|
[ Dacha PN @ 13.03.2008. 22:44 ] @
| Ljudi hajde da napravimo poredjenje izmedju tri proizvodjaca i tri modela:
1. Audi 100, 90.god. 2000ccm (116hp), 5 cilindara, ravna brava (model pre C4), Cena: od 2500-3000 eura;
2. BMW 520 (24V),90.god, 2000ccm (150hp), 6 cilindara, cena od 3500-4000 eura;
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=31141
3. Mercedes 124 200e, 90.god, 2000ccm (118hp), 4 cilindra, cena: od 4000-4500 eura;
http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=64361
Naravno sve tri varijante sa plinom.
Hajde da napravimo celokupno poredjenje ova tri modela ukljucujuci performanse, udobnost, kvalitet izrade, trajnost, cena odrzavanja i eksploatacije... i izvedemo zakljucak koji model pruza najvise za novac koji kosta??? |
[ vladd @ 14.03.2008. 00:25 ] @
Nedostaje "Zame kontant", i ford T u spisku.
Te skalamerije treba da zagaze u istoriju, i nema nikakve potrebe da forsiramo imidz nepotrebnih, rauboovanih limuzincina, bez euro -ekoloskih, a posebno bezbednosnih standarda. Ili mozda neko "odusevljenje"??
I na sta bi licila prica o "trajnosti", vec su trajali 18 godina, da neko ne ocekuje ponovljeni rezultat??
2009-a godina ce biti katastrofa za vlasnike dotocnih "legendi", a 2010-a je kraj price. Sprema se zabrana koriscenja tehnicki neispravnih vozila, sto objektivno i jesu, za pojedine sadasnje bezbednosne norme.
Poz.
[ Dacha PN @ 14.03.2008. 11:51 ] @
Pa dobro kazi mi brale gde ti zivis??? Mozda ti zivis u Holandiji ili Svajcarskoj pa se tamo voze automobili starosti do 5 godina… Ovo je sine Srbija a ovde je prosecna starost automobila skoro 20 godina. Pa vise od 50% Sribije vozi automobile starije od 18 godina i sada ispade da ja postavljam temu o nekim prastarim automobilima koje vise ne treba da se voze??? Znaci treba samo raspravljati o novim automobilima koji vozi 10% Srbije a ostale ko sisa… (sirotinju niko ne zarezuje…). Mislim stvarno nije u redu. Slazem se ja da su to relativno stari automobili ali sta da se radi takva je nasa realnost, svaki Srbin bi voleo da vozi novog Mercedesa ali brale prosecan Srbin jedva skrpi i za ovaj od 20 gidina a kamoli za nov…
A sto se tice ispravnosti ako taj jedan Audi, Mecedes ili BMW iz 90.god. ne moze proci tehnicki onda nece proci ni nov jugo i onda ce 80% Srbije ici peske od kako si rekao 2009.god.
[ Miroslav Jeftić @ 14.03.2008. 12:26 ] @
Nisam siguran koliko ćeš se usrećiti koji god od ta tri da odabereš, ali samo bih dodao da uporedni test, kako si ga nazvao je imao smisla samo kad su sva ta tri bila nova, tj. sa 0km. Sad posle 18 godina je svaki primerak svakog od pomenutih modela priča za sebe i tako bih i kupovao, ako si već prelomio da uzmeš. Odnosno svaki od od pomenutih može biti i krš i solidna kupovina u zavisnosti koliko je prešao, kako je održavan, u kakvom je stanju, itd. Tako da ne bih favorizovao/otpisivao nijedan unapred, već isključivo išao na to da je najbolji onaj koji je od ta tri u najboljem stanju, a od onih koje nađeš u oglasima.
