[ a1200 @ 01.01.2009. 22:14 ] @
| Zanima me, da li neko zna, kako ljudi koji zive blizu autoputa, a van Beograda (recimo mesto Vrcin, koje je veoma blizu BG-u), regulishu placanje na rampi pre ulaska u BG?
Najlogicnije reshenje je da ako rade u Beogradu koriste autoput, jer tako najbrze stizu do centra... medjutim ako nemaju nikakav popust ili neku privilegiju, onda im se to apsolutno ne isplati.
Da li neko zna kako je ovo regulisano? (da li mozda postoji markica ili nesto slicno za takve slucajeve) |
[ Jagnjeca brigada @ 01.01.2009. 23:01 ] @
Konkretno za Vrcin, a jedino je tu posebno jer su Vrcinci bili blokirali auto-put, pa je posle toga putarina od Vrcina do Beograda i obratno 10 din.
[ a1200 @ 01.01.2009. 23:09 ] @
Citat:
Jagnjeca brigada: Konkretno za Vrcin, a jedino je tu posebno jer su Vrcinci bili blokirali auto-put, pa je posle toga putarina od Vrcina do Beograda i obratno 10 din.
Hvala, znaci ne postoji pravilo.
[ marko37 @ 02.01.2009. 15:53 ] @
Pazi samo na to uključenje kod Vrčina, rampa je podignuta stalno, kućica je u totalnom mraku, ako sam dobro shvatio po karticu treba da odeš tako što izađeš iz kola.
Ako se zezneš putarina te izađe 1080 dinara.
Kad već pomenu ovaj detalj, postoji jedna neobična priča o rampi na Bubanj Potoku. Navodno u EU je princip da nema naplate putarine ukoliko je deonica kraća od 20km. Od poslednjeg uključenja (ili možda pretposlednjeg uključenja, uvek zaboravim da li je Vrčin ili Tranšped) stoji tabla da do Beograda ima 25 km. Odatle do Autokomande otprilike ima 18 km. Što znači da bi naplatnu rampu morali da pomere pre tog poslednjeg uključenja.
Copyright (C) 2001-2025 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.