za 20% Gore
pozdrav
[ davidoff_011 @ 18.08.2008. 08:23 ] @
Svaka cast na postu! Ja sam se kolebao u vezi kupovine ovog skutera ali sad sam siguran da je on pravi izbor za te pare!
[ Darko013 @ 18.08.2008. 08:42 ] @
davidoff_011 nema problema eto bar nekom mala pomoc da bude od kristi
Prekontrolisi-te i prednju vilu to sam zaboravio da kazem to jeste zategnite 4kom srafova
do njih dolazite direktno iznad prednjeg tocka Gedorom bez problema
i jos jedna stvar u motor ide 1l ulja a ne 0.9l i u zadnjem delu ispod filtera skroz dole imate jedan sraf tu se ispusta drugo ulje za menjac a na sredini motora je sraf kroz koji se sipa to se radi spricom dok neprocuri oko 1.2dl normalno motor da je na ravnom
pazite ako sami radite jer to su dva razlicita ulja i svako je za sebe da nebude crko konj
pozzzz....
[ davidoff_011 @ 18.08.2008. 13:36 ] @
Uh! Bojim se da cu za tako nesto morati da konsultujem majstora! U svakom slucaju HVALA PUNO na svim informacijama,drago mi je da neko na ovim forumima hoce i zeli da pomogne a ne samo da daje informacije iz trece ili pete ruke "cuo sam da je los,da trosi ovoiliko ili sl.,da nije dobar" ili "ima ga moj drugar...."! Ako imas broj nekog majstora (iz Beograda) za koga znas da moze to da uradi a da nesto ne s..be,molim te pusti mi na pm ili napisi post! Hvala unapred!
[ Darko013 @ 18.08.2008. 22:32 ] @
Nazalost Nemam Broj ni jednog majstora iz BG Ja sam iz Vrsca
Sve to gore navedeno sam ja sam uradio i ulje zamenio jedino pecat 1vog servisa kasnije udaren
Kolega 20ak god radi sa motorima svih vrsta (necemo da spominjemo javno odakle i ko....) jedan dan je seo samnom i odvojio dobrih 5-6h racunajuci i par kafa i odmora da bi mozak sve popamtio i detaljno mi sve objasnio sta kako koliko itd.....posto je za sobom ostavio-odradio 10ak kom istih motocikala a onda rekao evo ti alat pa radi a posle toga zvao da pomognem to jeste utvrdim gradivo na istom takvom modelu tako da sasvim dobro znam gde se sta nalazi i kako se stima-menja naravno sam-motor ne znam kakav je unutra posto do tog stadijuma da se otvara bar kod njega i sa takvim problemom niko nije dosao tako da to ce se tek videti mada po njenu placas masinu-motor i ram motora sve ostalo djuture 300e tako da bi masina trebala da zadovoljava duze vremena e sad to ce mo tek videti
Sumaru: Prvi servis Moras kod majstora na 500km da bi ti overili garanciju trazi da ti sipaju Mogulovo Ulje 4T do 180c i po mogucstvu prisustvuj zameni ulja da bi ti pokazao kako se skida i vraca filter ulja on ti je sa desne strane dole slicno kao i na automobilu a ne da ti ulje ispusta sa leve strane posto i tu moze a Filter ko sisa dali je Prljav (sve ostalo neverujem da ce se zezati doli ih bre uvce) ako se kotrlja a o sijalicama da nepricamo da secne zice zbog zadnjih i da rasklapa ceo prednji kraj zbog farova Cisto sumnjam da ce hteti ali opet nista te nekosta da pitas
ako neuspes kod njih a hoces da sve dovedes u red kao sto sam pre pisao sednes na njega dogovorimo se kad budem imao vremena pa dodjes do mene nema frke pa ti uradim ( imam sijaice za farove i zmigavce odradim zadnja svetla kako treba postezem sve sto treba namontiram selnice spustim creva i sve sto ide uz to 50e sa materjalom mislim da to nije mnogo pola je materijal mozda i 2-3e vise) nebrini nista se nevidi sve je normalno samo slozeno garancija i dalje vazi
[ davidoff_011 @ 19.08.2008. 13:58 ] @
Hvala na savetima! Cujemo se! Pusticu ti moj mail na pm (pa se cujemo mailom)!
Nece moci ovako obzirom da moram biti registrovan 7 dana da bi slao pm a 14 za mail???!! sto je podpuno besmisleno,al ajde! Poslacu ti pm za koji dan kad prodje tih famoznih 7 dana!
Pozdrav!
[ Darko013 @ 21.08.2008. 04:32 ] @
registrovan 7 dana da bi slao pm a 14 za mail??????
E Ko smisli ovo svaka mu cast
Poz...david i cujemo se
[ davidoff_011 @ 21.08.2008. 15:08 ] @
Pazi sad imam F-vision i classic za iste pare isto godiste,oprema,sve. Nisam pametan sta da radim! Pomagaj!
[ O Roku Saki @ 22.08.2008. 02:31 ] @
Citat: Darko013: FVISION 125ccm Pozdrav Svima odavno pratim ovu raspravu oko motocikla i bre brate svi rekla kazala moj drug tvoj drug ili izmisljaju gluposti ma daj...nemoj da se...es (cast izuzecima)
I Ja sam kupio Fvision da imam cime da se svrckam po gradu za sve ostalo normalno se koristi atomobil posto stvarno ne znam gde ces sve da natrpas sto ti je potrebno da bi otisao negde sa njime na 4-5dana (mozda kofer+kofer u ruke) a sa druge strane ako ste planirali da putujete na put od 600-700km bez stajanja onda bajko pljuni pare 3-4glave za Motocikal a ne 1000e
E sad za Moguce Buduce Kupce:
Moracete Da se pozabavite sa vasim novim ljubimcom 3-4dana da bi sve doveli u red makar i kod nekog drugara koji se razume koliko toliko nego da ga ostavite kakav jeste:
1-Proveravate dali su svi srafovi dobro stegnuti ali bas svaki sraf
2-kada podignete sediste u prtljazniku imate 4kom srafa koji drse tu plastiku skinete i ispod vam se nalazi jos par 10ak srafova koje treba stegnuti
3-kada vam je vec skinut prtljag kod rezervoara imate malu cevcicu aluminijumsku za odlivanje benzina ako prelije normalno nabavite neko crevce i navucite ga na isti i kroz ram i plastiku ga spustite do Filtera vazduha
4-sve selnice oko creva, karburatora takodje stegnite ili navucite da to stoji kako treba
5-kad je otvoren videcete da se tu pozadi i sijalice menjaju e sad nazad vam je 21/5w + 21/5w + 21/5w pricemu vam 5+5+5w gori non stop dok se pritiskom na kocnicu pali 26+26+26w pa mislim to je katastrofa treba da postavite 5 + 21/5 + 5 e sada radi isto a ne trosi struju
6-Pregledajte farove naj verovatnije je unutra 2x18w HS1 to je malo deklarisano je na 2x35w uz malo pretrage na google nacice te Halogene Osram od 35w 390din komad jedino sto ce to morati da vam zameni servis ako niste vicni ALI bas VICNI rasturanju kompletnog prednjeg kraja
7-Gornji Docni i zadnji Zmigavci svaki po 10w sijalicu to se povadi i udaci HELLA 2FX 12v/5w - 25din komad i svetlo zmigavca je jace a ustedeli ste struju e sad mozete i boju za sijalice da uzmete pa da ponovno budu narandzaste (vas izbor)
8-Karburator odmah nastelujte ili neka vam neko nasteluje jer kako je nastelovan i posle 30ak min leti oseca se ler gas
Startnost motora pa dovoljno je reci da ja u kecu imam 1.5motor radjen kod coveka koji kod nas vozi trke i na semaforu prvih 20ak metara nazalost nemogu da pobedim svoj atomobil znaci startnost do 50km/h dok trepnes
motor trosi ne vise od 3.5l / 100km obicno je oko 3l ako mu stalno ne nabijate pun gas mislim na semaforima i mestima gde se zausavljate
motor razvija 95km/h pricemu oko 5km/h laze znaci oko 90km/h dok sa dve osobe oko 70-75km/h
za Fvision postoje i motori od Drugogih Motocikla 250-500ccm koji pasu sraf na sraf Ali to je vec druga Prica
i za kraj
ja sam do sada presao 3201km ni jednog jedinog kvara a isao sam i dva puta za ZR nas dvoje ko dobar dan pazi kad je cak bio i mlak motor (e sad jedino aspuh je bio Usijan).... od mene to je nekih 112km
Pozdrav Svima nadam se da ste sad dobili malo bolju prdstavu da oko motora mora da se poradi ako hocete da radi kako treba
i nebrinite sve ovo ne moze da vas kosta vise od 50ak eura i da vam neko uradi
e da i ako malo pro googlate videcete da postoji deo bas za Fvision Fabricki ne izmisljeno ili nabudzeno za Bolje Paljene zimi ali nije to poenta nego da sa tom zamenom- kilaza ubrzanje krajnja brzina kao i gorivo idu za 20% Gore
pozdrav
Sta se bre na.ra ovde zivota ti. Napravi reklamu za Hella sijalice i prepisa uputstvo za upotrbu. Pricas o promeni sijalica i o tome kako ti ide 95, al posto laze 5 ide 90, i pri tom trosi 3 litra.
