[ RiciSambora @ 12.08.2007. 21:22 ] @
Pozdrav,
Radi se o tome da je stari dok je vozio u rikverc valjda negdje udario u ivicnjak i spao je auspuh sa izduvne grane (spao na poluge od mjenjaca). Vjerovatno je tad nesto pokrivljeno jer su tad poceli problemi sa mjenjacem. Tesko se saltao u drugu, a ponekad potesko i u prvu (i kad je upaljen i kad je ugasen auto). (kada saltam u prvu brzinu uvijek saltam druga-prva jer tako lakse "upadne" u prvu nego kad se salta direktno iz N u prvu - navika). To je tako vozeno nekih skoro godinu dana (nesto manje) i prije nekoliko je postajalo sve teze saltanje. Odvezli kod majstora i on je ispravio te vajnske poluge i sad ide mnogo lakse saltanje, ne idealno ali "na nivou" (kada je auto ugasen), ali kada je auto upaljen presaltati iz prve u drugu je umjetnost - krci nenormalno, kao kada ne zaustavim auto a hocu usaltati u rikverc. Moram ili saltati sa medjugasom ili skroz polako saltati. Sada se to pocelo desavati i pri saltanju iz trece u drugu (ne toliko kao kad se salta iz prve u drugu, ali se vidi da pocinje).

Ovo krcanje se nije desavalo dok je mjenjac tesko "upadao" u brzinu nego nakon majstorove intervencije.

Sta bi moglo biti? Sinhron? Jel se oni mogu kupiti u prodavnici? Mjenjaju li se u kompletu ili nesto slicno?
Majstor kaze i da je moguce da je otisla to, jest (na)pukla viljuska (ne znam kako da objasnim tacno koja - vjerovatno znate na koju mislim).
Radi se o petobrzinskom mjenjacu (+R).

[ millko @ 14.08.2007. 00:36 ] @
po tezem usaltavanju meni mirise na sinhron prve,mada i ne mora biti.stanje se ustanovljava skidanjem mjenjaca.kad se mijenja sinhron,po mogucnosti pregledati korpu i lamelu u kakvom su stanju,cisto dok je sve skinuto.kazem,da se nije desila ta nesreca tipovao bi na sinhron,ovako moze biti i ruka il vec kako je zovu poluga usaltavanja valjda.pozzzzzzzz
[ vladd @ 14.08.2007. 01:41 ] @
Mora pod hitno (ili ne mora, kako dogadjaji teku) da se otvara menjac, sredi viljuska, i pregleda sihron. Viljuska moze da pravi sve navedene probleme, na kraju ce menjac da ostane zakovan u nekoj brzini.

Poz.