[ rale2rale @ 11.07.2008. 13:26 ] @
| Posle milion prodatih Logana prodato širom sveta, od Južne Amerike preko Srbije do Indije, Dacia nam je početkom jula predstavila novi model – Sandero.
Novi model baziran je na Loganu, vrednom i izdržljivom tegljaču koji nam olakšava vožnju putevima tranzicije. Ljubitelji automobila jesu mu odavali priznanje za ove kvalitete, međutim postojala je želja za vozilom sa malo više duše za sličnu količinu novca.
Sandero je upravo napravljen da bi izašao u susret željama mladih i urbanih kupaca koji žele vesele boje u enterijeru kakve se mogu naći u Cliu III ili novoj Corsi i moderniju spoljašnjost od Loganove, čijoj je između ostalog zamerano da podseća na kutiju.
Da bi se izbegao problem kutijastog izgleda dizajneri su skinuli poklopac prtljažnika, prekrojili limuzinu u hečbek sa petoro vrata, zakačili novi Dacia logo i voila, dobijen je Sandero. Zapremina prtljažnika sada je 320 litara.
Spoljašnjost auta deluje modernije zahvaljujući i velikom mrežastom otvoru za vazduh na prednjem braniku, velikim i zaobljenim prednjim svetlima i detaljima poput lajsnica u boji vozila...
Od kozmetičkih unapređenja u kabini dominira instrument tabla koja sada može biti kombinovana u dve boje, novi tip sedišta čiji dezen se takođe kombinuje sa bojama instrument table i oplatom vrata.
Prezentacija modela održana je na Hvaru 3. i 4. jula. Posle 300 pređenih kilometara, što po Hvaru što po Dalmatinskom kopnu, subjektivni utisak je da je napravljen veliki korak napred u odnosu na Logana i kada je reč o sveukupnom komforu u vožnji i kada su u pitanju vozne karakteristike.
Sandero je tiši od Logana, lakše se vozi, menjač i kvačilo jako su lepo upareni sa motorom tako da se stepeni prenosa mogu menjati gotovo bez trzaja.
Prvo će u ponudi biti dva benzinska motora zapremine 1400 i 1600 kubika sa 75 i 90 KS dok će dizel ući u proizvodnju kada fabrika bude bila sigurna da moći da izađe u susret potražnji.
Našem tržištu biće ponuđen Sandero sa četiri vazdušna jastuka, ABSom sa elektronskom raspodelom kočione sile i drugim sigurnosnim elementima. Sandero još uvek nije bio na Euro NCAP kreš testu ali u Daciji se nadaju da će auto osvojiti tri zvezdice.
Cena najjeftinijeg modela biće 7 555 evra.
Izvor:
http://www.b92.net/automobili/...08&mm=07&nav_id=307361
[Dodat tekst i slike]
[Ovu poruku je menjao bakara dana 11.07.2008. u 15:08 GMT+1] |
[ etjen @ 11.07.2008. 14:00 ] @
meni je to sasvim ok auto, ukoliko sa klimom bude slicna cena kao Z10. Mnogo lepsi od Logana.
[ sasa022 @ 11.07.2008. 14:01 ] @
Cini mi se da ce biti ozbiljan konkurent Zastavi 10....
[ Nebojsa Milanovic @ 11.07.2008. 14:03 ] @
Ovaj auto je osetno iznad Z10
[ bakara @ 11.07.2008. 14:09 ] @
Citat: sasa022: Cini mi se da ce biti ozbiljan konkurent Zastavi 10....
Ne znam kako mozemo potpuno novi model da poredimo sa deceniju starim modelom, cak je i logan mladji od Z10
[ MatezYU @ 11.07.2008. 14:20 ] @
Baš tako, Z10 je pljunuti model punta iz 2003 godine, tj. redizajniran punto II iz 99. Sem što ima veće farove i drugačiju prednju masku ovo ostalo je manje više isto. Dakle Z10 je u stvari model iz 99 godine, cirka 10 godina star dizajn.. Neka, nama je dobar
Ovaj Sandero mi je gadan ali mislim da vredi vise od Z10. Z10 je precenjena.. Hoce da naprave nacionalna kola za 7000-8000e a grande punto je 9900e pa sad vidi ko je tu lud..
[ sasa022 @ 11.07.2008. 14:21 ] @
@bakara
Mogu da se kladim da ce mo uskoro imati temu Z-10 ili Sandero - kod nas je sve moguce
[ Nebojsa Milanovic @ 11.07.2008. 14:27 ] @
Citat: bakara: Ne znam kako mozemo potpuno novi model da poredimo sa deceniju starim modelom, cak je i logan mladji od Z10
Nikako, naravno, pri čemu je spoljni dizajn još i najmanje bitna kategorija.
