[ rale001 @ 26.10.2008. 07:48 ] @
| Pozdrav svima,Imam problem s Fiat Mareom,karavan 1.9TD,230000km,sve je bilo u redu do neki dan kada je u dužoj vožnji izgubio snagu...nejde iznad 3000 obrtaja dalje se trese i tuši,vidim da cijev koja ide iz interkulera do usisne grane se skupi kao da je nešto zaštopano..što bi moglo biti? |
[ vladd @ 26.10.2008. 11:13 ] @
Treba proveriti rad turbine. Deluje kao gusenje motora sa neispravnom turbinom.
Poz.
[ Okmijun @ 26.10.2008. 12:27 ] @
Da nemas mozda neku rupicu na auspuhu?
Proveri za svaki slucaj.
[ rale001 @ 26.10.2008. 13:42 ] @
Ona cijev što ide do usisne grane skupi se skroz dokraja i nema zraka ni turaže a probao sam sad skinuti cijev koja ide sa turbine na interkuler i motor se netuši,ima turaže..znači nije IC.E sad znači da je do turbine.Dali je otišla turbina ili neki sklop koji uključuje turbinu za rad?
Ja sam probo prstom malo na turbini (gdje se šteka ona cijev koja vuče zrak iz kučišta filtera) pokreniti ona pera u turbini ali nemrdaju,kao da su zablokirala..,sad dali se mogu inače okretati ta pera prstima bez sile dok je motor ugašen?
[ vladd @ 26.10.2008. 16:08 ] @
Lepo bi bilo da moze prstima da se pomera, ocito je zapekla. Treba da se vrti
par desetina hiljada obrtaja, i to od izduvnih gasova..
Poz.
[ rale001 @ 26.10.2008. 19:25 ] @
Dali može biti da je problem u onom ventilu na turbini koji radi na podtlak,navodno taj ventil određuje način rada turba i brzini na kojoj se vrti?
Ili što drugo kad su blokirana krilca,nemrdaju,dali je to veći kvar turbine?
[ BigFoot @ 26.10.2008. 21:31 ] @
Proveri vakuum na aktuatoru (ventilu) turbine. Meni je bilo probušeno jedno malo vakuum crevo prema ovom aktuatoru.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.