[ Jezeraš @ 19.01.2008. 11:55 ] @
Zanima me, kakvo vešanje ima Renault 5 Campus. Dali on ima šasiju kao R4 i dali ima torzije? Koja je potrošnja benzina tog automobila? |
[ Jezeraš @ 19.01.2008. 11:55 ] @
[ etjen @ 20.01.2008. 15:49 ] @
Ja mislim da 5-ica ima klasicne amortizere i opruge. Imao sam Campusa 91, ali ne mogu bas tacno da se setim, amortizere sigurno.. :-)
Potrosnja je negde do 8 litara po gradu a oko 5-6 na otvorenom. Simpatican i jednostavan auto, bez nepotrebne elektronike i slicnih gluposti... i po meni i dalje lep! [ RS TURBO @ 20.01.2008. 16:40 ] @
Naprijed ima klasicne amotrizere i opruge a nazad ima amortizere i torzie.
pozzz [ maggilla @ 20.01.2008. 17:03 ] @
Da ne otvaram novu temu a upravo je vezana bas za ovaj automobil interesuje me kako se pokazala limarija i motor kod Renoa 5. Radi se o motoru 1.1 godiste '91. Imam ponudu(za kupovinu) za ovaj automobil sa ugradjenim plinom, 5-ora vrata i to od vlasnika. Cena 2000 eura. Sta mislite o ovoj kupovini u par reci...
[ RS TURBO @ 20.01.2008. 17:14 ] @
Reno 5 ima dobru (ne najbolju sada) limariju ali nije kao u kadett-a limarija kao da je od papira pravljena . Motor im se solidan nije kvarljiv i moze podosta km preci. Malo je cijena visoka ali opet ako ima ugradjen plin i nije. Ako je ocuvan i ako mu je limarija dobra i motor onda se ne moras misliti to je dobra kupovina ipak to je fin mali autic . Samo odi do mehanicara i limara neka ga dobro pregledaju da nije bio udaran ili da nije sta sa motorm bilo dobro ga pretresi ipak nisu 2000€ male pare. Pregledaj ga dobro.
pozzz [ SmilieBG @ 20.01.2008. 18:38 ] @
Vozio R5 1.1. Skroman motor u svakom pogledu (performanse, potrosnja, kvarljivost).
Cena je suluda, ali sa obzirom da je Srbija u pitaju - onda ne znam. Ja moj pre par godina platih 350 evra u 'normalnom' stanju za to godiste. Trosio je nesto ludacki malo. Sa jednim rezervoarom oko 700 kilometara sam mogao da predjem. Poz, Sale [ etjen @ 20.01.2008. 22:12 ] @
Za cenu ne znam. Limarija skroz ok, motor pouzdan, mehanika nije skupa. Ja sam na svom prestelavao karburator i menjao lezajeve na svim tockovima, i to je sve... Kao sto sam vec rekao, skroz simpatican auto i dan danas
[ stewuss je @ 21.01.2008. 20:52 ] @
RS TURBO je upravu za donji podstroj, moj 1.1 kada se lepo nasteluje trosi u proseku 5.8l benzina, davno ga nisam na istom vozio tako da sada ti ne mogu tacno reci ali je to bio prosek za duzi niz godina. Moje iskustvo je da se u sustini ne kvare ali kada se pokvare onda sedi i placi... Poprilicno su skupi delovi (ja preferiram originale), limarija je ok, malo francuski mekana pa moze da da pogresan utisak.. U sustini ok autic.
Koliko sam gledao cene, 1.1 sa gasom i 90-91god se krecu oko 2000e. [ svsavic @ 21.01.2008. 21:49 ] @
Zadnje vešanje je torziono, a prednje klasično.
