[ plava_motorola @ 24.07.2007. 11:03 ] @
Razmisljam o kupovini ovog auta (novog),da nezna neko koliko trosi? |
[ plava_motorola @ 24.07.2007. 11:03 ] @
[ tweeester @ 24.07.2007. 12:35 ] @
Ako je u pitanju 1.4 twinport motor znam da trosi veoma malo. Toliko malo da je kolega preracunao i na kraju odustao od ugranje gasnog uredjaja jer bi se otplatio tek nakon 3 godine i jace pri nekih 15.000 km godisnje... (naravno klima i divljanje mogu da potrose koliko god zelis, tu nema granice )
[ cozmo_im @ 24.07.2007. 13:04 ] @
Taj motor je dobar, ali je problem sto moras da ga stisnes ako hoces da poteras auto da ide malo "zustrije". Inace je trom na nizim obrtajima (naravno, ide lepo, klizi, nemoj da mislis da ide lose). Cim ga zgazis, ume da potrosi i malko vise od 1.6 motora (ali bezi dalje od 1.6 motora, ima hronicnu potrosnju ulja).
Umerenom voznjom, uz "gazenje" samo kad je potrebno taj motor ipak stvarno ume da malo potrosi... Inace za 11500e sada ima Astra Classic II sa full opremom (posto je ukinuta carina). Meni je cak i lepsi od Astre H (nove): - 5 vrata - 1.4i 16v Twin port, 90KS, 125Nm, 182 km/h, 0-100 - 12,9 sec - servo - 2x airbag - klima - ABS - el. podizaci prednjih stakala - elektro podesivi retrovizori sa grejacima u boji karoserije - centralno sa daljinskim zakljucavanjem - 15 incha alufelne Standardna oprema sadrzi i trokraki upravljac, imobilajzer, ISO-FIX, treci naslon za glavu pozadi, 2 zvucnika, antenu, kodirani kljuc... [ HoT_Steppa @ 25.07.2007. 20:57 ] @
Cene Astri Classic:
Astra Classic II 5 vrata 1.4 10800e Astra Classic II 5 vrata 1.6 11499e Astra Classic II 5 vrata 1.7DTL 12300e Astra Classic II 4 vrata 1.4 11400e Astra Classic II 4 vrata 1.6 12100e Astra Classic II 4 vrata 1.7DTL 12900e Astra Classic II karavan 1.4 11751e Astra Classic II karavan 1.6 12450e Astra Classic II karavan 1.7DTL 13250 Osnovni model za 10800 ima: ABS, 2 airbaga, "priprema" za radio za +700 evra: servoupravljac, klima, ABS, el. prednji prozori, elektro retrovizori sa grejacima, centralno zakljucavanje [ plava_motorola @ 25.07.2007. 21:11 ] @
hvala na odgovorima.Mozeli mi neko reci kako se ponasa u krivinama(stabilnost),i kakva je kada se natovari.
Citat: Sa full opremom(bez alu felni)? [ cozmo_im @ 26.07.2007. 10:28 ] @
Citat: plava_motorola: hvala na odgovorima.Mozeli mi neko reci kako se ponasa u krivinama(stabilnost),i kakva je kada se natovari. Sa full opremom(bez alu felni)? To je osnovna oprema. Doplata za ono sto hoces je 1000-1200e, minimum... Najbolji izbor je ova varijanta sa 5v i odlicnom opremom za 11500e... Astra je stabilna, karavan je tezi, lezi dobro, izdrzljiv je. [ plava_motorola @ 29.07.2007. 20:42 ] @
jos razmisljam(nemogu da se odlucim DA ili NE).Mozeli neko da postavi slike u ovoj temi od Opel Astre Classic II karavan bio bih veoma zahvalan.
[ Munja666 @ 30.07.2007. 01:36 ] @
Malo nevezano za Astru 1.4, nisam skoro pratio kretanje cena polovnjaka,da li je uticalo na nase trziste polovnjaka ukidanje carine na Astra Classic II modele pogotovo na pad cena polovnih Astri i uopste ostalih modela iz klase?
[ petko_kralj @ 14.08.2007. 19:55 ] @
VEEELIKI PROBLEM! MOLIM VAS DA MI STO PRE ODGOVORITE! MOJ MAJSTOR KOJI MI INACE ODRZAVA AUTOMOBILE JE REKAO DA NIKAKO NE KUPUJEM 1.4 astru jer NAVODNO trosi ulje!? DA li je to tacno! ?
[ bakara @ 14.08.2007. 20:13 ] @
Svi motori trose ulje, neki vise neki manje...
Menjaj majstora, pod obavezno! [ vladd @ 14.08.2007. 22:43 ] @
A majstor se "mucenik" iskrivio od reklamacija...
