|
[ optix @ 22.06.2009. 19:24 ] @
| Pre nekih 2 sata pokusavam da podignem novac iz, u tom momentu najblizeg, bankomata - Meridian banke. Nisam njihov korisnik usluga.
Bankomat na prvi pogled ispravan, nikakve naznake da nesto ne radi i sl. Ubacujem karticu sa cip-om, i krece ucitavanje njihove 'cip aplikacije' - "Molimo sacekajte". Medjutim, nista se dalje ne desava, to traje i traje i traje... Posle 10-15 minuta, vec besan, pozivam njihov call centar. Naravno da nemaju besplatan broj. Dobijam nekog sluzbenika koji se bavi blokadom kartica, i prepricavam mu situaciju. On, ocigledno vec upoznat sa problemom od ranije, najnormalnije me pita da li stoji poruka "Molimo Vas sacekajte" i kaze mi da moram da sacekam sve dok 'to bankomat nesto ucitava'! Ma naravno, ja sam bas dosao tu da popijem kaficu, nema problema da sacekam sat-dva-pet dok se njihov superiorni bankomat smisli i smiluje da mi vrati karticu... Kakva drskost i idiotizam! Mogu li da uradim nesto da okoncam proces ucitavanja? "Ne."
Odmah posle toga zovem svoju banku, blokiram karticu i odlazim.
Nakon ravno sat vremena ponovo prolazim tuda, bankomat i dalje moli da sacekam.
Sutra cu naravno da odem u nekom trenutku u tu banku sa zahtevom za odstetu tj. refundiranje troskova ponovne izrade kartice.
Pitanje je, ukoliko oni to odbiju, imam li prava da se nekom sluzbeno zalim? Trzisna inspekcija, NBS... ??
Kakva idiotska, neprofesionalna i sarlatanska banka!
Hvala.
[Ovu poruku je menjao optix dana 24.06.2009. u 20:08 GMT+1] |
[ _andjela_ @ 22.06.2009. 19:36 ] @
Obicno bankomati pojedu karticu bas kad ti treba.
Jesi razmisljao da odes do filijale najblize Meridijen banke i razgovaras sa glavnim i odgovornim, da pokusas da saznas kada oni dolaze po novac u bankomatu? Obicno kad dolaze po novac, nadju i 'izgubljene kartice', pa umesto da se cimas sa izradom nove kartice, fino uzmes svoju nazad. Naravno, tebi licno ne bi dali pristup, ali onda navratis do te iste filijale, i uz LK i sl. stvari koje se ticu tvoje identifikacije, uzmes ono sto je tvoje.
Ne kapiram sto si trosio svoj novac da razgovaras sa call centrom. Srecno.
p.s. Ne zaboravi da karticu ponovo aktiviras (ako je to moguce), pre ponovne upotrebe.
[ optix @ 22.06.2009. 19:46 ] @
Najbliza filijala je odmah iza tog nesrecnog bankomata. Naravno rade do 5. Tad je bilo 6:15... Zato sam i zvao call centar.
Sve ostalo je potpuno besmisleno, cak i da sam otisao u neku drugu filijalu koja radi, morao bih da blokiram karticu, jer je neko u medjuvremenu moze uzeti ako se bankomat odluci da je izbaci. Cak i da je ne izbaci uopste necu da razmisljam sta ce neispravnom bankomatu da 'padne napamet'.
Citat:
Obicno bankomati pojedu karticu bas kad ti treba.
Pa naravno, to je uvek slucaj! :) Ne bih bio na bankomatu da mi ne treba novac u tom momentu... ;)
[ _andjela_ @ 22.06.2009. 19:59 ] @
Citat: optix: Najbliza filijala je odmah iza tog nesrecnog bankomata. Naravno rade do 5. Tad je bilo 6:15... Zato sam i zvao call centar.
Ako ces vec zvati call centar, mozes samo da ih informises da ti je bankomat pojeo karticu i zabelezis tacne detalje osobe, vreme u koje si zvao i sl., u slucaju da dodje do bilo kakvog nesporazuma. Zasto da ostajes na liniji par minuta?
Citat: Cak i da je ne izbaci uopste necu da razmisljam sta ce neispravnom bankomatu da 'padne napamet'.
Pa ne moze nikakva fiks ideja da ga udari, kad je u pitanju masina. Znaci, neispravnost u tehnickom smislu. Umesto da se srdis i nerviras, zdravije ti je da se odmoris, naspavas, i rano ujutro krenes kod sefa filijale. Meridian te sigurno ne placa za nerviranje.
