|
[ dejanfe @ 11.03.2008. 03:40 ] @
| Imam sansu da nabavim za 2300eur motor suzuki gsxr1100 iz 91,vredi li kupovine,presao 40000km,uljno hladjenje.Sta na njemu treba posebno gledati,koji vitalni delovi su skloni habanju itd.Molim samo ozbiljnije posetioce da diskutuju na ovu temu i eventualno sadasnje vlasnike.Naravno,svesrdna podrska lancie88 je uvek dobrodosla ,pozdrav... |
[ vladd @ 11.03.2008. 13:11 ] @
Tesko da tema postaje tvoje vlasnistvo postovanjem, pa da mozes da biras ko ce sta da kaze, na otvorenom i slobodnom forumu.
I evo ja, kao neko ko nije vlasnik suzukija 1100 mogu odmah da ti kazem, na osnovu tvog pitanja. NEMOJ da kupujes taj motor ako mislis da ga koristis. Mozes da se ubijes na vise drugih, razlicitih nacina.
Ako je za preprodaju, tu je neodlucno, ako se ne razumes, nije pametno...
Mozes da pregledas motor pre kupovine, da saznas malo istoriju, da pregledas zadnji pogon, da li su ublazivaci udara osteceni, od dizanja na zadnji tocak.
Stanje rama, skrivene ogrebotine(menjane poluge kocnice i kvacila) koje ukazuju na padanje ili neke incidente, pukotine na spoju rama i viljuske. Stanje zaptivki amortizera, diskova kocnica, lanca i lancanika.
Zatim vibracije i sam rad motora, ponasanje menjaca..ali za te nijanse je neophodan neko ko suzukija vozi godinama... i ne verujem da moze da preprica sve sitne detalje..moguce da je vozio ispravan motor, pa se nisu pojavile sve moguce bubice..
Poz.
[ lancia88 @ 11.03.2008. 14:42 ] @
Pozdrav,
pridruzicu se i ja preporuci da izbegnes da vozis taj motor. Rec je o dosta teskoj masini, veoma snaznoj ali vec i prilicno staroj i to je kombinacija koja bi zadovoljila nekoga sa neophodnim prethodnim iskustvom i niposto sire od toga. Sto se tice habanja delova ili obracanja paznje prilikom kupovine, tesko da za ovaj model moze biti nekog univerzalnog saveta ali je vec cudna kilometraza koja Ti je prezentovana. Naime, ja godisnje predjem zasigurno 10K+ kilometara i to bez nekih vecih tura i naprezanja jer mi je to prilicno neizvodljivo, a dok sam bio mladji i skroz drugacije poimao voznju, ovu kilometrazu bih bez problema smestio u godinu dana. Ne mora znaciti ali tesko da je to bas prava kilometraza, barem prema nekim prosecnim parametrima.
Naravno, ni cena nije nesto sto bi trebalo da privuce jer se za taj novac moze skroz drugacije postaviti ideja kupovine motora a odmah uz cenu je i kubikaza koja spada u skoro najskuplju kategoriju (stedeces pomalo za registraciju), potrosnja goriva i najopasniji deo - snaga. Njoj ces tesko bez prethodnog iskustva odoleti i tu stavku treba najozbiljnije shvatiti.
[ dejanfe @ 11.03.2008. 18:36 ] @
Pozdrav za moderatore,u vecini odgovora slazem se sa vama,motor je stari,tezak preko 200 kg,sa sumljivom kilometrazom,hm...Mac sa dve ostrice,uostalom kad bih uzimao od proverenog coveka onda ok,ali od preprodavaca.....
Ali sva ta njegova snaga i robusan izgled,popularni naziv uljara i performanse gde retko koji danasnji model moze da parira sa njim na 400m su za respekt.E kad bih smo mi bili nemacka gde odes ko covek i odes pokazes prstom hocu ovaj,a lova simbolicna,pusti snovi...Ne gine se meni jos,Pozdrav
[ palomas @ 11.03.2008. 20:51 ] @
Suzuki GSX-R 1100 - 145 KS/10.000 rp, 116 Nm/9.000 rp, težina 226 kg, zračno/uljno hlađenje, 1127 cc, 4 redna cilindra, DOHC 16 ventila,
Za sigurnu vožnju ovako nečeg kao prvo treba dovoljno afiniteta, i jako jako puno iskustva i prakse u vožnji na slabijim sportskim motorima. Taj motor razvija snagu kao dva današnja solidna automobila, a težina svega nešto preko 200 kg. To je katapult u doslovnom smislu riječi, ali i troši valjda kao dva današnja auta...
