[ StORM48 @ 12.04.2009. 12:12 ] @
Zna li neko o kojim se tačno motorima radi?

Mislim na motore koje koristi naša policija poslednja i pretposlednja inkarnacija. Da li su to serijski modeli ili su modifikovani za tu namenu (tu ne računam oznake, sirenu, rotaciju i radio stanicu, već generalni izgled)?

Na mnogo mesta se pominje R1200RT, ali nisam siguran da li je to - to, pošto su u pitanju strani sajtovi, a model mi izgleda slično, mada ne i identično, pa nisam siguran?

Pozdrav
[ lancia88 @ 12.04.2009. 12:49 ] @
Pozdrav,

znam ja, dosta sam modela vozio a jutros mi je preminuo drug posle akcije na njemu (ona pljacka u ZR i zaustavljanje na autoputu)....

Uglavnom je rec o obicnim modelima RT (pretpostavljam da mislis na ovaj novi tip sa punim oklopom) na kubikazama 850, 1100 i 1150 sa zasebnom doradom sedista, elektro-ojacanja, komunikacione tehnike, roll-barova itd. Znaci, nista posebno sem onoga sto mora, narocito ne sto se tice samog agregata.



Krajnje desno je postavljen motocikl o kome pricamo...i maleni In memoriam...
[ StORM48 @ 12.04.2009. 13:21 ] @
Hvala na odgovoru!
Oduvek su mi se sviđali ti BMW-i, pa reko' da pitam da li su dostupni za običnu raju

Pozdrav

P.S. Ufff... žao mi je što si lično vezan za tragediju...
Neka mu je laka zemlja.
[ Zarko Silic @ 12.04.2009. 17:06 ] @
Citat:
StORM48: pa reko' da pitam da li su dostupni za običnu raju


Dostupni su, ali su malo skupi.
[ 101010 @ 12.04.2009. 18:07 ] @
Ja nisam pitao za cene novih na ovogodisnjem sajmu, jer pretpostvljam da su BMW-ovske...
RT noviji model, civilni i sa manje oklopa nego kod nas sluzbeni:




Kao klinci smo se lozili na te bembare, licno ne poznajem nikoga ko ih vozi, ali je interesantno da je to policijski motocikl izbora, sigurno ne bez razloga.


p.s. bas sam prolazio autoputem kada su vrsili uvidjaj...bas danas mislim o tome, nadao sam se da je covek prezivo, :(
[ lancia88 @ 12.04.2009. 18:29 ] @
Pozdrav,

ovo sto se malo vrti po oglasima je polovno izmedju 4 i 5K eura, isto kao i u inostranstvu. Kod nas ima logike pazariti samo ove redje modele, 850 i 1100ccm jer je 1150 zamka koja kosta 500 eura za registraciju...kao da ga na rate kupis i kad ga platis u celini.

Sa novim nisu nesto napredovali u dizajnu ali oni imaju konstantni napredak u svemu koji nije odmah vidljiv, tako da ne treba ocekivati nikakva razocarenja od novih modela, vec samo poboljsanja, cak i ako nisu odmah uocljiva. Agregat nije time uzet u obzir jer je on napredovao itekako.
[ Zarko Silic @ 12.04.2009. 19:20 ] @
Ako je rec o BMW motociklima obavezno treba napomenuti potrosnju koja kod ovih grdosija ume da bude manja od one, kod pojedinih 50 ccm skutera.

[ StORM48 @ 12.04.2009. 22:01 ] @
^ ?!

E sad sam se napal'la... baš!

Pozdrav
[ lancia88 @ 13.04.2009. 01:35 ] @
Pozdrav,

tacno, ovi modeli, bez obzira na kubikazu, trose 5-7 litara sto nije bas neka preterano mala potrosnja, ali zaista dosta pruzaju za tu potrosnju. Sa druge strane, u odredjenim rezimima vangradske voznje upakuju potrosnju i u jedva iznad 4 litra.

Slobodno se napali na ovako nesto, nikako ne mozes pogresiti ;)
[ Zarko Silic @ 13.04.2009. 09:16 ] @
Potpuno se slazem. Nekad sam bio zagrejan za "K", ali me je cena vracala na zemlju. Velik radius kretana (kombinacija tank i potrosnja) i kardan (lakoca odrzavanja, ne masti,...) i uopste, udobnost i konfor su uvek bile na strani BMWa. Stoperica mu nije naklonjena, ali ne mari.