[ strzoraja @ 27.02.2009. 21:50 ] @
| Molim Vas za pomoc. Imam masinu Gorenje WA 583 i prilikom rada-centrifuge pocinje krljanje i lomljava. Kad sam skinuo zadnji poklopac sraf koji drzi remenicu na bubnju je bio olabavljen. Pritegao sam ga ali posle nekih 10 tak pranja ponovo popusti. Da li mi neko moze pomoci oko ovoga. Unapred zahvalan. |
[ lm741 @ 27.02.2009. 22:45 ] @
taj šraf, bio je zalepljen
pre zavrtanja u fabrici uzeli lepak za navoje pa namazali pa zavrnuli
verovatno da nisu stavili dovoljno
smisli nešto slično
znao sam ranije kako se taj "lepak" zove ali sad ne znam
trebalo bi da od Wirth-a ima nešto
[ gti2 @ 27.02.2009. 22:47 ] @
Ta masina ima limenu remenicu koja se steze na osovinu pomocu onog konusnog prstena.Tebi se remenica popustila pa je konus proklizavao na osovini i malo se istrosio.Ja sam taj problem resavao ubacivanjem velike bakarne podloske izmedju lezaja i tog konusnog prstena.Kad stezes,stezi jako jer ce se u suprotnom desiti isto.
[ strzoraja @ 28.02.2009. 16:53 ] @
Hvala Vam najlepse na odgovoru. Pozdrav
[ Marko Enter @ 01.03.2009. 10:56 ] @
Taj lepak za navoje ima loktite, ima plave i crvene boje, za finiju i grublju lozu
pozdrav
Marko
[ gti2 @ 01.03.2009. 11:38 ] @
Ako vec dodje do popustanja srafa,znaci da remenica seta na osovini sto ne sme da se desava kod ove masine.Taj lepak ima smisla kod masina koje imaju remenicu sa zljebom (stariji tipovi Gorenja,Eida...) pa se taj zljeb vremenom istrosi i dolazi do cimanja remenice i popustanja srafa.Ovde je u pitanju sasvim drugi nacin prihvatanja remenice na osovinu i lepak ne vredi nista ako remenica nije jako stegnuta.Kad se redovno stegne,remenica ne moze da proklizava na osovini pa samim tim ne moze ni da se popusti sraf.
[ VASSS @ 05.03.2009. 20:47 ] @
Koliko ja znam firme , ni Gorenje ni Ei Niš ranije nikada nisu koristili lepak(loktate),za lepljenje remenice na osovinu.Jedino imaju konus i žljeb,i to je jako dobro rešeno kod Gorenje stari tip mašine,valjda je veći konus.Nisam imao slučaj da na stari tip gorenje mašine popusti šraf(M8) tj. da ima luft na remenici.
Na EIDA mašine tj.Niške dešava se dosta često da popusti šraf na remenici kada odu ležajevi i sa tim ako se ne reaguje na vreme proširi žljeb tj. propadne remenica.A mislim da ne bude loša reklama za njih,da je remenica od lošijeg kvaliteta dur aluminijuma.
Praksa je da je što veći prečnik remenice na bubnju da će pre da strada.A ove novije mašine su po meni što se tiče remenice puno slabiji.
[ gti2 @ 05.03.2009. 21:56 ] @
Nisam napisao da su imale taj lepak vec da bi kod njih imalo smisla staviti ga.Kao sto si napisao,kod Ei masina je to cesta pojava,a sreo sam i dosta Gorenja sa istrosenim zljebom mada ne u tolikoj meri kao na Ei.
Citat:
za lepljenje remenice na osovinu
Lepi se sraf za navoj,ne remenica.
[ RedRad @ 12.09.2009. 13:13 ] @
Treba da zamenim konusni prsten pošto se pojeo,skinuo sam ga i kupio nov org. gorenje deo.
Pošto sam amater za ves masine zaboravio sam kako se postavlja na osovinu.
Koji deo konusnog prstena(uži ili širi) ide do ležaja, a koji tj suprotan naleže na remenicu?
Dilema postoji jer kako god sam ga postavio do sad na osovinu(bez remenice) on se vrti oko osovine a treba da dobro leži na njoj.
Osovina nije "pojedena" (premereno sublerom)
Unapred hvala
[ gti2 @ 13.09.2009. 18:47 ] @
Siri deo ide do lezaja.Normalno je da se okrece na osovini jer je nov.Kad se remenica stegne na njega,stisnuce ga i vise se nece okretati...
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.