[ Novake @ 24.07.2007. 23:34 ] @
Šta preporučujete?Kažu NGK su sada kineske?!XL 90god 1.3 |
[ Novake @ 24.07.2007. 23:34 ] @
[ skorohaker @ 25.07.2007. 00:22 ] @
Ja sam vidjao samo francuske i japanske. Ako ne znas gde ima original,salji PP.
[ vladd @ 25.07.2007. 01:01 ] @
NGK ili Denso, jos nisu kineske.
[ cozmo_im @ 25.07.2007. 08:46 ] @
NGK, Bosch (ali u radnjama sa japanskim delovima), Denso... NGK BPR6EY bi trebalo da je oznaka, znaju oni tamo.
U sustini, mogu sve od boljih proizvodjaca, znaju po katalogu (bitna je samo toplotna vrednost i ama bas nista vise, osim da su original svecice). [ vladd @ 25.07.2007. 11:49 ] @
To je "hladan" motor, znaci NGK ili Denso 6-ica, eventualno, mozes da eksperimentises sa brojem vise, mada je po meni bolje da eksperimentises sa oblikom elektroda ili iridijumom...
Poz. [ skorohaker @ 25.07.2007. 13:52 ] @
^ Iridijumske su odlicne ali samo ako je motor u savrsenom stanju, sto je kod Toyote '90 sasvim moguce.
[ vladd @ 25.07.2007. 15:44 ] @
To je izgleda neka "majstorska" zabluda. Kao prvo, ne postoje savrseni motori, ionako je 90% preslo preko 100kkm, a idealno stanje je vise teoretsko.
Jedino je blesavo brinuti o svecicama, a motor nema kompresiju, lupa ili baca ulje.. Poz [ skorohaker @ 25.07.2007. 19:27 ] @
^ Kao prvo. Da li je svecica posle koriscenja suva ili ne vrlo je prakticna stvar. Ako stare svecice imaju naslage, iridijumske za zamenu su cisto bacanje para. Sto se zabluda tice, cini mi se da je pomenuti motor srednjeg "heat rate-inga" a 100Kkm je za japanske motore smesna brojka.
[ Novake @ 25.07.2007. 23:34 ] @
Problem je nastao kada sam tražio NGK u prodavnicama,čest odgovor je bio da nedrže jer su se pojavili falsifikati navodno iz Kine te su odlučili da ih više nedrže.Tako da nude uglavnom Denso ili Bosch te ja nemajući iskustva sa njima pitam Vas.Auto jev prešao nekih 190000 km kod mene je nekih 10000km,uglavnom sam promenio sve što je trebalo kaiševe,...(kako se imalo para)pa je došao red na svećice.Inače nemogu još uvek da se naviknem da sve radi besprekorno (vozio sam do sada Zastave),posebno me impresionira temperatura ,čak sam pokušao na silu da je podignem ali nisam uspeo.Hvala!
[ skorohaker @ 26.07.2007. 00:34 ] @
Dobio si PP gde imas originale, ne znam sta nije jasno.
Nema dizanja temperature kod japanskih kola ako je sve ispravno, nemoj dzaba da se trudis. [ vladd @ 26.07.2007. 10:56 ] @
Pa uzmi Denso, i ne obracaj paznju na maglovite price trgovaca. Ko zna sta je pravi razlog. I uzivaj u Toyoti, ne moze da se poredi sa Zastavama.
Poz. [ skorohaker @ 26.07.2007. 13:00 ] @
^ Samo su malo dosadne, nema sta da se prčka po njima. Takodje preporuka za Denso.
Vlad, da ne mislis mozda da sam ja trgovac? [ vladd @ 26.07.2007. 18:50 ] @
Ne, ne zaista, nego sam i ja doziveo slicne price u raznim radnjama. Nije mi jasno kako ih ne mrzi da "baju bajke". I vrljao po bloku 45 da nadjem "uvoznike" NGK, na kraju uzeo Denso, i pevam:).
To su rastereceni motori, dobro uradjeni, nista nije zategnuto i preforsirano, tojotin se i ne cuje kada se sredi karburator i zamene kablovi i svecice. Poz. [ skorohaker @ 26.07.2007. 22:23 ] @
^ Ma da,svi su japanski motori takvi,kao preslikani,osim nekih Hondinih i Subaruovih. Zato su malo slabiji za istu zapreminu u odnosu na napucane Nemce,ali traju vecno.Sta fali Densu,odlicne su. Pusti prodavce, to im je posao mada me ponekad slatko nasmeju.
[ Novake @ 27.07.2007. 13:34 ] @
Hvala puno!Pazario sam Denso.Imam još neka pitanja ali neka ide kao tema.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|