Možda u tome leži dio tajne što ima "tako malo" km?
[ Zarko Silic @ 11.03.2008. 21:23 ] @
Motor koji spominjes je jedan od najuspelijih Suzukia (i ne samo Suzukia) ikada napravljenih.
Ako se pazi, prelazi enormne kilometraze i ako nije karamboliran tesko da ga iko moze sahraniti.
Ide odlicno. Ne trosi previse (oko 8). Odlicno se kontrolise, a veza sa drumom je neposredna. Danak je nesto tvrdje ogibljenje i potreba za cescim pauzama.
Postoje odlicno ocuvani primerci za male pare. Preporucio bih CH pojacu.
Ovaj motor (750) sam vozio jedno vreme i ocenio ga cistom peticom.
Uvek je suv i ne sme da “flisuje”.
Uljara je zakon!
P.S.
Citat: vladd: NEMOJ da kupujes taj motor ako mislis da ga koristis. Mozes da se ubijes na vise drugih, razlicitih nacina.
Moze,
mnogi su se udavili. Sto ne znaci da se ne treba kupati.
[ vladd @ 11.03.2008. 21:37 ] @
Za pocetnika 1100 ccm, 200 i plus kg, i 150 ks na tvrdom motoru, je direktno "kupanje" preko Lamansa. Bolje da se brcka u plicaku sa nekim R6, nije ni mali ni veliki, registracija nije kao za veliki auto, mada i tu preporuku dajem sa rezervom...brzina je..ipak..
Prosle godine se udavilo cetvoro, a na motoru dvadesetoro nije imalo srecu....ni ova sezona nije sjajno pocela...
Poz.
[ lancia88 @ 11.03.2008. 21:37 ] @
Pozdrav,
Citat: zarsilic: .......
Moze,
mnogi su se udavili. Sto ne znaci da se ne treba kupati.
Vladd je asocirao na neiskustvo i preteranu snagu i sve ostalo sto ide uz to, Dejanfe je u potrazi za svojim prvim ozbiljnijim motorom uglavnom na drugoj aktuelnoj temi, te otud i ovako stroga preporuka. Dakle, nije generalno vec ciljano a proisteklo iz nekih drugih aktuelnih diskusija.
Uzgred, nisam bas ubedjen da iti jedan ovako star 1100GSXR trosi prosecno tih 8 litara ali i to je previse u svakom slucaju...naravno, osim ako nije varijanta za poziranje na kratkim i retkim relacijama pa da pet-sest rezervoara pokriju celu sezonu, u tom slucaju ni 10 litara nije previse za zadovoljstvo koje moze da se dozivi sa njim.
[ Zarko Silic @ 11.03.2008. 21:53 ] @
Ovaj motor nije za ture. 10k km godisnje je puno za vozikanje na njemu.
On se ne vozika vec lozi. U open varijanti (replika na fotki) sa 150 PS na tocku, do 250, ostavlja sve nove serijske iza sebe.
8L je prosecna potrosnja za dobro podesen i ispravan. Nije slozen (kao Honda) i mnogi majstori ga vole. Lako i jednostavno se servisira. Nije skup za odrzavanje jer se ne kvari. Cak i auspuh je dozivotan.
Prihvatam samo cinjenicu da nije za pocetnika. Jer stvarno nije. Zahteva odredjeno vreme navikavanja, ali kad se naviknes svaki drugi ti deluje jadno.
Citat: vladd: Prosle godine se udavilo cetvoro, a na motoru dvadesetoro nije imalo srecu....ni ova sezona nije sjajno pocela...
Motor nije za svakoga.
[ lancia88 @ 11.03.2008. 22:02 ] @
Pozdrav,
he, he, imam drugara iz NS, vozi isti motor kao dvojica iz Temerina (verujem da ces iz ovoga znati o cemu se radi jer takvih, valjda, sveukupno u Srbiji ima 6 komada i tri tu koncentrisana), koji je samo prosle godine presao 34K kilometara....:)
[ Zarko Silic @ 11.03.2008. 22:06 ] @
750 ili 1100?
Ima ih vise, samo ne idu na susrete.