Citat: Pa naravno, to je uvek slucaj! :) Ne bih bio na bankomatu da mi ne treba novac u tom momentu... ;)
Upravo zato se i vise nerviras, jer si dozvolio sebi da zavisis od masine u momentu kad ti bas bas treba.
[ optix @ 22.06.2009. 20:01 ] @
@_andjela_ Hvala na savetima.
Da se vratimo na originalno, i jedino bitno pitanje: Citat: ukoliko oni to odbiju, imam li prava da se nekom sluzbeno zalim? Trzisna inspekcija, NBS... ??
[ _andjela_ @ 22.06.2009. 20:08 ] @
Pa sluzbeno, imas dve opcije:
1. Da se zalis Meridian banci
2. Da se zalis svojoj banci - pa da oni preko Meridian banke povrate tvoju karticu (ako su u mogucnosti)
Ako je moguce da kroz ove dve avenije ostvaris ono sto ti treba, cemu onda silna jurnjava; tj. sta zelis postici?
[ NastyBoy @ 22.06.2009. 20:12 ] @
Citat: zahtevom za odstetu tj. refundiranje troskova ponovne izrade kartice.
To se placa?
[ ventura @ 22.06.2009. 20:14 ] @
Citat: optix:
Bankomat na prvi pogled ispravan, nikakve naznake da nesto ne radi i sl. Ubacujem karticu sa cip-om, i krece ucitavanje njihove 'cip aplikacije' - "Molimo sacekajte". Medjutim, nista se dalje ne desava, to traje i traje i traje... Posle 10-15 minuta, vec besan, pozivam njihov call centar. Naravno da nemaju besplatan broj. Dobijam nekog sluzbenika koji se bavi blokadom kartica, i prepricavam mu situaciju. On, ocigledno vec upoznat sa problemom od ranije, najnormalnije me pita da li stoji poruka "Molimo Vas sacekajte" i kaze mi da moram da sacekam sve dok 'to bankomat nesto ucitava'! Ma naravno, ja sam bas dosao tu da popijem kaficu, nema problema da sacekam sat-dva-pet dok se njihov superiorni bankomat smisli i smiluje da mi vrati karticu... Kakva drskost i idiotizam! Mogu li da uradim nesto da okoncam proces ucitavanja? "Ne."
Odmah posle toga zovem svoju banku, blokiram karticu i odlazim.
Da sam na tvom mestu ja bih istog trenutka blokirao karticu...
To je jedan od najčešćih vidova prevara, lopovi stave na usta bankomata nešto sa čim ti zaglave karticu tako da ne može ni da uđe u bankomat a ni napolje, i posle kad ti odeš oni mirno izvade tu karticu i pravac shopping...
[ optix @ 22.06.2009. 20:14 ] @
@ _andjela_
Ne citas pazljivo...
Kartica je blokirana. Ne postoji mogucnost da se ista karica vise koristi. Dakle moze da zavrsi u smecu.
Izradjuje se nova kartica, i ono sto zelim da postignem je da troskove toga snosi Meridian banka.
Ukoliko oni to odbiju, onda > originalno pitanje.
@ventura
Blokirao sam je odmah, tj. posle 10 minuta, ali nisam napustio mesto do tada. Ne bi rekao da je ta prevara, bas sam gledao u usta... a i bankomat je krenuo da procesira ali je stao.
U svakom slucaju sad je svejedno sto se toga tice.
[ _andjela_ @ 22.06.2009. 20:30 ] @
Citat: optix: @ _andjela_
Ne citas pazljivo...
Kartica je blokirana. Ne postoji mogucnost da se ista karica vise koristi. Dakle moze da zavrsi u smecu.
Izradjuje se nova kartica, i ono sto zelim da postignem je da troskove toga snosi Meridian banka.
Ukoliko oni to odbiju, onda > originalno pitanje.
Citala sam pazljivo, ali kod nas postoji opcija da blokiras racun, i da ponovo odblokiras (da tako nazovem). Kod vas ne.
Ako ces vec da ides ujutro kod njih, onda bi bilo zgodno da imas tacne informacije koliko ce troskovi iznositi. Ovako ih pitas za 'troskove', a nemas nista konkretno; bar nesto sa internet stranice tvoje banke?
Najlakse je da pitas da razgovaras sa glavnim i odgovornim u toj filijali, i da mu obrazlozis svoj problem, pitas sta ti je potrebno, i upitas kako on/a smatra da moze da ti pomogne u resavanju tog problema? Predlazem da obrazlozis svoj stav u pismenoj formi, i da im urucis papir. Tako neces imati potrebu da prepricavas istu stvar pet puta.