A što se tiče zastarelosti, kod nas se još prodaje i pežo 206, koji je svojom konstrukcijom još stariji od Z 10.
btw, on ni pre 10 godina nije bio ne-znam-šta. Ali dizajn, ah taj dizajn, i neobaveštenost kupaca su doveli do toga da se auto koji je realno star skoro 15 godina - i dalje prodaje.
edit: typo
[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 11.07.2008. u 15:38 GMT+1]
[ Slobodan Miskovic @ 11.07.2008. 14:31 ] @
Sandero je sasvim pristojan autic za po grad i povremene odlaske van istog. Cena vise nego konkurentna.
[ smatch @ 11.07.2008. 16:09 ] @
Ja sam davao prednost Z10 u odnosu na logana. Ni sandero mi se ne svidja ( mislim na dizajn). Ali činjenice su neumoljive. Sandero je veći, snažniji, noviji. Z10 neće izdržati ovakvu konkurenciju. Čak će otkinuti parče tržišta modelima kao što su najnoviji clio, corsa, grande punto... Za standard prosečnog srbina je jako privlačna početna cena 7600e. Corsa i slični modeli možda jesu lepši ili da kažemo nose dopadljivi brand, ali im cena kreće od približno 10-11.000e.
Možda bi pravi potez fiata bio da u KG pokrene montažu grande punta (u tom slučaju bez carine).
A pravi potez bi bio najavljeno ukidanje carine na sva vozila. Tada bi sandero izgubio početnu prednost.
[ etjen @ 11.07.2008. 17:06 ] @
kakvo ukidanje carina? Kada je to najavljivano?
[ smatch @ 11.07.2008. 17:52 ] @
najavljeno je u maju ove godine. Planirano je za 1.01.2009. Ali kod nas sve kasni, tako da je moguće odlaganje za još godinu dana. Vezano je dolazak fiata u zastavu.
Dolazak fiata u zastavu je već gotova stvar. Dogovaraju se pojedinosti. Dolaze i kooperanti. Zastava postaje najvažnija industrijska firma u Srbiji.
znam da će ovo izazvati vaše reakcije, ali sve što sam napisao je tačno.
[ vladd @ 11.07.2008. 18:58 ] @
Ukidanje carina se odnosi na vozila koja stizu iz Rusije, sto pravi problem Memorandumu o razumevanju, koji je potpisan sa Fiatom..
Bice tu komplikacija, nadam se samo da ce biti razresene brzo..
Poz.
[ Zarko Silic @ 11.07.2008. 20:08 ] @
Do ukidanja carine svakao mora doci hteo to neko, ili ne ako se razmislje o bilo kakvoj "evropskoj perspetktivi".
http://www.bilbord-online.com/...e-na-uvoz-automobila-u-srbiju/
Bice interesantno videti i tu kombinatoriku sa Rusiom.
http://www.politika.co.yu/rubr...jecarina-na-automobile.sr.html
[ boban779 @ 11.07.2008. 20:17 ] @
Sandero ce se jos bolje prodavati od Logana. Svaka cast Daciji.
[ nmaric @ 11.07.2008. 21:21 ] @
Hm, nesumljivo jos jedan dobar projekat Renoa i Dacie.
Imam samo primedbu na polozaj rezervnog tocka koji se kaci sa spoljne strane auta ispod zadnjeg branika. To ce predstavljati problem onima koji budu zeleli da ugrade TNG sa toroidnom bocom. Morace da se pravi neka oplata da se fizicki pokrije boca.
Bilo bi daleko lakse i lepse da su isprojetovali rezervni tocak u gepeku ...
[ etjen @ 11.07.2008. 21:33 ] @
bilo bi zaista sjajno da se ukinu carine na vozila, mada, iskreno, ne verujem da ce to biti tako skoro kao sto Dinkic najavljuje...
Drzava da dobrovoljno ostane bez takvog prihoda, uf... malo verovatno
Inace, ako Sandero bude bio jeftiniji od 9000 sa opremom, Z10 mora znatno da spusti cenu. Ne vidim koji argument bi neko imao za Z10 u tom slucaju
[ andrejbeca @ 11.07.2008. 21:35 ] @
Mogli su malo da porade i na komandnoj tabli kada su vec menjali toliko toga.
[ smatch @ 12.07.2008. 12:55 ] @
sviđa mi se etjenova ideja o obaranju cene za Z10. Ima prostora za tako nešto.