[ dejanfe @ 11.03.2008. 22:41 ] @
Pozdrav za Zarka,i Lanciu88,
drago mi jesto se javio neko ko ima ovakvu makinu,od njegovog zvuka jezi se kosa na glavi-kod slusalaca.
Model koji je postavio zarko je iz 88,89 godine ako se ne varam,ja sam doduse naleteo na neki malo ruzniji...
Zarko,hajde podeli sa nama jos neke pojedinosti oko odrzavanja,servisa,potrosnih delova itd.
pozdrav...
PS.zarko,sta je ch pojaca
[ Zarko Silic @ 11.03.2008. 23:10 ] @
CH pojaca je greska u kucanju. Treba CH pijaca tj. odnosi se na Svajcarsko trziste.
92. godiste je.
Video sam vrlo lepih i dobro ocuvanih primeraka donesenim iz ove zemlje. Jedan od tih je i ovaj moj sa fotke. Bio je gotovo bez ogrebotine sa 25.000 km (stvarnih).
Video sam i druge modele sa CH pijace i svi su solidni. Nisu skupi za ono u kakvom su stanju.
Potrosnja nije velika. Nisam siguran da i ovi novi manje trose.
Zvuk je originalni. Na leru malo cavrlja a kad dodas gas postaje onaj pravi. Auspuh je extra kvalitetan. Mozda bi sa Akrapovicem dobio jos koji konj, ali mu je original bolji (i lepsi zvuk i lepsi izgled; stvar ukusa).
Cena odrzavanja je minimalna. Samo potrosni materijal. Registracija je najobicnija pljacka. Za par letnjih meseci se mora izdvojiti pozamasna suma. Narocito je za 1100ccm prevelika taksa. Bezobrazluk.
Citat: lancia88: koji je samo prosle godine presao 34K kilometara....:)
Ako je istina, svaka cast. Na GSXRu, 34.000 km za sezonu je samo za gvozdena jaja.
[Ovu poruku je menjao vladd dana 12.03.2008. u 01:31 GMT+1]
[ lancia88 @ 12.03.2008. 08:55 ] @
Pozdrav,
nije Zarko "cucavac" nego custom u pitanju, mislio sam da ces se setiti da je rec o Wild Staru jer je bas specifican i za Temerin i NS....a na R-u toliku kilometrazu?
Bilo bi bolno u svakom slucaju :)
Zanimljivost iz Vojvodine po pitanju GSXR1100 i varijacija na temu:
"GSX-R 1100 + 85mm klip + TURBO + NITRO = minimum 460 Ks SUPERSTREET!" iz potpisa clana MK Cobra iz Ade, kilometraze uzasno male, voza se prakticno samo potez i tera se na prikolici......bice verovatno i ove godine na Sajmu u NS izlozen.
@dejanfe, eto da vidis dokle se dogura sa odlicnom osnovom ali i da razmislis ima li smisla da pocetnik uopste razmislja o ovako necemu.
[ Zarko Silic @ 12.03.2008. 09:50 ] @
Citat: lancia88:nije Zarko "cucavac" nego custom u pitanju, mislio sam da ces se setiti da je rec o Wild Staru jer je bas specifican i za Temerin i NS...
Znam. Prvu opekotinu na desnoj nozi i pelcer za Wild je zaradio na mom Drag Star Casiku jos 98-e. On i zimi vozi. I u magli .
Citat: lancia88: "GSX-R 1100 + 85mm klip + TURBO + NITRO = minimum 460 Ks SUPERSTREET!"
Nije ni prvi ni jedini. Postoji par V-max-ova preradjenih na preko 300PS koji se normalno voze.
(Canak jednog dobro poznaje )
Kroz istoriju motociklizma i motora uopste ponosno se "provlacilo" i do danas zive nekoliko zaista uspesnih modela. Jedan od njih je i spomenuti GSXR iz generacije 89-93. Svakako tu spada i V-max i Kava iz iste generacije i niz drugih modela razlicitih proizvodjaca. Za pojedine egzo modele iz Harli familije ovo nije nista neobicno, ali za Japance jeste. Upravo je to razlog moje reakcije na ovoj temi i svaki put, ako budem u prilici, i ako se spomene poneka moto legenda koja zasluzuje koju rec, nesto cu napisati.
Citat: zarsilic: [Ovu poruku je menjao vladd dana 12.03.2008. u 01:31 GMT+1]
Ime poznatog pioira srbijanske takse za motocikle koji se voze samo par letnjih meseci nije trebalo brisati.