Ako ti se ne svidi odgovor, trazi njegovo/njeno tacno ime i prezime - vec kad ulazes zalbu, da bude sve uradjeno tacno. Onda ih obavesti da ces preporucenom postom poslati pismenu primedbu na adresu NBS-a, vec tokom tog dana:
http://www.nbs.yu/export/inter...nica/63/63_2/63_2_1/index.html
Narodna banka Srbije – Centar za zaštitu korisnika finansijskih usluga i kontrolu
A pismo je tu da i oni znaju zasto ih NBS kontaktira, vec ako ne izraze zainteresovanost da se pozabave popravkom svojih bankomata.
[ optix @ 22.06.2009. 20:59 ] @
Da, oticicu sutra do njih sa pismom i racunom iz banke koja mi izradjuje novu karticu. Videcemo sta ce da kazu...
[ Darko Nedeljković @ 22.06.2009. 21:04 ] @
Citat: Sutra cu naravno da odem u nekom trenutku u tu banku sa zahtevom za odstetu tj. refundiranje troskova ponovne izrade kartice.
Mislim da je to nemoguce izvesti. Banka verovatno nece imati stavku isplate obestecenje korisnika drugih banaka. Taman da naidjes na najbolju volju i razumevanje da se to uradi - pitanje je kako. Jedino ako hoćeš da radnik izvadi iz svog džepa? Uz tužbu nije problem - banka bude presudom obavezana da isplati novac i ona ga isplati bez minuta čekanja. Zvuči cudno ali tako je - banci vise odgovara da ti isplati 50.000 dinara a da je to propraceno urednom sudskom dokumentacijom, nego 1.000 dinara za koje ima samo tvoju molbu za pokrivanje troskova. Znaci, ako hoces svoj novac dobices ga, ali budi svestan da ces morati da ides do kraja! Može žalba NBS, ali ta žalba ti neće vratiti novac, već će banka eventualno snositi neke posledice ukoliko bude više žalbi.
Citat: Jesi razmisljao da odes do filijale najblize Meridijen banke i razgovaras sa glavnim i odgovornim, da pokusas da saznas kada oni dolaze po novac u bankomatu? Ovo je nesto sto vec moze da se izvede bez komplikovane papirologije, cak nema sta ti njih da cekas da dodju po novac, zahtevaj da odmah dodju i verovatno ce ti izaci u susret. Naravno, ukoliko mogucnost opoziva blokiranja uopste postoji u tvojoj banci.
[ optix @ 22.06.2009. 21:42 ] @
Citat: Darko Nedeljković:Mislim da je to nemoguce izvesti. Banka verovatno nece imati stavku isplate obestecenje korisnika drugih banaka. Taman da naidjes na najbolju volju i razumevanje da se to uradi - pitanje je kako. Jedino ako hoćeš da radnik izvadi iz svog džepa? Uz tužbu nije problem - banka bude presudom obavezana da isplati novac i ona ga isplati bez minuta čekanja. Zvuči cudno ali tako je - banci vise odgovara da ti isplati 50.000 dinara a da je to propraceno urednom sudskom dokumentacijom, nego 1.000 dinara za koje ima samo tvoju molbu za pokrivanje troskova. Znaci, ako hoces svoj novac dobices ga, ali budi svestan da ces morati da ides do kraja! Može žalba NBS, ali ta žalba ti neće vratiti novac, već će banka eventualno snositi neke posledice ukoliko bude više žalbi.
Pretpostavljam da ima takav zaplet, ne ocekujem naravno da mi sluzbenik/sef isplati iz sopstvenog dzepa. No videcemo sta ce reci oni...
Nije neki novac u pitanju, ali zasto bih ista dao zbog njihove neprofesionalnosti i greske. Da ne govorim o izgubljenom vremenu, maltretiranju i potpuno suludom polozaju u kome se neko moze naci.
[ Srđan Pavlović @ 22.06.2009. 21:54 ] @
Ja sam u meridianu, i pre neki dan placam nesto karticom u prodavnici (ne znam koji mi Q bi da to radim
reko ajd da probam jednom) i oni mi umesto 750 din jednom, provuku 3 puta jer su mislili da aparat nije
"uvatio" ili sta god. Skontali su to posle i dali mi racun i to kao da su oni pogresili i da
JA TREBA DA ODEM U SVOJU BANKU I TO REGULISEM, ono kao "napravili smo za'eb idi resavaj"
Pazi sad - znaci za'eb na njihovoj kasi (jedan market u pitanju), i sad ja treba da trosim svoje
vreme da idem u banku i popunjavam citav neki skalameraj od papira (neke raklamacije), da bi
mi pare na racun vratili tek posle 10-ak dana...