Inače je imam R5 1.1 , limarija nije loša, tanak ali čvrst čelik, stradaju mu blatobrani (video na otpadima), i kažu pr. koševi, moj dobar osim što je imao koroziju ispod zadnjeg branika (mora da se skine br. da se vidi). Inače moj je kompletno zaštićen i ofarban (nije bio truo , nego malo isčukan). Kederi za prozore su mu loši, propuštaju vodu koja se skuplja ispod gume (silikon u ruke pa maži). Motor nije loš, troši ulje (karike), inače pol. motori za njega su 100-150e. Kažu da su motori izdržljivi. Troši prosek 7.5-8l plina. Auto je za klasu bolji od juga Za 1.5 godinu crklo: Koč cilindar 30e, remont karburatora 2000din, zadji ležaj 2000din, regler 600din, akumulator 3000din, vent. kabine 20e polovan, pumpica za bris. 5e polovan. Na sve dodati ruke, i nikad me nije ostavio na putu, kuc kuc, prešao sam 15000km [ salej76 @ 28.02.2008. 23:05 ] @
Ne bih da postavljam novu temu ali imam nekih pitanja i komentara u vezi Renault 5.
Kupio sam pre 14 meseci renoa 5 campus 1,1 5 vrata. Bio je u korektnom stanju. Sto bi se reklo nije me ostavio na putu za sve ovo vreme i prilicno sam zadovoljan za auto koji je '91 godiste. Potrosnja ulja mu je korektna, od zamene do zamene na 5000 km dolijem recimo jos malo jace od pola litara (ukupno kupim 4 litara). Sto se tice rezervnih delova, oni svakako nisu jeftini, tako da sam ulozio jos malo u njega. Ali imam jedan problem, a to je potrosnja goriva. Leti je recimo oko 11 litara u gradu a na otvorenom otprilike 6,5. Zimi zna da ide u gradu i do 15l iako ne koristim mnogo dugo sauh jer se auto brzo zagreje. Radio sam servis karburatora (u pitanju je solex), zamenu razvodnika paljenja i platina, filtara za vazduh i gorivo..., svecice redovno cistim, ali potrosnja je uglavnom ista. Sto se vuce tice, ona je sasvim ok, ali potrosnja goriva je bas velika. Majstor koji mi je servisirao karburator kaze da je on OK ali mi nesto tu nije sasvim cisto. Ako je neko imao slicne probleme, voleo bih da cujem komentare. Pozdrav Sale [ svsavic @ 01.03.2008. 20:57 ] @
To je malo povećanja potrošnja.
Ili ti je karburator ili ti negde curi gorivo, Meni je benzina trošio isto ili malo manje nego gasa 8l/km (65%grad) I ja sam karburator nosio na ćišćenje ali je potrošnja ostala ista. Probaj podesi karburator, šraf isopd ler dizne, kod nekog koji ima merenje izduvnih gasova (sagorevanje) [ stewuss je @ 02.03.2008. 14:42 ] @
Da li mislis na gas ili benzin?
4 salej76 [ salej76 @ 03.03.2008. 18:53 ] @
Ja trosim benzin, posto gas nisam instalirao. Cuo sam da je jos jedan prijatelj imao slican problem i da mu je neki majstor na miljakovcu (u bg-u naravno) menjao diznu sa nekom koju sam konstruise i da mu je potrosnja nenormalno opala na nekih 8 litara gasa u gradu, a benzin svakako trosi jos i manje.
Inace kada mi je servisiran karburator majstor je sva podesavanja vrsio na sluh, osim lera koristeci stroboskop. Nikakve sonde za merenje izduvnih gasova ili sta slicno.Vrsio je klasicno pranje karburatora (nije ultrazvucno), i to je trajalo nekih 30 minuta. Plasim se da posao nije odradio do kraja... [ _Andrej @ 03.04.2008. 12:34 ] @
posedujem renault 5 95god 1.4 75ks limarija me izdala na jednom zadnjem rubu i malo kod branika na drzacima ali nista str.na benzinu je i trosi oko 8 u gradu ali moze i 10 da prodje ako se stisne na otvorenom trosi ok 5 imam karburator sa elektronskim sauhom,sada ler mi je malo veci i ne znam gde se podesava a tesko da zna neko svi se vrte i to mozda i nema za to i dal ima zimsko letnje na filteru automatic ili sam podesavas po potrebi ????dal neko mozda ima takav karb. i da mi pojasni...?????
[ etjen @ 03.04.2008. 13:11 ] @
zar se reno 5 proizvodio 95?!?