[ vladd @ 14.03.2008. 13:11 ] @
Citat: Dacha PN: Pa dobro kazi mi brale gde ti zivis??? Mozda ti zivis u Holandiji ili Svajcarskoj pa se tamo voze automobili starosti do 5 godina… Ovo je sine Srbija a ovde je prosecna starost automobila skoro 20 godina. Pa vise od 50% Sribije vozi automobile starije od 18 godina i sada ispade da ja postavljam temu o nekim prastarim automobilima koje vise ne treba da se voze??? Znaci treba samo raspravljati o novim automobilima koji vozi 10% Srbije a ostale ko sisa… (sirotinju niko ne zarezuje…). Mislim stvarno nije u redu. Slazem se ja da su to relativno stari automobili ali sta da se radi takva je nasa realnost, svaki Srbin bi voleo da vozi novog Mercedesa ali brale prosecan Srbin jedva skrpi i za ovaj od 20 gidina a kamoli za nov…
A sto se tice ispravnosti ako taj jedan Audi, Mecedes ili BMW iz 90.god. ne moze proci tehnicki onda nece proci ni nov jugo i onda ce 80% Srbije ici peske od kako si rekao 2009.god.
Zamolio bih da ne zalazimo u plitke detinjaste price, "ko gde zivi"...valjda smo bar punoletni...
Da citiram, da bi sam ponovo procitao...i mozda promislio, analizirao..ali ipak da pomognem.
O kojoj ti sirotinji pricas, i kakav je mentalitet doticne sirotinje o kojoj ti pricas. Velika usta a mali zeludac. Zelja za limuzinom od 5 metara sa malo para u dzepu...i sa jos manje para za odrzavanje krsa u nekakvom stanju.
I sam vozim punoletan auto, nije nijedan sa spiska, ali je bolji od sva tri, osim ako neko ima zacrtanu ikonu u glavi da je BMW bog, ili bar appostol, pa je vrhunski auto za danasnje potrebe bez skoro ikakve opreme, konfora ...eto zove se velicanstveno, daje imidz prgavog vlasnika, nedostaje kajla...sta li...
I dobro znam koliko me kosta odrzavanje starca u zivotu...i koliko bi me kostalo, da ga odrzavam u velikom servisu, i izbegavam da idem van grada sa istim..
O sirotinji o kojoj ti pricas, imam dva stava. Ili mogu da kupe, za slicne pare i maleni kredit novog Yuga, daciu..i sl, sigurno im je jeftinije, i za odrzavanje i za registraciju ako vec forsiraju imidz "sirotana"
Ili da se ne pojavljuju u sabracaju..
Ovako "lecimo" patolosku zelju samozvanih "sirotana", da zamoce zadnjicu u "ime" i "imidz", po cenu ugrozavanja bezbednosti saobracaja, i to ne zato sto su ta vozila nebezbedna, vec je nebezbedan patoloski mentalitet koji bi da se puvaka, a da ne ulaze nista u odrzavanje istih...praksa je pokazala, ukljucujuci i neke postove, za izrazenom zeljom da odrzavanje ne kosta nista...ili minimum minimuma.
Zbog necijeg mentaliteta, gube se zivoti, i ugrozeni su zivoti svih ostalih ucesnika.
Pricu, koja zagovara doticni mentalitet, uvek cu komentarisati negativno. Jako je mali broj ljudi, manji nego onih sposobnih da kupe nova kola, koji mogu da imaju, samoodrzavaju takve oldtajmere, da bi to bila "pametna prica" za bilo koga..nisu svi automehanicari, niti mora da ih zanima restauracija..
Poz.
P.S. dovoljno sam mator, da i poznajem neke "dezurne kmezavce", koji voze krseve(grebu se za polovne svecice), grebu se za cigarete, oblace se dronjavo, kupuju hleb od juce, kukaju svakodnevno svakog sata da nemaju para...jedan je kupio kucu za 100k€, drugi splav, treci zaceprljio pasaricu...i dalje kukaju, samo imaju novu publiku, mene izbegavaju...a imaju preko 55god...nisu studentarija...ali vezbaju DUUGO
Imena i telefone mogu da posaljem na PP..... ..da ih upoznate
I u TAKVOJ zemlji zivim...sa TAKVIM "sirotanima"..
