|
[ MicrosoftCorporation @ 21.01.2009. 01:04 ] @
| Kao sto naslov kaze , unapred se zahvaljujem na svakom misljenju preporuci i korisnom savetu u vezi kupovine ovog novog automoblima. Takodje iza njega na spisku su i pezo 308sw HDI 1.6 i mercedes A160CDI, svi kostaju od 22 - 23k Evra po trenutnim cenovnicima koje sam dobio. |
[ MicrosoftCorporation @ 21.01.2009. 22:32 ] @
Jel moguce da bas niko nema nikakva iskustva sa ovim automobilom ili mislite da je toliko smece pa vam neprijatno da mi to kazete :)
Stvarno vidim da ovde ima dosta ljudi koji imaju iskustva za raznim modelima automobila i vase misljenje bi mi bilo bas dragoceno ..
[ Zarko Silic @ 21.01.2009. 22:49 ] @
Sa shatlom jos manje imamo iskustva.
Gde si se zalepio bas za to vozilo?
23 k eura za 1.5 dci ?????
[ MicrosoftCorporation @ 21.01.2009. 23:21 ] @
pa o ukusima se ne rasparavlja zar ne :)
jednostavno dopada mi se to je glavni argument. Zato bi hteo da cujem misljenja o tom auto ako je neko video neke testove i sl ili ako ga neko ima jos bolje.
ono sto mi je bitno da ispuni je osim da se uklapa u budzet i da mi se dopada (sto gornja tri modela ispunjavaju ) je i nabrojanim redom:
1. pouzdanost i bezbednost
2. relativno mala potrosnja (prelazim dosta km)
3. ne preterano skupo odrzavanje gde ne gledam samo cenu delova i servisa vec i koliko koji moze da preveze km a da nisu potrebni ozbiljni zahtevi
4. solidna oprema i komfor
5. da ne budem odmah kaznjen nekim kvarom ako par hiljada km zakasnim sa zamenom ulja ili nekog filtera
6. i sve ostalo sto moze biti od znacaja
[ MicrosoftCorporation @ 21.01.2009. 23:25 ] @
Citat:
23 k eura za 1.5 dci ?????
e sad ako ispunjava ovo sto sam naveo nije mi uopste bitno da li 1.5 1.3 1.9 ili 2.9 Uopste mi nije bitna ralika u ubrzanju izmedju 14 i 10 sec kao ni to da li je max brzina 190 ili 170. Mnogo mi je bitnija potrosnja i pouzdanost motora. Da budem iskren ni sadasnji auto koji vozim vec 5 god nisam siguran koliko ima tacno kubika a koliko ks bez gledanja u knjizicu :)
[ Zarko Silic @ 22.01.2009. 00:14 ] @
Bitno je i to vrlo bitno, ako se vodimo tvojim zahtevima, da li je rec o 1,5 ili 2,9 litarskom motoru na tako velikom i masivnom vozilu.
[ MicrosoftCorporation @ 22.01.2009. 15:55 ] @
E to vec moze da bude znacajno. Ako sam te dobro razumeo mislis da na tako teskom automobilu 1.5 motor za 106 ks ne moze biti dovoljno pouzdan za iole duzu eksploataciju? Ostaje pitanje onda zasto ga je prozivodjac stavio u ponudu ako to moze biti problem.
Pretpostavljam da bi onda u tom slucaju 2.0 motor bio mnogo bolji izbor ?
Bilo bi mi takodje interesantno da cujem neko generalno misljenje o pouzdanosti Nissan dizel automobila.
Ova druga dva sam vec imao ranije najpre pezo 405 sa kojim do prodaje (340.000km) nisam imao vecih problema osim sto sam cesto menjao lagere , kugle i sl.) a mercedes A klase je ladno presao 220.000 km bez zamene bilo cega (filtere,ulje, gume i plocice ne racunam:) ) osim kaisa koji pogoni alternator i vodenu pumpu, ali je problem kod tog auta sto za tu zamenu a i mnoge druge sleduje obavezna demontaza i montaza motora :(.
E da, nacuo sam da nove 308-ice imaju problema sa elektronikom, ali ne znam koliko je to tacno?
[ Zarko Silic @ 22.01.2009. 17:31 ] @
Veca zapremina motora omogucava veci obrtni momenat koji je velikom i teskom vozilu preeko potreban. Osim toga forsiranje "malog" motora, bez obzira na inzenjerski proracun, ima za posledicu smenjenje veka trajanja.
