[ markulja @ 01.07.2008. 18:22 ] @
| Naime imam lufta u zadnjem tocku, i to malo vise. Po felni se sve vide tackice korozije (kontam da je lezaj skroz ispran i da je zardjao) E sad dal je samo lezaj i sta tu jos moze da strada?
U pitanju je Suzuki Epicuro 150ccm, al kontam da je to kod svih skutera slicno. Mogu povoljno da ga uzmem, uvoz iz Italije, pa da znam koliko ce me otprilike izaci popravka...
Unapred hvala svima na pomoci! |
[ Zarko Silic @ 01.07.2008. 21:13 ] @
Nije to slicno kod svih skutera.
Gledaj da kupis ispravan skuter.
[ vladd @ 02.07.2008. 14:55 ] @
Za pocetak poslusaj zarsilic-a.
Ako si baz zapeo, popravka moze dosta da kosta. I preko par stotina evra.
Zapusten skuter, osim vidljivog lufta u zadnjem tocku, moze da ima problema u svakom delicu od kojeg se sastoji. Najozbiljniji su kocnice, motor i pogon. A to nisu male pare.
Delici su mozda jeftini, 2, 5, 10 evra, ali ce ih biti stotinak..
Ako je konkretni skuter tamo ekstremno jeftin, par stotina evra, a ti imas vremena i znanja da ga repariras, onda se isplati.
Ako nemas garazu, znanje i alat, ili nekoga sa svim tim "osobinama" + dosta vremena, ne uzimaj nista sto nije "sedi i vozi"
Poz.
[ markulja @ 04.07.2008. 13:26 ] @
Skuter je poprilicno jeftin, a imam i vremena i alata i znanja(malo manje oko skutera, automobili su mi specijalnost :)
Agregat je u odlicnom stanju, kao i ostatak skutera, osim naravno tog zadnjeg tocka...
Zato bih bar otprilike hteo da znam koliko ce me izaci delovi za to...
[ vladd @ 04.07.2008. 13:44 ] @
Maksimalno do zamene celog tocka.
Moguce je da su samo lezajevi, mada bih ja licno promenio i osovinu, jedino glavno pitanje je u kakvom je stanju mesto na tocku, za lezaj.
Ako je pojedeno, ili osteceno, tada se postavlja pitanje da li je moguce "okrpiti" tu zonu, dodati cauru, dovariti i obraditi mesto, ili mora cela glavcina da se baca.
Na nekim starim motorima je bilo moguce ubacivanje prstenova, bilo je "mesa", materijala, na nekim novijim je lezaj integralni deo glavcine, po predpostavci da kada se pojede, i ostatak motora je za otpad.
Naravno, stvar je i pogona, moguci su zahvati i na varijatoru..ali mislim da bacamo pasulj..dok se ne vidi
Nije nepopravljivo, ovo je sve, otprilike, sto te moze a ne mora ocekivati.
U parama..od 80(dva kvalitetna lezaja) do par stotina evra...
Poz
[ pantic68 @ 04.07.2008. 13:52 ] @
Moguce je da nije samo lezaj problem vec i njegovo leziste pa ces morati sve da rasklopis, obradis i ubacis cauru. Ume to da se iskomplikuje. Inace mene zanima gde ima delova za suzuki. Stoji mi neki gsx sa jedno 2 mm lufta na jednom letecem lezaju. Ili ima neko ko izradjuje klizne lezajeve po meri?
[ vladd @ 04.07.2008. 19:44 ] @
Otvori novi tred, eventualno..
Prevelik je luft od 2mm za leteci lezaj. Na takvom motoru, radilica mora da je izjednacena i izbalansirana, i kompletan set lezajeva.
Ni za jeftine i kilave motore nisam cuo za parcijalno popravljanje, osim ako nije zelja da se utopi..
Poz
[ pantic68 @ 04.07.2008. 21:44 ] @
Posle obrade ce biti na sedmoj specijali ako uopste postoje za taj model pa zato pitam da li neko pravi lezajeve po narudzbini. Svojevremeno sam to uspesno radio na nekom triumphu sa lezajevima iz futoga ali ta shema vise ne postoji.
[Ovu poruku je menjao pantic68 dana 04.07.2008. u 23:01 GMT+1]
[ vladd @ 05.07.2008. 11:42 ] @
Ne kazem da ne moze da se oglodje u nekoj radionici lwzaj, nego prosto, nisu to motori koji se vrte par hiljad obrtaja (do 5-6), nego preko 10.
Licno mislim da ce motor biti furda posle takve p[opravke.
Ne mislis da je vreme za nabacivanje materijala na radilicu (posto vidim da je nabavka druge nepojmljiva stvar), obrada i balansiranje..
Poz
[ pantic68 @ 05.07.2008. 13:01 ] @
Lezajevi koje sam nabavljao nisu nikakva budzevina vec iz fabrike lezajeva u futogu koja cini mi se vise ne radi. Znam da postoji u kotoru samo ne znam da li prave nesto van programa. I za navarivanje sloja ustvari nabacivanje sloja galvanski ili plazmom sam cuo ali ne znam gde. Ako ne postoji resenje za odgovarajuci novac otici se u sekundarne sirovine, ni prvi ni poslednji.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|