[ rale2rale @ 28.07.2008. 14:53 ] @
Pozdrav
Imao sam priliku da ga vidim i vozim sad u subotu u salonu kod starog sajmišta, auto je odličan, za glavu ispred Z10, a po izlgedu ni golf mu nije daleko, deluje baš onako robusno sa gumama od 185 , Nemaju još uvek Base varijantu na stoku samo ambiance i lauerat, prodaja tek od oktobra , preko njih do sad 70kom naručeno, mislim ako Fiat u Kragujevcu ne počne da pravi Grande punta za iste pare da će Dacia da ga rasturi na tržištu!!!!
[ stewuss je @ 28.07.2008. 20:44 ] @
Zasto bi stavljao rezervoar za gas umesto rezervnog tocka ako se ovaj kaci ispod gepeka?
[ bakara @ 28.07.2008. 22:46 ] @
Citat: rale2rale: Nemaju još uvek Base varijantu na stoku samo ambiance i lauerat, prodaja tek od oktobra ...
Interesantno je da se vozila moraju "naruciti", a ne moze u baznoj varijanti...
[ rale2rale @ 29.07.2008. 07:29 ] @
Citat: bakara: Interesantno je da se vozila moraju "naruciti", a ne moze u baznoj varijanti...
Može i u baznoj , ali pojma nemaju šta ima od opreme, odnosno nema, valjda branik sa pola u boji vozila ,sa lajsnom sivom kao kod logana, drugačija sedišta, bez serva, ali su to sve nagađanja jer ga još niko nije imao priliku da vidi i uporedi, reče mi diler da je svega 5 komada naručeno na neviđeno u base varijanti, sve ostalo je uglavnom ambiance, od 8450 evra, što uopšte nije loša investicija, za te pare najbolji proizvod na tržištu, već dugo tražim odgovarajuće novo vozilo gledao sam kia rio dok je bila 9500, z10, avea, ali ovo mi je definitivno najbolji izbor za te pare, od izgleda, preko kvaliteta izrade, robusnosti, cene servisa na 15000 =100evra osim na 60000=400 evra, za nekoga ko će da vozi auto duži niz godina i ko prelazi 7-8 hiljada km godišnje , super izbor
Pozdrav!
[ oxan @ 11.09.2008. 18:53 ] @
zainteresovan sam, sta ima novo
i koji je najpovoljniji nacin kupovine, koji je motor euro3 ili 4, posto je uredjaj za plin, a sta je sa garancijom
meni odgovara 1,4 sa klimom
[ inobradovic @ 06.04.2012. 18:29 ] @
jedna stara tema, ali ne vredi otvarati novu,
interesuje me na daciji sandero 1.6 benziki na koliko kilometara se radi veliki servis ?
[ rale2rale @ 06.04.2012. 20:35 ] @
Kod nas na svim modelima veliki servis je na 60000 km ili 4 godine, šta prvo nastupi. Jedino se razlikuju serije kod zamene svećica na nekima piše da se radi na 30000 km , na nekim serijama na 60000 km.
Pozdrav
[ inobradovic @ 06.04.2012. 21:10 ] @
kako to mislis kod nas, pa valjda je svuda isto,kupis nov auto i radis veliki servis posle xxx km.
za svaki auto u svakoj zemlji treba da je isto,zar ne.
znam da je na renou 1.6 na 120oookm veliki servis, dacija se nesto kao hvali renov motor, zato pitam na koliko se radi veliki servis ?
valjda neko ima sandera ili neki manual fabricki ?
[ Zarko Silic @ 06.04.2012. 22:06 ] @
Nisu servisni intervali isti za "sve zemlje".
Ni slucajno nisu isti.
[ inobradovic @ 06.04.2012. 23:00 ] @
ajmo direktan odgovor na daciji sandero 1.6 benziki na koliko kilometara se radi veliki servis ?
[ sasa022 @ 07.04.2012. 03:02 ] @
@inobradovic
Pozovi ovlasceni servis ovde u Srbiji,a pozovi npr. u Svajcarskoj ako si tamo i dobices drukcije odgovore.
http://a.imagehost.org/view/0450/DSCN2034
[ rale2rale @ 07.04.2012. 06:58 ] @
Citat: inobradovic: kako to mislis kod nas, pa valjda je svuda isto,kupis nov auto i radis veliki servis posle xxx km.
za svaki auto u svakoj zemlji treba da je isto,zar ne.
znam da je na renou 1.6 na 120oookm veliki servis, dacija se nesto kao hvali renov motor, zato pitam na koliko se radi veliki servis ?
valjda neko ima sandera ili neki manual fabricki ?
ja imam sandera i kod mene je ova opcija veliki servis na 60000km i svećice na 30000km, kod sase022 je kako vidiš druga serija zamene svećica, što se tiče renovih motora oni su sasvim ok i 1.4 , 1.6 i novi 1.2, ali potrošni materijal ugrađen u njih nije isti.