Ajde ja ti placam za gorivo ( i to na prikolicu da ga dovezes za Nis, ako si dalko od Nisa), da testiramo tvoj skut i skut mog druga. Ako postignes 85 ja ti dajem 1000 evra i to javno pricam. Ali ako ne postignes ti meni dajes i placas sam putne troskove. i da testiramo koliko trospo grad na 100km
[Ovu poruku je menjao O Roku Saki dana 22.08.2008. u 03:45 GMT+1]
[ O Roku Saki @ 22.08.2008. 02:38 ] @
Sad me iznervira ne mogu da spavam. Trosi mu 3l. Boze, boze... I ide 95 !!!
Svaki dvotaktni je bolji od njega i startniji. Mozda je brzi na duze jer je ipak 125 ccm i ima 7.6 konja. Ali svaki dvotaktni ga kida u start. Pitali smo vise ljudi jer ih ima vise komada po Nisu, i niko nije zadovoljan. Jos za njega treba A
Bolja varijanta je isti sa 50ccm. Ima 3.4 kw sporiji je (sa obzirom na tezinu, 120 kg), ali i manja ocekivanja nega sa 125 ccm
[ O Roku Saki @ 09.09.2008. 01:36 ] @
E, nema ga onaj lik sto mu fvision ide 140 :) i trosi 3l
Juce i danas sam vozio taj skut "mog druga" :) , posto sam moj prodao i hocu da kupim jugo preko zime da "ustekam" pare do proleca posto nemam gde skut. preko zime, i tako sam pozajmio od njega da vozam po gradu i da trazim jugica. Napunim ga ja max. po fab. podacima 5.8l (ja ne znam tacno koliko sam sipao, posto je vec imao nesto malo) i dodam u jednoj flasi gorivo da mu ostane. I znate koliko sam preso sa 6 litara ??? 95 km !!!
Toliko od potrosnji od 3l. Snazan jeste, ali to nije vredno te potrosnje. opet kazem bolja je varijanta od 50 ccm i 3.2 kw, 2T.
Znaci max pun, dance prazan = 95 km
[ Darko013 @ 12.06.2009. 13:50 ] @
RE: O Roku Saki
Da se bar malo koliko crno ispod nokta razumes u Motocikle ne bi lu.etao ovde i zaje.avao ljude ali opet svakakvih pa.enika ima sta sada
i odakle 'je Majke ti skidano uputstvo Mogo bi ljudima da dostavis link gde si to video Uputstvo za Fvision da se ne muce mnogo a ne da....
Ali ok kao sto kazem ima svakakvih a i nemam vremena za decu
E sada za normalne korisnike Fvision 125ccm
u ovih par meseci sam proveo 100tine sati u potrazi za upgrade Fvisiona i uspeo da pronadjen prodavncu sa iskljucivio delovima za naseg ljubimca
Inace Postoje dve vrste agregata Kineski i Tajvanski oba se pakuju na Fvision i mnoge druge skutere - ako imate Kineski agregat ocekujte 15% manje perfonmanse od Tajvanca
zasto? jednostavno zato i to je to! Kina i Tajvan nisu isto. za to koristite Google pa ce vam biti jasno.
Posto su me neki pitali:
1- Motor nema blokadu na Variatoru - moze da se odradi Performance Variator tanja osovina vise ce podizati kaijs 0.3mm + laksim ventilatorom Variatora i stavljanjem laksih rolnica u kombinaciji sa tanjom osovinom dobi ce te i startniji motor + 10km/h krajnju brzinu
Cena za ovo je:
Dr.Pulley rolnice = 15e komplet
Performance Variator + Laksi ventilator = 80e
2- Digitalni CDI cena: 50e
3-Performance Cooling Fan 20e
4- i naj zanimljivije svim vlasnicima Fvision Performance Kit 180ccm - 180e
5- Racing Chamshaft - 80e
6- Racing Carburetor - 80e
7- Racing Clutch Set - 60e
8- Racing MRP Carbon - 200e
~
ili jednostavno skinite vas auspuh povadite to sto nadjete unutra i odratite cevku kao sto se radilo na APN4 nekada
i to je to nije Racing ali radi posao
i to je to oko 500e kosta ukupno + postarina oko 70e = oko 600e
Sta bobijate - 250ccm skutercici 2000 - 2500evra ce se gusiti u prasini daleko iza vas
a o onome bolje 2T od 50ccm lakse se nasvira na 90-100km/h he he da za 200-250e tako nasviran ce trajati.........
Cast ovima od 50ccm sa vodenim hladjenjem to vec radi posao ali vise i kosta
uopsteno o svemu bice za nekih 1-2meseca kada mi stignu delovi i budem imao vremena sve da odradim
inace ako sve bude OK svi delovi o kojima sam pisao i dosta drugih ce biti kod mene da se poruce i ugrade ali o tome kada zavrsim moj motor
pozdrav svima
[ goranbeograd @ 15.06.2009. 02:57 ] @
Cao Darko
pre nepuhih 10 minuta sam procitao sve sto si napisao u vezi FVISION-a!
Prezadovoljan sam svim sto si napisao i vidi se(bar se nadam :) da se dobro razumes u ovaj motor.
Situacija je sledeca. Za 3 dana kupujem GRIZZY 125.
Zasto ga kupujem, zato sto nema gde da se kupi FVISION.
A zasto ga stvarno kupujem :) zato sto mi dobar drugar iz kraja sa velikim ,da nazovem, uspehom vozi FVISION!
Sto se tice FVISION-a sve se poklapa sa onim sto si napisoo. Od toga kako ide, koju kilometrazu razvija i KOLIKO TROSI!(prenosim iskustvo mog drugara)
Kao prvo i najvaznije zasto sam ovde jeste da bih te pitao koje iskustvo imas sa Grizzy-em 125.
Dali znas da mi nesto napises o tom motoru sobzirom da je to navodno naslednik FVISION-a.
Ne bih te puno gnjavio sada sa pitanjima...
Voleo bih da ovo procitas pre nego sto ga u sredu i definitivno uzmem. Jer mi znaci tvoje misljenje.
Hvala u napred za odgovor a jos jednom cu se zahvaliti kad napises
[ KULJA111 @ 17.06.2009. 11:49 ] @
Kako nema da se kupi FVISION???
Kod mene u ulici u prodavnici skutera ih ima par komada, mozda i vise. Bas sam pre par dana bio da ih pogledam jer se ja dvoumum izmedju polovnog japanca i doticnog modela.
Ako ti treba adresa prodavnice javi se na PP. pozzzzz
[ goranbeograd @ 17.06.2009. 20:32 ] @
poslao bih ti pp ali ovde ima neko pravilo da novi korisnici ne mogu da salju pp i mail
tako da evo ti moj mail [email protected] pa mi napisi. A nesto o grizzy-u?
[ Darko013 @ 18.06.2009. 11:05 ] @
RE: goranbeograd
Pozdrav Evo cista slucajnost da sam pogledao Elite i video poruke
Mislis na Yamaha Grizzly AVT? ( salim se )
Inace sto se tice Sprint Grizzy 125ccm Ja ga niam ni video (Sprint) - (sem na slici) a kamo li rasklapao tako da nista 100%-no ne mogu da ti kazem mada bi trebao da je Identicni kao i Fvision samo su mu izgled malo promenili i kao podigli sa 5.6kw na 5.85kw ALI.......
Ako stignes da vidis poruku pre kupovine Slikaj mi Motor (engine) levo desno i od dole normalno da su vece i ok slike i pusti na dole dati mail
pa da ti kazem da li je isti pokretac kao i na Fvision ili ne
[email protected]
Pozdrav
PS: Video si da ima razlike i u velicini Skutera nije velika ali opet...
Fvision
2040x680x1183
Grizzy
1980x675x1090
[ Darko013 @ 18.06.2009. 22:18 ] @
Ali Grizzy je tezi, ima 150 kg, ukoliko je tacno ovo na sprintovom sajtu
[ Darko013 @ 18.06.2009. 22:55 ] @
Da to sam tek sada video 5.85kw -8KS i 150KG i 5.6KW -7.7KS i 120KG racunica je jeoma jasna 30KG manje a tih 0.25kw i 0.34KS..........
i obrati paznju na:
Grizzy 125
maksimalna dozvoljena težina:
140 kg
FVISION
maksimalna dozvoljena težina:
180 kg
Ako ti bude trebao za dvoje ( sto je u 90% slucaja Bar kod mene ) 40KG vise nece biti na odmet NIKAKO
Pa tako ko se odluci na Grizzy nek ima i to u vidu - i trebalo bi pogledati posto se ne vidi na slikama ima li oba Amortizera pozadi ili jedan??
