[ harly 99 @ 29.05.2008. 13:28 ] @
Trebam da zamenim karike na Skuteru.Kupio sam original karike i u pakovanju sam dobio jos jedan deo koji ne znam zasta sluzi.Molio bih ako se neko vise razume cemu taj treci deo sluzi.
Pozdrav
[ vladd @ 29.05.2008. 14:53 ] @
Koji je motor, i da li je taj treci deo od celika, kao opruga?
[ harly 99 @ 29.05.2008. 18:52 ] @
Motor je Hyosung Rush Challenger 50cc.

Da od celika je i deluje kao neka opruga.Debljine je iste kao i karika i jedino sto mi pada napamet je da se prvo stavi ta opruga pa onda karika,mozda zbog nekog podmazivanja???

[Ovu poruku je menjao harly 99 dana 29.05.2008. u 21:09 GMT+1]
[ vladd @ 30.05.2008. 11:26 ] @
Da moguce je da se postavlja kao uljna karika, na tako malom motoru. Moguce je da je u pitanju i i neki osigurac il drzac bolcna.

Da ne zaboravim, na karikama imas oznake koje se okrecu prema vrhu klipa, na klipu treba da imas oznaku prema kojoj se postavlja prorez kompresione karike, i karike teba da su zaokrenute, bar za 90 stepeni. Ne znam da li je moguce i za 180, zavisi od polozaja ventila, oznake na klipu..

Poz

P.S.
Pogledaj sajt
http://www.epfguzzi.com/hyosung/service/

[Ovu poruku je menjao vladd dana 30.05.2008. u 12:55 GMT+1]
[ vladd @ 30.05.2008. 12:05 ] @
Bice da je to ekspander karika:

http://www.epfguzzi.com/hyosung/service/sf50bpm.pdf

Poz.
[ SLOBODANRADISIC @ 30.05.2008. 21:07 ] @
To je ekspander karije. Ubacuje se u zljeb klipa pre nego sto postavis kariku u njega, i ima zadatak da poveca pritisak karike na zidove cilindra. Obavezno ga postavi, ako je karika predvidjena da radi sa ekspanderom, mora se tako i ugraditi, inace ce imati premali povrsinski pritisak i "plivace" po cilindru i slabo dihtovati.
[ harly 99 @ 31.05.2008. 06:57 ] @
Hvala ljudi na odgovorima,to je to,Pretpostavljam da se ta karika ubacuje ispod gornje karike zbog bolje kompresije.
Onaj link sa crtezima je stvarno extra i mnogo pomaze.

Pozdrav
[ vladd @ 01.06.2008. 13:36 ] @
Ispod donje karike, jedino proveri da li je tacna slika, posto zarezi na karikama ne bi trebali da budu na istom mestu..

Poz.
[ harly 99 @ 02.06.2008. 17:43 ] @
Opet si upravu,isao je ispod donje karike,jer je donji zleb na klipu za kariku dublji nego gornji zleb za kariku.Posto vidim da se dosta razumes imao bih pitanje:
Koja je razlika u gramazi rolnica.Video sam na nekom sajtu delove za skutere i tamo prodaju neke rolnice u kompletu,i razlicitih su gramaza.Pa me interesuje sta se dobija laksim a sta tezim rolnicama?

Pozdrav
[ vladd @ 03.06.2008. 13:58 ] @
Ako nisi prepravljao motor, i povecavao snagu, koristi identicne rolnice.

Njih centrifugalna sila "razbacuje" po obodu kucista, i tako menja prenosni odnos pogoskog i kaisnika na tocku, na nizim, sa laksim rolnicama, ili na visim obrtajima, sa tezim rolnicama.

Ako prosto postavis lakse rolnice, mozes da dobijes malo sporije ubrzanje, i nesto ranije dostizanje maksimalne brzine. Ranije se prebacuje i "visi" odnos, odnos za vece brzine..kao da se ranije ubacuje u 4 brzinu..kada bi ih bilo po broju..
Naravno, pod uslovom da su "fabricke" rolnice izabrane optimalno, a ne restriktivno.

Zamena rolnica se vrsi eksperimentalno, najbolje je kako odgovara vozacu i nacinu voznje, terenu po kojem vozi, da li su vaznija ubrzanja ili malo "laganija" voznja na duzim stazama, gde se max brzina postize sa nizim obrtajima..
Naravno, max brzina zavisi od snage motora, otpora, opterecenja, nije nuzno da ce biti i dostignuta.

Znaci, proba u praksi, pa izbor prema potrebama i zadovoljstvu.

Poz.
[ harly 99 @ 03.06.2008. 23:51 ] @
Hvala na iscrpnom odgovoru ukapirao sam poenti rolnica.
Veliki pozdrav