Isti taj 1,5 dci motor nosi Renoovo poreklo i ugradjuje se u gamu Renoovih modela te se troskovi servisiranja otprilike poklapaje sa Reno pandanima.
Sto se gresaka u novim modelima tice, ili kako neko kaze decijim bolestima, imaju ih i drugi proizvodjaci. Mozda su nesto vise karakteristicne za Francuze, ali i BMW ume da "ukaki". Gledajuci kroz istoriju (20 g unazad) najmanje ih je na ovim nasim prostorima kod VW, Opela i Fiata. Bar kad su u pitanju evropski proizvodjaci.
Modeli koji bar 2 godine trce po putevima, na ovakve probleme su stekli odredjenu dozu imuniteta te ih je sigurnije kupovati. Novi modeli uvek nose sa sobom odredjenu dozu rizika.
[ RobertoKish @ 22.01.2009. 19:24 ] @
mogu samo da zamislim kako taj "teskas" od auta ide sa tim 1.5 motorom.
[ d_toronto @ 23.01.2009. 03:40 ] @
Ja vozim SUV trenutno i ne bih ti preporucio nijedan, jer izlaze iz mode, barem ovde u severnoj americi. A i trose prilicno u odnosu na slican karavan od istog proizvodjaca, pravljen na istoj osnovi, hocu da kazem, sad ne vidim nijedan razlog zasto bih trebao da imam SUV ponovo. E sad, da bolje izgledaju, to jeste, narocito taj Nissan, mnogo je lepsi od Rogue-a koji su nama ovde uvalili :-) ... vidim da te ne interesuje konfekcija, nego nesto malo iznad... najbolje provozaj sva 3 modela i vidi koji ti najvise lezi, ostali komentatori su verovatno u pravu, taj DCi motor ima dobar torque, ali je verovatno preslab ... inace, ovde ljudi iz Microsofta svi voze jette-e :-), barem ova trojica konsultanata sto stalno dolaze kod mene u firmu ... arhitekte voze saab-ove, lezbejke subaru :-) ... uglavnom forestera ili bilo koji subaru karavan ...
[ MicrosoftCorporation @ 24.01.2009. 01:10 ] @
Hvala na komentarima , danas su objavili da je carina spustena na 10% tako da cu sacekati jos malo, u stvari kad bolje razmislim ipak cu sacekati Sajam koji je cini mi se negde pocetkom Marta, pa ce, nadam se, tada pasti neka kupovina :)
Pomogli ste mi u svakom slucaju, jer sad i ja uvidjam da je taj 1.5 dci verovatno preslab za vozilo koje sa putnicima tezi preko 2 tone .
[ dobrovoljski @ 08.03.2016. 11:52 ] @
Da se nadovežem na mišljenje veoma stare teme, koja će i tek kako biti popularna menju kupovinom ( sada polovnjacima)... 1.5 dCI nije ni malo preslab, čak što više, idealan za Qashqai... Odlično ubrzava, prilikom preticanja izuzetno siguran i ,,ume" da povuče kada je to potrebno. Uzbrdice savladava bez muke i prelaza u niži stepen prenosa. Odlična je izolacija od buke, tako da će te uz blag zvuk motora uživati u vožnji... u većem stepenu prenosa motor se gotovo i ne čuje. Dosta zavisi od vrste pneumatika što se tiče buke u kabini, koja ne prelazi 68,9 dB pri brzini od 120km/h. Prosečna potrošnja 4,9l / 100km ( smanjena sa 5,2 prilikom menjanja svih filtera i ulja... gorivo inostrano ). Što se tiče udobnosti, idealan za duža putovanja. Sama pozicija za upravljačem je perfektna, lako je upravljiv i izuzetno precizan. Možda malo tvrđi servo ali je to stvar ukusa. kao i svaki kvalitetniji automobil, nije sklon kvarovima ( pređenih 150 000km). Unutrašnji materijali izuzetno kvalitetni i otporni. Zadnja klupa nije nešto prostrana , tako da za troje odraslih nije neka sreća, ali za troje mališana ima mesta na pretek. Zadnja klupa i tek kako udobna za razliku od većine automobila i proizvođača koji u nekoj srednjoj klasi zanemaruju ovu veoma bitnu stavku. Šesti stepen prenosa veoma koristan i upravo on smanjuje potrošnju na dužim putovanjima, ma da se ne može zameriti ni na potrošnji u gradskim uslovima, koja je takođe mala.