[Ovu poruku je menjao Darko013 dana 19.06.2009. u 00:17 GMT+1]
[ Darko013 @ 18.06.2009. 23:36 ] @
Mala pomoc Korisnika koji rade sa svetlima:
Ko ima - ima li gde kod nas da se kupi Ponuda-kontakt [email protected]
BI-XENON H4 21W 6000k
BI-XENON H3 21w 6000k sa adapterom za H4
Adapter H3 na H4
ili ako neko ima da proda 21W Low Power Ballast
Hvala Svima na pomoci
[ Kypck @ 28.06.2009. 21:11 ] @
Neko vreme sam vozio Longbo 50cc (kit na 74), klasican mali kinez, koji me nikad nije prodao (osim pucanja sajle gasa jednom). Merkao sam neko vreme taj fVision i Piaggio NRG. Ipak sam se odlucio za fVision,lepo bas izgleda, a i odgovara mi maxi skuter, jer je praktican za dvoje (ja 95kg i devojka 60kg).
Kupljen je pocetkom godine, registrovan pocetkom maja i konacno sam polozio za A i seo da ga vozim. Odradio sam obavezni servis na 100km (stavljena svecica NKG i ulje10w40) kod ISE (komsije) za "samo" 2700 din i pritom osim zamene, koju sam sam mogao da uradim, nije nista drugo pregledao. Tada je presao 220km. Na 200km mi se desilo sledece:
1. zastitne folije su na 30% farova i vizira zalepljene i ne mogu de skinu vodom.
2. u toku voznje, iako drzim gas motor se gusi. Kada pustim gas, ugasi se. Nakon 5 min, opet se upali. Desilo mi se 3 puta u toku dana.
3. upalilo se stop svetlo koje ne moze da se ugasi (prekidac leve rucice je crkao?)
4. kada sam posle svega toga zaustavio motor, nije hteo da upali (nije bacao varnicu na svecicu)
5. od prvog dana, nece da pali na akumulator, ako stoji duze od 2-3 sata (ISA mi je rekao da ce se to napuniti).
Zvao sam ovlasceni servis, i prebacili su mi motor kod Ljube na Dorcol i rekli su mi da ce sve biti zamenjeno (ali pitanje je kada). Bili su izuzetno azurni, i istog dana su mi organizovali i transport do servisa, jer su se ti problemi desili tako brzo. Zaista korektan odnos, ali opet, kada sam zvao majstor Ljubu, rekao mi je da nema predstavu kada ce to biti gotovo, iako ga ovi iz Massetehnik-a pritiskaju da sredi sto pre. Tako da, iako sam cuo pozitivna iskustva sa Sprintovima, moje nije bilo toliko dobro. Iskreno se nadam da ce se utisak ispraviti i da ovu sezonu necu provesti u servisu, a sledece vec nemam garanciju.
Posle 2 nedelje kod Ljube u servisu Kart moto, na 30km od kuce na Novosadskom putu mi je opet stao. U guzvi u saobracaju gubi struju...katastrofa.
Opet sam zvao uvoznika, preuzeli su motoric i servisirali ga u Novom Sadu jos nedelju dana. Navodno je samo akumulator bio los (mada mislim da zbog loseg akumulatora ne bi trebao da se ugusi u voznji i posle nece da upali ni na kurblu).
Inace, motor je osetno tezi od malih skutera, ali mnogo se lepse vozi. Maksimalna brzina je oko 70km/h (nema govora od tih 85 u mom slucaju), i preko GPS-a je potvrdjeno Takodje, potrosnja nije 2,8l/km, nego bar litar vise. Ono sto sam ocekivao od njega, je da nas dvoje povuce uz brdo (Karadjordjev park, Lj. Bogdana) i sto se toga tice, zadovoljan sam. Zavrsna obrada je losa, sto sam i ocekivao, plastike, zazor od 2cm izmedju sedista, tapacirung sedista se odvaja vec, farovi slabo rade (mozda bi zamena sijalica pomogla), auspuh je vec korodirao, pokazivac goriva ne radi tacno (pokazuje da je prazan, a ima pola rezervoara)...ali opet, koliko para toliko muzike. Ali ovo sa kvarovima je ipak neprihvatljivo.
Merkao sam mesecima taj fVision i na zalost, ovo me je sacekalo. Sada je presao 405km, a sutra cu ga tek probati. Rekao sam im da zaista necu imati razumevanja da mi se prakticno nov motor vozi opet na servis, nego skidam tablice i vracam im isti.
Kinez kao kinez, ali stari razdrndani Longbo noname me nikad nije ostavio (osim sajle gasa kad je pukla, ali sam ga ipak dovezao do kuce), a sta da ocekujem od ovoga sledece sezone kada mi istekne garancija.
Nadam se da ce ovo biti od pomoci nekome ko razmislja o kupovini, jer bar ja nisam cuo neko lose iskustvo o Sprintovima, sto ne znaci da ih nema (evo na mom primeru).
Pozdrav!
[ goranbeograd @ 02.07.2009. 01:43 ] @
E izvinjavam se sto se javljam posle 15 dana.
Motor je kupljen :)
Necu mnogo da duzim jer ujutru ustajem na posao.
Kao sto sam napisao, moj ortak iz ulice ima F-vision-a i jedino sto mogu da kazem jeste da su veoma slicni motori :) Ortak je recimo prezadovoljan mojim Grizzy-em
Kao prvo nigde nema zvanicna slika Grizzy 125. Slike cu postaviti ili cu ti poslati na mail kad ga budem slikao(ako ga do sada jos uvek nisi video). Razika izmedju grizzy-a od 49 i 125 je u tome sto 125 ima dva amortizera i ima zadnji disk(sto me je iznenadilo kad sam ga video, iskreno nisam ocekivao) i malo je prednja maska drugacija. Naravno auspuh je isto drugaciji, veci je. Zvuk je perfektan, ide savrseno. Trosi? sta znam... za sada otprilike 4litre. Nadam se da ce se smanjiti potrosinja vremenom. Pokusavam da ga vozim prvih 500km do 50km na sat.
I sto je najsmenije... Ljudi me bar jednom dnevno pitaju, sto iz kola sto na semaforu: "Druze jel ovo neki Pezo, kimko, Djilera?" A ja im naravno uvek odgovaram- Jeste, sad je izasao pre par meseci. Kostao me je malo vise 3.500Eura ali sam skroz zadovoljan :)))))))))
Stvarno je lep motor!
ps Lep je osecaj kad ga ljudi gledaju kad si na semaforu a ti das gas a zvukkk...milina :p
......to ti je kinez :)
[ goranbeograd @ 02.07.2009. 02:09 ] @
E Druze, ja napisah text o mom motoru a tvoj text nisam ni procitao. Tek sad vidim...
Ja rekoh u predhodnoj poruci da moram da legnem ali ... ajde da napisem jos nesto
Ti si realno jedan od onih malera kojima zapadne los kinez...
Spomenuo sam bar 10 puta do sada mog druga iz ulice kojima im F-vision
Sta da ti kazem. Vozio sam ga, vozio me je. Ide prosto ko mecava. Merili smo mu potrosnju pre neki dan. Manje od 3 litre!
A presao je do sada 5000km(za godinu ipo dana). Bulevarom JNA pre neki dan(kad nije bilo kise) jeste niz ulicu ali dobro, isli smo 95km bez problema. Ne hvalim njega sto je vozio tako brzo niti podrzavam takvu voznju, ali hocu reci da definitivno ne upadne svakom isti motor(na zalost), zasto se to desava, ne znam!
Pukom slucajnosti sam pre neki dan kod cuburskog parka dok sam vozio svog grizzy-a naleteo na semaforu na nekog lika na F-vision-u. Bila bi fora da si to bio ti, he he! Lik skroz nezadovoljan. Pozalio mi se da mu je motor par puta stao u prvih 400km! Iskreno, malo mi je delovao neuredno motor za samo predjenih tih 400km. Ali dobro. Kisa nam je ovih dana svima isprljala motore.
Uglavnom, ortak ga vozi godinu ipo a mozda i jace. Nikakvih vecih problema nema. Tipa da mu je stao negde na putu ili nesto slicno. Moje misljenje je kako se ti ponasas prema motoru tako ce i on prema tebi. Ali znam da ne ide to uvek tako.
Reci mi, kako si ga ti vozio prvih 100km? Mislim na brzinu? Ovako me zanima.
Ja pokusavam sto sporije ali ponekad mi ruka sama krene na dole i doguram do 60-65.