Ako ti nije jasno kom tržištu pripada tvoj auto, pogledaj suvozačka vrata, ako biše BAL ili BLK onda je naš, tj. ovaj slučaj što smo ti naveli.
[ inobradovic @ 07.04.2012. 10:52 ] @
hvala puno. ;-)
[ branko tod @ 05.02.2016. 22:31 ] @
Da ne otvaram novu temu neka ustane ova iz mrtvih.
Kupio bih Dačiju sandero godište oko 2011. Kakva su iskustva vlasnika, koje ima mane,
koji je motor najbolji, koliko troši? Da li je bolje uzeti sa plinom ili bez plina. Ako ima plin
priližava se atest. Ako je bez plina koji je rezervoar za plin. Zahvalan na preporukama.
[ x057bm @ 05.02.2016. 22:45 ] @
Ja imam sandero step way 1,6 benzinca
Vozim ga od 2009 i...koliko para toliko muzike.
Bolja varijanta je dizel 1,5dci
Step way troši više od običnog sandera. Ima povišen klirens, felne 16" a gume 195 i u gradu deset minimum.
na otvorenom, ok, nije strašno a mali off roud, ne moram da obraćamm pažnju na neravnine.
Kokpit od najjeftinije plastike.
Motor i mehanika Reno, znači dosta pouzdano.
Što se tiče TNG-a, ako ti ne treba prtljažnik, onda ok.
Samo da napomenem, ima klimu ali kada je uključiš, motor se muči, slab je za klimu.
Dizel to lakše podnosi!
[ branko tod @ 05.02.2016. 23:05 ] @
Znači pitanje je da li je to pametna investicija.
[ x057bm @ 05.02.2016. 23:13 ] @
Pa sad zavisi od budžeta. Već rekoh, koliko para toliko i muzike.
Ako nađeš 1,5 dci, to je već ok.
[ branko tod @ 05.02.2016. 23:20 ] @
Ja se u kola razumem ko Marica u ... . Plaše me sa cenom odžavanja
dizela i tim plivajućim zamajcem. Hoću da kupim neki auto za 4-4,5ke.
A kao dačija mi nešto ok. Voze žena i dete, ja jok. Ja vadim pare.
[ x057bm @ 05.02.2016. 23:23 ] @
Za te pare možeš da kupiš ozbiljniji auto!
Dacia iz 2011 ne vredi toliko. Plafon 3k.
[ branko tod @ 05.02.2016. 23:41 ] @
A šta sa 70.000 km i 2011?
[ x057bm @ 05.02.2016. 23:43 ] @
Pusti šta piše na displeju!
To je bar lako promeniti.
[ botr @ 06.02.2016. 13:20 ] @
Ako je potkrepljeno servisnom istorijom koja se moze proveriti u ovlascenom servisu, onda je druga prica. Za 4-4.5k evra, ja ne vidim ozbiljan auto, tj. da je bio ozbiljan ako nov, a da nema najmanje 12-13 godina.
Ako ti treba auto da te preveze od tacke A do tacke B uz niske troskove, i ne zelis nista vise od toga, onda gledaj Daciju i Punto.
[ etjen @ 06.02.2016. 18:31 ] @
malko je sad već preterana priča oko lažiranja kilometraže.
Kada servisna istorija može u potpunosti da se proveri u ovlašćenom servisu, to je sasvim dovoljno
da se veruje u ispravnost km.
Druga je stvar što gomila automobila ima nepotpunu ili uopšte nema servisnu istoriju.
Iskreno verujem da može bez problema da se nađe Dačija od prvog vlasnika sa ispravnom km.
[ Java Beograd @ 06.02.2016. 19:37 ] @
Može, naravno, jer zaista ih je mnogo prodato u Srbiji. Dačije su birali ljudi srednje platežne moći, koji nisu želeli da ulaze u rizik kupovine polovnog, uvezenog auta na placevima.
A pošto je garancija od više godina vezana za održavanje u ovlašćenom servisu (čitaj: dranje i udaranje po ušima bez pardona) onda je i ogroman procenat vlasnika zaista i koristio usluge ovlašćenog servisa.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|