[Ovu poruku je menjao vladd dana 14.03.2008. u 14:23 GMT+1]
[ Ivan Dimkovic @ 14.03.2008. 13:54 ] @
Citat:
Pa dobro kazi mi brale gde ti zivis??? Mozda ti zivis u Holandiji ili Svajcarskoj pa se tamo voze automobili starosti do 5 godina…
Problem je lepo opisao Miroslav - ne mozes porediti automobile stare 20 godina jer je svaki prica za sebe, moze biti totalni krs - a moze biti i jako lepo ocuvan, sve zavisi od vlasnika a nista od marke samog auta jer su i BMW i Audi i Mercedes poprilicno OK sto se kvaliteta tice.
Ako vec kupujes auto star 20 godina ne pomaze ti stav "bmw od pre 20 godina je bolji od audi-ja od pre 20 godina", vec da vidis kako izgleda, koliko je presao, kako je odrzavan, ispravnost i da li je sve na mestu...
Sve ostalo su klasicne kafansko lovacke price i naglabanja.
Moram da se slozim sa vladd-om - kupiti auto star 20 godina zato sto je "Nemac", umesto novog manjeg auta koji nije nuzno "Nemac" je vrlo vrlo losa kupovina - ali, dobro, to je vec stvar ukusa i licnih zelja.
Kad Srbija bude uvela za par godina potpuno EU pravila i stroge tehnicke preglede neophodne za registraciju, nece biti takvih dvoumljenja osim ako nisi vrlo bogat - cak i Nemci voze japance i korejance umesto prastarih nemackih automobila da ih ne bi bolela glava od TUV-a, cak je dugo vremena bila popularna nalepnica na matorim krsevima "Zajedno smo - dok nas TUV ne razdvoji" :)
[ boccio @ 14.03.2008. 13:58 ] @
Citat: Dacha PN: i sada ispade da ja postavljam temu o nekim prastarim automobilima koje vise ne treba da se voze???
ovaaaj.... da :)
[ Mensur Sabic @ 19.07.2008. 03:37 ] @
Rijetko imam vremena da se javljam na forumima jedino ovako u prolazu,ali odvojit cu malo vremena da iznesem svoje misljenje a znam da mlade generacije ovo nece razumijet ali zivot je pred njima i oni ce ga zivjet zajedno sa vozilima koji su im uvalili daleko skolovaniji ljudi u marketingu raznih kompanija ali ne ulazim u to.
Imao sam Audija 200 quatro turbo 20v 220ps bez cipa i veoma malo zica presao pola miliona,popustila kompresija,propisala turbina ali karoserija i vjesanje bi uspijela poderati jos jedan isti motor.Lim ti je na tim serijama bio pocincan znaci nemoj ga razbijati i zaboravi na koroziju.
BMW nisam nikad imao niti me privlaci jer te aute vozi jedan poseban milje ljudi u koje ja ne pripadam,jednostavno ga ne poznajem.BMW motocikl da npr.R80GS verzija Paris dakar enduro.
