[ audi80 1.8i @ 31.01.2008. 00:14 ] @
Koje su prednosti i nedostaci kod busenja kucista zracnog filtera?, za one koji ne stavljaju sportski zracni filter. |
[ audi80 1.8i @ 31.01.2008. 00:14 ] @
[ RS TURBO @ 31.01.2008. 00:16 ] @
Prednosti su bolji zvuk i jaci zvuk jer tada zvoni kutija, a nedostaci su malko se brze prlja zracni filter.
pozzz [ audi80 1.8i @ 31.01.2008. 00:26 ] @
Moj kolega jedan izbusio kuciste na leru dobar zvuk, ali nije toliko dobar u voznji jer se stvara veca buka od brzine, pa izgleda glupo ko gleda s vana, postoji i mogucnost ulaska vode unutar kucista, i da li moze nastati viska zraka pa da sonda regulise to time da poveca ubrizgavanje benzina, znaci vecu potrosnju.
[ RS TURBO @ 31.01.2008. 00:34 ] @
a ovako da ti kazem moguce je da udje vode ali opet tu je filter da je sprijeci ako je pokoja kap ali ako malo vise to ode u cilindre a sto ne valja za motor to... Sto se tice vece potrosnje normalno da moze biti veca potrosnja jer kad vise uraka ulazi u motor onda mormalno da ECU preko sonde vidi vise zraka i onda mora dodati vise ogriva da bi smjesa bila dobra za motor. Ali ta potrosnja ne moze skociti vise od 2-4 deci uglavnom nebi trebao osjetiti na potrosnji vozac auta. Pa ako mu se ne svidja nek zacepi pola rupa pa nek vidi kako ce se cuti onda. To sto ti kazes da se nalazi vise zraka pa da skace potrosnja to ne moze jer sonda cita koliko zraka prodje kroz nju znaci koliko motor "uvuce" u sebe, a to sto je on rupa nabusio na kucistu i da vise zraka ulazi kako si rekao ne moze samo moze biti da vise zraka uvlaci motor jer ga sad dobiva pomocu ruba a to da zrak se nakupi pa da zeza sondu ne.mozes skroz skinuti kuciste filtera i filter i ostaviti samu onu cijev na kojoj se nalazi sonda ili protokomijer i on ce opet normalno da "ocitava" i salje tacne pod u ECU samo ce ti biti malo veca potrosnja zbog veceg dobitka zraka ali i zato ide i veci dobitak na HP ali to je u malim procentima sto se ne osjeti ni na HP ni na potrosnji Ona cita koliko zraka motor uvuce u sebe a ne koliko zraka puse vani.
![]() pozzz [Ovu poruku je menjao bakara dana 31.01.2008. u 11:56 GMT+1] [ bakara @ 31.01.2008. 10:57 ] @
Ja vas ne razumem, zasto bi busili kuciste filtera?
[ RS TURBO @ 31.01.2008. 11:12 ] @
Ljudi buse kuciste od filtera jer tada dobiju jaci zvuk jer tada kutija pocne da bruji ili zvoni.
![]() ![]() ![]() pozzz [ bakara @ 31.01.2008. 12:42 ] @
hmm...nadam se da je to dovoljno "dobar" razlog...
[ vladd @ 31.01.2008. 13:39 ] @
Bas sam hreo da pitam zasto se to uopste radi??
Mislim da je ekonomicnije da se izbusi rezervoar, i parkira vozilo ![]() Busenje filtera nema smisla, neko ko ce da se bavi protokom vazduha i zvukom, bavice se ozbiljnije, sracunatije. Ko hoce da "prodje" jeftino...neka preskace rucak. Posebno kod dvotaktnih motora, busenje je veliki problem, za rad motora, remeti se protok vazduha, rad celog sistema, a zvuk moze da se "isteruje" na x nacina, najcesce na izduvu. Mada, neko lepo rece "prdava cvaja"...tako da je zvuk najmanje vazan, vec je previse, nepopravlljivo smesan. Za ostale "varijante", ostaje problem nekontrolisanog protoka vazduha, jos ako se otvor napravi posle filtera, eto probllema, ozbiljnih. Pre filtera, otvor ne menja zvuk. Ako nekome treba da "zvoni", postoje razne konzerve, graska, piva...mogu se bezbedno kaciti na branike, da se lepo vuku po asfaltu... Poz. [ RS TURBO @ 31.01.2008. 14:42 ] @
Da kod dvotaktnih nekih motora, a kod nekih cak dobijes sve u + krenuvsi od snage motora,obrtaja,krajnje brzine i starta sto sam ja upravo dobio. To sto ti kazes da se prije filtera ne mijenja zvuk kad se izbuse rupe tu se gadno varas. Ja sam to na scooteru svome uradio i povecali su se obrtaji (kad se stisne gas u pod) za haman 1000 RPM, krajnja brzina se povecala za 5 km/h ( sto je za scooter-a puno i dosta ) pojacao se start i nema onog kad sjedne dvojica da se osjeti da se gusi motor i normalno povecala se za 3 deci potrosnja goriva ali kao sto sam i prije govorio ja na tome ne zalim samo nek bolje ide i zivahnije
![]() ![]() pozzz [Ovu poruku je menjao RS TURBO dana 31.01.2008. u 15:59 GMT+1] [ AstralPro @ 31.01.2008. 17:26 ] @
@RS
