[ jooly @ 12.08.2007. 18:37 ] @
| Naime već šest godina sam zadovoljan korisnik pomenute veš mašine ali zadnjih 15'ak dana ležajevi el. motora su postali veoma bučni (kao avion kad uzleće). Majstor kaže,a i sam sam se uvjerio,da nisu ležajevi na bubnju već na motoru, skidali smo remen i startali mašinu. Takodje kaže da ih nije isplativo mijenjati jer da da novi motor sa ugradnjom košta 70 eura, a da on nema vremena da se zeza sa tim. Medjutim, ja imam vremena i iskustva sa starijim veš mašinama(unazad 20 god.) i radio sam takve stvari. Zanima me ima li neko iskustva sa ovim tipom, da li je mnogo komplikovano? Imam dosta alata, radafcigere i sl. i mnogo vremena i dobre volje.
Velika hvala! |
[ JOJO847 @ 12.08.2007. 18:44 ] @
No, ako je ostatak motora ispravan (citaj: motor nikad nije bio zaliven vodom tokom rada) a ti voljan rada, zasto da ne? Nabavi lagere i u akciju. Skini remen, konektor sa žicama i na kraju motor...u wa442 je klasični asinkroni motor i nije problem da se rastavi i povade lageri - prakticki sve isto kao na starim masinama, samo fizicki manje jer su na ovoj wa442 bome stedili u proizvodnji. Skoro i jednostavnije od izmjene lagera za bubanj
[ rgdrajko @ 16.08.2007. 02:11 ] @
Pa nije bas tako prosto, mislim za obicnog korisnika, mnogo toga moze poci naopako. Ipak treba iskustvo za to.
[ jooly @ 16.08.2007. 21:22 ] @
A da neznate mozda koje dimenzije lagera ima taj motor? Planiram to da radim u subotu ili nedjelju, radnje skoro sve zatvorene, pa rekoh da ih uzmem unapred.
[ rgdrajko @ 16.08.2007. 22:11 ] @
Ne znam koji je tacno motor u pitanju, ali obicno su bili 6202 i 6203, pise na lageru kada se skine. Prvo skini lagere pa ih onda kupuj.
[ jooly @ 01.09.2007. 11:12 ] @
Operacija zamjene lezajeva uspjesno je obavljena. Doduse ne bez muke jer kako mi se cini el. motor i nije bio predvidjen za takvu vrstu remonta. Dekla motora nisu pricvrscena zavrtnjima vec samo "potucena" iliti zakovana. Takodje remenica nije bila montirana na klasican nacin (klin, nutevi i sl.) vec je i ona bila ucvrscena na isti nacin, zakovana. E sada, uz malo maste i strpljenja sve se moze napraviti ali treba strug da se remenica oslobodi, zamjene se lezajevi (6203Z 2 kom.) sve sastavi i centrira i remenica ucvrsti (zavari) za osovinu. Moze da se stavi i remenica sa nekog od starih "normalnih" motora sto je meni palo na pamet kada je sve bilo gotovo. Sve u svemu oko 3 sata posla po nesnosnoj vrucini uz dosta srece sa komsijama majstorima koji bas tada nisu imali pametnijeg posla.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.