Menjaj ga trajno, ili ostani u godistu auta do '90-ih, tu se verovatno snalazi... Poz. [ cozmo_im @ 15.08.2007. 06:40 ] @
Citat: petko_kralj: VEEELIKI PROBLEM! MOLIM VAS DA MI STO PRE ODGOVORITE! MOJ MAJSTOR KOJI MI INACE ODRZAVA AUTOMOBILE JE REKAO DA NIKAKO NE KUPUJEM 1.4 astru jer NAVODNO trosi ulje!? DA li je to tacno! ? Ne trosi. Motor 1.4 16v Twinport (ako je taj u pitanju) ne trosi ulje, a ni onaj stari koliko znam. Ali, 1.6 motor trosi ulje (Twinport 16v motor), ali ne toliko i ne svaki motor da bi padao u trans zbog toga (oko 1 litar na 10.000km). Ali: Svaki motor potrosi odredjenu kolicinu ulja (recimo 50gr na 10.000, od zamene do zamene, neki malo manje, neki malko vise ali otprilike), to je normalno (ako to tvoj majstor smatra za potrosnju ulja, menjaj ga). Ne valja kad trosi previse (preko 400-500gr na 1000km), a ne valja ni kad ga ne trosi uopste. Dakle, opusteno. [ srbaja @ 16.08.2007. 23:56 ] @
Citat: HoT_Steppa: Cene Astri Classic: Astra Classic II 5 vrata 1.4 10800e Astra Classic II 5 vrata 1.6 11499e ... Hm, i ja sam se nešto nameračio na ovu astru. Sad vidim da nije neka razlika u ceni između 1.4 i 1.6 pa me zanima da li ima svrhe uzimati jači motor (kad se uzme u sve u obzir: potrošnja, dugotrajnost, snaga...), Kakva su iskustva sa ovim motorima? [ cozmo_im @ 17.08.2007. 06:36 ] @
Motor 1.6 ne vuce bas toliko bolje od 1.4, mozda osetis razliku sa klimom i punim autom. Vuce 10% bolje (11s do 100, naspram 12,5s kod 1.4 je recimo ubrzanje).
Vise trosi, mada i 1.4 ume da potrosi ako ga gazis, ali umerenom voznjom, puno vise je stedljiviji od 1.6. 1.4 ima obrtni momenat 125Nm, 1.6 147Nm i tu je najveca razlika, 1.6 na manjim obrtajima ide bolje. Medjutim, 1.6 Twinport ima manu - troska ulje. Neki vise, neki manje, ali troska. Nije to sad ono 1l na 1000km, ali oce da ode 1l na 10000km... kod nekih 500-600gr, kod nekih manje, kod nekih vise... Problem postaje izrazeniji nakon stotinak hiljada... (primeti se u pocetku i na 50-60.000km). I pored toga, 250.000km za taj motor nije bog zna sta (znam par komada koji su presli oko 200.000 bez problema, osim troskarenja ulja). 1.4 ne trosi ulje i pokazao se odlicno. [ srbaja @ 17.08.2007. 09:55 ] @
Hvala, na osnovu ovoga mislim da ću ipak da ostanem pri 1.4.
Znaš li kakva su iskustva sa lokalnim dilerima, ima li razlike među njima ili je svejedno? Takoše, zna li neko koje su cene i intervali redovnog održavanja, da li ima dodatnih troškova pri samoj kupovini (dekonzervacija, nulti servis ili kako god se to zove)? [ vgajic2006 @ 14.09.2007. 08:38 ] @
Samo neka mi neko kaze gde sve to moze da se nadje za 11500 E, jer ja sam pisao svim auto kucama cije sam adrese nasao na netu, i niko mi nije ponudio sve to za gore navedenu cenu.
Najbolje sto sam dobio je 11800 Evra, bez alu felni, pa me zanima ako neko zna nesto o ovome da me obavesti. Hvala unapred. [ HoT_Steppa @ 14.09.2007. 09:30 ] @
[ cozmo_im @ 14.09.2007. 09:34 ] @
Kako nema? Autopromet ima itekako...