Sva sreca pa je bilo "samo oko 1500 din" u pitanju koje sam cekao nazad, a ne neki veci iznos...
[ maliradojca @ 22.06.2009. 22:16 ] @
Vidi, nije bankomat jednostavna masina, moguci su otkazi u radu, 'ebiga. To sto se tebi desilo nije nista neobicno, mom prijatelju se isto to desilo u drugoj banci. Koliko ja znam, to sto se tebi desilo se resava tako sto bankomat "proguta" karticu, i naravno da nece da je izbaci posle, recimo 2 sata, tek tako. Vec moras da dodjes sutra u tu banku i osoblje ce ti vratiti tu istu karticu.
[ optix @ 22.06.2009. 22:49 ] @
Desava se da, ali neko za to treba da snosi posledice. Greska softvera - programera, greska hardvera - proizvodjaca, greska instalatera... sasvim mi je svejedno.
Posto se bankomat ne ponasa onako kako bi trebalo u standardnoj situaciji (citanje ubacene kartice), kako mozes biti siguran u bilo koju dalju akciju tog bankomata pogotovu sto su sve dalje nestandardne akcije. Mozda ce on posle 5 sati uspeti da ucita svoju cip aplikaciju i traziti od mene da unesem svoje podatke, ako neko u tom momentu naidje i zeli da uzme moju karicu, bez problema to moze da uradi.
A uvek je mogucnost i prevara koju je ventura spomenuo...
Posto doticna banka nije radila, ne vidim drugo (bezbedno) resenje osim blokiranja kartice...
[ maliradojca @ 22.06.2009. 23:01 ] @
Citat: Mozda ce on posle 5 sati uspeti da ucita svoju cip aplikaciju i traziti od mene da unesem svoje podatke, ako neko u tom momentu naidje i zeli da uzme moju karicu, bez problema to moze da uradi...
Postoje mehanizmi u softveru koji kontrolisu rad u slucaju nekog otkaza. Ovo ti govorim da ne bi brinuo, sigurno nisi prvi koji kome se ovo deslio,verovatno je ova problematika elegantno resena.
[ optix @ 22.06.2009. 23:11 ] @
Citat: Postoje mehanizmi u softveru koji kontrolisu rad u slucaju nekog otkaza.
Ako postoje, i prepoznao je kvar, sto nije odmah, ili posle sat vremena izbacio karticu? Ili je barem progutao i nastavio sa 'normalnim radom'? :) Valjda je sat vremena dosta da prepozna kvar? Ne, on ni tada nije prepoznao kvar.
Kada je masina u kvaru, ne mozes bas tako lako da znas do koje mere ide kvar... Logicno je pretpostaviti (ako ti je bezbednost kartice bitna) da su i ti 'mehanizmi u softveru' u kvaru itd.
Citat:
verovatno je ova problematika elegantno resena.
Ne znam sta da ti kazem... ja se ne brinem jer je kartica blokirana, a da je problematika elegantno resena, nije.
Elegantno bi bilo da je posle 5 minuta max dobio neki, hadrverski, time-out i izbacio karticu napolje...
Ja nisam programer tog bankomata da znam tacno kako ce on da se ponasa u kvaru N#23131...
[ maliradojca @ 22.06.2009. 23:19 ] @
Pa bas to sto ne izbacuje karticu posle X minuta je neki mehanizam zastite, inace bi neko mogao da je uzme, kao sto ti kazes. Nego moras da je licno preuzmes iz banke.
[ optix @ 22.06.2009. 23:24 ] @
Kako znas? Jesi li ga ti programirao? :) Ako nisi, onda to samo pretpostavljas sa nekom verovatnocom koja sigurno nije 100%, a sve sto je manje od toga nije dovoljno dobro kada su tvoje pare u pitanju...
Ko ti garantuje da ce on tako da se ponasa sve do sutra kada neko odgovoran ne dodje? Pogotovu sto sluzbenik iz call centra nije eksplicitno rekao da ce to da se desi, jer nije ni znao!
