[ KULJA111 @ 01.04.2008. 20:24 ] @
| Kupio sam AVC527 ss IR kameru sa 24 diode i PICO2000 karticu. Instalirao sam DICO softver i ukljucio MOTION DETECTION mod snimanja. Po danu je sve OK, funkcionise odlicno ali cim kamera predje u nocni mod snimanja nastaje problem jer MOTION DETECTION ne reaguje pri normalnom prolasku kroz polje, nego se snimanje pali tek kad pocnem da skacem i masem rukama. A pali se na insekte koji nocu prolecu blizu objektiva. SENSITIVITY sam podesio na 30% jer se na vecem procentu snimanje pali na svakog komarca koji proleti. U prodavnici gde sam kupio opremu mi kazu kako je to normalno i da senzor pokreta ne radi nocu, vec samo IR diode ?!?!? Totalni sam laik u vezi ovoga, pa molim za pomoc ili savet... |
[ Milos038 @ 03.04.2008. 12:35 ] @
To da detektor pokreta ne radi noću mi nije baš najjasnije,ali sta sad
Možeš da staviš neki IC detektor i da podesiš da snima kad on odreaguje a ne na klasičan motion
Mada,kad malo bolje razmislim... Šta si očekivao za 70-ak evra
[ KULJA111 @ 03.04.2008. 22:47 ] @
Pozdrav Milose i hvala na odgovoru... svestan sam da je to niskobudzetno resenje... Bilo bi bolje da sam pitanje formulisao ovako: Da li je normalno da senzor kamere(AVC527) za detekciju pokreta(koji inicira pocetak snimanja) ne radi nocu? U mom slucaju ipak radi ali samo kada se razmasem :) Da li je to normalno za pomenutu kameru ili je problem u kartici koja je ultra niskobodzetna(20e)... Nadam se da sam bio jasniji... Inace posedujem lampu sa senzorom koja nocu reaguje na pokret i pali svetlo. Mislim da bi tako trebao da funkcionise i senzor kamere u nocnom rezimu rada ili nisam u pravu?!
[ Milos038 @ 04.04.2008. 12:39 ] @
Senzor pokreta kod kamere ne postoji
Sama kartica radi taj posao,odnosno snima kada ima promene na slici
Kada kamera AVC 527 pređe u noćni režim ona je crno bela (što je normalno),međutim slika je isuviše loša,odnosno slabi su kontrasti i kartica malo teže registruje da postoji kretanje