[ apex @ 16.08.2007. 19:52 ] @
Moze li se i na koji nacin proveriti unutrasnja korozija automobila, odnosno korozija koja spolja nije vidljiva, kao sto je npr. unutrasnja strana pragova vozila, a da se ne koristi metoda lupkanja ili magneta?
[ vladd @ 16.08.2007. 22:04 ] @
Pa postoje opticki kablovi i mikro kamere, koje se mogu zavuci u sajtnu, stub, i na dovoljno uska mesta.
Mada ja ne znam zasto bi to radio, da se nerviras samo, ako i primetis rdju, tesko da mozes nesto da uradis, a nervoza na maksimumu.
Bolje ne zagledaj.

Poz.
[ bakara @ 16.08.2007. 22:57 ] @
@apex

Ne znam koji tacno auto te zanima, ali u poslednjih desetak (i vise) godina automobili nemaju problema sa korozijom...
Cast izuzecima
[ apex @ 16.08.2007. 23:26 ] @
Moj auto je u pitanju i jos nije napunio 10 godina :)

Inace od kada sam ga kupio imao je na pragu kao fleku od rdje (mislio sam da je lupan na tom mestu jer samo lupan auto mladji od 10 godina rdja, kao pocinkovan lim, garancija 12 godina ovo-ono) i setim se ja da to saniram juce. Krenuo ja da smirglam kad ono rdja se penje ispod diht gume koja stoji izmedju vrata i okvira vrata (tu me vec oblio znoj). Skinem ja gumu i izgubim ja tako ceo dan fino smirglajuci rdju. Inace nije uopste tako opasno kako zvuci, samo se povrsinska rdja podvukla pod farbu, pa sam skinuo sve do zdravog dela. Znaci povrsinska rdja, nije krenula ozbiljnije da nagriza metal ili nedaj boze da trune.

Pa me sad zanima, ima li nacina da saznam sta se sa druge strane desava?
[ Java Beograd @ 17.08.2007. 08:11 ] @
A koji je auto u pitanju ?
[ apex @ 17.08.2007. 11:31 ] @
U pitanju je peugeot 406.

Starom vlasniku se odvojila ta diht guma, a on je to resio tako sto je zalepio celom duzinom tu gumu i time sprecio oticanje vode i voda se naravno skupljala na tom mestu i krenuo da rdja.

Pretpostavljam da bi svaki auto krenuo da rdja u tom slucaju.