A o Mercedesu ne znam sta da ti kazm ali te serije nema lose.Volio bi videjet idiota koji je tom autu unistio motor ispod miliona.On ima jedino lose rijesene selen blokove na zadnjoj osovini ali zamijenis ih svako 3 godine i miran si.Ja sam tu seriju vozio 7 godina kupio ga ga u njemackoj sa 280.000 E230.Prva zamijena dijela je bila tek na 450.000 otisli hidro podizaci.Komad 6 eura.Vozio ga do 670.000 prodao ga i dan danas vozi ali ima 1.150.000 i zanimljivo jos ne dimi i ne trosi ulje.Kakve ima gumice na ventilima da mu j***s mater kad su to izdrzali.Sad imam 123 84 godiste jos malo pa 800.000 ali malo cu poradit na limariji i vozim se sa njim od tacke A do tacke B i nikad me nije ostavio.A bio je u Spaniji Francuskoj Holandiji A ove susjede oko nas da ne nabrajam.Zadnji model E klase 124 je napravljen 95 godine.Ako uspijes naci tu seriju ali sa motorom E230 mislim da ces se vjencati sa njim i imati ga dok ti ne dosadi ali nece stati.Ima ljudi koji znaju sta se jos moze voziti i uzivati u tom autu jer smo od onih kojima nisu uspijeli isprati mozak ali ovo su takve teme o kojima bi se danima moglo raspravljati i da im nikad nema kraja.Sve ovo govorim iz iskustva jer svaki dan se susrecem sa sa novim modelima u koje mnogi gastarbajteri nece uvaliti dupe i prodavati maglu ako je to shatl.Mislim iskljucivo na Mercedes serije npr C,E,S,CL,SL,CLK,SLK i zadnja igracka koju sam vozio neki dan je SLK 55 AMG pa to je cudo tehnike ali sam stekao dojam da kad sjedne covjek u to cudo tehnike treba u jednom dzepu imati mobitel na pretplatu koji radi u svim mrezama i 500 eura u drugom dzepu jer kad podjes od tacke A moze ti trebati mobitel da pozoves ovlasteni servis a sa onih 500 eura putuj kuci po pare da platis taj servis.Pa sad ko voli nek izvoli jer kad bi rekao da je auto od 5000€ bolji od ovog koji kosta preko 50.000 sam sebe nebi mogao shvatiti sta pricam ali ja cu se voziti jos svog oldtimera netreba mi mobitel u dzepu. U servisu sam bio jednom isao po pumpu za benzin cini mi se prije 5 godina i normalno da ja kao klijent nisam zanimljiv Mercedesu i meni to nije uopce krivo ali mi grize jetru kad mi nekakav balavac u salonima i sajmovima ufurano prica kako ta nova smeca e pa boze moj jos samo ne govore dobro jutro,ali on nema pojma kako je stajati sa otvorenom haubom pored autoputa na kakvoj cistini a gore visoko a dole tvrdo.I sto je zanimljivo u takvim trenucima je obicno hladno i kisa pada I tad naidje deda sa 124 cudi se i ode dalje do tacke B. E tad neka netko objasni dedi kako je njegov auto bolji,moderniji ima Pro-sefe kontrolu ABS,Airmatic,ASR,SBC,4matic ma vuce uz nebo jos kad ukljucis GPS navigira te na mjesec.Ma ima sve ali mu neka zica izgubila stik i ovi ce to decki iz servisa resiti samo dok dodju.
Pa momce moj nemoras biti deda ali nadji 124 230E ugradi plin(jer sa LPG ulazis u sve zelene zone u svim gradovima EU i na tehnickom taj motor nema stetnih gasova)i nagledat ces se ovih shatlova pored puta i kako njihove vjerne sluge drze mobitel u ruci.Ali samo kazem neka im je sa srecom i naka se jave svi vlasnici tih novi auta kad budu stari kao ova tri modela sto si gore naveo ali tek onda kad naprave milion.
[ tdusko @ 20.07.2008. 09:23 ] @
Citat:
Rijetko imam vremena da se javljam na forumima jedino ovako u prolazu,ali odvojit cu malo vremena da iznesem svoje misljenje a znam da mlade generacije ovo nece razumijet ali zivot je pred njima i oni ce ga zivjet zajedno sa vozilima koji su im uvalili daleko skolovaniji ljudi u marketingu raznih kompanija ali ne ulazim u to.
Imao sam Audija 200 quatro turbo 20v 220ps bez cipa i veoma malo zica presao pola miliona,popustila kompresija,propisala turbina ali karoserija i vjesanje bi uspijela poderati jos jedan isti motor.Lim ti je na tim serijama bio pocincan znaci nemoj ga razbijati i zaboravi na koroziju.