[ Java Beograd @ 10.03.2016. 09:56 ] @
Šta je ovo ? Neki reklani pamflet ? Ili prodaješ svoj Nisan 1.5 dCi, pa si 'teo da "obavestiš javnost" koliko je to dobar auto. Ako je jedno od ova dva, OK, sasvim razumem, i slažem se sa napisanim.
Ali, ako nije onda je druga priča.
Čitav post je biser do bisera a najsmešniji je sam početak u kojem najslabiji agregat koji se ugrađuje proglašavaš idealnim ! I onda ide provala za provalom, kako upravo sa najslabijim agregatom, SUV sa preko 1.5 tone "odlično ubrzava", "ume da povuče", i tako dalje i tako dalje.
Šta li su mislili slepci u Nisanu, kad su ubacivali jače agregate ? Kako nisu uvideli da je 1.5 dCi idealan ?
Nadasve zabavan post !
Posebno me je nasmejala izjava o smanjenju potrošnje kad se zamene filteri i ulje. Opet ti nesposoni inženjeri neznalice. Sva sreća da je "gorivo inostrano", mada ne kapiram šta fali našem.
[ etjen @ 10.03.2016. 11:24 ] @
Java, zašto napadaš čoveka apsolutno bez razloga?
Da li si vozio tog Nissana sa tim motorom ili daješ tek tako paušalno svoje mišljenje?
Da li si vozio i jedan auto sa tim pomenutim 1.5dci motorom?
Čovek je rekao nešto na konto teme i to iz prve ruke, a ti si svojim postom uradio šta tačno? (osim što si sagovornika nazvao smešnim, tj, njegov post)
[ cozmo_im @ 10.03.2016. 11:30 ] @
Ja sam vozio. I 1.6 dci i 1.5 dci. Razlika je bas veoma primetna. 1.5 dci je tromiji dosta, medjuubrzanja slabija, kao da nekako "oteze", pri kretanju iz mesta je potrebno mnogo vise obrtaja da se ne bi prigusio. Nisam mogao da ih uporedim na vecim usponima, ali dovoljna je razlika bila i u normalnoj voznji da zakljucim da je 1.5 dci minumum za to vozilo i da je namenjem samo za stedljivu i ipak opusteniju voznju. Realno, ide on kad se pritisne, kad ga nagazis, ali je osetno da to nije to. Nekako se oseti jedna doza mucenja u svemu tome. Ali da ce zadovoljiti potrebe normalnih vozaca, hoce. Ipak je prijatniji za voznju od benzinaca slice snage.
Inace 1.6 dci je jaci za 22 KS plus ima 60Nm vise obrtnog momenta i to se bas oseti na toliko teskom vozilu. Lakse krece, ubrzava primetno bolje, manje se muci u vecem stepenu prenosa pri ubrzanju, tisi je, rastereceniji.
[ etjen @ 10.03.2016. 12:27 ] @
ma nema sumnje da je 1.6 daleko bolji od 1.5dci (ako ništa drugo moderniji je)
ali je smešno napasti čoveka ni krivog ni dužnog. Taj 1.5dci uopšte nije trom, ide on jako lepo, čak iznenađujuće lepo
i u teškim karoserijama, pri čemu mu je potrošnja neverovatno smešna.
Jedino što mu je mana, to je da je ''turbo rupa'' poprilično osetna i treba se navići na nju. Traži malo više gasa, ali tada
ide zaista lepo i ne povećava potrošnju primetno (što je stvarno čudno)
[ cozmo_im @ 10.03.2016. 12:54 ] @
Stedljiv jeste, hoce da ide kad se pritisne, samo malo je zeznut s tom tromoscu na manjim obrtajima kad je vozilo tesko. Recimo, u Dusteru ima drugaciji karakter, mnogo lakse vozilo, lakse dise.
Ali nije neupotrebljiv ali nije ni da je bas super za tu masu. Korektno, uz bas finu malu potrosnju i to je to.
@Java:
Nissan je u Qashqaiu imao 2.0 dizel pa su ga batalili i ostavili 1.6 koji je pandan - laksi motor, agilniji, manje trosi, manje emisije izduvnih gasova. 1.5 dci je za one kojima treba malo robusnije vozilo uz ekonomicnost, bez divljanja po putu. Qashqai vise nemas sa jacim dizelom od 1.6 dci. Cak i mnogo tezi X-Trail ide odlicno s tim motorom.