Ali...ja sam mog samo jednom u 2nocu u Ustanickoj ulici kod doma zdravlja Vozdovac vozio skoro 85km. A mogao sam da dofuram do 90km, ubedjen sam.
Eto tako. Trenutno merim potrosnju na 100km. Imam jos 20-ak kilometara da prodjem do stotke pa da ga dopunim.
Cim sracunam, javljam potrosnju.
pozdrav obojici
[ Kypck @ 02.07.2009. 14:35 ] @
Citat: goranbeograd: E Druze, ja napisah text o mom motoru a tvoj text nisam ni procitao. Tek sad vidim...
Ja rekoh u predhodnoj poruci da moram da legnem ali ... ajde da napisem jos nesto
Ti si realno jedan od onih malera kojima zapadne los kinez...
Spomenuo sam bar 10 puta do sada mog druga iz ulice kojima im F-vision
Sta da ti kazem. Vozio sam ga, vozio me je. Ide prosto ko mecava. Merili smo mu potrosnju pre neki dan. Manje od 3 litre!
A presao je do sada 5000km(za godinu ipo dana). Bulevarom JNA pre neki dan(kad nije bilo kise) jeste niz ulicu ali dobro, isli smo 95km bez problema. Ne hvalim njega sto je vozio tako brzo niti podrzavam takvu voznju, ali hocu reci da definitivno ne upadne svakom isti motor(na zalost), zasto se to desava, ne znam!
Pukom slucajnosti sam pre neki dan kod cuburskog parka dok sam vozio svog grizzy-a naleteo na semaforu na nekog lika na F-vision-u. Bila bi fora da si to bio ti, he he! Lik skroz nezadovoljan. Pozalio mi se da mu je motor par puta stao u prvih 400km! Iskreno, malo mi je delovao neuredno motor za samo predjenih tih 400km. Ali dobro. Kisa nam je ovih dana svima isprljala motore.
Uglavnom, ortak ga vozi godinu ipo a mozda i jace. Nikakvih vecih problema nema. Tipa da mu je stao negde na putu ili nesto slicno. Moje misljenje je kako se ti ponasas prema motoru tako ce i on prema tebi. Ali znam da ne ide to uvek tako.
Reci mi, kako si ga ti vozio prvih 100km? Mislim na brzinu? Ovako me zanima.
Ja pokusavam sto sporije ali ponekad mi ruka sama krene na dole i doguram do 60-65.
Ali...ja sam mog samo jednom u 2nocu u Ustanickoj ulici kod doma zdravlja Vozdovac vozio skoro 85km. A mogao sam da dofuram do 90km, ubedjen sam.
Eto tako. Trenutno merim potrosnju na 100km. Imam jos 20-ak kilometara da prodjem do stotke pa da ga dopunim.
Cim sracunam, javljam potrosnju.
pozdrav obojici
Haha, ne mogu da verujem! To sam bio ja :)))
Motor deluje neuredno jer ne mogu da skinem folije lepo, moram da gulim delic po delic...auspuh je vec korodirao. Veruj mi da je presao toliko...da nisam zurio, stao bih da ti pokazem. Mislim...sta da kazem. Evo sad je ovo ruzno vreme, ali nadam su mi resili problem, da mi vise nece stati. Kupio sam novu jaknicu, i vozio sam pre neko vece bulevarom JNA...max. 75 km/h.
Bas sad kad sam citao tvoj prvi post, setio sam se da sam sreo nekoga na tom Grizliju...i stvarno od pozadi izgleda mnogo lepse od fVisiona. Postavi par fotki...
[ goranbeograd @ 03.07.2009. 16:46 ] @
Hahaha neverovatno, znai to si bio ti. Bas si mi delovao nezadovoljno. Ja bas zivim tu na Vracaru.
I mene je*u folije na nekim mestima, ali sam ih kao skinuo. Stvarno ne znam sta vise da ti kazem u vezi tvog motora. Jedino da dodjes kod mene na Krst jedan dan i da odemo kod mog drugara koji ima isto F-vision pa da vidis u kakvom je stanju njegov posle predjenih skoro 5000km. Ako si vozio uz bulevar JNA 75km to je sasvim dobro ali ako si isao niz onda moze i bolje.
Dobar je Grizi. Postavicu fotografije ovih dana kad bude lepo vreme. Prvo da ga malo operem, jer mi je malo strokav ...
.
[ Kypck @ 04.07.2009. 15:09 ] @
Beograd je mali :)
Ajde moze, cujemo se preko pm, pa se vidimo jedno vece da razmenimo utiske...ja sam kod N. Groblja...
Kako da budem zadovoljan posle toliko cimanja...ali ajde, valjda su mi resili problem...mada su cackali karburator i nesto mi slabo prima gas ponekad...
[ Kypck @ 20.07.2009. 15:42 ] @
Pozdrav svim ljubiteljima i vlasnicima Sprint Fvision motora...
Mogu se pohvaliti da sam vlasnik i korisnik vec tri godine gore pomenutok skutera, sa kojim sam do sada presao malo vise od 3000 km bez i jednog kvara na njemu. Naravno uz redovan servi zamene ulja i svih filtera.
Darko 013 vam je vec sve rekao o ovom motoru sto i ja potvrdjuje iz svog iskustva i jos bih dodao da su na mome skuteru jos uvek fabricke kocnice napred i nazad, Sve u svemu ja sam prezadovoljan ovim skuterom jer za tako male pare bolje se ne moze kupiti nista.
Koje trazio servis u Beogradu, ima ih na svakom koraku a za vise informacija pogledaj te na zvanicnom sajtu Sprintscooters.com
Pozdrav
[ Kypck @ 20.07.2009. 16:15 ] @
[quote] Darko013: Mala pomoc Korisnika koji rade sa svetlima:
Ko ima - ima li gde kod nas da se kupi Ponuda-kontakt [email protected]
BI-XENON H4 21W 6000k
BI-XENON H3 21w 6000k sa adapterom za H4
Adapter H3 na H4
ili ako neko ima da proda 21W Low Power Ballast[quote]
Vidim da trazis neke sijalice za xenon, ima ih ...
edit:
Podatak na PM
Poz
[Ovu poruku je menjao vladd dana 21.07.2009. u 11:42 GMT+1]
[ Sprint011 @ 22.07.2009. 19:12 ] @
Pratim ovaj forum oko Sprint fision skutera, pa reko ajde i ja nesto da napism o istom jer ga posedujem vec trecu sezonu. Sto se tice mog skutera nisam imao nikakvih problema, naravno uz redovan servis i to samo zamena ulja,filtera i svecice. Presao sam sa njim nesto malo vise od 3000 km, inace ga odrzavam kod majstora na Dorcolu da ga ne reklamiram ali mislim da je opste poznat u gradu za odrzavanje motora. Sto se tice potrosnje, vidim da mnogi ovde komentarisu kako im Fision trosi mnogo, ili im motor nevalja ili lazu, sta drugo da kazem , moj motor trosi 2,92L na 100 km. Proverena potrosna pre dva dana i to gradske voznje. Eto tolikood mene, ako ima neko iz Bgd ko je zainteresovan za okupljanje vlasnika FISION skutera negde u gradu neka se javi pa se dogovaramo za dalje, Pozdrav svim ljubiteljima i vlasnicima SprintFision skutera.
[ Sprint011 @ 22.07.2009. 20:08 ] @
Ma kupuj Fision ja ga imam 3 god i nikakvih problema za te tri god, za te pare neces naci nista bolje a motoric je super veruj mi... Pozzz ako ga kupis javi se pa da se okupimo negde svi ljubitelji....
[ niko_normalan @ 23.07.2009. 14:40 ] @
i ja hocu da ga kupim....ima dosta koji ih prodaju za 700e
msm kupiti kakav takav skuter za 700e koji ima 125cc se vise nego isplati..zasto?
1-malo je brzi od polovnih ITALIJANA od 50cc
2-udobniji je od bilo kog obicnog skutera jer je ovo maxi skuter
3-za 700e ne moze ni gilera runner da se uzme
4-jeftina registracija(5000 din )
5-servis iako je jako cesto neophodan-jeftin je
6-sa njim se moze na duze relacije
7-ima pristojnu brzinu od 90km/h
ima samo 1 nedostatak-a to su oni debeli retrovizori...pa ako ima neko ko moze da mi stavi neke manje retrovizore za nekih 20e neka se javi....(moze i najobicniji neki retrovizor a smartam da ima komplet za 1000din jer sam video kod nas na pijaci i jos da uzme 600din za ruke....mislim da sam velikodusan...)
[ Sprint011 @ 23.07.2009. 19:46 ] @
Upravu si za retrovizore jesu glomazni i kabasti a uz to ko je vislji od 180cm mora da se sagne da pi pogledao na iste. Video sam na ovim novim Sprint Fision da imaju na volanu i malo su bolje preglednosti ali ipak ovaj stari je lepsi sa retrovizorima koji vire iz prednje maske.....