Mlade narastaje koji mozda ne znaju, ili one koji su zaboravili, treba ponekad podsetiti. Osim toga ne kosi se ni sa jednom tackom ES statuta.
[ vladd @ 12.03.2008. 10:28 ] @
Motori se smatraju luksuzom, narocito u toj kubikazi i takve namene. Za njih je taksa uvecana na celoj civilizovanoj planeti. Ne kosi se sa striktnim pravilima foruma, ali ja sam nekako raznezen kada citam i pisem o motorima, i mogu da prihvatim i imena nekih politicara koji su takodje zaludjeni motorima, ali pominjanje nekoga ko nikakve veze nema sa temom, vec sa birokratijom, deluje mi kao jak pad u nivou diskusije, a meni licno, kao da mi je neko kinuo u lice sa punim ustima sarme..
Mladjarija ovde neka se informise o uljari, a ne o....
Poz...
[ lancia88 @ 12.03.2008. 13:04 ] @
Pozdrav,
he, he, eto - svet zaista nije bas tako mali, pretpostavka da ces ipak prepoznati o kome se radi je bila tacna na kraju.
U svakom slucaju, stagod i kakogod mi mislili o GSXR familiji motora, za pocetnika definitivno nije a za iskusnije je da najpre razmisle pa onda se i odluce da sebi priuste jedno luksuznije zadovoljstvo ukoliko to i posle, recimo cene registracije, i dalje zele.
[ dejanfe @ 12.03.2008. 18:10 ] @
Pozdrav za moderatore,vidim da vam nesto nije jasno.
Naime,uopste ne diskutujete sa pocetnikom tj.sa mnom Dejan28,vec sa istinskim motoristom u srcu koji sa ogranicenim budzetom od par hiljada eura koji trazi najbolju soluciju za sebe.
To sto dobronamerno prihvatam savete lancie88,ne znaci da nista ne znam,da sam mladjarija sto se informise o uljari ili vec sta...
Vladdo,ti kad si bio mladjarija nisi ni znao sta je uljara,nego si pretpostavljam vozio poniku i igrao klikere....
Evo banalnog primera -1983 moj otac,bajker,koji nije samo vozio motore,nego ih sastavljao iz delova/rashodovane/NSUpretisi,max,xoreksi,puhovi,i ko zna sta sve nije vozio, stavi sina tj.mene na poni exrpesa i kaze teraj,ja onako mali obicem jedan krug okolo naselja pa gledam da idem sto sporije kako bi me uhvatio sa sve motorom....
Gospodo,vecina vas,u ovim godinama ,uz duzno postovanje, niste znali ni sta je bicikla a kamoli poni expres...
Dakle,imajte malo vise obzira prema dobronamernim forumasima koji hoce sa svima rado podeliti misljenje i doci do najbolje varijante resenja za svoj trenutni problem,osim ako je ovaj forum namenjen samo za pocetnike koji hoce nesto da saznaju sto ste mislili da je moj slucaj....
Pozdrav....
[Ovu poruku je menjao dejanfe dana 12.03.2008. u 19:21 GMT+1]
[ lancia88 @ 12.03.2008. 19:28 ] @
Pozdrav,
ja se izvinjavam ako sam necim uspeo da Ti uvredim godine, nije mi bila namera. Uzgred, pogresne si godine naveo ili si uzeo pogresne ljude za primer, ali nesto se nece sloziti oko godina, ponika i motora kada smo mi bar u pitanju.
Svaki savet je zaista bio dobronameran, isuvise sam se nagledao negativnih stvari a da bih zatvarao oci makar i pred mogucnoscu da se nekome nesto desi na motoru na sta je mogao biti upozoren.
U svakom slucaju, ako je lakse tako, preskoci deo oko toga da li si pocetnik ili ne i probaj da ostatak iznesenih misljenja upotrebis u svojoj odluci kupiti ili ne. Tek tada nasi saveti i misljenja mogu imati smisla i svi bismo trebali biti zadovoljni.
Obzirom da nisi neupucen u motore, zgodno bi bilo i da razmislis o svojim afinitetima jer R motori su ipak motori za neku brzu ali relativno kratku voznju, ako mislis da putujes tu bi moralo nesto drugo da se uzima u obzir. Dakle, definises za sta bi najvise koristio motor i time ces najbolje da zastitis svoja budzetska ogranicenja i kupices najpogodniju masinu.