[ Java Beograd @ 10.03.2016. 13:10 ] @
Citat: ... ali je smešno napasti čoveka ni krivog ni dužnog ...
1. Nisam ni jednom rečju napao čoveka. Nisam komentarisao ličnost. To ne radim na forumu.
2. Kometarisao sam post, koji, kako sam na početku rekao zvuči kao reklamni pamflet. I sve je OK, kao što sam takođe kazao, ako to jeste reklamni pamflet, ili čovek prodaje svoj auto. Ja bih možda bio i ubedljiviji.
3. Ali ako post pretenduje da bude nezavisan osvrt na Qashqai 1.5 dCi, onda je, ponavljam, smehotresan.
Mislim, potpuno je nebitno da li sam vozio ili nisam, ali tvrdnja da je najslabiji agregat koji se ugrađuje idealan za neki auto je sama po sebi nonsens. Mislm, šta, ovi u Nissanu su totalne budela što ugrađuju jače agregate, kad je ovaj 1.5 IDEALAN ?! Daj da im pišemo, da pošaljemo emajl, da ih obavestimo da su u zabludi, da greše. Možda bi nepristrasan komentator mogao reći da je najslabiji agregat dovoljan za koliko - toliko pristojnu vožnju, da uz malo (čuj: malo ?!) jači gas i naprezanje motora može da izvede preticanje na uzbrdci i tako dalje i tako dalje. Ali "idealan" ?! Pa zar nije smešno ?
I tako redom, neću da se ponavljam, da komentarišem "zadnju klupu" , zamenu filtera , 4.9 l/100 km potrošnju (na nizbrdici, verovatno ) i tako dalje i tako dalje.
Kažem: post je smešan. Nisam pisao da je Nissan Qashqai loš. Izvinjavam se ako se nekom vlasniku pomenutog vozila sa pomenutim agregatom uvredio ljubimca. A g-dina Dobrovoljskog niti poznajem niti pominjem.
[ etjen @ 10.03.2016. 14:32 ] @
dobro, dobro, nema potrebe za boldovanjem
Hoću samo da ti kažem da ako nisi vozio pomenuti 1.5dci glupo je da ga komentarišeš.
I meni je delovalo na papiru da on ne može biti dovoljan za tako teško vozilo, ali veruj mi, u praksi,
taj motor iznenađuje.
A, inače, zar nema i neki slabiji u Qashqaiju? Neki benzinac? Nemoguće da je 106 konja najslabiji.
Ako jeste, eto, izvinjavam se...
[ Lavlja_Jazbina @ 14.03.2016. 03:33 ] @
Najslabiji u toj seriji 1.5 dci je J10 K9K410 sa 103 ks.
U noviju seriju (J11) imaju 1.2 DIG-T od 116 ks.U toj seriji ima samo 1.5 dci sa 110 ks .
[ etjen @ 14.03.2016. 14:45 ] @
a-ha! Eto, znao sam da ima slabiji
[ dobrovoljski @ 28.03.2016. 12:12 ] @
Citat: Java Beograd:
Citat: ... ali je smešno napasti čoveka ni krivog ni dužnog ...
1. Nisam ni jednom rečju napao čoveka. Nisam komentarisao ličnost. To ne radim na forumu.
2. Kometarisao sam post, koji, kako sam na početku rekao zvuči kao reklamni pamflet. I sve je OK, kao što sam takođe kazao, ako to jeste reklamni pamflet, ili čovek prodaje svoj auto. Ja bih možda bio i ubedljiviji. :)
3. Ali ako post pretenduje da bude nezavisan osvrt na Qashqai 1.5 dCi, onda je, ponavljam, smehotresan. :)
Mislim, potpuno je nebitno da li sam vozio ili nisam, ali tvrdnja da je najslabiji agregat koji se ugrađuje idealan za neki auto je sama po sebi nonsens. Mislm, šta, ovi u Nissanu su totalne budela što ugrađuju jače agregate, kad je ovaj 1.5 IDEALAN ?! Daj da im pišemo, da pošaljemo emajl, da ih obavestimo da su u zabludi, da greše. Možda bi nepristrasan komentator mogao reći da je najslabiji agregat dovoljan za koliko - toliko pristojnu vožnju, da uz malo (čuj: malo ?!) jači gas i naprezanje motora može da izvede preticanje na uzbrdci i tako dalje i tako dalje. Ali "idealan" ?! Pa zar nije smešno ?