[ niko_normalan @ 23.07.2009. 20:57 ] @
ma strasno je ruzno....msm po noci je extra jer se ne vide a jos ima i zmigavce pa ko mecka....al po danu :-\
tako da ko ima fvisiona da se cenjka nek se javi na [email protected]
[ Kypck @ 25.07.2009. 23:14 ] @
Ono sto sam ja i slusao od ljudi koji imaju neki od Sprintova, i sto sam citao po netu, je da je generalno ok skuter za male pare. E sad, meni je izgleda zapao neki od onih primeraka koji su problematicni, i pored stinih kvarova (prekidaci, cajgeri, sediste puklo), desile su mi se dve krupne stvari, problemi sa strujom i to sto motor stane posle 5 ili 50 predjenih km i nece da upali (akumulator koji je nov, zakaze u tom trenutku). Motor je bio u 2 servisa u BG (i na tom na DOrcolu), i u glavnom servisu u NS i problem se opet javlja. Inace, motor je isao jedva 70 na sat i trosio je oko 3,5 do 4l.
Posle sat i po ukupnog razgovora sa ljubaznim predstavnicima firme iz NS, na jedvite jade sam uspeo da izdejstvujem zamenu skutera (nije moguc povracaj novca). Odneli su moj fvision i dobio sam nov Grizzy. Instistirao sam na necemu drugom od fvisiona.
Grizzy je registrovan i primecujem da su ispravili neke nedostatke sa fvisiona (bunker ispod sedista je bolji, zadnji branik ima useke za amortizere da ne bi pucao, bolji zvuk ima, ima zadnje diskove, ima normalne retrovizore koje mogu da koristim...) I ono sto je meni osetno bolje je da ide 20-30% bolje od onog fvisiona koji sam imao (mada mi se danas desilo na autoputu da me je prestigao lik na fvisionu).
E sad, danas sam vozio motor na servis na NBG (prvi servis je sa uljem 1200 din, dok je na Dorcolu 2400 bez ulja, a kod Ruzveltove 1000 bez ulja). Novi problemi su mi sad sledeci: dva puta mi je iskocio osigurac akumulatora, plasim se da ne pravi nesto spoj na instalaciji, prednji diskovi struzu dosta kad ne kocim...i ono najstrasnije...mislio sam da opet cajger ne radi, sipao sam pun rezervoar sa 5km na satu, presao sam 110 i motor je stao. Nestalo je goriva. Potrosnja vise od 6l !?
Sredili su mi kocnice, i kao nastelovali karburator, i rekli su mi da mogu da trose toliko!? Mislim...strasno...kakav sam ja baksuz sa ovim kinezima...
[ niko_normalan @ 25.07.2009. 23:42 ] @
vidi...to su kinezi...e sad ti si za te pare koliko kosta nov 1200e mogao si da uzmes neki polovan maxi skuter koji je proverene marke ili gileru runner 125 koja ide 150......ali opet novo je novo razumem te....baxuz
[ Kypck @ 27.07.2009. 11:10 ] @
To mi isto i zena kaze..."sto me nisi slusao...".
Jbg, uzeo sam zato sto sam generalno cuo da su ljudi zadovoljni, ali eto, ima i onih kojima zapadaju losi primerci. Evo, koliko ljudi je na ovom forumu zadovoljno fvision/grizzijem.
Verujte mi da mi je muka od cimanja, cela sezona mi je prosla u cimanju...i ostaje da opet idem u servis da mi regulisu cesanje prednjih plocica, ko zna zasto iskace osigurac, i potrosnju. Komentari tipa da toliko moze da trosi su strasni, pa bolje da vozim R6 i da ustedim gorivo :)
Inace, razlika je prilicna u Grizziju i fvisionu, doterali su par sitnica koje su bile problematicne.
[ Kypck @ 27.07.2009. 23:16 ] @
Kolika je maximalna brzina grizzy-a?
[ goranbeograd @ 01.08.2009. 01:12 ] @
Heee, ja posle ostavljenog komentara prosto zaboravim za ovaj forum. Sorry ljudi :)
Citam vase komentare i uglavnom se slazem. Imam grizzy-a, naveo sam vec gore...
Kao prvo, voleo bih da se okupi ekipica fvison a i grizzy-a pa da opicimo negde stotinak km od Beograda da vidimo kako nam funkcionisu motori kad smo svi zajedno(mislim na potrosnju i ostale sl. stvari, nadam se da nece nekom stati motor na 40-tom kilomentru )
Sta mi se izdesvalo za ovih mesecak dana koliko imam grizzy-a?
Kreno bih od dobrih stvari na njemu, mislim da to vise zasluzuje nego da krenem obrnutim redosledom
Da krenem npr od potrosnje. Iskreno, nisam se pridzravao upustva mog drugara koji vozi kao vecina vas Fvision da prvih 500 km vozim 40km na sat a od 500 do 1200,1500km vozim 60km. Prosto 40km/h na grizzy-u je smesno i nazalost prosek prvih 500km mi nije bio ispod 50-60km. Naravno cim sam brzo dosao do brojke 500 krenuo sam da ga vozim malko agresivnije :). U U zadnje vreme nisam pokusvao da ga silim preko 85-90km/h. Mislim da mu je to otprilike i granica. Iskreno za kineza je i dovoljno! E da, potrosnja. S'obrizom da ne umem puno umreno da vozim ovaj motor i da cesto vozim suvozaca(na svu srecu imam par drugara od 100tinak kg.)potrosnja mu je nesto manje od 4. Kad se pogleda sve u nazad sta sam radio i kako sam sam ga vozio, zadovoljan sam sa potrosnjom. Ako ce da mi trosi 4, neka ga.
Iskreno, nema coveka kojeg sam vozio a da mi nije spomenuo kako je komforan i udoban za suvozaca.
Dvojicu uz prilicnu uzbrdicu vuce solidno, moze 50km da izvuce. Kad sam sam, 60 glad.
Verovatno ima jos dobrih osobina ovaj motor ali da kazem i par sitnica odnosno pehova koje sam imao sa njim.
Prvo sto sam primetio posle stotinak kilometara da mi nisu dobro zategli motor, to sam morao ja da uradim sa svojim alatom.
Oba diska s'vremena na vreme mi nesto skripe pa prestanu. Ali koce izvanredno.
Ee, mislim da sam spomenuo u nekom mom tekstu da mi je akomulator posle prednjenih 50-tak kilometara procureo i mogu da kazem da mi je naneo poprilicnu stetu sobzirom da mi se velika kolicina kiseline iz akomulatora slila kroz neki otvorcic koji postoji u toj kutiji gde je isti smesten i prolila direktno na motor(za one koji ne znaju akomulator kod grizija je ispod sedista)
Zamenjen mi je, i posle 500 km-a sam opet primetio da curi ali dosta manje ali sam do drugog servisa(1200km) iskulirao jer nisam imao nikakve probleme. Kada sam dosao na taj drugi servis i kada sam mu rekao da mi opet zameni, odgovorio mi je da nemaju na lageru i da bi za mene bilo bolje da kupim neki kvalitetan akomulator( cena mu je oko 3000din). Najkrace receno rekao mi je da tvoj motor ima neki hronican problem sa akomulatorom :). Zasto? mislim da i sam momak ne zna ili ne zeli.
To je uglavnom to od loseg sto sam doziveo sa njim.
E, kakav mi se peh desio pre neki dan odnosno 50km pre redovnog drugo servisa, bojim se da cu previse oduziti ako budem pisao. Ladno mi je nozica posle duzeg koriscenja(mislim na nozicu za parkiranje motora u vodoravnom polozaju, ne na bok) probila dole alumunijum i napravila mi je neku minijaturnu rupicu kroz koju mi curi ulje! Na ovom drugom redovnom servisu prvo sto su mi rekli jeste "ZNACI VOZI SE BRZO I NEOPREZNO". Samo sto sam mu nisam rekao da ne jede g. Naravno optuzili su me da sam ga ja negde zakacio. Iz prva sam pomislio da nisu cale ili burazer negde zakacili pa mi nisu prijavili. Kad ono ku*c. Calac provalio da nozica ne pase tamo gde treba. Prosto nije fabricki dobro zavareno. I ubedjen sam da je to razlog. Izvinjavam se na poduzem tekstu ali moram da zavrsim. Sta se sada desava? Niko nece ili ne zna da tu jeb**u rubu zavari, jer je to sve aluminjum i komplikovano je. Jednu go*na. Prvi savet koji sam poslusao jeste da kupim tecni metal i da sa njim oblozim tu rupu. Naravno, morao je cale novo ulje da ispusti u neku posudu jer je bilo nemoguce bilo sta da se radi kada ulje curi, pa makar i kap po kap u ovom slucaju. Cale sve sredio, nalickao namazao kad ujutru posle prvog spustanja motora ta ista nogica sjebe taj tecni metal :))) (caletu i meni ni na kraj pameti nije palo da tu nogicu savijemo privremeno dok ne odemo kod majstora) I sta bi na kraju. Sobzirom da smo tu cale i ja skroz pukli... Nadjem ti ja lika preko neke veze koji navodno radi te popravke na motorima sa nekim svojim(je**no specijalnim) tecnim metalom. I evo dok vam pisem ovaj podugacak text, vec je 2 nocu a lik mi dolazi u 9ujutru da mi to namesti i moram da pljusnem 50jura. Toliko mi je peskovan trazio. I kao slag na tortru caletu danas pukne straf dok je pokusvao da po drugi put izbaci ulje iz motora da bi lik dosao ujutru na gotovo :)))
ps
Planirajte neko okupljanje :)
[ niko_normalan @ 01.08.2009. 10:55 ] @
sad si me definitivno odgovorio od kupovine kineza!!! :S
najverovatnije cu skupiti jos kesa pa kupujem gpx600 kawu....za 1300e....bolje i to nego kinez od 700e koji se raspada....