[ svsavic @ 03.04.2008. 20:24 ] @
Proizvodio se do 96' samo u Sloveniji (od 90)
[ _Andrej @ 08.04.2008. 21:18 ] @
HAha sine imas i 98god.....
[ al-kurshumi @ 06.08.2009. 15:14 ] @
Htio sam da otvorim temu kad vidim ima nešto slično. Naime imam pomenuti auto, 90.godište, 158 000 pređenih kilometara, kupio prije 2 mjeseca. Sve je super, još ni najmanji kvar, samo mi je potrošnja poprilično velika s obzirom na kubikažu (1,1 cm3, 34kW), baš isti problem kao kod tebe. Troši otprilike oko 8l na otvorenom i 10-11l po gradu. Ne znam šta je uzrok.
[ vladd @ 06.08.2009. 16:26 ] @
Pa moze svasta da bude uzrok. Supalj rezervoar, suplje crevo, zacepljen povratni vod, odsrafljena ili neispravna dizna na karburatoru...
Moras da pocnes da pregledas deo po deo instalacije goriva.. Poz [ stewuss je @ 07.08.2009. 07:48 ] @
Ne znam sta da vam kazem momci, moj je kod nas od '95, drugi sam vlasnik '90. god), sad ce 250000km, benzina mi nije trosio vise od 6.5l/100km, gas mi je ispod 7l/100km... Karburator je servisiran pre godinu dana, ultrazvucno, u ns-u, tada je gas pao sa 8 na 7l/100km.. Umeo je da trosi i 11l/100km benzina kada sednes na papucicu gasa, mada nikad nisi imao taj utisak u voznji (koji bi opravdao potrosnju, hehe), ulje da trosi? hm.. max 2dl na 8000km ili na servis (sipam elf, eventualno seleniu za gas, kada je frka sa kintom, tako radim servis, na 8000km).. Doduse ja ga vozim onako penzionerski, imam obrtomer (campus je, ugradio naknadno), ne bih da ga satirem, treba da izdrzi do sledeceg automobila, da ga vozim kao caletov, pitanje je da li bi se jos kotrljao... Elem, ubrzanja do 2500rpm, max 3000 iliti prva do 20-30 km/h, druga do 40-45km/h, treca do 60-65km/h, cetvrta do 90km/h, peta iiihaaaj cak do 100-110km/h. Salu na stranu po gradu ga vozim u cetvrtoj na 60km/h sa 1 -2 osobe (oko 1900rpm), vise/teze od toga treca brzina, na otvorenom putu petom 80-90-100km/h (2000-2300-2500rpm) isti slucaj sa opterecenjem, a ako je auto put, onda ga vozim na benzinu, 120-130km/h, plin em se bori da postigne tu brzinu, em ne opravdava potrosnju.. Hilzne i karike su menjane pre dve godine, kada je pretrpeo strasan kvar, puklo crevo od pumpe do hladnjaka, pregrejao, pomesao ulje i vodu... Bruka skupo. 350e me kostalo bez ruku, koje srecom ne placam.. Tada mi je se plin povecao na 8l/100km, sta sve nisam probao da mu uradim da vratim potrosnju, i onda mi deda kaze (moj majstor, inace) - probaj da servisiras karburator, bilo tada oko 2000din, aj da probam i to, rekoh.. I voila, o5 na 7l/100km. Sad cak i manje od toga, predje 560+km sa 36l plina..
E, da, za malo da zaboravim, i sami znate da nije sve jedno za koje veme ubrzavate.. Na to je potrosnja poprilicno osetljiva. I jos bih vam preporucio, i ja sam tako uradio, kod elektricara sam prevezao ventilator hladnjaka da stalno ima struju, a ne da se gasi kontakt kljucem, dosta znaci leti u gradskoj voznji, pogotovu po vecim gradovima, ali sam stavio i novi, veci akumulator, (56Ah?, veci i jaci u svakom slucaju, posle 7 godina, hehe), jedva sam ga uglavio u drzac akumulatora.. Pozdrav [Ovu poruku je menjao stewuss je dana 07.08.2009. u 09:19 GMT+1] [ narodna kultura @ 01.02.2010. 18:26 ] @
Da li neko moze da mi kaze kolika je radna temperatura renoa 5 campusa?Meni leti u gradskoj voznji zna da podigne temperaturu do 99 pa me zanima da li je to ok?I jos jedno pitanje da li ventilator kabine moze da se stavi od nekog drugog automobila?