www.autopromet.co.yu pa iskonfigurisi kako hoces, a ovo je ta oprema koju nude u oglasu: Osnovna cena modela: 10,800 € Paketi opreme: 730 € TOTAL: 11,530 € Automobil: ASTRA 5-door Classic II, 1.4 lit, 90 KS (Z14XEP (66 KW), 5 vrata Motor: Z14XEP (66 KW (1.4 lit, 90 KS) Boja: Casablanca white Trim: Orleans / Elba charcoal & black Standardna oprema: Napred disk pozadi doboš kočnice ABS Čelične felne 6Jx15, crno ofarbane, sa ukrasnim poklopcima Gume 195/60 R 15-88 H Rezervni točak pune veličine (čelična felna) Prednja sedišta sa podesivim naslonima Nasloni za glavu napred i pozadi Elektro hidraulični servo volan 3-kraki volan Vazdučni jastuci za vozača i suvozača, pune veličine Priprema za radio sa dva zvučnika i krovnom antenom Tripl info displej: vreme, datum/radio, spoljna temperatura Instrument tabla sa crnom podlogom Bočne zaštitne lajsne u crnoj boji Kućišta retrovizora u crnoj boji Natpis "Classic", na zadnjoj strani Kodirani ključ sa Imobilajzerom Dodatna oprema: Paketi dodatne opreme: Beauty paket (ODE) : - Hrom ručice iznutra, retrovizori u boji vozila Comfort&elektro paket (XZAD) : - Elektro pomični prednji prozori - Električno pomeranje retrovizora Porodični paket (XZAE) : - W61 - Natpis "Riviera" na boku - Manuelni klima uređaj - Vozačevo sedište podesivo po visini - Podešavanje volana po visini - Centralno zaključavanje Alufelne su 375e, dakle 11905 sa alufelnama. Vidim da su ponude ispravljene, da je 11500e bez alufelni ali sa svom navedenom opremom. Istu ponudu sam dobio i u Circomu... [ smatch @ 01.12.2007. 18:07 ] @
Mene zanima kakva je razlika izmedju motora 1.68V 85KS i 1.616V 100KS, osim u snazi?
Da li neko moze da kaze o razlici ovih motora u smislu pouzdanosti, troshkova odrzavanja? Da li je ovaj sa 8V zastareo i manje popularan pri daljoj prodaji astre? Čuo sam da je 1.68V pogodniji za plin. [ bakara @ 01.12.2007. 20:53 ] @
Citat: smatch: Čuo sam da je 1.68V pogodniji za plin. pricamo o astri G? Sta znaci pogodniji za plin? U obe astre treba da ide sekvent sistem, a da moze da se nabudzi...pa moze u obe [ bokivr @ 26.12.2015. 18:26 ] @
Da ozivim ovu temu pitanjem o iskustvu sa Opel Astrom J 1.4 100KS,
jel moze neko da mi kaze sve o ovom modelu? Kako se pokazao ovaj motor? Koliko trosi po gradu,na otvorenom? Jel toliko trom da ga stvarno treba zaobici? Citao sam neke preporuke da ga treba zaobici...pre svega zato sto je trom,mada mislim da je to subjektivno od vozaca do vozaca,zato bih voleo da cujem vise misljenja. Napominjem da pitam pre svega zbog toga sto je taj model trenutno na akciji i cenovno je jako prihvatljiv. Interesuje me misljenje ljudi koji voze ovaj model i iskljucivo njihovo misljenje,bez ono rekla kazala i preporuke za bolji i jaci model motora,znam ja da je jace bolje i da je udobnost veca [ bokivr @ 26.12.2015. 18:26 ] @
Da ozivim ovu temu pitanjem o iskustvu sa Opel Astrom J 1.4 100KS,
jel moze neko da mi kaze sve o ovom modelu? Kako se pokazao ovaj motor? Koliko trosi po gradu,na otvorenom? Jel toliko trom da ga stvarno treba zaobici? Citao sam neke preporuke da ga treba zaobici...pre svega zato sto je trom,mada mislim da je to subjektivno od vozaca do vozaca,zato bih voleo da cujem vise misljenja. Napominjem da pitam pre svega zbog toga sto je taj model trenutno na akciji i cenovno je jako prihvatljiv. Interesuje me misljenje ljudi koji voze ovaj model i iskljucivo njihovo misljenje,bez ono rekla kazala i preporuke za bolji i jaci model motora,znam ja da je jace bolje i da je udobnost veca [ MirkoDamnjanovic @ 26.12.2015. 19:40 ] @
Trom je mnogo glupa tvrdnja, 1,4 motori su nalog obrtnog momenta pitanje samo kako je usaglasen menjac. Ako neko vozi turbodizelasa njima je sve tromo, navikli na snagu na malim obrtajima i misle da je to sve sto ti treba. 1,4 od 100ks ide solidno i treba da ga poredis samo sa drugim motorima od 1,4 litara. Opel je tradicionalno pravio jako izdrzljive te 1,4 motore i nije to neko pojacanje motora (10 ks) u odnosu na starije modele jos od astre G tako da ne bi trebalo da ima nekih problema. Ako ugradis plin ni jedan dizelas nece tako malo trositi na 100km.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|