[ goranbeograd @ 01.08.2009. 12:33 ] @
Druze nije bas tako crno kao sto sam napisao.
Jutros sam bio na ne planiranom putu i malo pre sam se vratio. Lik mi nije uzeo na kraju 50e nego 2000 din i odradio je vrhunski! Da je ta nozica bila tamo gde joj je mesto to se ne bi desilo. Jbg
Sad je sve skoro gotovo. Samo cu do ponedeljka sacekati da mi se uradi taj sraf i mislim da ce sve biti kako treba.
[ niko_normalan @ 01.08.2009. 14:30 ] @
neka....msm polovan je 700e,dok platim servise i neplanirane troskove(jer je kinez) to je jos 200e....posto je vecina neregistrovano jer ih prodaju klinci moram ga i registrovati...a prva registracija 100e....to je 1000e...a motor od 600cc mi 1300....msm logika pobedjuje...
[ niko_normalan @ 01.08.2009. 14:31 ] @
ajde baci neku slidzu da vidimo kako izgleda to cudoviste? :)
[ lancia88 @ 01.08.2009. 22:19 ] @
Pozdrav,
Citat: niko_normalan: ....msm polovan je 700e,dok platim servise i neplanirane troskove(jer je kinez) to je jos 200e....posto je vecina neregistrovano jer ih prodaju klinci moram ga i registrovati...a prva registracija 100e....to je 1000e...a motor od 600cc mi 1300....msm logika pobedjuje...
naravno, polovni japanski motori se em ne kvare, em su po defaultu registrovani, a narocito sto im je ista registracija. Njih ne voze klinci koji ne registruju motore, vec oni ljubitelji motora sto gas zavrcu u blokadu da puca i slicno. Sa njih se ne pada nikako pa u proseku nemaju ni dva pada po godini pa puta broj godina, nisu ni izvezli debelu kilometrazu pa im ne trebaju nikakve intervencije...a ako im i trebaju, onda su one ekstra jeftine, mahom kao ceo polovan kinez, ali nebitno jer im sigurno ne trebaju, jelte...da, logika uvek pobedjuje, nekad logicara, nekad onog drugog, ko zna ;)
[ niko_normalan @ 02.08.2009. 11:34 ] @
ne nego motor su vec registrovali milion puta i nije potrebno sakupljati dokumentaciju za registraciju nego samo produzavanje svake godine.a motor sa tockovima od 21 inc je mnogo sigurniji od skutera sa tockovima od 12 inci....proporcionalno kawa stara 20 godina se vise manje od skutera starog 2 meseca(izuzev redovnog servisa)...a ja nisam toliki burzuj da svake godine menjam skuter nego to mi je sto mi je,a sad da rizikujem da za male pare uzmem skuter koji ce me kostati popravki vise nego ceo motor u buducnosti...neka hvala!
[ niko_normalan @ 02.08.2009. 11:37 ] @
kawa se kvari MANJE od kineskog skutera*
da ne bude sabune ovo sam hteo da napisem...
[ vladd @ 03.08.2009. 17:13 ] @
Citat: goranbeograd:
Oba diska s'vremena na vreme mi nesto skripe pa prestanu. Ali koce izvanredno.
Postoji sprej za ciscenje diskova, provereno uklanja skripanje.
Citat: goranbeograd:
Ee, mislim da sam spomenuo u nekom mom tekstu da mi je akomulator posle prednjenih 50-tak kilometara procureo i mogu da kazem da mi je naneo poprilicnu stetu sobzirom da mi se velika kolicina kiseline iz akomulatora slila kroz neki otvorcic koji postoji u toj kutiji gde je isti smesten i prolila direktno na motor(za one koji ne znaju akomulator kod grizija je ispod sedista)
Zamenjen mi je, i posle 500 km-a sam opet primetio da curi ali dosta manje ali sam do drugog servisa(1200km) iskulirao jer nisam imao nikakve probleme. Kada sam dosao na taj drugi servis i kada sam mu rekao da mi opet zameni, odgovorio mi je da nemaju na lageru i da bi za mene bilo bolje da kupim neki kvalitetan akomulator( cena mu je oko 3000din). Najkrace receno rekao mi je da tvoj motor ima neki hronican problem sa akomulatorom . Zasto? mislim da i sam momak ne zna ili ne zeli.
Problem je verovatno u prepunjavanju, odnosno u losem regleru. Ali, to treba da konstatuju i zamene u servisu.
Uglavnom kada prodje garancija, mozes uzeti accu sa gelom, i neces imati curenje. A mozda i regler popravis
Do tada, ako su banoglavi u servsu, postoji jedan stari "recept". Izrezes parce sundjera velicine podnozja accu, debljine 1-2cm(da accu ne udara u poklopac), i natopis taj sundjer rastvorom sode bikarbone, jedno dve kasike na pola case vode. Pustis da se sundjer osusi, i postavis ga ispod accu. Ako dodje do curenja, soda bikarbona ce neutralizovati kiselinu i nece biti stete i polivanja kiseline po motoru.
Paziti da baza ne dolazi u dodir za aluminijumom, nagriza ga, ili bar pravi fleke.
Poz
[ vladd @ 04.08.2009. 14:56 ] @
pozz svima
jel imao ko kakva iskustva sa sprint classic-om ili explorer-om? :)
polazem sledece nedelje pa sam isto odlucio da uzmem kineza, ja sam isto od onih, novo je novo, nadajuci se da nece biti problema :)
[ vladd @ 04.08.2009. 18:30 ] @
Bolje potrazi nesto sa vodenim hladjenjem. Ja imam skuter od 50 cc i vec se posle 30-40 km pregreje i gasi se kad stanem, a mogu da zamislim kako bi bilo sa 150cc.
[ goranbeograd @ 05.08.2009. 19:40 ] @
E hvala na savetu Vladd... samo mi reci gde da potrazim taj sprej za kocnice
U subotu posle posla planiram da sa grizzim idem prvi put vam Beograda. Idem do NS-a. Probacu sa voznjom od 70 do 80km max. Nadam se dobrom i da me nece negde izdati.
Slusam svaku preporuku kako da vozim ako je neko vozio vam Bg-a sa Fvision-om ili grizziem
[ goranbeograd @ 10.08.2009. 10:40 ] @
Bez ikakvih problema od Bg do Ns-a i nazad....
[ niko_normalan @ 24.03.2010. 19:59 ] @
da ozivimo malo temu...kako vam sljaka skutercic?koja vam je max brzina?dali se kvario za ovo vreme?pozz
[ Kypck @ 27.03.2010. 19:52 ] @
Posle silnih problema sa fvisionom, ovaj zamenjeni grizzy sluzi super (ako se izuzme probijanje osiguraca 3 puta) i potrosnja od 5l/100km. Malo me smara sto skripe kocnice prenje kada vozim, nikako da prestane....
Inace, zadovoljan sam kako ide (max.85 km/h) i bas mi odgovara sto je "maxi" skuter...
[ niko_normalan @ 27.03.2010. 20:47 ] @
5 litara???
brate toliko trosi kawa brate...
[ Kypck @ 01.04.2010. 19:46 ] @
Znam...trosi kao R6. Ali je dobro, jer je to posle stelovanja koje mi je Bugi na Dorcolu odradio...pre toga mi je trosio ceo rezervoar na 100km, kao R1 valjda...
Kada sam ih pitao u Novom Sadu oko toga..pa kao ne znamo...ovo ono. Uzas. Makar ide...