Sve sto je on mogao da mi kaze je da sacekam, i da ce bankomat, ako izbaci karticu i niko je ne uzme posle approx 5 ili 10 sekundi da je proguta. Vrlo utesno... :)
[ sonus70 @ 22.06.2009. 23:31 ] @
Citat: Ja sam u meridianu, i pre neki dan placam nesto karticom u prodavnici (ne znam koji mi Q bi da to radim
reko ajd da probam jednom) i oni mi umesto 750 din jednom, provuku 3 puta jer su mislili da aparat nije
"uvatio" ili sta god. Skontali su to posle i dali mi racun i to kao da su oni pogresili i da
JA TREBA DA ODEM U SVOJU BANKU I TO REGULISEM, ono kao "napravili smo za'eb idi resavaj"
Pazi sad - znaci za'eb na njihovoj kasi (jedan market u pitanju), i sad ja treba da trosim svoje
vreme da idem u banku i popunjavam citav neki skalameraj od papira (neke raklamacije), da bi
mi pare na racun vratili tek posle 10-ak dana...
Sva sreca pa je bilo "samo oko 1500 din" u pitanju koje sam cekao nazad, a ne neki veci iznos...
A sto si ti uopšte išao to da ispravljaš, da se zezaš?
Pa nisi im valjda tri puta potpisao onja slip što se potpisuje?
Ona kad provuče karticu samo napravi upit da li imaš para i rezerviše sredstva.Njima legnu pare zapravo tek kad predaju onaj slip što si potpisao. Znači , u tvom slučaju rezervisali su 3x750 dinara i kad je banka dobila potpisan slip platila njima njihovih 750 i čekala do 10-tog dana za ostale rezervacije. Kad ih nije dobila, vratila ("odrezervisala") onih preostalih 1500. Tako su bar meni objasnili telefonom u Rajfajzenu kad mi se to desilo u tadašnjem Rodiću sada Merkatoru. Nije ni postojala potreba da se ti lomataš do banke, ništa nisi ubrzao.
[ maliradojca @ 22.06.2009. 23:46 ] @
Citat: Sve sto je on mogao da mi kaze je da sacekam, i da ce bankomat, ako izbaci karticu i niko je ne uzme posle approx 5 ili 10 sekundi da je proguta. Vrlo utesno... :)
Ja sam skontao da je aparat vec progutao karticu.Inace ti u banci nisu bas normalni, ovako nesto uopste nije u redu. Sad bi trebalo da kampujes ispred banke?
Pretpostavljam kako ti je, ali bice valjda ok...
[ Laza80 @ 23.06.2009. 09:12 ] @
Mom prijatelju je takođe automat progutao karticu. Ne sećam se koja banka je bila u pitanju ali procedura je bila sledeća: jedan dan u nedelji vraćaju kartice. Kada je on došao, bilo je jedno 50ak ljudi u redu.
[ cozmo_im @ 23.06.2009. 09:57 ] @
Meni je jednom kartica ostala u bankomatu (bankomat "provalio" da je kartica neispravna, ne znam kako), doduse u bankomatu moje banke. To je bilo kasnije popodne, i sutra su mi izvadili karticu i automatski reizdali novu, o njihovom trosku. Naravno, odmah sam ih zvao da im to kazem (call centar) i blokirali su je.
Mislim da bi, bez obzira koje su banke u pitanju, bilo fer da autoru teme izdaju novu karticu bez troskova.
[ Darko Nedeljković @ 23.06.2009. 23:00 ] @
Citat: Ja sam u meridianu, i pre neki dan placam nesto karticom u prodavnici (ne znam koji mi Q bi da to radim
reko ajd da probam jednom) i oni mi umesto 750 din jednom, provuku 3 puta jer su mislili da aparat nije
"uvatio" ili sta god. Skontali su to posle...
Pojma nemaju o zivotu, zato su te poslali do banke. Jedna od 6 opcija u radu sa POS terminalima je "STORNO". Bas me zanima sta su ti u prodavnici mislili, za sta sluzi ta opcija?!
Citat: Desava se da, ali neko za to treba da snosi posledice. Greska softvera - programera, greska hardvera - proizvodjaca, greska instalatera... sasvim mi je svejedno.
Gutanje kartice od strane bankomata je programirana opcija koja se vrsi u slucaju sumnjive/ukradene/falsifikovane kartice. Cini mi se da ovde nije to u pitanju.
Citat: Mislim da bi, bez obzira koje su banke u pitanju, bilo fer da autoru teme izdaju novu karticu bez troskova.
