|
[ brundalo @ 09.03.2009. 10:46 ] @
| Dana 25.februara 2009. godine kupio sam vertikalni zamrzivač GORENJE F60300DW, u novobeogradskom ****.
Posle par dana je isporučen na kućnu adresu.
Posle otpakivanja iz originalne ambalaže, dostavljači i ja kao kupac uočili smo oštećenje na aparatu, na donjem delu sa strane aparata.
To smo naznačili na dostavnici broj 24488 od 25 februara 2009, račun 763 / 09 ,cena 42.765,00 dinara, u potpisu prodavac Zlatko.
Dostavljači su rekli da je to fabrička greška, da je nastalo u fabrici i da će obavestiti pretpostavljene i da će mi poslati drugi aparat, ili da će mi biti obračunat popust na oštećenu robu. Zamrzivač je ostao u stanu dok mi ne donesu drugi, bez puštanja u rad.
U četvrtak 5. marta 2009. godine donet je drugi zamrzivač.
SA ISTIM OŠTEĆENjEM.
Uočeno fabričko oštećenje je takođe zabeleženo na dostavnici broj 24537, datum 27 februar 2009.
U kontaktu sa prodavcima iz Merkatora Novi Beograd, dobio sam informaciju da mogu da prihvatim aparat u takvom stanju, ili da mi vrate pare i da preuzmu aparat.
Ja, kao kupac koji je platio punu cenu aparata, želim ispravan i neoštećen aparat.
Pri kupovini sam naglasio da želim neoštećen, neotpakovan, neizlagan aparat A energetske klase.
Da sam želeo nešto drugo, otišao bih kod Vaše konkurencije.
Molim Vas da me obavestite da li je Vaša firma sposobna da mi izađe u susret i da ispuni moja očekivanja kao potrošača.
Takođe obavestite me da li politika Vaše firme da me osvoji i da me zadrži kao starog/novog potrošača.
Pri kupovini vertikalnog zamrzivača sam se rukovodio dvema činjenicama.
Prva je da je sva bela tehnika ( bojler 80 litara u kupatilu, električni šporet i frižider 210 litara u kuhinji, horizontalni zamrzivač 410 litara, frižider 210 litara ) koja je moja porodica kupovala u poslednjih 35 godina bila Vaše proizvodnje.
Druga činjenica je da sam na Vašoj oglasnoj internet stranici našao sledeće podatke o Vašoj Firmi, Vašem Kvalitetu, Vašim Nagradama, Vašim Vrednostima.
Srdačan pozdrav.
Boris T*********
[Ovu poruku je menjao bakara dana 09.03.2009. u 19:19 GMT+1]
[Ovu poruku je menjao lancia88 dana 11.03.2009. u 08:10 GMT+1] |
[ bakara @ 09.03.2009. 18:18 ] @
I?...cemu sve ovo?
[ brundalo @ 10.03.2009. 09:56 ] @
cemu sve ovo........
pa meni nije jasno, pa trazim savet-misljenje o ovome.
ja se bavi trgovinom-marketingom od 1993 godine.
zivim od toga, zivim iz realnih izvora, zivim od prodaje.
za ovakvo ponasanje u mojoj firmi, letele bi guzice.
osnovno je da zadovoljis potrosaca.
osnovno je da potrosac NE izadje iz radnje, firme nezadovoljan, da ima zelju da se vrati kod tebe i potrosi pare bas kod tebe.
uostalom, pre pet godina sam u sloveniji bio na mega konferenciji za marketing,prodaju...
na kojoj je bilo vise hiljada trgovaca gde su nas ucili da
MUSTERIJA JE UVEK U PRAVU.
inace u poslednje vreme se bavim pomaganju rodjacima i prijateljima da rese probleme sa reklamacijama po hipermarketima , al izgleda da sad meni reba pomoc....
[ Pajapatak @ 10.03.2009. 10:14 ] @
Uzmi pare nazad i idi u drugu prodavnicu. Oni ocigledno imaju celu seriju ostecenu.
[ bakara @ 10.03.2009. 22:10 ] @
Ja te ne razumem zasto insistiras bas na tom modelu a jos manje zasto bas u toj radnji?
Fiskalni u ruke i nazad u radnju, trazi nalog za ispravku i povracaj novca i sledeci put dobro razmisli kome ces pare da das!
[ anon157690 @ 10.03.2009. 22:25 ] @
Imaš ako se ne varam tri gorenje studija u beogradu, kod njih bi taj zamrzivač verovatno bio malo skuplji ali ti sigurno ne bi pravili takvih problema, provereno.
Ljudi gledaju da uštede 200-300 dinara kupujući tamo gde je najjeftinije a posle se češu i tamo gde ih ne svrbi, česta je to situacija kod nas.
[ lancia88 @ 11.03.2009. 07:14 ] @
Pozdrav,
problem se stvara kod ogranicenog kontignta robe, s tim da ogranicenost podrazumeva siri spektar mogucnosti. Zaista je moguce da je citaca serija koju su nabavili ostecena, ali da se to nije odmah uocilo, te je sada neophodan izvestan period da bi se zamena na nivou prodavca i dobavljaca uopste izvrsila, a da ne zalazim u jos neke mogucnosti. Sve u svemu, lako je moguce da se neces ofajditi od te kupovine.
[ brundalo @ 01.04.2009. 21:11 ] @
cao svima,
samo da javim lepe vesti.
vratio sam po treci put ostećeni zamrzivač i stornirao kredit u neozbiljnoj prodavnici .
u medjuvremenu sam kontaktiran i od strane menadzera koji uvozi dotične uređaje i on mi je saopštio da od 53 komada uređaja koji su uvezeni u tom kontigentu, svi imaju oštećenje na koje ja stavljam zamerku. kao utehu mi je ponudio paket reklamnih proizvoda njegove kompanije ( peškiri, kape.....)
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja sam bio zblanut.
po punoj ceni plaćam oštećen aparat.
još dobijam reklamni materijal kojim bih ja njih reklamirao na plaži.
kretenizam.
tako da sam završio sa tom pričom i zahvalio sam im se na dosadašnjoj saradnji.
otišao sam u drugu radnju, našao model istih karakteristika, dobio popust zato što je izložen , i bez ikakvih oštećenja i još na 4 mesečne rate.
aparat je isporučen , pušten u rad i radiiiiiiiiiiiiiiii, tj hladi.
ovo pišem da bih pomogao svima koji se spremaju da krenu u kupovinu po hipermarketima, da znaju šta ih sve čeka i na šta da budu spremni.
sa dosta strana sam čuo da imamo uvoz oštećene robe koja se prodaje po strava cenama a usluga je katastrofa. sve se svodi na priču da nije ništa, vi ste prvi koji se žali.....
ja sam se izborio za svoje. ako nekome treba pomoć, neka se javi.
Copyright (C) 2001-2024 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|