Citat:
frigo servis bata: Molim kolege za strucnu pomoc jer ja vise stvarno ne znam sta da radim sa ovim zamrzivacem.Dakle problem je u tome sto nemogu da dobijem temperaturu ispod - 18.Stavio sam motor nov danfos 5,pa zatim 7.5 i maltene isto radi ,tri susaca sam promenio sada sam pogledao kapilaru i ona je ok.tj. prohodna je i nema ni ulja niti prljavstine.E sad ja sam u dilemi i sumnjam da je problem u duzini kapilare,jer je pre nego sto je motor crko vec ranije bio menjan,Neznam ni ko ni kad je to radjeno tako da ne znam da li je taj majstor pre mene odsekao kapilaru suvise.Sta vi mislite o tome?Samo jos nesto da Vam kazem temperatura kondenzatora i susaca su ok(susac mlak kondenzator vruc!!Isparivac od gore prema dole hladan stim sto u donjem delu manje hvata inja nego gore(sanducar je u pitanju)...Pozdrav i hvala unapred...
Vidim dasam zakasnio... al aj da se nadovezem...
Nisi trebo da stavljas 7.5 trebosi plafon 6, 7.5 kompresor to je jako za tu kutiju, i imaces problema sa odredjivanjem kolicine freona i vek trajanja tog kompresora je smanjen moze da bude problematika samo u dve stvari i to problem u kapilari tj. duzini kapilare i delimicnom zacepljenju instalacije.
To tije vrlo gadan kvar ja sam imo nekoliko slucaja al pomaze samo ispiranje tj. pranje instalacije sa R-11 i dobro produvavanje sa azotom, al opet ponavljam dugo ispiranje i dugo produvavanje, ja se setim jednog kvara koji je slican ima sigurno 8-9godina de sam slicno ko ti ostavio jedva je postizo do -22C malosam ustrojio termostat i radio je u opsegu -16 do -19 i pre 2godine je crko dibidus propala izolacija i crko moto-kompresor, inace to mi je od jednog dobrog prijatellja zamrzivac sikciro sam ga i sta sam zateko instalacija je bila fabricki ustrojena na jednom mestu je isparivac tj cev bila malo spljostena i naj gore u delu kako da ga nazovem nije ni sabirac ni risiver aj nek bude kompenzacioni sud za regulisanje kolicine freona to ti se nalazi u izolaciji sa strane kondenzatora kao veliki filter izgleda al je supalj i sta je problem lose postavljen i lose zavaren sjedne strane je vise usla cev a sa druge cev je na varu i fabricki skoro zavarena cev...
To ti kazem jel nisam imo mira ko ni ti sada...
A oce taj problem isto da se manifestuje ako si koristio kineski freon, sporo hladi i prlja instalaci prosle zime sam jedva utrosio bocu kineskog freona...
Da ne pametujem samo da ponovim naj bitnije kod frizidera i zamrzivaca je pranje instalacije i produvavanje i isto vazna stvara ispiranje kondenzatora kako, pre nego sto zavaris filter upali moto-kompresor i dajmu freona a prstom zacepi kondenzator i kad sabije tj. kad utecni freon skloni prst ima da izidje svasta, sagorelo ulje i prljavstina to radi sve dok ne izbacuje cist freon videces po prstu dok ostavlja masnu fleku ima ulja u kondenzatoru.
Jeste da je skuplja metoda al je naj sigurnija...
Isparivac od gore prema dole hladan stim sto u donjem delu manje hvata inja nego gore...
To je normalno topao vazduh je gore a hladan dole i u gornjem delu se vata vise led zbog toplog tj. zbog zarobljenog toplog vazduha, to tije i pravilo u sanducaru na zidovima ima leda samo iznad namirnica...
Neznam kolko sam ti pomogo il odmogo vidim da sam zakasnio sa odgovorom...