Ali koja banka? Ona sto postavlja zubate bankomate koji jedu ljudima kartice, ili ona koja je izdala karticu? Logicno bi bilo, jelte, ova prva, ali kako da ti izdaju karticu kad uopste nemas racun kod njih? Onda ova druga? Tesko, banku ta kartica takodje kosta, otprilike toliko koliko naplacuje klijentu i ne bi joj prijalo da svakog dana ponovo izdaje kartice klijentima koji ih ubacuju u kojekakve zubate bankomate.
[ optix @ 24.06.2009. 18:30 ] @
Update...
Kao sto sam i pretpostavljao, svi se prave ludi i nevini, doduse moju banku zaista ne mogu previse da krivim u ovoj situaciji.
Meridian Banka sa druge strane uopste i ne priznaje svoju krivicu, nego je otprilike kriva firma koja pravi i instalira, u ime banaka, bankomate. Bullshit...
Eh da, najlepsi detalj... Kartica je posle x vremena izasla iz automata i da li ju je neko bacio na ulicu ili kako se tu vec nasla, uglavnom sutradan ju je neki covek pokupio sa ulice i uneo u banku! Toliko o mehanizmima u softveru i elegantnom resenju problema! :) Sve pohvale za firmu (dal rece da se zove Meliko, ili tako nekako) koja ih pravi, svaka cast momci...
@Darko Nedeljković
Mozes li da objasnis kako bi isao postupak u slucaju sluzbe, treba li ja nekako da dokazujem krivicu Meridian banke, i kako tacno? Hvala.
[ Srđan Pavlović @ 24.06.2009. 18:36 ] @
@sonus70:
Citat: A sto si ti uopšte išao to da ispravljaš, da se zezaš?
Pa nisi im valjda tri puta potpisao onja slip što se potpisuje?
Ona kad provuče karticu samo napravi upit da li imaš para i rezerviše sredstva.Njima legnu pare zapravo tek kad predaju onaj slip što si potpisao. Znači , u tvom slučaju rezervisali su 3x750 dinara i kad je banka dobila potpisan slip platila njima njihovih 750 i čekala do 10-tog dana za ostale rezervacije. Kad ih nije dobila, vratila ("odrezervisala") onih preostalih 1500. Tako su bar meni objasnili telefonom u Rajfajzenu kad mi se to desilo u tadašnjem Rodiću sada Merkatoru. Nije ni postojala potreba da se ti lomataš do banke, ništa nisi ubrzao.
Racun je bio oko 750 din. Ona je provukla karticu jednom, ali se na njenom terminalu nije prikazalo NISTA.
Verovatno nije bila sigurna sta se desava, pa je provukla jos jednom. Opet se nije desilo nista (prazan ekran).
Onda je kao dosla neka druga, odnela moju karticu negde, provukla na neki drugi djavo, i opet nista. Ali rekli su mi
da su verovatno naplatili 3 puta iako se nista nije prikazalo (tu su bili korektni odma), mene samo nervira taj deo
kada ja moram da to resavam (i da, MORAO SAM da popunjavam neki formular "za reklamaciju" u banci, tako da ovo
"nisi morao ici u banku", nije tacno, tj, meni su u banci rekli da moram doci, to popuniti i potpisati i da mi onda vracaju
pare na racun (to su i uradili, dodali opet 2 x 750 din).
Mislim mozda to nisam morao da radim, ali mi onda ne bi vratili pare. U prodavnici gde su napravili zaeb su mi samo
napisali na jednu priznanicu i potpisali da je zapravo 750x1, a ne 750x3 i rekli mi: "Samo ovo odnesi u banku i reci da smo
skinuli 2xvise, i vratice ti" - tako je i bilo ali posle 10-ak dana mi je vraceno, valjda dok "obrade" tu reklamaciju koju banka
salje tamo nekom trecem... (valjda nekom oko tih Dina kartica ili sta vec)
[ _andjela_ @ 25.06.2009. 04:31 ] @
Bas fino od coveka da je uneo karticu u banku.
Pitanja:
Zasto nisi napisao tacan naziv firme kad su ti rekli kako se zove? Zasto nisi zapisao imena ljudi sa kojima si razgovarao? Zasto si uopste isao ako nisi pokupio osnovne detalje? Jesi razgovarao samo sa salterskim sluzbenicima? Gde je bio sef? Zauzet?
Meridian placa toj firmi ili za zakup bankomata na koriscenje ili su im platili bukvalno za bankomat koji nosi njihovo ime na njemu (a placaju ili cak i ne placaju odrzavanje).