I tako redom, neću da se ponavljam, da komentarišem "zadnju klupu" :) , zamenu filtera :), 4.9 l/100 km potrošnju (na nizbrdici, verovatno :) ) i tako dalje i tako dalje. Kažem: post je smešan. Nisam pisao da je Nissan Qashqai loš. Izvinjavam se ako se nekom vlasniku pomenutog vozila sa pomenutim agregatom uvredio ljubimca. A g-dina Dobrovoljskog niti poznajem niti pominjem.
Nisam vlasnik pomenutog automobila koji sam na moju sreću vozio i vozio. Izneo sam svoje lično mišljenje, kako god to kome zvučalo. Vozim automobile od 55kW do 160kW ( koji su me usput zadesili), moj lični automobil ima 60kw... Dakle ne prodajem, nemam razloga da ne budem objektivan. Bez razloga si iskarikirao moj post koji verujem da će nekom biti od koristi. Bord kompjuteru ( putnom računaru ili kako god...) verujem. Ako je na njemu pisalo 5,2l a nakon servisa 4,9l to vam i prenosim. Ako laže on lažem i ja. Što se tiče snage motora 1.5dCI , bio sam jasan. Spram šasije koja je naizgled rogobusna, motor je sam po sebi ( za mene, idealan) : Preformanse - potrošnja. Meni više od toga ne bi trebalo. I kada bih kupovao nov Qashqai, verovatno opcija bila najmanji dizel u klasi. Ako mi bude trebalo više snage ( po Vojvodini) kupiću sa jačim agregatom..., mada ne verujem. Dakle mišljenja su subjektivna, koja je snaga kome dovoljna. Neko je do kupovine QQ-ja vozio automobil od 50kW, tako da će ga QQ-ji oduševiti,... to je subjektivno mišljenje. Potrošnja od 4,9l je merena od čepa do čepa. nema sumnje. Da li je vožnja bila pristojna sa automobilima zastava, reanult4 , yugo... ili ostali automobili dizeli ( mercedes 123 - 44-45 kw) ??? Danas nam je na žalost 80kW malo je li tako? Meni nije. Pozdrav
[ AstralPro @ 03.04.2016. 20:53 ] @
Ja sam uspevao da 3.0 motor od 160 kw vozim tako optimalno da imam potrosnju od 5-5.5 l dizela na otvorenom tako da nema razloga da 1.5 d ne moze da se spusti na 4.9-5.2 l.
Qashqai nije za trke niti je terenac, to je obican auto koji lici na suv tako da su mu i motori u skladu sa tom politikom.
Danas je na zalost mnogo toga malo. Svi smo mi polagali na jugu, puntu i slicno a sad zinula guzica za 200 konja i slicno :) Treba biti realan.
Pozdrav
[ tarek @ 04.02.2017. 12:11 ] @
Citat: Java Beograd:
Šta je ovo ? Neki reklani pamflet ? Ili prodaješ svoj Nisan 1.5 dCi, pa si 'teo da "obavestiš javnost" koliko je to dobar auto. Ako je jedno od ova dva, OK, sasvim razumem, i slažem se sa napisanim.
Ali, ako nije onda je druga priča.
Čitav post je biser do bisera :) a najsmešniji je sam početak u kojem najslabiji agregat koji se ugrađuje proglašavaš idealnim ! :) :) I onda ide provala za provalom, kako upravo sa najslabijim agregatom, SUV sa preko 1.5 tone "odlično ubrzava", "ume da povuče", i tako dalje i tako dalje.
Šta li su mislili slepci u Nisanu, kad su ubacivali jače agregate ? Kako nisu uvideli da je 1.5 dCi idealan ?
Nadasve zabavan post ! :)
Posebno me je nasmejala izjava o smanjenju potrošnje kad se zamene filteri i ulje. Opet ti nesposoni inženjeri neznalice. Sva sreća da je "gorivo inostrano", :) mada ne kapiram šta fali našem.
kasnim, ali:
otkud ideja da je qq 1.5dci tezak auto? on ima pogon samo na prednje tockove, i tezak je oko 1.3t. Taj motor od 106 ks je sasvim adekvatan za njega, i ide vrlo solidno. 2.0dci, sa 150 ks i i pogonom na sva 4 tocka je jedva 1.5t tezak.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|