BMW nisam nikad imao niti me privlaci jer te aute vozi jedan poseban milje ljudi u koje ja ne pripadam,jednostavno ga ne poznajem.BMW motocikl da npr.R80GS verzija Paris dakar enduro.
A o Mercedesu ne znam sta da ti kazm ali te serije nema lose.Volio bi videjet idiota koji je tom autu unistio motor ispod miliona.On ima jedino lose rijesene selen blokove na zadnjoj osovini ali zamijenis ih svako 3 godine i miran si.Ja sam tu seriju vozio 7 godina kupio ga ga u njemackoj sa 280.000 E230.Prva zamijena dijela je bila tek na 450.000 otisli hidro podizaci.Komad 6 eura.Vozio ga do 670.000 prodao ga i dan danas vozi ali ima 1.150.000 i zanimljivo jos ne dimi i ne trosi ulje.Kakve ima gumice na ventilima da mu j***s mater kad su to izdrzali.Sad imam 123 84 godiste jos malo pa 800.000 ali malo cu poradit na limariji i vozim se sa njim od tacke A do tacke B i nikad me nije ostavio.A bio je u Spaniji Francuskoj Holandiji A ove susjede oko nas da ne nabrajam.Zadnji model E klase 124 je napravljen 95 godine.Ako uspijes naci tu seriju ali sa motorom E230 mislim da ces se vjencati sa njim i imati ga dok ti ne dosadi ali nece stati.Ima ljudi koji znaju sta se jos moze voziti i uzivati u tom autu jer smo od onih kojima nisu uspijeli isprati mozak ali ovo su takve teme o kojima bi se danima moglo raspravljati i da im nikad nema kraja.Sve ovo govorim iz iskustva jer svaki dan se susrecem sa sa novim modelima u koje mnogi gastarbajteri nece uvaliti dupe i prodavati maglu ako je to shatl.Mislim iskljucivo na Mercedes serije npr C,E,S,CL,SL,CLK,SLK i zadnja igracka koju sam vozio neki dan je SLK 55 AMG pa to je cudo tehnike ali sam stekao dojam da kad sjedne covjek u to cudo tehnike treba u jednom dzepu imati mobitel na pretplatu koji radi u svim mrezama i 500 eura u drugom dzepu jer kad podjes od tacke A moze ti trebati mobitel da pozoves ovlasteni servis a sa onih 500 eura putuj kuci po pare da platis taj servis.Pa sad ko voli nek izvoli jer kad bi rekao da je auto od 5000€ bolji od ovog koji kosta preko 50.000 sam sebe nebi mogao shvatiti sta pricam ali ja cu se voziti jos svog oldtimera netreba mi mobitel u dzepu. U servisu sam bio jednom isao po pumpu za benzin cini mi se prije 5 godina i normalno da ja kao klijent nisam zanimljiv Mercedesu i meni to nije uopce krivo ali mi grize jetru kad mi nekakav balavac u salonima i sajmovima ufurano prica kako ta nova smeca e pa boze moj jos samo ne govore dobro jutro,ali on nema pojma kako je stajati sa otvorenom haubom pored autoputa na kakvoj cistini a gore visoko a dole tvrdo.I sto je zanimljivo u takvim trenucima je obicno hladno i kisa pada I tad naidje deda sa 124 cudi se i ode dalje do tacke B. E tad neka netko objasni dedi kako je njegov auto bolji,moderniji ima Pro-sefe kontrolu ABS,Airmatic,ASR,SBC,4matic ma vuce uz nebo jos kad ukljucis GPS navigira te na mjesec.Ma ima sve ali mu neka zica izgubila stik i ovi ce to decki iz servisa resiti samo dok dodju.