[ losmi1988 @ 06.07.2010. 09:47 ] @
i ja sam jedan od vlasnika f vision-a i zanima me da li moze sa nekim sitnim prepravkama da malo zivne motor?da li je neko menjao auspuh ili mozda otvarao fabricki,da li bi se nesto dobilo sa tim,naravno osim zvuka? hvala puno pozz
[ losmi1988 @ 15.10.2010. 09:56 ] @
E ovako ja sam iz BiH tacnije Tuzla, pocetkom sezone sam kupio Sprint Grizzy 125cc. U pocetku mi je djelovao kao fin motor, nisam imao nikakvih kvarova i potrosnja je bila normalna (nemogu vam tacno reci koliko jer nisam mjerio, ali otprilike sam prelazio 130 - 140km sa puni rezervoarom). Na 100km mi se motor ugasio u voznji i nije htjeo da upali. u servisu su mi rekli da je tako namjesten zbog prvog servisa UREDU prvi servis je bio 25eura. nakon toga je motor opet normalno radio i nije bilo problema dok mi se nije odvrnuo saraf koji drzi disk, on je zapeo za onaj metalni dio pored zadnjeg tocka i naravno tocak je zablokirao u toku voznje. plastike nemogu da dotegnem, motor se trese u startu, bez obzira dal je hladan il zagrijan. Onda mi je osigurac poceo da iskace (3 puta do sada je iskocio). Onda mi je ona velika nogara probila karter, razlog je pucanje gume koja treba da se oslanja na karter. Motor mi sada trosi pun rezervoar na 100 - 110km. Motor je sada presao 3500 (prva sezona), bez problema sam isao na put od 120km sa jednim odmaranjem. Nezz sta da vam vise kazem, mislim da sve sto sam dosad rekao vec poznato. Max brzina mi je 95 mo mom satu (mala nizbrdica)
Interesuje me dali neko zna kako mogu rijesiti problem sa plastikama, koji je razlog iskakanja osiguraca i dali mogu uraditi ensto na prenosu da bi motor kretao na vise obrtaja.
Pozdrav !!!
By: Ismar
[ dale880 @ 06.01.2011. 14:27 ] @
Evo da malo ozivim temu i da vam odma postavim par pitanja pa ako je neko dobre volje i da mi pomogne:).
Ako neko moze da mi kaze gde se ispusta i doliva motorno ulje kao i ulje za kocnicu?ako nekog ne mrzi da slika i okaci slike ovde na forumu,pa ce ujedno pomoci i drugima koji kao ja ne znaju.
Pozdrav svima!
[ Freerunner @ 08.10.2011. 15:57 ] @
ja da ozivim temu drugi put, ima li zivih vozaca F-Vision-a ? :)
mene zanima sledece:
1. ima li neko ko se tehnicki komplet razume u kineske agregate, konkretno GY6 koji je u F-Vision-u ?
2. ima li iko informacije za neki JEFTIN servis, jer gde god da odem, ljudi oce da me prave blesavim, i izmishljaju neke cene za neke delove koje sam vidim da su online jeftiniji ?
3. koje ulje sipate ? koje god vam padne napamet, ili preporuceno Motul 4T ? za njega je gustina 10-40W, a ja imam Eneos-a na litre (Eneos, Nippon ulje, pored motula i selenie najbolje na svetu) pa me zivo zanima moze li se staviti ?
4. koje konkretno popravke i servis uradite u toku jedne sezone ?
Jonway Astro je za sada jedini klon pored F-Vision-a koji sam pronasao. kao F-Vision ga jos registruje i kineski proizvodjac - GIANTCO ( http://www.giantco.com/model/scooter/fvision.htm ) koji su najverovatniji proizvodjac pa novosadski sprint uzima od njih i rebrenduje
[ dale880 @ 09.10.2011. 10:52 ] @
Ja jedva ostadoh ziv, a F-Vision je na zalost svoje odvozao :(.
Sto se tice servisa imas na Vidikovcu kod Bosketa, on je bio ok sa cenama.
Ja sam od ulja koristio Motul Scooter Expert 10w40 i bio sam skroz zadovoljan.
[ Freerunner @ 10.10.2011. 17:39 ] @
saznao sam sve, dakle posle gomile postova (doduse starih) na ovoj temi, evo prave istine, jer mi je rekao covek koji je radio u Slovenachkom Tomosu 20 godina, a sad drzi servis skutera.
1. suter se moze naci pod sledecim imenima:
Giantco Fvision
Huatian HT125T-23
Jonway Astro
Boatian (nepoznato ime)
Yamasaki YM125T-U
americke verzije rebrendovanog kineza (Roketa, Yamati)
SVE verzije su rebrand Huatian-a, koji je Hong Konshka firma i oni su odgovorni za sastavljanje originala i dizajn. Huatian je iz Hong Kong-a, te otud i inicijativa da imaju sopstveni dizajn, jer je HK u odnosu na China mainland nebo i zemlja.
Novosadski SPRINT najverovatnije uvozi Yamasaki verziju koja je dosta slabije izrade od Huatian-a, ali manje vise svi losije rade od originala.
2. u skuteru se nalazi GY6 agregat (najcesce koriscen 4T agregat u kineza) tacne oznake 152QMI, zapravo se moze jako jeftino naruciti ceo agregat preko interneta (samo da jos zivimo u normalnoj zemlji gde carina i porez ne iznose skoro kao cena objekta). proizvodjac agregata je kompanija po imenu: Zhejiang Jiajia Juneng Motor Company, i oni se vode kao jak igrac po pitanju delova. treba napomenuti da nije sigurno da li kopije koriste njihov agregat, ili koriste svojih ruku delo, Huatian verzija koristi njihov motor.
3. zamenom rolnica NECETE povecati snagu skutera! pogotovo na ovom modelu. evo i objashnjenja zasto, mrzi me da pisem: http://www.petrolmag.net/view/articles/how-to/rollers/
4. Karburator - ne dirati. zaista moze da se podesi da skuter ide brze, ali kada promenite bilo sta na karburatoru, morate da obratite paznju da je proizvodjac, makar on bio i kineski, je uracunao ostatak masine da funkcionise po toj i toj vrednosti karburatora. te onda diranje karburatora zahteva promenu jos gomile stvari. jos jedna jako bitna stvar kod eventualnog tuniranja ili zamene karburatora je sto chak i kad znas sve u detalj, retko koji majstor ima iskustva da ga nasteluje kako treba.
5. Filter vazduha - filter vazduha ima smisla kada je pojacan i karburator, jer dzaba vazduh ako je fabricki dovoljno vazduha na postojecu vrednost benzina. e sad - saznao sam da ovaj skuter pati od loseg filtera vazduha koji em nema dovoljan protok, em se jako brzo gusi. te je neopshodno da uz strucni savet nadjete nov filter. pecurku ne preporucujem, jer moze u odredjenim uslovima dovesti do smrti agregata (voda)
6. Auspuh - skuterasi ce da vam kazu da ima smisla menjati auspuh samo na 2T skuterima, to nije istina. 2T skuteri imaju sasvim drugaciji auspuh, koji zbog prosirene komore biva u stanju da vrati vazduh od ostatka spaljenog izduva u cilindar, i to se desava svakog drugog takta, cetvorotaktni motor to ne moze da iskoristi, usled cinjenice da bi prosirena komora vracala vazduh pre paljenja svecice. te zaista mnogo vise koristi imaju 2T skuteri od zamene auspuha nego 4T.
ali, ni 4T ne bi imao nista protiv da ima kvalitetniji izduv. poenta cele price je da mnogi, a pri tom mislim i na brendirane proizvodjace, ostaljaju skuter sa nedovoljnom jacinom auspuha da izbaci spaljeno, te ne dozvoljava svezem vazduhu da zauzme prazno mesto. sto se FVision-a tice, ne znam koliko bi novi auspuh mogao da koristi, ali sigurno je da bi. bilo bi lepo da se javi neko ko je probao takav eksperiment.
7. razbusivanje cilindra za veci klip - ovaj trik nisam diskutovao sa majstorom, al kolko se ja razumem, to je izvodljivo na svim jednocilindricnim motorima. javljam kad saznam
8. Kitovanje/zamena agregata - i ovo moram da vidim, jer sad biva mnogo lakse kada znamo koji je model motora u skuteru (152QMI) pa i to javljam.
[ vulens @ 31.01.2012. 20:03 ] @
Pozdrav ljudi. Vec dugo pratim ovu temu.
Za ovu sezonu sam kupio Fvision-a i imam par pitanja za vas...
Prvi utisak kada sam seo da ga provozam je ok ! Lep zvuk, fino povlaci, max brzina tu i tamo...nekih 85-90 km/h nece vise nikako...