[ botr @ 01.02.2010. 19:51 ] @
Previsoka je to temperatura, prakticno temperatura kljucanja vode, nemoj da me drzis za rec, ali bi trebala da bude izmedju 80 i 90, ne znam tacno.
[ Reno4 @ 02.02.2010. 20:35 ] @
Mnogo je 99! A kako znaš da je toliko, petica obično nema sat za temperaturu...
[ stewuss je @ 05.02.2010. 10:13 ] @
Zavisi koja petica, kampus nema ugradje fabricki. Mozes da ubacis naknadno, kao npr. ja od Zetora sto sam ubacio merac + sat, kad mi je prokuvao jednom i napravio karambol (moj prethodni post u ovoj temi). Po gradu nije strasno 99 stepeni C, pogotovu ako imas ugradjen TNG, takodje zavisi ako je naknadno ugradjen merac, tj. gde je ugradjen merac. Termostat se otvara na 93 stepena, ventilator pali na 93 a gasi na 81 ili 83 stepena, nisam siguran. Ako je fabricki ugradjenn npr. Reno 5 1.4 francuz onda je moguce da meri temperaturu motora a ne rashladne tecnosti. Kod mene leti, po gradu ume da pokaze temperaturu i 105 stepeni ali je merac postavljen ispred isparivaca tako da pratim temp. tecnosti koja ulazi u isparivac i to ni onda nije strasno, isparivac vuce 20tak stepeni + hladnjak i ventilator.
Jos nesto, i dok nisam ugradio gas, primetio sam sam a i cuo od drugih vlasnika da je 1.1 campus jedan od toploljubivih motora, tj da ima malo visu radnu temperaturu. Pozdrav [ _Andrej @ 09.04.2010. 00:10 ] @
renoi 1.1 imaju strasno lose karburatore i umeju da trose preko 10l benz. u gradu ja sam na mojoj staroj stavio od keca nov karburator i sredio potrosnju dok je jos plin bio pojam znaci samo to moze da te spasi na benzinu,,sto se tice temeperature i toga ne uzdaj se u lampice vec ugradnja satica i prekidaca za ventilator jer umeju da se pregreju po gradu ocas posla a da ne odradi posao kako treba.
[ bojanjov @ 24.07.2010. 22:01 ] @
Nemoras da budzas nista(pre isparivaca, posle isparivaca i to...)
Poenta je da zamenis termodavac (moze od nekih vrsta petice, npr od r-11,19,21,25), nabavis sat za temperaturu vode od lade i sl(mora biti elektronski, ne onaj na sondu od traktora), izvezes to lepo, montiras sat tamo gde bi trebalo da se steluju farovi(vecina to nema) i to je to. Termostata imas raznih pa kupi koji ti odgovara(83, 87). Ovako namontirano u voznji stoji na oko 80*85 dok je max u gradu oko 95. Sto se tice prekidaca za ventilator to nema potrebe veruj mi(nije to juga) :) [ stewuss je @ 25.07.2010. 14:32 ] @
Pa dobro, svako radi kako misli da je najbolje, ja sam hteo da znam koliko topla voda (antifriz) ulazi u isparivac, a sat ko sat - dopao mi se taj od Zetora.
[ icke019 @ 26.02.2015. 14:50 ] @
veliki problem imam sa mojim renoom 5 1.4 .imao je plin neatestiran,i busen karburator od yuga.zamenio sam ga i stavio weberov od 128 zastave,e sad trosi ko lud 15l na 100. karburator je remontovan ,dizne, membrana i sto ide uz to i opet isto,kako mogu resiti taj problem?
[ Lavlja_Jazbina @ 26.02.2015. 15:25 ] @
Za pocetak vracanjem original karburatora!!
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|