Kod mene je na skuteru sasvim drugacije delovalo raskopavanje filtera za vazduh a isto je piaggio samo free 50. Od kad sam slomio unutrasnju pregradu filtera ne moze da ide tj gusi se i nema dobar odnos vazduh/benzin a ne moze se regulisati preko srafa koji za to sluzi tako da cu ipak staviti K&N sportski filter vazduha i vece dizne pa ce se lepse cuti i bolje ici. a kad busite rupe na filteru vazduha na kolima, koliki je precnik te rupe? [ RS TURBO @ 31.01.2008. 17:46 ] @
Precnik moze biti 1 cm i stavis ih manje pa vidis kakav je pa ako nisi zadovoljan onda stavis jo kojuali bolje ti je kupiti sportski filter koji sada nisu skupi oko 15-ak €. Ja sam sebi uzeo prije 2 mjeseca sportski filter PILOT i platio sam ga 15€ i prezadovoljan sam s njim dobar je zvuk i fino izgleda. A to sve zavisi koji je agregat u scootera opet sam rekao da u nekih ima efekta u nekih nema. npr. Peugeot speed fight 2 kad se samo malo otvori poklopac scooter ne moze ni raditi a kamoli ici, a kod mene je dobio i vise nego sto je imao. Ovako na ovim modelima nismo imali problema s tim: Aprilia anjspric, VESPA ET2, gilera runner 50 kubika, aprilia sr 98 godina proizvodnje itd. jos smo radili na par ali se ne sjecam na kojima jer smo to davno radili ali uglavnom na ovim navedenim nije bilo problema. Sto se tice dizne kad odvrnes poklopac gdje ide gas sajla (na kojoj se nalazi klipic i igla na sredini klipa koja ulazi u diznu) imas dole diznu i iglicu koja ide u diznu i kad to rastavis na toj iglici mozes podesavati da ti ulazi vise goriva ili manje u karburator i mozes sam stelati to a ne moras mijenjati diznu nego samo preko toga mozes podesavati a mozes je i skroz skinuti ako je potrebno ali nece biti potrebno samo podesis na njo da dobiva vise goriva ako mu je malo goriva.
pozzz [Ovu poruku je menjao RS TURBO dana 31.01.2008. u 19:04 GMT+1] [ audi80 1.8i @ 31.01.2008. 21:16 ] @
U pravu si Rs turbo, normalno da ce busiti kuciste kome je skup sportski filter poput K&N, pa glavna razlika izmedu obicnog i sportskog zracnog filtera je da sportski pusta vise zraka od obicnog i od kvalitetnijeg je materijala, neki se mogu i prati sto znaci da dugo mogu biti, ali im je cijena npr za mog audija od 100-130KM, kako gdje.
Izvadis katalizator performanse ce biti malo bolje, ali povecace se potrosnja goriva. :) [ AstralPro @ 01.02.2008. 12:00 ] @
@RS - kod mene je dvotaktni free50. Probacu bas sad za vikend da cackam oko dizni i to ali ovaj stari filter vazduha moze u djubre ;)
[ RS TURBO @ 01.02.2008. 12:06 ] @
Pa znam ali evo imas sad po bihacu sprtskih filtera po 28 km (15€) u camcu ih imas tako da ne moras busiti kuciste
![]() pozzz [ audi80 1.8i @ 01.02.2008. 21:01 ] @
De mi Rs Turbo, reci koje su marke ti zracni sportski filteri, uvijek sam ugradivao Boschove standardne 10KM u ASD-eu, cesto tamo dolazim pa da kupim.Kad sam izvadio katalizator na potrosnji nista ne primjetim, ali na startu da, kad dode i kod nas zakon za obavezan katalizator tad cu ga morati staviti, zasad jos necu.Ili su ti filteri kao polusportski, oni su se prodavali samo za Opela, nije bilo za Audije.
[ RS TURBO @ 01.02.2008. 21:19 ] @
Nema ti polusportskog filtera imas samo filter normalni sto ide u kutiju i sportski sto je otvoren. Marka filtera je PILOT i kosta 15€ imas u camcu manji dodu 28 KM (15€) i veci malo 34 km (17€) i oni su univerzalani sportski filteri i mogu se stavlajti na sva auta. Oni se mogu i oprati kad se isprljaju i njihov rok trajanja je oko 4-5 godina.
![]() pozzz [ audi80 1.8i @ 01.02.2008. 21:46 ] @
Hvala rs na informaciji.Mislim da ti nece univerzalni moci na audija, jer je u njega zracni filter ispod ajnsprica, jedino ako je kockasti i dugacak kao standardni, onda ce se moci ugraditi, ako su oni univerzalni otvoreni ti ne, gledao sam u Hrvatskoj za mog filter K&N orginalni za moj motor je preko 100KM.Kolega kad je za opela kupovao filter bio je kako kaze prodavac "polusportski" malo drugacije raden i malo skuplji od standardnog.
[ RS TURBO @ 01.02.2008. 21:56 ] @
Ne znam ja prvi put cujem za polusportski filter
![]() ![]() ![]() pozzz Copyright (C) 2001-2025 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|