[ mirkoK @ 22.08.2007. 22:51 ] @
| Pri ukljucivanju masine fino uzme vodu kolko joj treba i kad treba poceti s pranjem ne radi nista. Pritom se cuje motor pretpostavljam kao da se uredno vrti (onako kao zvuk fena) i zvuk je dosta visok. Jel se to motor stvarno cuje? Mislim nema sto proizvoditi takav zvuk osim motora. A ako vec radi zasto se ne okrece i jel motor otisao. Malo sam gledao po forumu i nasao neke starije postove (ali se tad masina mucila a ja ovo ne bi opisao kao muce nje nego kao nerad) i nesto slicno tome se uspijevalo rijesiti zamjenom RLC clana (iako ga ja nisam nasao u ovoj, nije gore a bas nije ni prikacen na motor ... jedino slicno njemu je mali X1Y2 kondic na gumbu za paljenje .... budem jos pogledao)
Uglavnom ima li smisla sumnjati na RLC ili na motor? Drajver motora valjda radi kad se cuje taj zvuk. |
[ rgdrajko @ 23.08.2007. 21:34 ] @
Ma kvar je veoma lak: ili je spao(pukao ili proklizava) kais na motoru ili se odvio sraf na remenici bubnja i spala remenica bubnja. Iskljucite masinu i skinite zadnji poklopac i pogledajte.
[ mirkoK @ 24.08.2007. 16:20 ] @
Na moju zalost nije tako. Vec sam pogledao i remen je kao nov. Naime motor se uopce nije cuo dok mu nisam stavio novi triac za paljenje jer je ovaj otisao iz nekog razloga.
Gledao sam jos jedno za ovaj RLC i nema ga na motoru (skrti slovenci) jedino da su ga stavili u posebno leziste izmedju bubnja i motora :). Što ovi novi motori ne trebaju RLC kad imaju napajanje preko PWMa s triacom ili sto?
Što znaci ostaje mi ili trazit premotavanje motora (jedan thread ovdje
http://www.elitesecurity.org/t...otor-kondenzator-iz-ves-masine) ili bacit ves masinu kad me novi motor dodje ko pola nove ves masine. (A i nije nesto smece kinesko)
[ rgdrajko @ 24.08.2007. 19:29 ] @
Nije mi jasno. Da li si ti isprobao motor na 220 da li je ispravan? Da li si ispitao triak(malo je teze ispitati ga) i da li si stavio isti triak, da li si po semi proverio ceo elektronski modul, sve otpornike kondenzatore, stampane veze ili vec koji modul imas? Da li si elektronicar da to odradis?
[ mirkoK @ 27.08.2007. 12:24 ] @
Triak sam isprobao u skladu s mogucnostima (i da onaj je gecrknul), je ovaj je odgovarajuci ne brini se za to. Cjeli modul je ispravan osim moguce trofaznog pwm-a (kojeg je nemoguce isprobati a i kupiti 6hek gc20a a ne postoji ni zapisa o njemu neko custom made smece ko i onaj jad od triaca btb15 neki junk od btb24 serije dok je jos bila u povoojima) ali sumnjam da je i on ispravan kad nista od 2 zenera, 2 shootkya 1ss 1rec diode nije gecrklo. znaci ostaje mi motor. Ne nisam ga isprobao na 220 jer (pojma nemam o motorima) al ono koliko imam zasto bi trofazni motor radio na jednofaznom naponu i kako ga isprobavas na 220 a da ga pritom ne ostetis dodatno.
[ rgdrajko @ 27.08.2007. 14:55 ] @
Kazes trofazni motor? Da li masina ima trofazni kabal sa trofaznim utikacem za trofaznu uticnicu u zidu ili je monofazni utikac?
[ mirkoK @ 27.08.2007. 21:37 ] @
Kabel je trozilni (znaci monofazni). Nego jos nisam dobio odgovor kako ispitati motor spajanjem na izmjenicnu struju? Sto puknem ga na kabel pa ako prezivi prezivi??
Motor nisam jos skinuo (a kako stvarai stoje ...) tako da ne mogu 100% potvrditi da je trofazni ali kako sam nasao kako ljudi kazu asinkroni trofazni motori u ves masini zakljucio sam da je i ovaj trofazni kako bi bolje iskoristio snagu.
[ rgdrajko @ 27.08.2007. 21:58 ] @
Evo sta kazu na sajtu
http://public.carnet.hr/obrt_skola_vg/els/III_dio.html
Code:
TROFAZNI MOTOR KAO JENOFAZNI
Trofazni motor možemo upotrebljavati kao jednofazni.
Da se trofaznom motoru omogući pokretanje kada je priključen na jednofazni napon,
ukapča se namotu motora kondenzator kao na slici 45,
za slučaj trofaznog namota spojenog u trokut i spojenog u zvijezdu.
Treba posebno istaći da snaga ovakvih motora je za
približno 30 % manja od snage trofaznih motora,
a potezni moment iznosi približno 30% nominalnog momenta ...
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.