[ VASSS @ 23.11.2008. 23:20 ] @
https://static.elitesecurity.org/confusedsquare.gif
Ko se namučio oko popravaka veš mašina tih godina(problem oko nabavka tih delova i velike cene),verujem da je ispeko zanat.Remontovao sam pumpe,EAT/emp i PG programatore,termičke brave ,neki put i hidrostate ,i često amortizere.Kazane smo varili(autogeno-ili cinovali itd...)Pošto se nisam mogo snaći za sve šeme na pr.PG600,skidao sam vremenski dijagram tj. za svaki korak programatora(60 ukupno)merio omski ili preko probne sijalice(što i nije loš sistem)koji se kontakti zatvaraju a koji otvaraju i na osnovu toga i predznanja i puno entuzijazma namestio jednopolnu šemu za datu mašinu.(naravno to se radi u toj situaciji kada neki"stručnjak"pre tebe zabuni i njine i naše.)Naravno tada sam imao 20 i nešto godina i svežiji,ali zato sad sa više iskustva.Sa puno upornosti i samodokazivanja i tvrdoglavosti, rešavao sam probleme makar na svoju štetu(sve se to kasnije pozlati).Ako nije bilo pomoći oko programatora,tada sam stavljao programator koji sam mogao da nabavim.Znači od GORENJE veš mašine sam pravio(programski)obodin ili suprotno ili od niške obodin....itd...Lako je biti majstor,naročito kad popravljaš samo jednu vrstu veš mašine i imaš pri ruci sve delove.(znači može da se eksperimentiše-sistem,ako nije muško onda je žensko).
Eto sad se snalazim nekako i za ove elektronce,mada je sve to nekako nezahvalno,pošto je cena ovih novokomponovanih veš mašina relativno mala pa koliko onda da se naplati?A sad već toliko vrsta veš mašina ima da je nemoguće biti kompletentan .Ovo sam samo napisao da bi ovi mlađi majstori shvatili i vrednovali(i ne daj BOŽE krpili ko i mi što smo morali u ono vreme-jer je to dosta nezahvalno).Mislim da se sa ovim slažete.
PUNO POZDRAVA
[ bakara @ 23.11.2008. 23:43 ] @
Lepo napisano