Moj predlog je da se obratis NBS, a takodje i korisniku pod nick-om 'Tinja Janjic'. Isto je imala problem u vezi banke, pa su nasli dovoljno hrabrog i inteligentnog advokata koji je bio zainteresovan da se bavi njihovim problemom. Problem nije bio samo njen, nego i problem par desetina drugih korisnika.
Tebe zanima koliko bi stajalo dobro sroceno pismo od advokata (njihov je ocigledno uradio dobar posao), jer ako je jedna banka dovoljno neozbiljna da lupi da se 'problem ne tice njih', onda je moguce da ni onaj novac u bankomatu nije njihov, nego novac firme koja pravi bankomate; a u stvari je novac njihovih stedisa/ulagaca.
[ _andjela_ @ 25.06.2009. 05:06 ] @
Raspitaj se kod Meridian direktno ili se raspitaj kod E-Smart systems - koja od ove dve firme ima ovlascenje nad Meridian citacima. E-Smart je saradjivao sa njima neko vreme. Vredi da upitas da vidis da li imaju bilo kakve veze u vezi bankomata.
www.e-smart.co.yu
Ne znam koja im je tacna adresa, jer kace obe na istoj stranici.
E-Smart Systems d.o.o.
Blagoja Parovica 21
Beograd
tel: 354 8545
Glavni i odgovorni: Srecko Atanaskovic, [email protected]
ILI
E-Smart Systems d.o.o.
Kneza Višeslava 70a
Beograd
tel: 305 0200
Takodje, ovde valjda zive glavni, pa ih fino upitaj da li su bankomati Meridian banke spadaju pod Meridian banku, ili koji je tacan naziv firme koja se bavi njima; jer ti je taj i taj sluzbenik rekao to i to u toj i toj filijali. Fino ih obavesti da je za potrebe advokata.
MERIDIAN BANK
CREDIT AGRICOLE GROUP AD NOVI SAD
tel: (021) 487 6876
Ako ce da se gadjaju imenima, evo ti jedno bas sa njihove stranice: Jean Paul Pinchon, direktor divizije za poslove sa stanovništvom Meridian banke Credit Agricole grupe. Sam smisli pricu.
Uostalom, vidi ko im je na board-u:
FRANCOIS – EDOUARD DRION, President
MARIJA MARIĆ MITROVIĆ
JEAN PAUL PINCHON
THIERRY LEBRUN
BENOIT DESTOPPELEIRE
Ova gospoda u NS su samo predstavnici. Ne vidim zasto ne bi mogao uputiti dobro sroceno pismo ovima u Francuskoj. Tamo im je matica. Cisto sumnjam da bi banka koja drzi do sebe dozvolila da joj se ime razvlaci na ovaj nacin, i jos zbog kakvog razloga. Jos je veca sramota sto su svalili krivicu na te koji odrzavaju bankomate. Oni su sami izabrali da sklope posao sa njima, pa je njihova i odgovornost. Ne znam samo sta ce jos reci kad im internet domen istekne krajem avgusta ove godine. Hoce li biti krivica EUnet-a sto im nisu automatski obnovili ugovor?
Ako i ovo ne urodi plodom, ostaje jos da kontaktiras predsednika tog Board-a. On je u Beogradu, pa ako zaposleni nisu zainteresovani da se bave tvojim problemom, moguce je da ce on biti zainteresovan zasto.
Predlazem da budes kulturan sa svima u banci.
edit: dodati brojevi telefona
[Ovu poruku je menjao _andjela_ dana 25.06.2009. u 06:38 GMT+1]
[ Darko Nedeljković @ 25.06.2009. 08:17 ] @
Citat: optix: @Darko Nedeljković
Mozes li da objasnis kako bi isao postupak u slucaju sluzbe, treba li ja nekako da dokazujem krivicu Meridian banke, i kako tacno? Hvala.
Pretpostavljam da nece negirati, ali za svaki slucaj ne bi bilo lose ako imas par ortaka koji ce potvrditi da su bili prisutni.
Sto se tice prebacivanje odgovornosti na drugu firmu, to ne pije vodu. Ti tuzis banku za stetu koja je tebi naneta, a banka nek ti isplati pa neka tuzi posle onoga ko je ugradio, a ovi posle nek tuze proizvodjaca, a proizvodjac nek tuzi radnika koji nije dobro postavio zupcanik, to uopste nije sporno, ali ti znas ko je tebi odgovoran i ne dozvoljavas da se tvoje potrazivanje prebaci sa banke na nekog drugog.