E sad sve je to super po gradu po ravnom, ali kada sam ga pre neki dan provozao po fruskoj gori, malo uzbrdo nizbrdo, tesko ide...Recimo na uzbrdici cak pocne da mi smanjuje brzinu,i ne moze vise od nekih 55km/h kao da mu nedostaje jos gasa... ne znam sta se desava, nisam to ocekivao od motora 125cc (ispravite me ako gresim). Mogu da zamislim kako ce onda da ide sa dvoje na njemu.. Nikako... :(
Sto se tice potrosnje, trosi oko 3l na 100 km... zavisi kako ga vozim. ako je stalno pun gas moze i do 4 da dodje ali obicno je tako 3-3.2l/100km... tako nesto.
za sada najduza relacija koju sam odvozao sa njim je nekih 50tak km i to planinske voznje i lepo je to podneo! :)
Zanima me samo da li moze da se sredi taj problem da bolje vuce uzbrdo ili da ide malo bolje kada je dvoje na njemu??
Kako se ponasa vas fvision? neka iskustva u planinskoj voznji ??
[ vulens @ 26.09.2012. 17:44 ] @
fision ili f-vision kako pise meni na motoru?
[ inobradovic @ 05.10.2012. 19:16 ] @
izgleda nema ni jednog vlasnika ovog modela, sta im se desilo ? ? ?
[ Freerunner @ 16.01.2013. 19:11 ] @
Nista se nije desilo, tu smo, nema sta da se pise pogotovo na zimu .. :)
[ Freerunner @ 21.01.2013. 20:08 ] @
koliko motor moze max da razvije ??????????????????
[ Freerunner @ 21.01.2013. 21:54 ] @
Aj ja da ti odgovorim, jer ce da dodje jos vas 20 da pita isto:
motor moze maks da razvije onoliko koliko je podesen. Fabricki ovaj skuter moze da ide 90 na sat, posle prvog servisa se situacija menja, u zavisnosti od odrzavanja koje vlasnik ulaze u njega.
95% vlasnika F-Vision-a misli da je motor u redu dok se nesto ne pokvari sto je velika greska. zato i ima brdo ljudi koji prijavljuju da motor ide 60-70 na sat. A u stvari se desava sledece:
1. iskrivljeni ventili, promenjena zategnutost ventila cilindra
2. manja kompresija usled istrosene karike
3. pogresno ulje u motoru izaziva promenu fabrickih vrednosti ***
4. prljav karburator usled sipanja loseg benzina i neodrzavanja SVIH delova karburatora
dakle, fabricki F-Vision ide 90 na sat. Moj licni ide oko 120 na sat, sto nije preporucljivo jer je kinez namerno ojadio snagu da ne bi doslo do propadanja delova slabije izrade. sa 120 na sat, ove sezone, dosao sam u situaciju da mi se iskrivila prednja viljuska, da su popucale plastike, da mi se iskrivila zadnja felna (pri toj brzini, kamencic od milimetar i cao felna) i jos jedno 10ak kvarova koje sam bezveze morao da popravljam, jer niti je potrebno da ide 120, niti je predvidjeno. Dakle, umem da vam objasnim kako da nasvirate ovaj skuter za pola sata, bez dinara ulozenog - ali necu, jer time samo mozete da izginete. on nije predvidjen za brze od 90.
ako brzine opadnu ispod 90 na sat, vreme mu je za servis. ako ne znate sami da cistite karburator i da proveravate ocuvanost radilice, varijatora i kvacila, bar se potrudite da menjate ulje na vreme, i da se ne stekate za 200 dinara razlike i uzmete losije ulje. full sinteticko 05-40W ili 10-40W, moze i polusinteticko 10-40W od kvalitetnog proizvodjaca. Preporucujem jako jeftino a mozda i najbolje trenutno 10-40W ulje - Valvoline extra Life 10-40W ili Valvoline Dura Blend 10-40W. 600 dinara za litar, duplo jeftinije od Motul-a, a ulje po svim testovima jednako ako ne i bolje od komercijalizovanih Esso i Motul.
[ koz @ 17.03.2013. 23:38 ] @
E ovako, trebaju mi misljenja vlasnika ovog skutera, posto planiram da ga kupim. Ovo mi je prvi skuter, ako ne racunam tomos-a --)) Iskreno nemam veliki budzet oko 600-650 EUR pa ce izbor najverovatnije pasti na ovaj model, mislim da za taj novac bolje ne moze. Hteo sam Apriliu Atlantic ili Piagio Beverly, ali ne vredi, nema se para, bicu sasvim zadovoljan i sa ovim za pocetak. Pitanja su sledeca:
1. Visok sam 190cm. Da li cu bez problema moci da ga vozim? Negde sam procitao da ovaj model ima visoko postavljeno sediste i da nije skrojen za visoke osobe. Da li je to tacno, ili jos bolje ako ima neki vlasnik moje visine neka podeli svoje iskustvo.
2. Koliko tacno iznosi registracija ovog skutara po novom? Na netu su informacije razlicite.
3. Treba da polazem za A kategoriju. B kategoriju imam vec 14 godina. Koliko kosta to i da li je cena svuda ista ili zavisi od skole do skole. Gledam da prodjem sto jeftinije.
4. Na sta da obratim paznju prilikom kupovine i koju mi verziju ovog modela preporucujete (za ove pare).
Hvala svima unapred!
[ vladd @ 23.03.2013. 16:09 ] @
Imas vec dva "minusa"
Visinu od 190 i neposedovanje dozvole za ozbiljniji, bolje receno veci motor.
Mozda da pokusas sa nekim prastarim Piadjom, za pocetak.
Sto se tice polaganja za A kategoriju, po novom je znacajno skuplje, ali i cene variraju od skole do skole. Cak su se pojavile i "sindikalne ponude".
Ono sto je potencijalni problem, sto nemaju sve skole interes za obuku za A kategoriju.
Poz
[ Freerunner @ 29.03.2013. 23:19 ] @
e ovo sto rece Vlad.
Nije za visoke ljude, cak su retrovizori podesavani za Chajnize, pa ja sa 182 ne vidim belu macku u retrovizoru, jer mi pokazuje patos.
sa tvojim predlozenim budzetom druze, kao vozac mnogo motora i skutera ti savetujem, bolje je kupiti 12 godina star japanski/italijanski motor nego 2 godine star kineski. Eco upravo moj Sprint F-Vision koji znam u dusu, ne mogu da upalim iz pitaj boga kog razloga.
proverio CDI na multimetar - radi.
proverio alternator - radi
proverio svecicu - radi.
izvadio karburator, ocistio dizne, sve produvao, vratio na mesto, podesio odnos goriva i vazduha, proverio integritet membrane - radi.
razmontirao ceo cilindar, proverio karike, ulazni izlazni ventil - radi.
proverio dizne i pumpu goriva - radi.
proverio kompresiju sa kurblom - ima je.
proverio sve dihtunge - ne pustaju vazduh
struja ispravna, klip i karike ispravni, ventili u redu i podeseni, karburator ociscen (iako izgleda ko transformers iz filma, to je poprilicno jednostavna tehnologija), i on radi, sve radi - glupi F-Vision nece da upali. kad sam sve sastavio i udario po kurbli, mislio sam da me neko zaje*ava jer je nemoguce da nece da radi, licno svojim rukama sam prijatelju popravio Yamahu sa 4 cilindra i razumem se toliko da sam poprilicno ubedjen da je jos samo crna magija ostala u pitanju jer sve pojedinacno radi - a on ne pali :(
sa tim parama predlazem, u stavkama kojima ces da se vodis do kupovine motora:
1. koju cenu vidis na mojauto ili polovniautomobili, E ti je u startu spusti za 100-150 evra. ako bilo kom prodavcu kazes da imas kes lovu, ne da ce da ti spusti cenu, nego ce jos i da ti pozajmi sestru da provozas. Veruj mi, ljudima gori pod nogama i situacija prodaje vozila u srbiji je nikad bolja - za kupce, a nikad gora za prodavce.
2. neki od navedenih modela ce zasigurno da te sluzi bolje nego Kina style skuter:
- Kymco Dink/Grand Dink (iako su visoke cene, garantovano mozes naci dobar 2000-2002 godiste za 600 evra)
- Honda Pantheon (jeste ruzan al je dobar, oko 2000 godista)
- Suzuki Burgman (isto oko 2000tog godista, u pitanju su jace kubikaze od 250-400)
- Yamaha Majesty Velika (Mala je u stvari francuski MBK, a ne Yamaha, Velika je moj favorit, uz predlog da ti NISTA sa ovim motorom ne bi falilo ako nadjes dobar primerak iz 1998 godine cak. mazga skuter)
-
Aprilia Leonardo, Gilerra Runner 180 i Piaggio Liberty su mali za tvoju visinu.
Nadji ako te potrefi, dobar Yamaha Majesty veliki, i na konju si bukvalno. Ja ne bih preporucio Sprint-a nikome ko nema zivaca kao ja da svakih 20 dana otvara masinu do poslednjeg srafa da steluje sta su kinezi fabricki us*ali.
[ Freerunner @ 08.06.2013. 22:31 ] @
ima li neko na prodaju mozda amortizere i auspuh za sprint fvision i ako ima koliko trazi???
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|