[ Ixtis @ 19.07.2007. 17:31 ] @
Dakle imam Escorta karavan (1992g.), 1.8i 16v Ghia verzija opreme + plinski uređaj. Problem je sledeći:
Dam kontakt (čuje se pumpa za gorivo-što je normalno)-> zaverglam (dok verglam opet se čuje pumpa- ???) -> auto upali-normalno -> vozim-sve normalno -> stanem (ugasim auto, na par minuta recimo, i onda (ponekad) nastaje VESSEELJE!!! -> Dam mu kontakt-sve normalno (čuje se pumpa za gorivo) -> Al` cvrc, neće da zavergla, i to ti je! I ako ima kontakt, struja ima, žmigavci, svetla, sve to radi, ali anlanser nikako da zavergla (ne verujem da su četkice u pitanju jer se ne čuje ni obično KLIK kod anlansera).
I tako, narednih 5-60min, ja mu bajem, nudkam mu parice ne bi li se smilovao, isčačkam mu sve žive releje i kontakte koje ima, i napred ispod haube, i unutra na osiguračkoj kutiji. I ponekad posle toga on zavergla (iako ja mislim da je ovde ipak u pitanju puka sreća). Neki mi kažu da je možda bosh brava u pitanju, neki anlanser, neki osig. kutija, neki...
Da li je iko od vas imao sličnih problema? I, IMA LI NEKO BILO KAKAV SAVET ŠTA BI MOGLO DA BUDE U PITANJU, TJ. ŠTA DA PROVERIM (sem da posetim električara...bio kod par njih- svako priča svoju priču)! Pozdrav
[ BiiigMuzzy @ 19.07.2007. 18:58 ] @
Jel se uopste cuje kako zuji anlaser? Ako zuji, mozda ti zeza bendix na anlaseru. To je elektromagnet koji spaja rotor anlasera sa zamajcem motora. Kod Zastavinih vozila to se resava (citaj: nastavlja se put) cukanjem necim tezim (cekic, veci kljuc) po anlaseru i desava se da se bendix "odlepi" i verlganje bude ispravno do prve sledece prilike.

Poseti elektricara.

Pozdrav!
[ Ixtis @ 19.07.2007. 20:33 ] @
Citat:
BiiigMuzzy: Jel se uopste cuje kako zuji anlaser? Ako zuji, mozda ti zeza bendix na anlaseru. ...

Ma ne zuji!! Ništa, tišina... Dam kontakt pumpa odradi poso (čuje-u se relej-i ispod haube - to je normalno), i ništa. Kada ključ okrenem do kraja ništa se ne dešava. I ovakva pat pozicija traje narednih 5-60 min. Nemam pojma šta može da mu bude. U stvari, jedino što mi pada na pamet je da je potrebno "određeno" vreme da bi se neki đavo "ohladio" (releji, kontakti, žice, ...). Znam da ovo objašnjenje zvuči glupo, ali ja ne znam za drugo. Po meni ako zeza anlanser on će zezati neko vreme i rikavela. Isto mislim i za bosh bravu (ili umetak brave). Ajde prijatelji bilo kakav savet je dobro došao.
[ BiiigMuzzy @ 19.07.2007. 23:44 ] @
Hmmm... ne bih onda znao. Da je ovo sto sam opisao, onda bi bilo jednostavno. Mozda ce se javiti neko kome je takav simptom poznatiji.

Ako ne uspes sam da sredis, mislim da ti je elektricar jedina solucija.

U svakom slucaju, srecno

Pozdrav!
[ Ixtis @ 20.07.2007. 18:15 ] @
Evo istih simptoma kao kod mene, i izgleda da su braca bugari nasli resenje (na zadnjoj strani teme sa linka):
http://www.clubford.org/forum/...&postorder=asc&start=0
Ajde ako neko razume malo bolje bugarski jezik nek pomogne sa prevodom (bar neko osnovno upustvo, ili nacine na koje su ljudi sve pokusavali da rese ovaj problem)!
Znaci, simptomi 100% isti kao i kod mene, i ocito je u pitanju neka falinka kod Fordovih vozila (narocito Escorta), jer sam i na drugim forumima nailazio na isti problem. Koliko sam ukapirao, nije u pitanju ni bosh brava, ni anlanser, ni osigur. kutija, vec kablovi (instalacija) koji su negde probili pa odvode struju (u njegovom slucaju kod akumulatora). Ovo je narocito izrazeno u letnjim mesecima, pri visokim temperaturama!!!