Sto se prigovora banci tice, ponovi ga pisanim putem, postom, sa povratnicom.
Citat: Ne vidim zasto ne bi mogao uputiti dobro sroceno pismo ovima u Francuskoj. Tamo im je matica.
Zato sto je sa pravne tacke gledista Meridijan banka stacionirana u Srbiji a ono napolju je neka druga banka.
[ _andjela_ @ 25.06.2009. 09:07 ] @
Citat: Darko Nedeljković: Zato sto je sa pravne tacke gledista Meridijan banka stacionirana u Srbiji a ono napolju je neka druga banka.
OK. Onda sa te iste pravne tacke gledista, Francois-Edouard Drion je glavni i odgovorni, ako vec zaposleni nisu u stanju da urade svoj posao. optix, ako ne budes u mogucnosti da resis stvari redovnim i mirnim putem, onda javi da ti posaljem detalje glavnog i odgovornog preko PP.
[ maliradojca @ 25.06.2009. 09:09 ] @
_andjela_ da ne preterujes malo? :)
[ _andjela_ @ 25.06.2009. 09:29 ] @
A da ta banka malo ne preteruje sa ozbiljnoscu? Ako zele da bude prihvaceni kao ozbiljna banka, zasto onda mislis da je dozvoljeno cak i sluzbeniku da 'svaljuje' krivicu (tj. svoju neposlovnost i neposlovnost te filijale) na tamo neke od kojih su za/kupili bankomat? Toliko o preterivanju.
[ Horvat @ 25.06.2009. 09:38 ] @
zasto preteruje? jer ne kaze optixu da podvije rep i precuti?
[ maliradojca @ 25.06.2009. 10:02 ] @
Ne znam sta di kazem, ne bih znao odakle da pocnem. Za pocetak, ne znamo ni koja je firma za bankomate u pitanju,ali to andjelu ne zaustavlja.
[ _andjela_ @ 25.06.2009. 10:13 ] @
Kakvo cudno pitanje.
Iskreno, jedino Meridian banku treba da je briga za firmu koja im dostavlja/servisira bankomate. Zasto da bilo ko drugi brine o toj firmi? Ako hoce da drugi brinu, nek' raspisu konkurs za bejbisiting servis.
[ Horvat @ 25.06.2009. 10:18 ] @
Citat: maliradojca: Ne znam sta di kazem, ne bih znao odakle da pocnem. Za pocetak, ne znamo ni koja je firma za bankomate u pitanju,ali to andjelu ne zaustavlja.
da to kazemo ovako,kada ti nesto crkne na kompu,a pod garancijom je,da li ides do proizvodjaca ili onog ko ti je dao uslugu,tj obezbedio ti deo ,ili jos tacnije,prodavcu?
njegovo je da resi taj problem,da li ce on popraviti,ili poslati proizvodjacu,nije na tebi, tvoje je da dobijes ono sto si platio
i da,jeste meridian banka DIREKTNO odgovorna za SVOJE bankomate,kao sto je i svaka banka za SVOJE bankomate odgovorna
ne moze doticna banka svaliti krivicu na elektrod distribuciju jer je mozda bio pad napona,i uputiti korisnika da se njima zali,nego da zadovolji korisnika,a kasnije da zadovolji sebe,zaljenjem kod elektro privrede...
[ maliradojca @ 25.06.2009. 10:32 ] @
Ne razumemo se. I ja mislim covek treba da se zali samo banci, ne prodavcima bankomata,a andjela je iznela referat o nekoj firmi koja se bavi time, a pritom nije sigurno da ta firma uopste radi za Meridijan. Ja o tome pricam.
[ _andjela_ @ 25.06.2009. 10:40 ] @
A ja pisem o tome da je zgodno da se raspita. Naravno da rade sa Meridian bankom, ali ne znam da li i od njih dolaze bankomati. Kad su ovi vec navalili sa bankomatima, i da je dezurni krivac onaj ko ih servisira/pravi...
[ optix @ 25.06.2009. 23:09 ] @
Pismo je spremno i saljem ga sutra postom maticnoj filijali. Takodje cu poslati e-mail identicne sadrzine na sve adrese odgovornih ljudi koje uspem da pronadjem.
Hvala svima na komentarima.
[ _andjela_ @ 26.06.2009. 04:51 ] @
Ako ne budes dobio normalan odgovor, javi se pa da pisemo pismo sefu. :)
Copyright (C) 2001-2025 by www.elitesecurity.org. All rights reserved.
|