Pa momce moj nemoras biti deda ali nadji 124 230E ugradi plin(jer sa LPG ulazis u sve zelene zone u svim gradovima EU i na tehnickom taj motor nema stetnih gasova)i nagledat ces se ovih shatlova pored puta i kako njihove vjerne sluge drze mobitel u ruci.Ali samo kazem neka im je sa srecom i naka se jave svi vlasnici tih novi auta kad budu stari kao ova tri modela sto si gore naveo ali tek onda kad naprave milion.
RESPECT !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Potpisujem svaku rec iz ovog posta
[ Dacha PN @ 20.07.2008. 15:25 ] @
Hvalim te boze da se konacno neko dobro razume u aute i drago mi je Mensur sto si se javio.
Ova tri modela jesu stara i slazem se da treba voziti novije aute ali ova tri modela su izuzetnog kvaliteta i netreba ih ni malo podcenjivati.
Taj Audi 100 i 200 mislim da su to auta sa najkvalitetnijom limarijom ikad radjena. Ukoliko nije auto udaran i nesto prepravljano na tom autu nece biti korozije u narednih 100 godina. Moj burazer ima Audi 100 iz 89.god. nigde trunke rdje, prva boja kao da je upravo sisao sa proizvodne trake… na jednom delu je ocesan lim, ostecenje velicine 4*9 santimetara, farba je skroz skinuta i lim je zaparan i tako stoj na kisi i suncu vec punih 6 godina bez ikakve zastite i jos uvek nema jedne jedine trunke rdje…i neverujem da ce ikad i biti rdje na tom delu niti na celom autu… Motori prelaze od 500000 do 1000000 kilometara uz kvalitetno odrzavanje.
BMW serije 5 iz tog vremena isto ima cincanu limariju, takodje nigde rdje naravno pod uslovom da nije nigde udaran i sl. Motori takodje prelaze od 500000 do 1000000 kilometara uz kvalitetno odrzavanje.
Mercedes 124 nema cincanu limariju ali je takodje izuzetnog kvaliteta i ne treba brinuti, ukoliko se bas pojavi rdja jedno kvalitetno farbanje ce zavrsiti posao za narednih 10 godina… a Mercedesov motor necu ni da komentarisem, mislim da je Mensur sve rekao.
Karakteristika automobila tih vremena a pogotovo ova tri modela je da su pravljena tako da traju i da se ne kvare dak danasnji automobili se prave tako da servisi imaju sto vise posla, da se proda sto vise delova i naravno da svi dobo zarade.
Trenutno se na nasem trzitu se mogu naci gore pomenuta tri modela sa kilometrazama od 200000-300000 kilometara, dakle tek polovina radnog veka. Naravno ima primeraka gde je vec na 200000 km otisao motor ali to je sve zbog loseg odrzavanja. Ukoliko se nadje da je auto dobro odrzavan i dobro ocuvan, da nije udaran i sl. mislim da je to sasvim solidna kupovina, barem za ove sa plicim dzepom, a ko ima neka kupi CLK ili SLK i vidimo se negde na putu…
Pozdrav svima.
[ plava_motorola @ 20.07.2008. 19:31 ] @
@Mensur Sabic
Brate imas moj respect.Inace ja imam W201,pre dve godine uvezen iz Italije,Novembar '91(ili '90 nije mi saobracajna pri ruci),kada sam ga kupio pre 10 meseci imao je 201000km,sada 225000km,za to vreme sam samo dva puta do sada menjao ulje,filter ulja,filter vazduha i nove zimske gume.
[ kuntalo @ 21.07.2008. 06:56 ] @
Iako 'štovana moderacija pod nickom vladd ume ponekad da pretera, ovaj put mogu samo da se složim sa pomenutim članom mod-tima.
Pitao bih samo "sirotinju raju"- gde je to 4.5 - 5k Eura (i to u kešu) malo para?