[ vladd @ 12.03.2008. 20:50 ] @
dejanfe:
"..Gospodo,vecina vas,u ovim godinama ,uz duzno postovanje, niste znali ni sta je bicikla a kamoli poni expres..."
Ne razumem sta si hteo da kazes, i cemu bi sluzila tvoja poruka, i odakle ti , u sustini pravo na takav pausalni komentar. Nismo se svi predstavili, mada lancia88 i ne mora nesto da se predstavlja, vidjeni je bajker u toj populaciji, ali me zanima takva preslobodna procena.
Dobio si savete za pocetnicko pitanje, a da li si iskusan bajker, to nikoga nije zanimalo.
Pride, ako je neko u nekim ozbiljnim godinama, i nastupa veselo i napaljeno prema jako ozbiljnom motoru, kojeg voze prekaljeni bajkeri, i to nam, nazalost, izgleda neozbiljno.
Posebno je neozbiljno, sa budzetom od 2000 evra, razmatrati motor, kome je cena za nijansu veca, a registracija i prenos jos 400€
Znaci, gsxr je preozbiljan motor, da bi se o njemu tako olako razmisljalo, i ponasalo prema njemu, kao da je lagano vozilo, zamalo bicikl, bez zahteva svih vrsta.
Naravno, primi izvinjenje ako smo te sa necim uvredili...
Poz.
[ dejanfe @ 12.03.2008. 21:21 ] @
Pozdrav za moderatore,prihvatam sve ako je bilo dobronamerno...
U mom slucaju,izgleda ce mi prelazna varijanta biti neki novi kinez,ne zbog kubikaze,vec zbog broja predjenih kilometara i uzivanja za skoro dvostruko manje para....pa i te registracije,ipak je to samo nekoliko meseci voznje,pa onda garaza.
Pozdrav,Dejan28
[ vladd @ 12.03.2008. 21:28 ] @
Ma jasno, ja da imam garazu, uzeo bih gxr-a, ali bih mogao i da potpisem da ga ne bih vozio..pa bar ne duze od nekoliko metara. Mazio bih ga i pazio, i zvao djole, i stajao bi radje u sobi:), nego na ulici.
Jednostavno, prevelika pauza, a pride nemam vise zglobove za rvanje sa azdajom, a ni osigurac u glavi, da bih sebi garantovao da nece biti odvrtanja rucice...
Zato merkam jeftini kruzer, koji ne zeli da ide preko 100-120..
Poz.
[ franem @ 19.03.2015. 23:10 ] @
Bok citao sam vase komentare .sa vecinom se slazem.uglavnom ja sam vlasnik gsxr 1100 vec duze vrijeme prije sam imao druge modele.iman 23 god i moje misljenje.ako nisi cist u glavi ozbiljan i stalozen taj motor ne kupuj.jer to je nesto predivlje za vozaca sa iskustvom a kamoli ne za pocetnika.oni koji ne vjeruju taj motor od dvadeset god se dan danas moze mjeriti sa najnovijim generacijama motora.problem koji on ima su kocnice nissis il oznaka nssn te kocnice su u ono vrijeme ka bile najbolje al to nije istina nssn je dobio tada licencu.uglavnom klista pasu od novijih suzukija npr.. tokico itd druga stvar.nakon dvadeset god starosti potrebno je rezervar plastificirati jer karburatore i membrane unistava jer rezervar je zeljezni pa korozira.uglavnom motor je prejak i uz neke male preformanse i dodatke da se srediti da bude ekstra.ja san svoga ustela u svakom pogledu .al taj motor trazi novca ja ga ne reg jer policiji ne stajem al veliki novac potrosim na gume kocnice itd servise membrane .mikuni karburator je najpogdjeniji za njega kad je motor ustelan omjer zraka i goriva kakav treba bit motor trosi premalo.sa akrapovicem i jos nekim detaljima na mjerenju moj suzuki ima 176 ks .malo previse .ko god me je vidija sa tim motorom pogotovo stariji bajkeri rekli su mi.sinko prodaj to ca .sto znaci ako prijatelju nisi vozac dobar taj motor triba postivati.a sta se tice tih svercera nisu bitni km sta pisu nego kako radi .i koliko je potrosen motor u posljednjih dvadeset godina.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|