[ millko @ 21.07.2008. 07:23 ] @
zagazismo malo u off.heheh,sto vladd pise,slazem se u potpunosti.malo grubo receno al hajde...
moj uposleni radnik je probijao jedno godinu dana kako zeli uzeti auto za oko 4000e.dosta solucija,savjeta,ideja sam predlozio,rekao,...epilog ove price,covjek koji ima prosjecno 500e platu,izdrzava zenu koja ne radi,3 djece i majku kupi audi 100 2.3 e 91g i bas se "fino usreci".bitno je da je on u svoje selo dovezo audi,mator,sa skoro pokidanim vjesanjem,elektronikom koja i nema vise smisla u kolima jer ne radi,sa vjecito dignutom haubom ispred fabrike.vraca kredit,vec ima ulozen plinski uredjaj,2 puta skidan alternoator koji opet nije ok,repariran alnaser,ben. pumpa (polovna),....covjek digao kredit za auto koje je rupa bez dna,zena i djeca cekaju svaki dan hljeb,on se vraca svaki dan sa spiskom dijelova.....nije mi zao,ipak vozi audi.....
[ tdusko @ 21.07.2008. 09:34 ] @
Citat: zagazismo malo u off.heheh,sto vladd pise,slazem se u potpunosti.malo grubo receno al hajde...
moj uposleni radnik je probijao jedno godinu dana kako zeli uzeti auto za oko 4000e.dosta solucija,savjeta,ideja sam predlozio,rekao,...epilog ove price,covjek koji ima prosjecno 500e platu,izdrzava zenu koja ne radi,3 djece i majku kupi audi 100 2.3 e 91g i bas se "fino usreci".bitno je da je on u svoje selo dovezo audi,mator,sa skoro pokidanim vjesanjem,elektronikom koja i nema vise smisla u kolima jer ne radi,sa vjecito dignutom haubom ispred fabrike.vraca kredit,vec ima ulozen plinski uredjaj,2 puta skidan alternoator koji opet nije ok,repariran alnaser,ben. pumpa (polovna),....covjek digao kredit za auto koje je rupa bez dna,zena i djeca cekaju svaki dan hljeb,on se vraca svaki dan sa spiskom dijelova.....nije mi zao,ipak vozi audi.....
Covek je naleteo na kantu, nije imao srece i sta sad. Najbolje je da po tome sudimo.
A pazi sad ovo:
Odem pre neki dan u perionicu sa mojom 123-om iz 82. Cekam da se opere punto koji je bio pre mene. Covek samo sto ga je kupio, siva metalik, fensi muzika, mirishe kad se udje unutra. Presao 119 000, rekli mu u servisu da odavno bolji nisu videli. Hvali on njega tako dobrih pola sata i kad je trebao da krene kuci, nece mashina da mu upali(Motor nije pran!!!). Daj kablove - nece, guranje niz Kosutnjak - ma jok. Vlasnik auta poludeo, psuje i "otvori dusu":"J**** ti kantu, non stop neke popravke, sad cu da ga zapalim " i tako to... Za to vreme moj auto gotov ja sednem u njega, kresnem ga i odvezem se ko' covek.
I sta sad. Ja trebam na osnovu toga da donosim zakljucak kako je punto kanta i kako niko ne treba da ga kupi.
Pa ja vozim vec sestu registraciju mercedes iz 82. godine pa nisam ulozio vishe od 200-300 EUR u popravke pa to ne znaci da ce svako tako dobro da prodje jer mi je auto bas ocuvan.
Moje misljenje je da je mnogo bitnije u kakvom je stanju auto, a ne koje je godiste.
@Vladd
Ako nije tajna koji auto vozis? Pokusavam da skontam koji je to auto bolji od ova tri navedena. Mozda neka mazda 323, 626 ?
[ Zarko Silic @ 21.07.2008. 11:36 ] @
Dragi prijatelji nepotrebno polemisete.
Na ovako zamisljen nacin moguce je porediti samo potpuno nova vozila. Sve drugo je u domenu relativnosti. Na primer:
20 godina A100 i 20 godina star isto A100 mogu biti veoma razliciti pa je diskusija potpuno bez smisla. Isto vazi i za ostala polovna vozila.
Sa konstataciom da su pre 20 godina pravljna bolja vozila se ne slazem i nema opravdanih argumenata da je to tako.
Upravo je suprotno: dok se pre 20 godina jedva dobijala garancija na 30.000 km, a u vecini slucajeva je to bilo 10.000, danas retko koji proizvodjac daje ispod 100.000 km. FIAT od pre mesec dana cak i 500.000 km sto je, mora se priznati, za pre 20 godina bilo nezamislivo.
[ kuntalo @ 21.07.2008. 11:41 ] @
Citat: skohajm:
AUTOMOBILI SU PRE 20 GOD PRAVLJENI DA TRAJU, POGOTOVU OVI PROIZVODJACI, I ZATO JE JEDAN RAZDRNDANI NEMAC BOLJI OD NOVOG YUGA, LADE, LOGANA I SL. IGRACAKA
Kao i moj Wartburg (pre 27god.), samo što ja to dvotaktno čudo nisam platio 5 'iljada apoena...
A ova velika slova, Ti to sebe ubeđuješ, šta li?
[ skohajm @ 21.07.2008. 12:47 ] @
slazem se da je misljenje jednog ponosnog vlasnika wartburga relevantno za ovu temu.....
pozdrav
[ tdusko @ 21.07.2008. 13:49 ] @
Citat:
Na ovako zamisljen nacin moguce je porediti samo potpuno nova vozila. Sve drugo je u domenu relativnosti. Na primer:
20 godina A100 i 20 godina star isto A100 mogu biti veoma razliciti pa je diskusija potpuno bez smisla. Isto vazi i za ostala polovna vozila.
Potpuno se slazem sa ovim. Kada bi uporedjivali bilo koja dva automobila stara godinu-dve ne bi bilo velikih razlika ali sto su automobili stariji vece su sanse da se nadju kante. Ja samo kazem da ne treba apriori odbacivati auto star 15-ak godina.
[ vladd @ 21.07.2008. 15:15 ] @
Ukratko, nemoguce je napraviti "uporedni test" vozila starih 20 godina, sa zadovoljavajucim rezultatom.
Stanje konkretnog vozila u sadasnjem trenutku je od presudne vaznosti i za vlasnika ili kupca.
Kakvi su bili pre 20 godina...e to je prica..kakvi smo i MI bili pre 20 leta ..neki mladi a neki premladi..
Poz.
[ kuntalo @ 21.07.2008. 16:50 ] @
Citat: skohajm: slazem se da je misljenje jednog ponosnog vlasnika wartburga relevantno za ovu temu.....
pozdrav
Sto da ne?
353 ocigledno ulazi u grupu gorepomenutih "nesalomivih"- 20+ godina star, a odbija da izda.
S jednom razlikom- placen je 200 i u njega ulozeno 400 apoena: nove gume, akumulator, auspuh, kugle, krajevi spona, sve manzetne, prirubnica letve volana, sredjena sva elektrika, nove biksne i cetkice alnasera, izduvna grana, "vodena" pumpa sa remenicom, svecice, kablovi, volan, vozacevo sediste, glavni kocioni i plocice, lamela.
Dimi i brekce, ali i stize gde treba i odatle me vrati, tj. vracao me je- za 1.5 godinu i nekih 20.000km nikad nije stao. Ko je vozio Wasu zna da ivicnjaci, losi putevi i paljenje na -10C pod pola metra snega nisu problem. Od kad vozim Pandu (1.5 godina) paljen je 2 puta- oba puta iz prve (doduse drugi put na kablove, ispraznila se baterija). Korozija- JBG.
Da li je bolji od 22 godine mladjeg FIAT-a? Ni u snu, ali zbog njega se, dok je sluzio svrsi, nije zaduzivalo, pozajmljivalo i od usta odvajalo.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|